Merhaba herkese. Bugün sizlerle Sinerji.Gen.Tr ile yaşadığım mağduriyeti anlatacağım.
Yaklaşık 25 gün önce kendilerinden masaüstü bilgisayarım için anakart aldım ve bozuk ürün gönderdiler. Bu süreçte beni mağdur ettikleri gibi, paramın üzerine kondular, iademi yapmıyorlar. Firmanın dolandırıcı olabilme ihtimali yüksek. Kendilerinin ne kadar kötü niyetli, şark kurnazı olduklarını delilleri ile sizlere ispatlayacağım.
Öncelikle konuyu ekşi sözlük'te yazmıştım, buradan da okuyabilirsiniz. Ek olarak texti aşağıyağıya ekliyorum.
https://eksisozluk.com/24-10-2022-sinerji-gen-tr-rezilligi--7446984
22.10.2022 sinerji.gen.tr'den masaüstü bilgisayarım için aldığım anakartı kullanılmış ve bozuk ürün gönderdiler. Anakartın vida deliğinin birininde lehimlerinde problem var. Lehimde şişmiş bir görüntü var ve buraya vida girişi sağlanmıyor. Yine anakartın bazı bölgelerinde lehimlerde akma mevcut. Konuyla ilgili kendilerine ulaşıp değişim ya da iade talep ettim fakat iade alamayacaklarını belirttiler. Öncelikle ürünü garantiye göndermem gerekiyormuş. Sıfır olarak satılan bir ürünü neden garantiye gönderiyorum anlayamadım. Kanunlar çok açık, 14 gün içerisinde herhangi bir neden belirtmeksizin ürünü iade etmek hakkım bulunmaktadır. Benim keyfi bir talebim bile olmadı, bana kullanılmış ve bozuk bir ürünü satıp garantiye göndermemi istiyorlar.
Velhasıl dostlar, aklınızda bulunsun; sinerji.gen.tr pişmanlıktır. Forumlarda bozuk ürün sattıkları sıkça dile getirilmiş fakat ben bunları ne yazık ki sonradan okudum ve bugün de tecrübe ettim. Asla bu firmadan bir şey almanızı tavsiye etmem. Eğer aldığınız ürünle ilgili bir sorun yaşarsanız asla ilgilenmiyorlar ve sizi başka yere yönlendirmeye çalışıyorlar. Müşteri hizmetlerine yaklaşık 20 dakikada bağlanabildim. Sizlere tavsiyem bir miktar da fazla para verip Türkiye'deki büyük alışveriş platformlarından alışveriş yapınız.
Bir süre sonra tüketici hakem heyetine şikayet ettim ve bir anda bana karşı tavları değişti. Hemen ürün iadesi/değişim yapacaklarını belirttiler. Şikayet dilekçemi iptal etmem karşılığında tabii. Ben kendilerine güvendim ve şikayet dilekçemi iptal ettim ve kendilerine ilettim. Bunu görsel olarak da ekliyorum buraya. Yalnız burada enterasan bir nokta var, tüketici hakem heyetine şikayet edip, daha sonra şikayetinizi iptal ederseniz o firma hakkında tekrar şikayette bulunamıyorsunuz. Ben bu firmanın güvenilir olmadığını bildiğim için şikayet iptal dilekçemi 1 ay sonra yürürlüğe koymalarını rica ettim. Şikayet dilekçemi iptal ettiğim dosyayı kendilerine gönderdim ve yaklaşık 1 hafta oldu hala sonuç yok. Maillere cevap vermiyorlar, telefonda sürekli geçiştiriyorlar.
Peki şimdi dostlarım, bir ürün 50-100 TL daha ucuz diye Sinerji'den almayı düşünüyor musunuz? Gönderdikleri ürünler genelde refurbished(yenilenmiş), bozuk ya da teşhir ürünler. Yani sıfır ürün satıyor da olabilirler fakat bu riske değer mi? Bu ürünleri normalden nasıl daha ucuza satıyorlar sanıyorsunuz. Koskoca büyük e-ticaret platformları daha pahalıya satarken bu firmada daha uygun. Piyasadaki kullanılmış, bozuk, yenilenmiş ürünleri daha ucuza satıyorlar. Ayrıca Şikayetvar.com'daki son şikayetlerine bakarsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız. Tek mağdur ben değilim, herkese bozuk ya da kullanılmış ürün göndermişler.
Ben CİMER'e de bu firmanın dolandırıcı oldukları hakkında şikayetimde bulundum.
Yakın zamanda Ekşi Sözlük'te yeni Entry'ler gireceğim, onlarca. Sinerji bilgisayar ile yeni bir site açıp insanları nasıl mağdur ettiklerini, dolandırdıklarını anlatacağım.
Sizler siz olun, sakın bu firmaya bulaşmayın. Para çok zor kazanılıyor, üç beş kuruş fazla para verip bilindik firmalara yönelin.
Anlattıklarımın hiçbir yerinde yalan-dolan yoktur. Hepsi ispatlı. Kendileriyle bütün konuşmalarımı da buraya ekliyorum.
Sağlacakla kalın.
Selam arkadaşlar,
Sinerji.Gen.Tr'den aldığım anakartta problem var. Bir vida yuvasındaki lehimler bariz şekilde yanlış-hatalı lehimlenmiş. Yine anakartın bazı lehimlerinde akma gibi problem var. Şirketle irtibata geçtim ama ürünü garantiye yollamamı istiyor. Sıfır olarak alınan bir ürün neden garantiye gider ki? Değiştirme ya da iade hakkım var yasal olarak. Şirketin telefonlarına ulaşabilmek aşırı zor. Bu süreçte anladım ki küçük ölçekli firmalardan ürün almak çok çok büyük risk. Ben bu hatayı yaptım siz yapmayın. 3-5 kuruş daha verip büyük portallardan alın ürününüzü. Görselleri incelemeniz için ekliyorum. Yine anakart kategorisinde açtığım konu linkini ve Ekşi Sözlük'te açtığım başlığı da ekliyorum, belki destek vermek isteyenler olur diye.
Merhaba,
Yeni sistem topluyorum. Anakart'ın vidalama kısımlarındaki deliklerinde ve birkaç yerde daha lehim akma mı var acaba ben mi yanlış görüyorum acaba. Bir lehim kısmında belirgin şekilde şişme var, vidalama kısmı olduğu için problem olmaz diye düşünüyorum. Sizce bu bir problem midir. Anakartı sıfır aldım bu arada. Değiştirmeli miyim sizce.
Model: Asus Rog Strix Z690-F
Şimdiden teşekkürler.
Ürünü Sinerji.Gen.Tr'den aldım. Maalesef süreç sıkıntılı geçiyor. Şirketin yardım etme potansiyeli sıfır, iletişimleri çok kötü.
Konuyu Ekşi Sözlük'te de belirttim, detaylara buradan da ulaşabilirsiniz.
|
2 kez İpad air 2 değiştirildi
|
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 38
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 40
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.303 (Bu ay: 15)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 20 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar