Hocam 1 ay kim bekleyecek, ben online çalışan bir insanım. Elimde bilgisayar kalmadı. Bana bozuk ürün satıp bir de onların keyiflerini mi beklemem gerekiyor. Olması gereken anında iade edip arka planda ne yapıyorsa kendileri yapmaları lazım. Bu bize ders olsun. Küçük firmalardan ürün kesinlikle almayın. Bozuk, teşhir, yenilenmiş ürünleri satıyorlar. Bunu bir kez daha çok net olarak anladım ve tecrübe ettim. |
Yeni Anakart aldım üzerinde şişmiş lehim var. Bu bir sorun mu? (Sinerji.Gen.Tr) (2. sayfa)



-
-
Tavsiyem büyük firmalar. En azından bu rezilliği yaşama riskiniz daha düşük. Hatta gidip fiziksel bir mağazan satın almanız. Emin olun 1000 TL daha fazla verirsiniz kafanız rahat olur.
İşin komik tarafı birkaç gün önce fark ettim, içerisindeki Wi-Fi antenini alıp öyle göndermişler.
An itibariyle kendilerine dava açacağım. Tüm dolandırıcı firmalara ibret olsun diye.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m3hm3tcan -- 29 Ekim 2022; 12:34:24 > -
Yok bir ay beklenecek demedim orda ben. İlk 14 gün koşulsuz alınıyordu eskiden, ilk 14 günden sonra mesela kullanım süresi 1 ay veya daha fazla kullanıldı ise ürün onun için servis raporu değişimi gerekiyordu arıza olunca.
Sizin durum farklı kutudan sıkntılı çıkmış zaten ürün. Normalde çabuk sonuca varılmalı yani sizin gibi sıkntı yaşayanlarda. Dİğer dediklerinize katılıyorum zaten.
-
bu lehim değil flux dağılmış ipa ile silinirse geçer gider sorun yok ama içinize sinmediyse iade edin
-
Vida deliği kısmında ki lehimden hiç bir şey olmaz. bu kısım şase (topraklama) için kullanılsın diye lehimlenir. (pense yankeski vb ile fazlalık kısmı kesebilirsiniz.)
bazı lehimlerin yanındaki pasta / flux iyi temizlenmediği için görüyorsunuz. Anakartın kutusunu ilk siz açtıysanız ürün fabrikadaki kalite kontrol zaafiyetinden dolayı elinize geçmiştir.
Burada satıcı firmanın bir kusuru olamaz. Onlarda içini açıp bakamazlar nihayetinde.
EK olarak satıcı firmalardan garanti veya teknik destek talep etmek ülkemizdeki tüketicilerin yanılgısı.
SATICI FİRMA : size sadece ürün satan firmadır. satıcı sorumluluğu vardır. Teknik destek sorumluluğu yoktur. Üründen memnun değilseniz teknik servise yollarsınız genelde 1 hafta içinde sonuçlanır.
YETKİLİ SERVİS : bir markanın yetkilendirilmiş servisidir. Markanın ürünleri için markanın belirlediği kalite standartlarında teknik kontrol, onarım hizmeti sağlar.
Buna göre eğer üründen memnun değilseniz satıcı firmanın gerekli değişim yada iade sunabilmesi için sizin ürünü yetkili servise göndermeniz ve servisin şikayetlerinizi gidermesini yada DOA Raporu düzenlemesini istemelisiniz.
-
14 gün iade süren dolduysa iade almaz çakallar servisle uğraşırsın. bu arada kart tuhaf hele o montaj deliğindeki lehim damlası nedir yahu
sanki acemi biri damlatmış gibi
-
Hiç bir anakartta öyle vida deliğinin ortasında bu şekilde duran bir lehim görmedim yapmayın yahu neden onu temizlemeye çalışsın arkadaş? resmen deliği kapamış ve besbelli lehimi hatalı yapıp kaçırmışlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 17 Aralık 2022; 3:25:16 > -
yazdıklarımın hepsini okusaydınız anlayacağınız kadar bilgi vermiştim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X