Şimdi Ara

Yeni Anakart aldım üzerinde şişmiş lehim var. Bu bir sorun mu? (Sinerji.Gen.Tr)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Yeni sistem topluyorum. Anakart'ın vidalama kısımlarındaki deliklerinde ve birkaç yerde daha lehim akma mı var acaba ben mi yanlış görüyorum acaba. Bir lehim kısmında belirgin şekilde şişme var, vidalama kısmı olduğu için problem olmaz diye düşünüyorum. Sizce bu bir problem midir. Anakartı sıfır aldım bu arada. Değiştirmeli miyim sizce.


    Model: Asus Rog Strix Z690-F


    Şimdiden teşekkürler.



    Ürünü Sinerji.Gen.Tr'den aldım. Maalesef süreç sıkıntılı geçiyor. Şirketin yardım etme potansiyeli sıfır, iletişimleri çok kötü.


    Konuyu Ekşi Sözlük'te de belirttim, detaylara buradan da ulaşabilirsiniz.



    Yeni Anakart aldım üzerinde şişmiş lehim var. Bu bir sorun mu? (Sinerji.Gen.Tr)
    Yeni Anakart aldım üzerinde şişmiş lehim var. Bu bir sorun mu? (Sinerji.Gen.Tr)ekşi sözlük
    24.10.2022 sinerji.gen.tr rezilliği
    https://eksisozluk.com/entry/144278555








    Yeni Anakart aldım üzerinde şişmiş lehim var. Bu bir sorun mu? (Sinerji.Gen.Tr)


    Yeni Anakart aldım üzerinde şişmiş lehim var. Bu bir sorun mu? (Sinerji.Gen.Tr)


    Yeni Anakart aldım üzerinde şişmiş lehim var. Bu bir sorun mu? (Sinerji.Gen.Tr)


    Yeni Anakart aldım üzerinde şişmiş lehim var. Bu bir sorun mu? (Sinerji.Gen.Tr)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m3hm3tcan -- 27 Ekim 2022; 12:2:6 >







  • Taktınız mı anakartı çalışıyor mu? Servise gönderseniz ServisPoint denilen firma bakacak sanırım. Forumda bir ton Asus servis mağduriyet konusu var, sağlam ürünü gönderip kozmetik olarak bozuk alan bile var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu anakartın 3-4 yıl sonrasını düşünemiyorum, suçiçeği gibi her yerine yayılır mı acaba kabarcıklar? Bir de Strix olacaksın buna tonla para verilmiştir, şu manzaraya bak. Benim böyle bir anakartım olsa aklım devamlı bunda olur acaba başka yeri şişti mi şişecek mi diye.

  • Cemo94 kullanıcısına yanıt

    Yok hocam takmadım daha. Kullansam mı böyle bilemedim. Sizin fikriniz nedir?

  • sreylare kullanıcısına yanıt

    Maalesef öyle hocam, ne yapacağımı şaşırdım. Kartın fiyatı 9000 TL, yılların güvenilir firması Asus. Ne yapacağımı şaşırdım.

  • m3hm3tcan M kullanıcısına yanıt

    vakit kaybetmeden garantiye gönderin.

  • Ben kısa süre önce aldığım Rog Strix X670E servise gönderdim. Ekrana görüntü gelmeme sorunu için. Kısa sürede iade kararı çıktı. Ne oluyor bu asus kartlara cidden anlamıyorum. Kartı garantiye ya da aldığınız yere sorununuzu kısaca yazarak gönderip ilk 30 gün doa kapsamında iade talep edin. Ben vatana götürmüştüm. Ürüne temiz diye not almışlardı. Ayın 13'ünde teslim ettim. Bu gün ayın 24'ü iade fişimi kestiler. Banka parayı yatırsın diye bekliyorum.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • freqX kullanıcısına yanıt

    Size de çok geçmiş olsun. Biliyorsunuz ki Asus güvenebileceğimiz markaların başında geliyor fakat son zamanlarda kullanıcıların hayal kırıklıklarını okuyorum. Sanırım iade talep edeceğim ama bu sürede bilgisayarsız kalacağım. Umarım kısa zamanda sonuçlar. Bir sonraki Anakart tercihiniz ne olacak bu arada?

  • O kartı iade edin bence, daha çalışıp çalışmadığını bile bilmiyorsunuz. Lehim hatası yüzünden kısa devre yapma ihtimali bile var. Büyük risk

    @m3hm3tcan

  • DeGetBe kullanıcısına yanıt

    İade ile uğraşıyorum hocam. Sinerji.Gen.Tr'den aldım fakat müşteri hizmetleri oldukça kötü. Ürünü garantiye yollamamı söylüyorlar. Sıfır aldığım ürünü neden garantiye yollayayım ki, haksız mıyım. Bu tip firmaların yenilenmiş, teşhir ürünler sattığını düşünmekteyim artık.

  • m3hm3tcan M kullanıcısına yanıt

    Allah o firmaya akıl fikir versin. Hangi psikopat böylesine pahalı bir kartı, sebebsiz yere, yeni almışken bu hale getirmek ister ki? Bunu düşünemeyen bir firmadan iğne bile alınmaz. İnşallah sorununuz kısa sürede çözülür.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeGetBe -- 24 Ekim 2022; 14:37:43 >
  • Ben artık ilerde kendim sistem toplamak yerine hazır ya da özelleştirilmiş, testleri yapılmış sistem almayı tercih edicem. Bütün parçaları ayrı yerden alınca böyle uğraşıyoruz. Sistemde sorun çıkınca arızayı bulamıyoruz. Aldığım bir diğer karar da çok pahalı şeyler almamak lazım. Bozulunca ağlayacaksak hiç gerek yok risk almaya.

    X670 şansım yaver gitti. 12 bin liralık anakart iade kararı çıkması benim için mucize oldu. Tekrar alır mıyım. Hayır almam. Ciddi bir indirim olursa alırım sadece. Bütçemi biraz düşürüp msi ve asusun kartlarında indirim takip edicem. Bilgisayarsız kalıp strese girmek berbat. 10 gün servis bekliyorsun. Yetmiyor

    banka bekleyişi başlıyor. Hissettiklerini çok iyi anlıyorum. Kimse muhatap olmuyor. Muhatap istiyorsan bütün parçaları aynı yerden alacaksın ve gerekirse montajı onlara yaptıracaksın.

    Benim sinir olduğum şey bu anakartı sinerji kendisi yollamalıydı garantiye gidecekse. Paketi kendileri açmış gibi bir tutanakla gönderebilirlerdi.

    Ben mesela sadece anakartı vatandan aldım. Diğer parçalar başka yerdendi. Adamlar deli gibi uğraştılar mağazada. Ürün temiz filan diye not aldılar iade talebine. Garantide olumsuz rapor çıksaydı vereceğim cevap vatanda çalıştıramadıkları kartı ben nasıl çalıştırayım olacaktı. Sinerji de burada ürün garantiye bile gidecek olsa ürünün arkasında durmalı bence.


    Bir de bazı yerlerde koruma yalıtımı oluyor galiba ufaktan böyle şişik şekilde ama sizin vida deliği çok saçma olmuş. Hiç kalite kontrol filan yok mu bu kartlarda. İnanılmaz bir görsel hata.





  • freqX kullanıcısına yanıt

    Hocam hazır sistem alırsanız fiyatlar daha da uçuyor. Aslında bu tip rezillikleri yaşamamamız gerekiyor. Yaşasak da hemen çözülmesi gerekiyor ama Türkiye'de kanunla bu kadar yavaş ve kötü işlediği için şirketler de bunlardan istifade ediyorlar. Hak, hukuk mu var? Kimsenin ilgilendiği yok vatandaşın derdiyle. Tüketici hakem heyetine gitsem 6 ayda sonuçlanıyor. O sırada hem bilgisayarsız kalırsın hem de aldığının ürünün fiyatı ikiye katlar. Anakartı alalı 1 hafta olmadı, 1400 TL daha pahalanmış, bana iade çıksa ne olacak ki? 1400 TL fazla verip aynı anakartı almak zorunda kalacağım.


    Sosyal medyada ve Ekşi Sözlük'te Siner.gen.tr'nin yaptıklarını yazdım, biraz baskı uyguladım ve sonunda bize gönderin bir bakalım dediler. Dediğim gibi ilgilenseler ne olacak? Zaman gitti, param gitti, kaybettiklerimle kaldım ortada.


    Bu yüzden Amazon gibi güvenilir adreslerden alınmalı ürünler, müşterisinin arkasında duranlardan.





  • Geçmiş olsun , markalar iyi bilinen markalar olsa da ( asus vs.. ) gibi burdaki satış ve teknik servise bakan firmalar aynı olmuyor malesef.

    Tabi üzücü bir durum bu başınıza gelen. Son gelişmeler nedir ? Gidişatı ara sıra buraya da yazarsanız zamanla, herkese yardımcı olur çıkan sonuç. ( bilgi açısından )


    Kullanmaya başlamamınız iyi olmuş sıkntı çıkabilir çünkü. Servise veya satın alınan yere başvurmak en iyisi.


    Umarım sıkntısız atlatırsınız.

  • 30 gün içinde servise yollamanız iyi olacaktır.

  • Erhan1982DZC kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim öncelikle. Son zamanlarda ASUS, MSI gibi markalarda sıkça şikayet var. Maalesef kurumsallığı hedeflemeyen firmalar satışlarını yapıyor, yine kurumsallıktan uzaktan yakından alakası olmayan bu büyük markaların servisini kötü firmalara teslim ediliyor. Ülke olarak hakkımızı aramayı bilmediğimiz için adamlar rahat davranıyorlar.


    Son durum; kartı bize gönderin bir inceleyelim dediler ve gönderdim, garantiye yollamışlar. İade alın diyorum hayır alamayız servis bakmalı diyor. Belki 1 ay bilgisayarsız kalacağım, işlerimi bilgisayarımdan yapıyorum bana yedek anakart sağlayın diyorum o da yok. Gerçekten inanılmaz kötü bir firmaymış Sinerji. Alışveriş yapanlar bunu göz önünde bulundursunlar.


    Arayıp bilgi istedim, illa mail üzerinden haberleşelim telefonda bilgi veremiyoruz diyorlar. Nasıl bir belaya düştüm anlamadım.

  • m3hm3tcan M kullanıcısına yanıt

    Normalde benim bildiğim değişmediyse kural gerçi çoğu uymuyorda bu kurala , 14 gün içinde ambalajı aşırı şekilde bozulmamış hasar görmemiş ürünü bu süre içinde satış yapan firmanın kendisi değiştirmesi gerekir.

    Ancak 1 ay gibi bir süre veya daha fazla olursa servise yollayıp ürün değişim onayı isteniyor diye biliyorum.


    Malesef çoğu firma satış öncesei iyidir ilgilenir , hatta sorulan sorulara bile sıklmadan cvb verirler ama satış sonrası değişim veya servis işin içine girdimi halleri ve tavirları değişir... başından savma hareketleri başlar.


    Bizim gibi müşteri kullanıcılar için sıkıcı bekleme süreci start alır... Umarım kısa sürede sonuca varır.

  • Sinerjiden aldıysan büyük sıkıntı, adamlar kutusu açılmamış ürüne bile cayma hakkı kullandırtmıyor, almadan önce markayı araştırmalıydın.

  • Hayda.. Çok övülen sinerji bile böyle yapıyorsa vatanın eline düşeriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anakart bakıyorum bu aralar Z690. Şu an sinerjiyi kafamdan sildim. Olması gereken tereddütsüz ürünü iade almaları...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.