Şimdi bana diyeceksiniz ki "Yaww yeğenim koskoca beta bilişim ve gaming.gen.tr kardeşim olur mu öyle şey!" Ben de hala bu çizgideyim ama bugün banka şubesindeki kadının bana bakışından sonra gerçekten bu fikir "Yok artık ya" seviyesinde de olsa aklıma ara sıra geliyor. Arkanıza yaslanın çünkü bir daha asla bu siteden alışveriş yapmamanız gerektiğini size öğreten bir serüven geliyor. 1 Aydır bilgisayarsızım ve param ortada yok.
1 Nisan 2023 tarihinde hayatımın en büyük pişmanlığı olacağını bilemediğim bir hazır sistem siparişi verdim bu siteden. Basitçe r5 5600 ve rx6600 bir sistemdi bu. Sistem geldi fakat oyunlarda, özellikle competitive oyunlarda stutter'dan (anlık takılma ve kare atlama) geçilmiyordu. Telefonla ulaşmanın minimum 50 dakika sürdüğünü bildiğim için Beylikdüzü'nden sistemi, tüm parçaların kutularını ve büyük kolileri yaya bir şekilde sırtlayıp Ümraniye'deki ofislerine götürdüm ve içeri girdim.
2.Kattaki teknik birime çıktım. Derdimi anlattım. Oradaki Furkan bey bana bu sorunun kendilerinin yapacağı benchmarklarla tespit edilebilir bir sorun olamadığı için muhtemelen işin sonunda cihazınızla ilgili "sorun yoktur" raporu çıkacak ama yine de bırakın isterseniz dedi. Tamam dedim ve ekledim; mümkünse iade veya üzerine para ödeyebileceğim daha iyi bir sistemle değişim istiyorum.
1 Hafta sonra mail geldi, cihazda sorun tespit edilmemiş. Yanıtladım; daha iyi bir sistem ile değişim istiyorum, istediğim hazır sistemin ismi de XXXXX. Tekrar yanıt geldi, İlgili birimden onay bekliyoruz.
Üzerinden belirli bir gün geçtikten sonra tekrar bir mail; "İsteğiniz onaylandı, hangi sistemi istiyorsunuz belirtin ilgili birime iletelim ve aradaki fiyat farkı onayı gelsin. Akabinde de ödeme yaparsınız ve işlemler başlar." Hay hay dedim ve tekrar sistemi belirttim.
Üzerinden yine bir kaç gün geçince en iyisi dedim kalkayım gideyim Ümraniye'ye (Beylikdüzünde ikamet ettiğim söylemiştim.) Gittim, tekrar teknik birimin olduğu kata çıktım ve durumu anlattım. Bu sefer Furkan bey haricinde başka birisi vardı. O kişi "Boşuna gelmişsiniz bugün zaten mail yoluyla iletim sağlanacaktı" dedi. Bende "Olsun problem yok her halükarda mailden daha hızlı olucak param da hazır siz birimle görüşün aradaki farkı söyleyin bende banka hesap numaralarınızdan birine ödemeyi yapayım ve işlemleri başlatalım." Dedim. Karşımdaki kişi biraz duraksadıktan sonra bir dakika dedi. İçeri gitti geldi, telefonla konuştu ve dönüp ne dese beğenirsiniz? "Yalnız işlemin bugün olması imkansızmış mümkün değilmiş."
Yahu dedim zaten buradayım ve ilgili birim en fazla bir üst katta. Yani hallediverin ödemeyi yapayım bitsin gitsin. İlgili birim üst katta ters kelepçe halinde mi neden ilgilenilmiyor. "Yok yani yapacak bir şeyim yok imkansız" dedi beyefendi ve direkt içeri odaya kaçtı. Bende oturdum bir kafamı toplayayım diye. Yahu 2.5 saat yol gelmişim bunun için miydi? Çaldım kapıyı, açtı bu, "Yok dedim ben 2.5 saat bunun için gelmedim benim işimi çözün." Bir saniye dedi gitti geldi. Şu an saat 12 ve saat 2'ye kadar ilgili birim yemek arasında, dediğim gibi dilerseniz eve gidin dilerseniz de 2 saat bekleyin dedi biraz da eve yollama isteği ile. Yok dedim 2 saat bekliyorum ben.
Çıktım dışarı marketten bisküvi vs. sokakta tam 2 saat bekletildim. TAM 2 SAAT.
Saat 02:01 sularında binalarına giriş yaptım ve beyefendinin yanına gittim. "Birimle görüştüm cevap bekliyorum" dedi. Oh dedim tamam hallediyoruz galiba.
5 Dakika sonra ne dese beğenirsiniz :D "Yalnız verdiğiniz sistem AMD almak istediğiniz sistem NVİDİA ekran kartı olduğu ve ikisinin arasında rekabet olduğu için değişim olmaz anca iade yapabiliriz. Sonra tekrar satın alırsınız." Yahu dedim şaka mı bu, bana haftalardır neden değişim olur dediniz ilgili birimden fiyat bilgisi istiyoruz dediniz o zaman dedim ben neyi bekledim bu kadar hafta dedim? Cevap "Bilemiyorum" oldu. Lanet olsun dedim tamam yapın iadeyi. Geçtiğimiz hafta pazartesi oluyor bu olay 24 Nisan tarihinde. Ne zaman iade düşer banka hesabıma dedim? "En fazla cumaya kadar kesin gelmiş olur" dedi kendinden emin bir şekilde. Bende "O arada almak istediğim kasanın fiyatı değişirse stok biterse ne olacak?" dedim. "Yapacak bir şey yok :D" dediler. Reziller.
Lanet olsun dedim tamam yapın iadeyi, bakın kesin cumaya kadar yatacak di mi dedim? Evet evet kesinlikle dediler. Peki o halde dedim iadeyi yapın. Neyse çıktım ordan bir 2.5 saat daha yol yapıp Beylikdüzü'ne ulaştım.
Cuma gününe kadar bekledim iade vs. hiç bir şey yok. Mail bile yok. En son cuma günü aradım sordum mutlaka iade olacak onaylanmış zaten vs. dendi tamam dedim lanet olsun haftaya kaldı heralde.
Cumartesi akşam 20:00 saatinde gaming genden bir mail geldi iadenin olduğuna dair. Dedim cumaya kadar kesin yatacak dedikleri paranın iadesinin maili daha Cumartesi geliyor :D
Salı günü oldu ve bankayı aradım. Banka kendilerine en ufak bir para akışının olmadığını, en azından iade talebi olarak mutlaka nakit akışı olduğunda sistemlerine düştüklerini ama bunun dahi olmadığını kısaca bir para akışının olmadığını söylediler. Bunun üzerine gaming gen'i aradım. İlk aradığımda tam 60 dakika boyunca açamadıkları için hat otomatik düştü. Sinirden telefonu parçalayacak duruma geldim fakat tekrar aradım. 50.nci dakikalarda bağlandım durumu anlattım. Gelen yanıt "Biz kesinlikle ödeme yaptık bankanızla alakalı bir durum bu bir gün daha bekleyin hala bankanın sistemlerinde gözükmezse biz size dekont gönderelim onu bankaya sunun" oldu. Tamam allah kahretsin tamam dedim. Ertesi günü oldu bankayı aradım tık yok. İyzico aracılığı ile yapmıştım alışverişin ödemesini aklıma onları aramak geldi. Onları aradım. İyzico bana "Gaming gen iade yapmış bankanızda para" dedi. Bu arada orada çalışan bir bayan temsilcili 2 kere görüştük kendisiyle inanılmaz asabi ukala birisiydi. İnanılmaz soğudum İyzico'dan da.
Tekrar gaming gen tr telefon günlükleri. Yine 60 dakika devirip en baştan aramaca ve 50. dakikalarda ulaşmaca. Kabil bey isminde birisi açtı telefonu. Durumu izah ettim fakat o da bana "Biz kesinlikle ödeme yaptık bankanızla alakalı iyzicoyla da alakalı değil" dedi. Dedim o zaman bana bir dekont vs. bir pdf gönderin mailime bankama sunayım. Tamam ben gün içerisinde bunu size gönderip sizi arayacağım dedi. Tamam dedim. Aşağıya bana attığı komik şeyi atıyorum. Kendi panellerinden basit bir ekran görüntüsünden ibaret. Çocuk oyalıyorlar sanki.
Bu geldi mailden ve Kabil bey aradı. Gönderdim Tuna bey dedi. Teşekkürler dedim de bu ne dedim ben bunu mu göstereceğim bankaya banka bundan ne anlayacak basit bir ekran görüntüsü bu benim dekonta ihtiyacım var dedim. "Yok Tuna bey siz bunu gösterin onlar anlarlar zaten ödeme numarası var orada" dedi. İyi dedim gidiyorum bankaya yine banka bize böyle bir para gelmedi derse ulaşacağım size. "Yok öyle şey olmaz mutlaka görüceklerdir ama siz yine de olmazsa ulaşırsınız." dedi. Peki dedim ve bu konuyu açmadan az evvel bankaya gittim.
Durumu anlattım ve ekran görüntüsünü gösterdim. Görevli kadın "Valla Tuna bey bu ekran görüntüsünden biz ne anlayabiliriz ki kendi programlarından SS atmışlar size ayrıca buradaki ödeme numarası ile bizim sistemlerimizin de bir alakası o onlara ait bir numara." Dedi ve ekledi; "Her hangi bir nakit akışı olsa biz buradan kesinlikle ama kesinlikle görürdük. Size böyle bir ekran görüntüsü değil gerçek bir dekont göndermeleri gerekirdi." Bunun üzerine üst kata çıkıp yetkili birisinin kimliği ile farklı bir panele girip oradan da sorgulama yaptı. Yok dedi kadın kesinlikle bir nakit akışı yok. Ayrıca pos iadesi yazıyor size gelen mailde pos iadesi gün sonunda mutlaka bizim sistemimize düşerdi dedi ve anlamlı bir bakış attı. Yok dedim dolandırılma vakası değil çünkü şirket sektörde bilinen kurumsal bir firma. Ama yerin dibine girdim yani. Tekrar gitti daha yetkili bir kadını çağırdı o baktı sistemlere vs. Yok dedi Tuna bey en ufak bir nakit akışı kesinlikle yok. Siz firma ile görüşün yollamamışlar yani. EFT de olsa Pos da olsa mutlaka ama mutlaka yollasalardı görürdük. Kesinlikle yok dediler. Bankadan çıkıp Kabil beye mail attım ama dönüş yok tabii ki.
Anlayacağınız arkadaşlar bu şirket böyle. Sonuç ne olacak bilmiyorum. Yarın tekrar Beylikdüzü'nden Ümraniye'ye 2.5 saat yol tepip ofislerine gideceğim. Bu sefer hiç nazik olamayacağım ayrıca. Konunun başında 1 Nisan da yapmıştım alışverişi demiştim hatırlarsanız. Bugün 3 mayıs. Ben 1 ayı geçkin zamandır hem bilgisayarsızım hemde param gasp edilmiş bir halde. Bunlardan henüz sipariş vermemiş kimsenin asla ama asla sipariş oluşturmaması gerektiği tarafındayım. Bu konuyu yazmaya başlarken yine dediğim gibi telefonda sıradaydım ve ulaşmaya çalışıyordum, yeni aramıştım. Şuan konuyu sonlandırıyorum ve 55.dakikada hala telefonu açan eden yok. Saat de 17:36 oldu bu saatten sonra da kimse açmaz. 1 saat dolar ve kapanır. Allah'ınızdan bulun. Ben bunu er yada geç çözeceğim ama bir daha çevremde hiçbir kimsenin sizden asla alışveriş yapmaması gerektiğini gördüğüm duyduğum bildiğim herkese anlatacağım. Forumlarda sizinle alakalı her konuya bu tecrübelerimi aktaracağım ve bir kişiyi daha mağdur etmemeniz için elimden geleni yapacağım.
Sevgili forumdaşlar, ne yapmam gerekiyor? Tavsiyeleriniz bekliyorum. İMDAT, YARDIM EDİN !
Superonline ve Kanser Eden Yurtdışı Çıkış Sorunları
Selamlar, evimde Superonline'ın 35mbps + televizyonunu içeren paketini kullanıyorum. Altyapım fiber. Fakat çözülemeyen can sıkıcı sorunlar mevcut. Birincisi twitch.tv sitesinde kesinlikle kaynak'dan yayın izleyemiyorum, takılıyor, donuyor. İnternet hızımı ölçtüğümde herhangi bir sorun gözükmüyor fakat sanki twitch sitesine bağlantım kısıtlanıyor gibi. Alabilmem gereken download hızını twitch'te kesinlikle alamıyorum. DayZ adında bir oyun oynuyorum. Bunda da oyunun resmi Almanya sunucularına çok yüksek ping alıyorum. Tek tek hepsini tracert ile test ettim. Herşeyin ekran görüntüsünü aşağıya bırakıyorum. Superonline'ı her aradığımda bilinçsizce telefonu açan call center elemanı "İnternetinizde hiçbir sorun gözükmüyor" diyor ve "Eğer isterseniz ücretli teknik servis yönlendirmesi yapabilirim." diye ekliyor. Halbuki sorun muhtemelen yurt dışı çıkışlarımla alakalı. Bir keresinde de CS:GO Faceit'in avrupa sunucusunda bir kereliğe mahsus sabit 140ms ping almıştım. Sorunu kesinlikle çözemiyorum ve çözmesi gereken kişi de ben değilim. Sorunum tam olarak nedir ve ne yapmam gerek?
Twitch'in durumu bu kaynakda kesinlikle yayın izleyemiyorum;
Twitch tracert testim;
Official DayZ Almanya sunucularında aldığım ping değerleri;
DayZ sunucusuna attığım tracert;
Speedtest sonucum;
Bu da İstanbul'da ikamet edip Türk Telekom kullanan arkadaşımın sonuçları [Üstteki twitch alttaki ise DayZ sunucusu];
Buraya Millenicom ve rezil hizmetleri için açtığım kaçıncı konu bilmiyorum, en son iptal ettirecektim son anda aradılar ve problemimi çözdüler. Bunları tehdit etmeden veya gerçekten iptal için aksiyon almadan problem çözmeye ikna edemiyorsunuz. Durum ise şöyle;
FTTH Altyapıda 100mbps fiber kullanıyorum. Yurtdışı çıkışlarım normal olmasına karşın yurtiçi çıkışlarım rezil rezil rezil. Şimdi diyeceksiniz yurtiçi çıkışında 2 şehir geziyorsan ne olmuş hissetmezsin diye. Oynadığım oyunlar gereği mis gibi de hissediliyor.
Okuduğum üniversitenin CS:GO takımında oynuyorum. Yurtdışı etkinliklerinde hiçbir problemim yok. Örneğin Frankfurt'ta bulunan bir sunucuya 50ms'lik bir değer ile bağlanıp sorunsuz oynuyorum. Korkularım yurtiçi'ne dönünce geliyor :D
İnsanlar avrupada oynamaktansa Türkiye sunucularında oynamak ister düşük ping almak için. Ben ise herkes ile denk olabilmek için avrupa sunucularında oynamak ister oldum.
Çanakkale şehrinde ikamet ediyorum. Yurtiçi bağlantılarım anadoluyu bir gezgin edası ile karış karış geziyor. Yanlış hesaplamadıysam Turkcell Superonline bazlı İstanbul sunucularına bulunduğum ilden 10-15ms gibi değerler ile bağlanıyorum ve bu çok normal tam olarak olması gereken, fakaaaat.....
Konu Turk Telekom bazlı İstanbul'da bulunan sunuculara gelince internetim "Hadi kanks Allah'a emanetsin ben bi takılayım gelirim birazdan" diyerek aşağıdaki görselde bulunduğu gibi güzel Anadolumuzu geziyor.
Gördüğünüz gibi....
Hadi şimdi hep beraber superonline.net adresini pinglediğimiz görsele bi bakalım;
Burada da bir sürü farklı geçiş noktası var ama idare eder gibi gözüküyor. Bu konularda bilgi sahibi olan insanları konuma davet ediyorum. Lütfen bana yardımcı olun.
Şimdi bu İSS'in bu konu ile ilgili bana vermediği desteğe gelelim;
2 Gündür mesai saatleri içerisinde "0850 333 0 333 " ve "0850 433 04 03" numaralı müşteri hizmetlerini aradım. Asla muhattap bulamıyorsunuz call center'ı kapatmışlar, yaşadıklarım ise şöyle.
Hattı arıyorum, teknik destek almak için 3'ü tuşluyorum, farklı bir sorun için bilmem kaçı tuşluyorum ve teleksekreter masala başlıyor "Hat değerleriniz kontrol ediliyor bekleyin...... Arıza kaydınız alınmıştır ve çalışmalarımız başlamıştır, gün içerisinde size dönüş yapılacaktır." ŞAAK Telefon kapanıyor..
1 saat sonra bi' SMS geliyor. "ARIZANIZ GİDERİLMİŞTİRESADŞÜFJQAWĞÜEJFÜPĞWQEJAGFP :DDDDDDDDDD"
Muhattap bulabilmek için Whatsapp destek hatlarına yazıyorum oradaki macera daha komik, ahanda ekran görüntüleri;
İstanbul'da ki sunuculara artık bende 10ms gibi değerler ile bağlanmak istiyorum. Şans eseri Superonline host'lu sunuculara denk geldiğimde interneti yeni bağlanmış hevesli birisine dönüyorum resmen. Bu da çoğu zaman olmuyor zaten. LÜTFEN YARDIM EDİN.
@Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3 @millenicom
Ayrıca tabii ki beni bunlardan kurtulup bu konuda da yardımcı olacak İSS'lere kapım sonuna kadar açık. Hatta kapıları söktüm, gelin.
Teşekkürler...
@Alper_Karaer @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2
YETER ARTIK BU SON AMA SON UĞRAŞIM YA DÜZELTİN YA DA KOŞA KOŞA İPTAL ETTİRECEĞİM TAAHHÜT YOK BİRŞEY YOK TAK YAŞADIĞIM EVİMDE KARANTİNAM KABUSA DÖNDÜ
O ilk kış günü yağmurlu havada koyun gibi Turk Telekomu'mu iptal ettirip Millenicom'u aradığım gün hergün kabusum oldu şaka gibi anlatacağım biraz ki sıkılmayın, maalesef ki şaka da değil bunlar.
FTTH 100Mbps Millenicom kullanmaya çalışıyorum, evet maalesef kullanmaya çalışıyorum sadece fakat kullanamıyorum.
Son 2 haftadır özellikle akşam vakitlerinde ve haftasonlarında bitmek tükenmek bilmez bir packet loss'um var ve hızım çok düşük gerçekten bıktım artık. Ne canlı yayın izleyebiliyorum, ne oyun oynayabiliyorum ne de internette takılma olmadan gezebiliyorum. 2 hafta önce bu problemler ilk başladığında müşteri hizmetlerini defalarca kez aradım her seferinde arıza kayıtları oluşturuldu her seferinde telesekreter beni arayıp "Sorununuz çözüldüyse 1'i çözülmediyse 2'yi tuşlayınız" dedi ve her seferinde 2'yi tuşlamama rağmen bir kaç saat sonra probleminiz giderilmiştir mesajı aldım ve internetimde en ufak bir düzelme olmadı klasik bilinçsiz kullanıcıyı geçiştirme yöntemi...
Sonrasında ise tekrar aradım ve yetkili ile görüşme talebinde bulundum yoksa kesin olarak iptal ettirecektim zaten taahhüt yok birşey yok zerre umrumda değil. Bunu söyledikten sonra müşteri temsilcisi çocuk "takım kaptanı" tarzı bir tanımlama yaptığı kişiye benim numaramı ulaştırdığını ve o kişinin beni arayacağını söyledi. Akabinde beni bir hanımefendi aradı aynı sorunu ona da anlattım kesinlikle sizin sorununuzla bizzat ben ilgileneceğim hiç şüpheniz olmasın asla mağdur etmeyeceğim sizi başka bir operatöre geçmenize gerek kalmayacak dedi peki dedim ve bir daha ses seda çıkmadı internetim de düzelmedi.
Daha sonrasında mail yolu ile sorunumu uzun uzun yazarak ulaştım kendilerine ve yine beni bir bayan aradı mailinizi gördüm buyurun yardımcı olmak istiyorum dedi, yine konuyu anlattım yine aynı zırvalar yine kesinlikle ilgilenicem başka firmaya geçmenize gerek kalmayacak tarzı yalanlar ve ertesi günü gerçekten tertemiz çalışan bir internet ve bir sonraki gün yine problem büyüyerek devam etti.
GINA GELDİ!
Alelacele TurkNet'in sitesinden hız sorgulaması yapmak istediğimde ise şöyle bir hata aldım, ne alaka demeyin inceleyin;
Hiçbir talebim vesaire olmadı ne TurkNet'e ne de başka bi yere bu ne anlama geliyor bilmiyorum ?
Bunun sebebini TurkNet yetkililerine sorduğumda ise şöyle bir yanıt aldım;
Konuyla ilgili Millenicom'a mail yolladım fakat takmadılar bile, iş akışı nedir? Abonelik anlamına mı gelir yoksa başka birşey mi?
ŞİMDİ İSE SİZE 2020 YILINDA MİLLENİCOM ADLI İSS'İN FTTH ALT YAPIDA 100MBPS FİBER PAKETİNDE SUNDUĞU BAZI GRAFİKLERİ GÖSTEREYİM!
ÜLKE İÇİNDE TURKTELEKOM SUNUCULARINA OLAN BAĞLANTIM, SAĞOLSUN MİLLENİCOM TÜRKİYE TURU ATTIRIYOR İSTANBUL SUNUCU OLAN OYUNLARDAKİ PİNGİM 50-60MS'İN ALTINA İNMİYOR VE BU İLK BAĞLATTIĞIM GÜNDEN BERİ BU ŞEKİLDE;
BUDA AKŞAM SAAT 10 CİVARLARINDA YAPTIĞIM BİR HIZ TESTİM;
BU İSE MİLLENİCOM SUNUCULARINDAN YAPTIĞIM HIZ TESTİM;
BUDA PACKETLOSS TESTİM;
BU İSE VİENNA SUNUCULARINDA OYNADIĞIM CS:GO SUNUCULARINA OLAN BAĞLANTI DEĞERLERİM, %20 LOSS 99MS OYUNDAKİ SESLERİN BÜYÜK BİR KISMI DUYULMUYOR MERMİ SESLERİ YOK AYAK SESLERİ YOK BEN BU OYUNU YÜKSEK SEVİYELİ OYNUYORUM, GEÇTİĞİMİZ HAFTA SALI GÜNÜ YENİ KURULACAK BİR ALTYAPI ORGANİZASYONUNDA YAŞÇA KÜÇÜK YATIRIM ALACAK GENÇLERİMZE BİR SÜRE KOÇLUK YAPMAM İSTENİLDİ FAKAT BENİM UĞRAŞTIĞIM ŞEYLERE BAKIN;
YIL 2020 FTTH ALTYAPIDA 100MBPS FİBER KULLANIYORUM AMA SORUN BAKALIM KULLANABİLİYORMUYUM? DELİRMEK ÜZEREYİM HER GECE 1-2 MBPS İYİ ZAMANDA 10MBPS ALIYORUM, AVRUPA SUNUCULARINA +%10 PACKET LOSS İLE BAĞLANIYORUM YURT İÇİNDE İSTANBUL SUNUCULARINA ANADOLUYU GEZEREK BAĞLANIYORUM ÇANAKKALEDEN İSTANBULA 55ms ALIYORUM
ALLAH AŞKINIZA AKŞAM OLDUMU NE VİDEO İZLEYEBİLİYORUM NE OYUN OYNAYABİLİYORUM NE YAYIN İZLEYEBİLİYORUM NE ARKADAŞLARIMLA GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMA YAPABİLİYORUM GERÇEKTEN DELİRMEK ÜZEREYİM
MÜŞTERİ HİZMETLERİNİZDEKİ GÖREVLİLERİNİZ GOOGLE GEÇMİŞİNİ TEMİZLEYİN DİYOR ŞAKAMI YAPIYORSUNUZ BEN BURDAN MÜDAHALE EDİCEM DİYOR MODEMİMİ FABRİKA AYARLARINA SIFIRLIYOR BEN BUNU DENEMEDİM Mİ SANIYORSUNUZ TABİİ Kİ DE HİÇBİR İŞE YARAMIYOR
**BTK'YA CİMER'E ŞİKAYETVAR'A BU KONUYLA İLGİLİ YAZDIM YA BU PROBLEMİMİ, DAHA DOĞRUSU PROBLEMLERİMİ ÇÖZECEKSİNİZ YA DA KOŞA KOŞA GİDECEĞİM, BU CAMİADA TANIDIĞIM HİÇBİR İNSANA SİZİ TAVSİYE ETMEYECEĞİM ARTIK GINA GELDİ
AKŞAM OLDUĞUNDA BÜTÜN CİNLERİM TEPEME GELİYOR HİÇBİR EĞLENCEM ZEVKİM KALMADI ARKADAŞLARIM OYUN OYNARKEN BEN ONLARIN KONUŞMALARINI DİNLİYORUM BİRDE REKLAM YAPIYORSUNUZ OYUN OYNAYAN 2 İNSANDAN MİLLENİCOM KULLANAN OYUNU OYNAYABİLİYOR DİĞERİNİN SESİ VS. DONUYOR GİBİSİNDEN REKLAMIYLA TECRÜBE ETTİRDİĞİ BU KADAR ÇELİŞEN BAŞKA İSS KULLANMADIM. GENEL BİR PROBLEM OLMASI VS. BENİ İLGİLENDİREN BİRŞEY DEĞİL, ALLAH RIZASI İÇİN YA BUNLARI DÜZELTİN YA DA KOŞA KOŞA KAÇAYIM HER AY 10TL 15 TL FAZLADAN VERMEYE DE RAZIYIM STATİK İP'DE VEREBİLİRSİNİZ ÇÖZÜM OLACAKSA ARTIK ŞU İNTERNETİMİ DÜZELTİN !
CİMER'E ULAŞTIM;
BTK'YA ULAŞTIM;
BTK'DA DAHA ÖNCE FİRMA ÜZERİNDEN AÇTIĞIM ŞİKAYET SAYISI;
ŞİKAYETVAR.COM'A YAPTIĞIM BAŞVURU;
BU SORUNU YA ÇÖZECEKSİNİZ YA DA KOŞA KOŞA İPTALİNİ SAĞLAYACAĞIM VE HUKUKEN'DE NE YAPABİLİRİM DİYE BAKACAĞIM !
edit: Konuyu açarken gelen SMS'e bakın ÇILDIRMAMA ÇOK AZ KALDI
Uzun uzun pazartesi bir konu açacağım sonrasında da çözülmediği takdirde direkt gidip TurkNet bağlatacağım. Allah Aşkınıza bu nedir FTTH 100Mbps Fiber Millenicom kullanıyorum ALLAHIN BELALARI NE VİDEO İZLEYEBİLİYORUM NE OYUN OYNAYABİLİYORUM NE KARANTİNADAKİ ANNEMLE GÖRÜNTÜLÜ GÖRÜŞEBİLİYORUM NE CANLI YAYIN İZLEYEBİLİYORUM SİTELERE BİLE ZOR GİRİYORUM BIKTIM ARTIK PAZARTESİ BURAYA BU SÜREÇLE İLGİLİ BÜTÜN REZİLLİĞİNİZİ ORTAYA SEREN KAPSAMLI BİR KONU AÇACAĞIM VE O KONUNUN DA ARDINDAN BU PROBLEMİM ÇÖZÜLMEZSE KOŞA KOŞA İPTAL EDİP TURKNET'E GEÇECEĞİM ALLAHINIZDAN BULUN HAFTALARDIR DELİRMEK ÜZEREYİM, GENEL SORUN OLMASI BENIM PROBLEMiM DEĞiL BEN BU ALTYAPIDA BU HIZI SATIN ALDIYSAM BANA VERECEKSENIZ VEREMEMEK SIZIN SORUMLULUĞUNUZDA OLAN BiRŞEY VERMEK DE SİZİN SORUMLULUĞUNUZDA BUNE HAFTALARDIR YA ARAYIP SORDUĞUNDA DA HAT DEĞERLERİ NORMAL DERLER KARDEŞİM SİZİN EKRANINIZDA NORMAL GÖZÜKÜYOR OLABİLİR AMA SON KULLANICININ DENEYİMİ BUYSA İSS OLARAK ÇÖ-ZE-CEK-Sİ-NİZ NOKTA! ALMAYIN BU FİRMAYI ALDIRTMAYIN KULLANMAYIN !!!
@Alper_Karaer @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3
Turknet sitesinden ne hız alırım kısmındaki saçma problemim.
Selam dostlarım ve değerli Turknet. Bol pingli, bol packetloss'lu ve sık sık hız düşümlü FTTH 100Mbps Rezillicom maceramı yakın bir tarihte sona erdirip tarafınıza geçmeyi düşünüyordum ama sitenizden adresimi sorgulattığımda böyle saçma bir hata alıyorum. Devam eden bir talebim falan yok kaldı ki daha önce hiç talebim olmadı? Sorun nedir yahu normalde İSS'ler müşteri almak için bin takla atar Turknet en başından benim kadar kıl bir kullanıcıyı istemedi galiba :D
*Uploadlar İçin Ayaklanmayacakmıyız?*
|
|
|
Millenicom Twitch.tv SORUNU!
|
Meslek: Öğrenci
İlgi Alanları: CS Espor'u, Futbol, Siyaset.
Ryzen 5 5600 @4.4Ghz - Asus Dual Radeon RX6600 8GB - Asus B550M-A 4600Mhz DDR4- XPG 8X2 16GB 3200Mhz Ram - ADATA 512GB SX8100 m2 SSD - WD Blue SN570 500GB m2 SSD - FSP Performance 550W 80+ Bronze - FSP CMT212A Temperli USB 3.0 Mid Tower Razer Viper Ultimate Mouse Razer Blackshark V2X Kulaklık Razer Ornata V3 X Klavye Viewsonic VX2458-Mhd 144Hz 1Ms Freesync |
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 158
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 160
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 28.839 (Bu ay: 225)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 332 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar