@Alper_Karaer @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 YETER ARTIK BU SON AMA SON UĞRAŞIM YA DÜZELTİN YA DA KOŞA KOŞA İPTAL ETTİRECEĞİM TAAHHÜT YOK BİRŞEY YOK TAK YAŞADIĞIM EVİMDE KARANTİNAM KABUSA DÖNDÜ O ilk kış günü yağmurlu havada koyun gibi Turk Telekomu'mu iptal ettirip Millenicom'u aradığım gün hergün kabusum oldu şaka gibi anlatacağım biraz ki sıkılmayın, maalesef ki şaka da değil bunlar. FTTH 100Mbps Millenicom kullanmaya çalışıyorum, evet maalesef kullanmaya çalışıyorum sadece fakat kullanamıyorum. Son 2 haftadır özellikle akşam vakitlerinde ve haftasonlarında bitmek tükenmek bilmez bir packet loss'um var ve hızım çok düşük gerçekten bıktım artık. Ne canlı yayın izleyebiliyorum, ne oyun oynayabiliyorum ne de internette takılma olmadan gezebiliyorum. 2 hafta önce bu problemler ilk başladığında müşteri hizmetlerini defalarca kez aradım her seferinde arıza kayıtları oluşturuldu her seferinde telesekreter beni arayıp "Sorununuz çözüldüyse 1'i çözülmediyse 2'yi tuşlayınız" dedi ve her seferinde 2'yi tuşlamama rağmen bir kaç saat sonra probleminiz giderilmiştir mesajı aldım ve internetimde en ufak bir düzelme olmadı klasik bilinçsiz kullanıcıyı geçiştirme yöntemi... Sonrasında ise tekrar aradım ve yetkili ile görüşme talebinde bulundum yoksa kesin olarak iptal ettirecektim zaten taahhüt yok birşey yok zerre umrumda değil. Bunu söyledikten sonra müşteri temsilcisi çocuk "takım kaptanı" tarzı bir tanımlama yaptığı kişiye benim numaramı ulaştırdığını ve o kişinin beni arayacağını söyledi. Akabinde beni bir hanımefendi aradı aynı sorunu ona da anlattım kesinlikle sizin sorununuzla bizzat ben ilgileneceğim hiç şüpheniz olmasın asla mağdur etmeyeceğim sizi başka bir operatöre geçmenize gerek kalmayacak dedi peki dedim ve bir daha ses seda çıkmadı internetim de düzelmedi. Daha sonrasında mail yolu ile sorunumu uzun uzun yazarak ulaştım kendilerine ve yine beni bir bayan aradı mailinizi gördüm buyurun yardımcı olmak istiyorum dedi, yine konuyu anlattım yine aynı zırvalar yine kesinlikle ilgilenicem başka firmaya geçmenize gerek kalmayacak tarzı yalanlar ve ertesi günü gerçekten tertemiz çalışan bir internet ve bir sonraki gün yine problem büyüyerek devam etti. GINA GELDİ! Alelacele TurkNet'in sitesinden hız sorgulaması yapmak istediğimde ise şöyle bir hata aldım, ne alaka demeyin inceleyin; Hiçbir talebim vesaire olmadı ne TurkNet'e ne de başka bi yere bu ne anlama geliyor bilmiyorum ? Bunun sebebini TurkNet yetkililerine sorduğumda ise şöyle bir yanıt aldım; Konuyla ilgili Millenicom'a mail yolladım fakat takmadılar bile, iş akışı nedir? Abonelik anlamına mı gelir yoksa başka birşey mi? ŞİMDİ İSE SİZE 2020 YILINDA MİLLENİCOM ADLI İSS'İN FTTH ALT YAPIDA 100MBPS FİBER PAKETİNDE SUNDUĞU BAZI GRAFİKLERİ GÖSTEREYİM! ÜLKE İÇİNDE TURKTELEKOM SUNUCULARINA OLAN BAĞLANTIM, SAĞOLSUN MİLLENİCOM TÜRKİYE TURU ATTIRIYOR İSTANBUL SUNUCU OLAN OYUNLARDAKİ PİNGİM 50-60MS'İN ALTINA İNMİYOR VE BU İLK BAĞLATTIĞIM GÜNDEN BERİ BU ŞEKİLDE; BUDA AKŞAM SAAT 10 CİVARLARINDA YAPTIĞIM BİR HIZ TESTİM; BU İSE MİLLENİCOM SUNUCULARINDAN YAPTIĞIM HIZ TESTİM; BUDA PACKETLOSS TESTİM; BU İSE VİENNA SUNUCULARINDA OYNADIĞIM CS:GO SUNUCULARINA OLAN BAĞLANTI DEĞERLERİM, %20 LOSS 99MS OYUNDAKİ SESLERİN BÜYÜK BİR KISMI DUYULMUYOR MERMİ SESLERİ YOK AYAK SESLERİ YOK BEN BU OYUNU YÜKSEK SEVİYELİ OYNUYORUM, GEÇTİĞİMİZ HAFTA SALI GÜNÜ YENİ KURULACAK BİR ALTYAPI ORGANİZASYONUNDA YAŞÇA KÜÇÜK YATIRIM ALACAK GENÇLERİMZE BİR SÜRE KOÇLUK YAPMAM İSTENİLDİ FAKAT BENİM UĞRAŞTIĞIM ŞEYLERE BAKIN; YIL 2020 FTTH ALTYAPIDA 100MBPS FİBER KULLANIYORUM AMA SORUN BAKALIM KULLANABİLİYORMUYUM? DELİRMEK ÜZEREYİM HER GECE 1-2 MBPS İYİ ZAMANDA 10MBPS ALIYORUM, AVRUPA SUNUCULARINA +%10 PACKET LOSS İLE BAĞLANIYORUM YURT İÇİNDE İSTANBUL SUNUCULARINA ANADOLUYU GEZEREK BAĞLANIYORUM ÇANAKKALEDEN İSTANBULA 55ms ALIYORUM ALLAH AŞKINIZA AKŞAM OLDUMU NE VİDEO İZLEYEBİLİYORUM NE OYUN OYNAYABİLİYORUM NE YAYIN İZLEYEBİLİYORUM NE ARKADAŞLARIMLA GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMA YAPABİLİYORUM GERÇEKTEN DELİRMEK ÜZEREYİM MÜŞTERİ HİZMETLERİNİZDEKİ GÖREVLİLERİNİZ GOOGLE GEÇMİŞİNİ TEMİZLEYİN DİYOR ŞAKAMI YAPIYORSUNUZ BEN BURDAN MÜDAHALE EDİCEM DİYOR MODEMİMİ FABRİKA AYARLARINA SIFIRLIYOR BEN BUNU DENEMEDİM Mİ SANIYORSUNUZ TABİİ Kİ DE HİÇBİR İŞE YARAMIYOR **BTK'YA CİMER'E ŞİKAYETVAR'A BU KONUYLA İLGİLİ YAZDIM YA BU PROBLEMİMİ, DAHA DOĞRUSU PROBLEMLERİMİ ÇÖZECEKSİNİZ YA DA KOŞA KOŞA GİDECEĞİM, BU CAMİADA TANIDIĞIM HİÇBİR İNSANA SİZİ TAVSİYE ETMEYECEĞİM ARTIK GINA GELDİ AKŞAM OLDUĞUNDA BÜTÜN CİNLERİM TEPEME GELİYOR HİÇBİR EĞLENCEM ZEVKİM KALMADI ARKADAŞLARIM OYUN OYNARKEN BEN ONLARIN KONUŞMALARINI DİNLİYORUM BİRDE REKLAM YAPIYORSUNUZ OYUN OYNAYAN 2 İNSANDAN MİLLENİCOM KULLANAN OYUNU OYNAYABİLİYOR DİĞERİNİN SESİ VS. DONUYOR GİBİSİNDEN REKLAMIYLA TECRÜBE ETTİRDİĞİ BU KADAR ÇELİŞEN BAŞKA İSS KULLANMADIM. GENEL BİR PROBLEM OLMASI VS. BENİ İLGİLENDİREN BİRŞEY DEĞİL, ALLAH RIZASI İÇİN YA BUNLARI DÜZELTİN YA DA KOŞA KOŞA KAÇAYIM HER AY 10TL 15 TL FAZLADAN VERMEYE DE RAZIYIM STATİK İP'DE VEREBİLİRSİNİZ ÇÖZÜM OLACAKSA ARTIK ŞU İNTERNETİMİ DÜZELTİN ! CİMER'E ULAŞTIM; BTK'YA ULAŞTIM; BTK'DA DAHA ÖNCE FİRMA ÜZERİNDEN AÇTIĞIM ŞİKAYET SAYISI; ŞİKAYETVAR.COM'A YAPTIĞIM BAŞVURU; BU SORUNU YA ÇÖZECEKSİNİZ YA DA KOŞA KOŞA İPTALİNİ SAĞLAYACAĞIM VE HUKUKEN'DE NE YAPABİLİRİM DİYE BAKACAĞIM ! edit: Konuyu açarken gelen SMS'e bakın ÇILDIRMAMA ÇOK AZ KALDI
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tartal -- 14 Aralık 2020; 16:56:20 > |
MİLLENİCOM FTTH 100MBPS REZİLLİĞİM ARTIK YARDIMCI OLUN YA DA İPTAL ETTİRECEĞİM BLÖF YAPMIYORUM !
-
-
-
İptal etmeeden Netspeed e taşıyabilirsin hocam referans numaramı belirtirseniz G541GA 12 ay 5 lira indirim alacaksınız
-
Hocam şuan referans numarası indirim vs. bunları düşünecek reklam kaldıracak durumda değilim millenicom bile güvenimizi boşa çıkarmış netspeed'i düşünmüyorum maalesef.
-
Geç Türk Telekoma 100 Mbps Full limitsiz + Tivibu IPTV Süper paket 154.90 TL + 6 TL modem kirası 161 TL üstelik Türk Telekom Prime Plus ayrıcalıkları tanınıyor.
bireysel.turktelekom.com.trTivibu'lu Evde İnternet Kampanyası > Kampanyalar > Bireysel > Evde İnternet > Türk Telekomhttps://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/kampanyalar/sayfalar/tivibu-lu-internet-kampanyasi.aspx
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknoloji41 -- 14 Aralık 2020; 18:5:14 >
-
dostum taahhüt yapmış olmak istemiyorum maalesef :/
-
quote:
Orijinalden alıntı: tartaldostum taahhüt yapmış olmak istemiyorum maalesef :/
O zaman pek bir seçeneğin yok
-
O zaman başka ama sakın türkneti deneme akıl sağlığından olursun araya aracı koymaya gerek yok taahhütse taahhüt fiyat artışlarından etkilenmiyorsun diğerleri kafasına göre fiyatlarla oynuyor sunamadıkları hizmete. Üstelik telekom yıl başında fahiş zam yapacak ona göre düşün erken karar ver -
evet o da doğru
-
Evet bir kaç gün içerisinde düzeltmezlerse iptali başlatıp TurkTelekom'a başvuracağım sanırım.
-
Türk Telekomu tercih edip 100 Mbps kullanacaksanız attığım tarife en iyisi 31 aralığa kadar geçerli tivibu bedavaya geliyor. Tivibusuz 100 Mbps de 154.90 TL :) bende bu kampanyadayım 2 hafta oldu -
Bilemiyorum ya gerçekten artık taahhütü'de göze alacağım sanırım.
-
Hocam bir arkadaşımın tivibu ile ilgili şikayeti var. Tivibu kullanılırken internetinde ping ve loss artıyor (özellikle geriye sarıp izleme sırasında. Sizde böyle bir durum var mı? -
Pinglerim tivibu açıkkenden de aynı kapalıyken de geri ileri almayı fazla kullanmıyorum zaten aslında tv de izlemem arada belgesel -
Arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz konumun öne çıkması ve yetkilierce görülmesi için lütfen...
-
+1 Bende aynı sorunları yaşıyorum. 100 mbit dsl bağlantımız var. Sabahları bir sorun yokken, akşamları ping+paket kaybı+hız sorunu yaşamaktayım. Bir an önce çözüm üretilmeli bu soruna. Her sorunla karşılaştığımızda servis sağlayıcı değiştirmek zorunda kalmayalım lütfen..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
+1 Geçmiş olsun aboneliğinizi tamamen sonlandırıp sıfırdan Türknet bağlatmanızı tavsiye ederim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: TheNightMare.+1 Bende aynı sorunları yaşıyorum. 100 mbit dsl bağlantımız var. Sabahları bir sorun yokken, akşamları ping+paket kaybı+hız sorunu yaşamaktayım. Bir an önce çözüm üretilmeli bu soruna. Her sorunla karşılaştığımızda servis sağlayıcı değiştirmek zorunda kalmayalım lütfen..
Arayıp bilgi almaya çalıştınızmı durum ile ilgili peki ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: _A_N_I_L_+1 Geçmiş olsun aboneliğinizi tamamen sonlandırıp sıfırdan Türknet bağlatmanızı tavsiye ederim.
TurkNet'te de benzer sorunlar yaşayanlar varmış ama.
-
Sıkıntısız olan iss yok sanırım, ben de bizim buradaki altyapı yenilenince Türknet'e başvurdum ve beni şaşırttılar açıkçası. Gerçi daha çok uzun kullanmadım ama kullandığım kadarıyla sabah akşam net hız ve ping alıyorum(forumda ciddi bir şikayet var bu konuda), en azından bir şans verilebilir sizin bölgeniz sorunsuz çıkabilir bu konuda. Taahhüt istemiyorsanız bütün hepsini deneyip, sorunsuz olanı bulmaktan başka çareniz yok. Taahhütlü de seçenek belli zaten.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melihcskn -- 14 Aralık 2020; 23:3:56 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Hocam şuan referans numarası indirim vs. bunları düşünecek reklam kaldıracak durumda değilim millenicom bile güvenimizi boşa çıkarmış netspeed'i düşünmüyorum maalesef. |
Benzer içerikler
- netspeed iptal talep formu
- gigaspeed yorum
- netspeed yorumlar
- gıbırnet hizmet numarası öğrenme
- netgsm ev interneti
- vodafone ev interneti tarifeleri
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X