Diğer başlıklarda durumumu anlatmıştım kısaca özetlemek gerekirse: Quicknet kullanırken taşındım,taşındığım bölgede fiberinternet olmadığı için Superonline Adsl'e nakil yapalım dedi. Tamam dedim, 2 haftadır bugün yarın diyerek oyalandıktan sonra az önce superonline müşteri hizmetleri kullanıcı adımı ve parolamı söyledi,yerel operatör bağlantınızı yapacak bekleyeceksiniz dedi.ttneti aradığımda ise superonline yapacak bizimle alakası yok orayı arayın diyor. Ancak bugün biraz önce verilen kullanıcı adı ve pass.la kontrol yaptığımda modem arayüzünden adsl hattımın aktif olduğu ama normal IP yerine bambaşka bir IP adresi ve bağlanmam gereken 8Mbps dışında bir hızla bağlantımın olduğunu gördüm. Sormak istediğim ise ; anladığıma göre port tahsis edilmiş ve bir şekilde hattım aktif ancak iki kurum topu birbirine atıyor ve bu yüzden 15 gündür bağlantımı kullanamıyorum. Burada hattıma bağlantı tanımlamasını ve aktifleşmeyi Superonline mı yoksa TTnet'mi yapması gerekiyor.Zira her iki tarafın müşteri hizmetlerine göre diğerinin yapması gerekiyormuş.
Modemden aldığım bilgiler:
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme