Gaming.Gen.Tr adlı şirketten 28 Ekim 2022 tarihinde toplama bir kasa aldım. Aldığım ürün 2 ay sonra mavi ekran hataları vermeye başladı, önce sıfırlamayı denedim fakat sorunu çözmedi. Daha sonra Microsoft Windows 11'den kaynaklandığını düşünerek onlarla iletişime geçtim. Bana aldığınız ürünün RAM'lerinde bir sorun olabileceğini, RAM testi yapmam gerektiğini söyledi. RAM testini yaptığımda gerçekten RAM'lerde sorun olduğunu, zaten boşta bile %50'sinin kullanıldığını ve 16GB'lik RAM olduğundan bunun pek mümkün olamayacağından şüphelenmiştim. Kendilerine 19 Şubat 2023 tarihinde sorunların ve hatanın bilgilerini içeren bütün dosyaları mail attım ve RAM'lerin iadesini istedim, fakat dönüş yapmadılar. 25 Şubat 2023 tarihinde tekrar mail yolladığımda: "Hi Emir Can Kaya, Your message has been received and is currently being reviewed by our team. For your reference, this Ticket ıd is #11130." cevabını aldım. Bundan itibaren kafam tamamen attı. İlgili şirket, daha önceden de farklı sorularım üzerine dönüş yapmamıştı ve buna rağmen sitelerinde "Kesintisiz Destek" diye alenen yalan söyledikleri için sonuna kadar şikayetçiyim. |
Bildirim