Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben fiyat peşin 2000ytl diye biliyordum 2500 çok değilmi
  • evet ankarad fiyat peşin 2000 ytl 2500 ytl euro kurunun biraz yükseldiği bir dönemde (mart gibiydi)istediler(gaplı makina adlanbey)o nedenle fiyt yüksek geldi bende ankaraya yöneldim.ve peşin 2000ytl ye özbek serviste yaptırdım.
  • teşekkürler şekerci seni referans gösterebilirmiyim özbek e
  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    evet ankarad fiyat peşin 2000 ytl 2500 ytl euro kurunun biraz yükseldiği bir dönemde (mart gibiydi)istediler(gaplı makina adlanbey)o nedenle fiyt yüksek geldi bende ankaraya yöneldim.ve peşin 2000ytl ye özbek serviste yaptırdım.


    Adlan beyin montajlarında da acaba bu sayılanların hepsine dikkat ediliyormu peki???? En önemlisi manifoldun sökülmesi!? İstanbul'da Prins var tamam ama peki İstanbul'un işçiliği nasıl acaba? Ankara'daki montaj yerlerindeki ustalar kadar iyi mi acaba???????
  • elbette siyah honda shuttle istanbuldan gelip taktırdi derseniz sanırım hatırlar.
  • istanbulda adlan bey zirvenin ithal etmiş olduğu kiti takıyor.fakat işçiliği nasıldır bilmiyorum giza nickli bir arkadaş montajı orada yaptırmıştı sormak lazım. ben fiyat sebebi birde benim aracın projesi bu firmada olmadığı için ankaraya gitmiştim.adlan beyde bu konuda çok eski bir firma
    sanırım adlanbey de mak.mühendisi zirveyle telefon görüşmesi yaptığımda adlan beyi bana methetmişlerdi.her neyse özbek bu konuda çok iyi. belki bir gününüze malolacak ama ankarada taktırmak hem ucuz hem garantili.şunu hiç düşünmeyin acaba bir sorun yaşarmıyım diye prinsle hiç sorun yaşamıyacağınızı düşünüyorum.takıyorlar ayar yapıyorlar ve bitiyor.daha hiç uğramıyorsunuz.
  • sayın giza sizde işin başında kiti taktırsaydınız yarı masrafını hemen hemen çıkarmıştınız.hadi artık.
  • Sayın Giza, acaba siz montaj yapılırken işin başında durdunuz mu? manifold sökme ve diğer işçilik konusunda ve titizlik konusunda ne düşünüyorsunuz? nasıllar???
  • evet durdum işçilik çok düzgün bir üst sıradaki mesaj sizeydi nik i yanlış yazdım zeolit
  • 2 MOTORCU USTAYA GÖTÜRDÜM ARACI İKİSİDE ŞAŞIRDI HATTA Bİ TANESİ KAPUTU KALDIRDIĞINDA HAYRET ETTİ BUNUN MOTORU BEYNİ NERDE DİYE SÖYLENMEYE BAŞLADI.MONTAJ ESNASINDA ARAÇ BİR GECE KALDI MONTAJ ESNASINDA TAM OLARAK BAŞINDA DURAMADIM.DURDUĞUM KADARIYLADA HER HANGİ BİR PROBLEM YOKTU.ARAÇTA DELİK,KESİK V.S HİÇ YOK.ŞU AN ARAÇTA GAZ DOLDURMASAK LPG VAR MI YOK MU İNANIN BELLİ BİLE DEĞİL.İLK BAŞTA ANKARAYA GİTMEYİ BENDE DÜŞÜNDÜM AMA BU KONUDA BİRAZ KILI KIRK YARDIĞIMIZ İÇİN UZAKTA BİR SERVİSİ GÖZÜMÜZ YEMEDİ AMA ÇOK ŞÜKÜR HİÇ BİR PROBLEMLE KARŞILAŞMADIK.HATTA ADLAN ABİ DE ÇOK SABIRLI Bİ İNSAN SORULARIMLA ONA ÇOK DEFA ÇİN İŞKENCESİ YAPTIM HER SEFERİNDE SABIRLA SORULARIMA CEVAP VERDİ.KAÇ DEFA ARAÇLA TECRUBEYE ÇIKTIK ADAM İŞİNİ GÜCÜNÜ BIRAKIP BENLE TUR ATTI.LAFIN KISASI BENİM HİÇ BİR PROBLEMİM YOK.ANKARADA Bİ SERVİS OLSAYDI HER KAFAMA BİŞEY TAKILDIĞINDA GİDİP ARABAYI GÖSTEREMEYECEĞİM İÇİN İSTANBULU TERCİH ETTİM.ŞU ANA KADAR SIFIR HATA İLE DEVAM EDİYORUZ.




  • Merhaba arkadaşlar yakında arabamı değiştiricem. 2001 3.20Cİ almayı düşünüyorum. Bildiğiniz gibi bu aracın yakıt tüketimi bayağı yüksek.İnsanlar duyduğu zaman garipseyebiliyorlar ama çok düşündüm bazen çevreden etkilenip vazgeçtim ama büyük bir ihtimalle Lpg taktırıcam sizin yazılarınızıda okuduktan sonra Prins kitini taktırmayı düşünüyorum. Forumlarıda çok yazmasamda genelde takip ediyorum. Prins sanıyorum bu araca en uygun olucak kit, Ankarada oturduğumdan montajdada sorun çıkıcağını sanmıyorum ya opel servisine yada özzirveye taktırırım. Yanlız bu coupeye sizce stepneye mi taktırsam yoksa normal standart tip bagaja taktırıp döşemeyle kamufle mi yaptırsam siz neyi tavsiye edersiniz yerimde olsanız ne yapardınız? Birde bu araca Lpg taktırma konusundaki düşünceleriniz ne olurdu?
  • ben hiç düşünmeden ve kararsızlık çekmeden prins kit taktırırdım ki sizde öyle bir kararınız olduğunu görüyorum ve tabiiki stepne depo zira bagajdan bir kaybınız olmaz.stepne derseniz onu hiç kullanmıyoruz nerede ise.çünkü binek otoların lastiği hemen hemen hepsinde dublex ve patlasa sizi en az 20 km götürür
    binek olduğu ve ofrod şartlarda kullanmıcağınıza göre ihtiyacınızda olmaz diye düşünüyorum .stepne araçlarda adeta bir gelenek.şamrelli lastikler zamanından kalma.çok dert ederseniz lastiği çok önemsediğinizde koyarsınız bir elbise naylonuna ister bagaja ister iç kısma koyup yanınıza alırsınız.böylelikle endişelerinizi gidermiş olursunuz.köy kasaba demiyorum gibi yerlerde bile benzinci ve lastikçi ola biliyor.şehir içinde dolaşırken buna zaten ihtiyacınız olmuyor.ha deseniz ben lastıksiz dolaşmam o başka
    bir yoluda şu çakmaktan fişinden çalışan pompalar var al bir tane arabanın bir yeine sıkıştır luzumu olmaz ama top tu bisiklet lastiğiydi şişirirsin çünkü çok lüzümlu olacağını sanmıyorum ama tedbir olsun.gelelim normal silindir depoya çok lüzumlu olduğu bir zamanda yer sıkıntısı çıkarabilir.simit depo ile bu derdin olmaz




  • Simit depoların kapasitesi maksimum ne kadar olabiliyor? Bu tarz depolar güvenli mi yani arabanın altı yere Türkiye şartlarında sıklıkla sürtebilir böyle durumlarda herhangi birşey olur mu depoya? Bir montaj resminde simit deponun altında yere doğru sarkan kablolar veya borular gözüküyordu simit montajları her zmn böyle mi o sarkan kablolar aşınmayla, yere sütrünmeyle kopmaz mı?
  • ozzırvede 60lık sımıt yank vardı sıparısle gelıyo bıde ayrıca memduh usta ayar olarak ozbekden bırazdaha ıı oldugunu dusunuyorum 2sınıde denedım cunku
  • İstanbulda Gaplı'da kaçlık simit depo takıyorlar? Bak sormadım ben o konuyu?
  • emniyet konusunda simit deponun pek tehlikesi yokyere sürtse bile arabanın karoserinin içinde kalıyor.boruların her hangi bir kaçakta gazı kesen valfi var kısaca bu konularda müsterih olun.ancak arkadan gelecek olan çok şiddetli bir darbede bile darbe şiddetini süspanse etme ayrıcalığı var.depolar 4 mm kalınlığındaki saçlardan imal edilmekte bunun gerekçeside şiddetli darbeye maruz kalındığında sac yırtılıp gaz dışarı kaçmasın.yoksa 1 milim saç bile obasınçta iş görür.çok endişe ediyorsan arkaya bir çeki demiri taktırırsın kontür garanti olur.ben öyle yaptım.birde özbekte taktır memduha ayarlattır. memduh bu işin tekniğini biliyor.birinci ayarı özbek yaptı ikinci ayarı memduh yaptı.memduhun ayarı yazılım hakkındaki bilgisinden kaynaklanıyor.ve yazılıma sonuna kadar hakim.ama özbekinde hakkını teslim etmek lazım hem diğerinden ucuz hem montajı çok düzgün. büyük depo istediğinizi montajdan önce söyleyinki montajda tank gelmiş olsun.




  • Genellikle simit depoda ideal boyut hangisidir kaç'lık uygun olur? siz hangisinden taktırdınız, simitten memnunmusunuz? Sizdeki litrelik tank bir depoyla kaç km yol yapıyor? Yorumlarınızı bekliyorum..
  • Genellikle simit depoda ideal boyut hangisidir kaç'lık uygun olur? siz hangisinden taktırdınız, simitten

    memnunmusunuz? Sizdeki kaç litrelik tank bir depoyla kaç km yol yapıyor?

    Yorumlarınızı bekliyorum..
  • simit depoda ideal olan diye birşey yoktur.aracınızda ki yere yani stepnenin konduğu yere uyabilen en büyük depo en idealidir.40 lt diye tabir edilen depo nun alacağı gaz /20 eksik 32 litre olacaktır.daha büyük depolarda vardır ancak daha büyüğe lüzum yoktur diye düşünüyorum.zira bu deponun dolu olması halinde en sürratli koşulda bile 250 km yol alabilirsiniz 2000 cc için konuşuyorum.ben 45 litre gazla normal seyirde420km yol alıyorum.2300cc.
  • Genellikle aracın lastik ölçülerine uygun oluyor bendeki jantlar 15" 205 lik o yüzden oraya sığan simit tanktda 47 lt aslnda fena değil. daha büyütmek istersek bagajda bombe yapacaktır, simit tüp kazalrda aracı da koruyor hatta araba dağılıyor tüp sapasağlam kalıyor.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.