@TurkNetDestek 2 gün önce bilmediğim bir sebepten dolayı internetim gitti. Önce benden kaynaklı olduğunu düşünüp kontrollerimi yaptım, sonrasında sorun bende değil sizde diyerekten arıza kaydı açtım. Arıza kaydına bir gün sonra dönüldü, cevapta arızanın çözüldüğü iddia edildi. İnternetim ona rağmen şu anda da 0.8mb/s olarak geliyor (normalde 24mb/s) resmen şaka gibi. Yine cevap yazdım bu sefer de bana zaten menülerindeki "Teknik Bilgiler" kısmında yazan şeyleri copy paste edip sorun yok diye pişkin pişkin cevap verdiler. (Buradan teknik destek ekibine zahmet edip ekip yollayarak çözmek yerine copy pasteye zahmet ettikleri için teşekkürlerimi iletiyorum). Telefonlarını aradığımda ise arızanın hala devam ettiği ile ilgili telesekreter mesajı alıyorum. Yani beni arayıp arıza devam ediyor mu etmiyor mu diye bilgilendirmek yerine arıza bildirimlerine günler sonra cevap vermeleri gerçekten ilginç. Şu anda hala genel bir arıza mı var yoksa benden kaynaklı bir problem mi anlamış değilim. Sosyal medyadan ulaşmaya çalışıyorum ki onlara hiç bakmıyorlar sanırım. Dipnot: Alternatif internet sağlayıcısı önerisine açığım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lotus Japonicus -- 10 Aralık 2020; 17:47:49 > |
Bildirim