Gaming.Gen.Tr adlı şirketten 28 Ekim 2022 tarihinde toplama bir kasa aldım. Aldığım ürün 2 ay sonra mavi ekran hataları vermeye başladı, önce sıfırlamayı denedim fakat sorunu çözmedi. Daha sonra Microsoft Windows 11'den kaynaklandığını düşünerek onlarla iletişime geçtim. Bana aldığınız ürünün RAM'lerinde bir sorun olabileceğini, RAM testi yapmam gerektiğini söyledi. RAM testini yaptığımda gerçekten RAM'lerde sorun olduğunu, zaten boşta bile %50'sinin kullanıldığını ve 16GB'lik RAM olduğundan bunun pek mümkün olamayacağından şüphelenmiştim. Kendilerine 19 Şubat 2023 tarihinde sorunların ve hatanın bilgilerini içeren bütün dosyaları mail attım ve RAM'lerin iadesini istedim, fakat dönüş yapmadılar. 25 Şubat 2023 tarihinde tekrar mail yolladığımda:
"Hi Emir Can Kaya, Your message has been received and is currently being reviewed by our team. For your reference, this Ticket ıd is #11130."
cevabını aldım. Bundan itibaren kafam tamamen attı. İlgili şirket, daha önceden de farklı sorularım üzerine dönüş yapmamıştı ve buna rağmen sitelerinde "Kesintisiz Destek" diye alenen yalan söyledikleri için sonuna kadar şikayetçiyim.
TurkNet'in insanı aptal yerine koyması
@TurkNetDestek 2 gün önce bilmediğim bir sebepten dolayı internetim gitti. Önce benden kaynaklı olduğunu düşünüp kontrollerimi yaptım, sonrasında sorun bende değil sizde diyerekten arıza kaydı açtım. Arıza kaydına bir gün sonra dönüldü, cevapta arızanın çözüldüğü iddia edildi. İnternetim ona rağmen şu anda da 0.8mb/s olarak geliyor (normalde 24mb/s) resmen şaka gibi. Yine cevap yazdım bu sefer de bana zaten menülerindeki "Teknik Bilgiler" kısmında yazan şeyleri copy paste edip sorun yok diye pişkin pişkin cevap verdiler. (Buradan teknik destek ekibine zahmet edip ekip yollayarak çözmek yerine copy pasteye zahmet ettikleri için teşekkürlerimi iletiyorum). Telefonlarını aradığımda ise arızanın hala devam ettiği ile ilgili telesekreter mesajı alıyorum. Yani beni arayıp arıza devam ediyor mu etmiyor mu diye bilgilendirmek yerine arıza bildirimlerine günler sonra cevap vermeleri gerçekten ilginç. Şu anda hala genel bir arıza mı var yoksa benden kaynaklı bir problem mi anlamış değilim. Sosyal medyadan ulaşmaya çalışıyorum ki onlara hiç bakmıyorlar sanırım.
Dipnot: Alternatif internet sağlayıcısı önerisine açığım.
Meslek: Boleküler Miyolog
"Yeteri kadar zaman verildiğinde, hidrojen, nereden geldiğini ve nereye gittiğini sorgulamaya başlar." |
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 3
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 5
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 372 (Bu ay: 4)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware