Taahhüttüm bitmek üzere olduğu için Türk Telekom ile devam edecektim ve VDSL desteği geldiğini duydum. Benim modem ADSL olduğu için dediler, 5 iş günü içerisinde size ulaşmış olacak şekilde modem sağlayabiliriz faturanıza yansıtarak. Kabul ettim ve paket sürecine modem geldikten sonra devam edecektik ancak modem gelmedi.
AGT kurye bir kez olsun dahi aramadı ve ben ulaşıpta konuşmama rağmen genel merkez ile, kargo geri merkezlerine gönderildi. Olay 5 günüde çok geçince bunu iptal için hem AGT hem TT ile anlaştık ve ben gittim kendime uygun bir fiyata modem aldım.
Tam paket yenileyecek iken müşteri hizmetleri, bu modemin kendilerine dönmediği sürece hiç bir işlem yapamayacağımızı söyledi. Bundan da ilk defa o anda bahsettiler. Bu süreçte defalarca konuşmama rağmen AGT tekrar dağıtıma çıkartmış kargoyu iptal sürecini yok sayarak. Türk Telekom beni onlara atıyor, onlar beni Türk Telekom'a. Olayın şuan 16. günündeyim. AGT bana getirmiyor, Türk Telekom a götürmüyor.
Taahhüttüm 1 Aralık itibariyle bitti ve hala ortada dönüp duran kargo yüzünden ben pahalı ADSL bağlantı kullanıyorum. En büyük sıkıntı bu döngüden nasıl çıkacağımı bilmiyorum. Türk Telekom da normal müşteri hizmetlerinden oluşturduğumuz hiç bir şikayet vs henüz sonuç doğurmadı. Nereye baş vurmam ne yapmam lazım bilmiyorum, şu paketi halledebilsem modem isterse dönüp dursun 1 sene umurumda değil ama hiç bir işlem yapamıyorum şuan. Türk Telekom dan çıkamıyorum bile.
Benzer bir durum yaşadıysanız veya fikriniz varsa yardımcı olabilirseniz sevinirim.