Lg oled c1 ekranda beyaz dikey çizgi sorunu
herkese merhaba sabah tv izleyip çıkmıştım hiç bir şey yoktu akşam iş dönüşünde eve geldiğimde tv yi açtığımda dikey bembeyaz bir çizgi çıktı resimleri aşağıda mevcut ilginç bir şekilde dikey çizgi 1 saat sonra kendiliğinden geçti ertesi gün yine geldi her tv açılıp kapandığında kendi kendine gidip geliyor 3 gündür devam ediyor sorun tv nin garantisi mevcut sizce ne yapmalıyım?
tv markası lg oled c1 55”
Sinerji bilgisayarın beni mağdur etmesi
Herkese merhaba konuya şöyle açıklık getirip sinerji bilgisayar ile aramızda geçen mailleşmeleri kopyalayıp yapıştırıyorum
Özet olarak 26 Ocak 2023, Perşembe, 20:23 tarihinde aldığım Corsair iCUE H150i Elite LCD Display 360 mm sıvı soğutma elime 28.01.2023 sabah saatlerinde kargo firmasına bizzat kendim giderek teslim aldım.Orjinal kutusunda resimlerde görüldüğü gibi kutu yırtılması hasarı mevcuttu bununla ile ilgili mailleşme başlattım çünkü müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum sipariş sonrası desteklerini tuşladığımda operatöre bağlanmıyordu.
Onlara uzun uzun maillerde sorunumu dile getirdim kutunun hasarsız değişimini istedim bunu depoya iletmelerini de istedim ama ürünüm onlara gittiğinde hiç bir bilgilendirme yapmadan hiç bir şekilde aramdan para iadesi gerçekleştirmişler ve ben aramasam hala ne olduğunu bilemeyecektim.
Değişim istememe rağmen hiç bana sormadan beni bilgilendirmeden para iadesi yaptıkları için ürünü şuan yaklaşık 800 tl daha pahalıya almam gerekecek.
Neden beni bilgilendirmediniz diye sorduğum mailde otomatik destek talebi açtılar destekten takip edebilirsiniz diye.Ama o destek sayfasına girdiğimde site üzerindeki kendi hesabımla giriş yapamıyorum üzerine birde üyelik bile açılmıyor yani destek sayfasına giriş bile yapılmıyor.
Müşteri temsilcisine konuyla alakalı bir kere bağlanabildim neden beni bilgilendirmeden ürünü değişim yapmadan parayı iade ettiniz o ürünü şuan ben daha pahalıya almak zorunda kalıyorum dediğimde yeniden sipariş geçebilirsiniz diye dalga geçer gibi cevap verdiler o üründe zaten şuan sitelerinde stokta yok.
Mail yazışmaları:
Buda onlara ürünü gönderdiğim zaman benden istedikleri talebimi kağıdı yazdığım fotoğraf mail konuşmalırının bile çıktısını onlara gönderdim yinede hiç bir şey anlamamışlar.
Güncelleme:
Tüketici hakem heyeti benim lehime karar verdi yatağın teslim edilmesi için karar çıktı gidip hakem heyeti kararını masalarına vurdum yüzlerini görmeniz lazımdı dilleri tutulmuştu dedim bu kararada uymaz iseniz paramı hiç etmekten maddi manevi tazminat davası açacağım deyip ayrıldım.Akşamına telefonla aradılar ve bölge sorumlusu olduğunu söyleyen bir bayan vardı artık kaç tane bölge sorumlusu varsa her arayan bölge sorumlusuyum diyor böyle bir konudan benim haberim olsaydı sizi mağdur etmezdim kusura bakmayın deyip 3 gün sonra yatağı teslim ettiler. 23 ekimde teslim oldu.
Merhabalar izmir karabağlar 1 bambi yatak şubesinden (şube adı: Bambi Cağrı mobilya) peşin ödeyerek satın aldığım bambi magnasand baza + başlık + komidin + freshhcell yatak 9 aydır tarafıma teslim edilmiyor.
Teslim etmemelerinin bahanesi arada oluşan kur farkından dolayı daha siparişi teslim etmeden iptal etmişler.Bana aradaki kur farkını yaklaşık + 7-8 binlara daha verip parasını peşin verdiğim ürünleri sadece bu şekilde teslim edebilceklerini söylediler.Yada paranızı geri verelim gibi gülünç cevaplar verdiler paramı 9 ay boyunca kullanıp ürünü vermeyip üstüne kur farkını verip almamı yada paranı hiç ettik 9 ay önce ödediğin parayı al git diyorlar.
Elimde imzalı satış sözleşmesi + banka hesap dökümanı alındığı gün peşin ödediğime dair dekontu bulunuyor.
Konuyu bambi müdürlüğüne ilettiğimde ege bölge sorumlusu bana geri dönüş yaparak siparişi istediğim gibi iptal edebilirim bu hak bende var dedi bizde konuyu yargıya taşıyıp şikayetçi olacağımızı söyledik istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz deyip telefonu kapattı.
10 gün önce ilk aşama olarak konuyu tüketici mahkemesine bildirdik şuan onlardan savunma bekleniliyor.
Benim gibi mağdur olmak istemiyorsanız Bambi yatak firmasından uzak durun.
Superonline tarafından dolandırılmam
Yeni geçtiğim ev için internet bağlatmak istedim.Binada superonline fiber alt yapısı var diye 40 kere düşünerek başvuru yaptım aradığımda fiber 100 paketi (binanın desteklediği fiber buymuş) + tablet + wifi6 modem 24 ay taahhüt lü paketi önderdiler düşünüp 1 saat sonra aramalarını istedim biraz forumda araştırma yaptım wifi6 modem nedir ne değildir diye aradıklarında kararımı verip bağlatmak istedim özellikle 3 kere wifi 6 modem istedim göndereceklerinin bilgisini onaylattırdım sonuç:
1 gün sonra gelip modemi kurdular tablet nerde dedim onu kuryeyle gönderiyoruz dediler sözleşme imzalattılar dijital imza aldılar ve gittiler hepsi 10 dk sürdü gidip modeme baktım ZTE mi Huaweimi diye merak ettim ZTE H267A eski modemi kurup gitmişler hemen gelen ekibi tam 3 kere 10 dakika arayla aradım açmadılar bende müşteri hizmetlerini aradım sonuç:
İlk bağlandığım bir Müşteri Temsilcisi bayana durumu izah ettim bana verdiği cevap ilk kurulumlarda wifi 6 modem verilmiyor o zaman dolandırıldığımı hissetim dedimki size 3 kere onaylattırdım wifi 6 modem verileceğini gidin telefon kayıtlarını inceleyin dedim biraz şaşırdı yok stoklara göre bağlanıyormuş sizin için wifi 6 modem istendiğinin kaydını açıyorum dedi ve beklediğimi söyleyip telefonu kapattım gün boyu arayan olmayınca tekrar aradım sonuç:
Bağlandığım başka bir müşteri temsilcisi bayan yapılan ilk başvuruda wifi5 modem ile sözleşme olmuş dedi dedimki gidin ses kayıtlarını inceleyin internet sitenizde bile wifi6 modem reklamını yapıyorsunuz dedi ve size bayilikten satış olmuş dedi ve tabletiniz teslim edilmedimi dedi yok dedim benim derdim tablet de
ğil gelecekmiş kuryeyle dedim size tablet teslim edilmeden sözleşmeyi imzalayazsınız dedi ordada bir enayilik olduğunu anladım ses kayıtlarını tekrar inceleyin dedim verdiğiniz sözü tutun uğraştırmayın verilen cevap Bayilikten yapılan başvurularda ses kaydı alınmıyor bakamıyoruz hey allahım yarabbim ben direk sizi aradım bayiye fln gitmedim dedim bunlar bayiye kayıt açtırtmışlar bana bayinin telefonunu veriyorum onunla halledin deyip telefonu kapattı gülermisin ağlarmısın he birde iptal edin dedim istemiyorum hiç birşeyinizi cayma bedeli 700 tl istediler eğer zaten yarında çözülmesse gider veririm tüketici hakem heyetini incelesinler.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gelişmeler:
Bana verdiğiniz cevapta :
30.06.2022 tarihinde Reeder M8 GO Kampanyasına geçişiniz sağlanmıştır. Yapılan incelemede, kampanya tanımlamanızın yapıldığı görüşmeye hataen ulaşılamamıştır. Bu kapsamda Wi-Fi 6 modem kurulumunuz sağlanarak, tabletiniz teslim edilmiştir. Yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüz. Müşteri hizmetlerimizle yaptığınız görüşmelerde tarafınıza hatalı bilgi verildiğini düşünüyorsanız sizin için inceleme sağlayabiliriz. Görüşme yaptığınız GSM numaranızla beraber tarih ve saat bilgisini iletmenizi rica ederiz.
(eve gelen ekip wifi 6 modemi ücretsiz kuramayacağını öyle bir talimat verilmediğini söyledi 125 tl karşılığında kurabilirim dedi zaten eğer müşteri hizmetleri size böyle bir vaat vermiş ise faturanıza yansımaz dedi kur dedim el mahkum ben zaten müşteri hizmetlerinin ücretsiz olarak wifi 6 modem verilceğinin sözünü almıştım)
Benim size verdiğim cevap :
Görüşme yaptığım telefon numaram xxxxxxxx tarih : 30.06.2022 saat : 16:00 ve 18:30 arası Görüşme yaptığım ve taahhüdü onayladığım müşteri temsilcisi bayan 3 kere onaylayarak Wi-Fi 6 modemin kesinlikle ücretsiz bana kurulacağını söyledi lütfen inceleyin.
Sizin tekrar verdiğiniz cevap :
Yapılan incelemede, kampanya tanımlamanızın yapıldığı görüşmeye halen ulaşılamamıştır.
-----Siz dalgamı geçiyorsunuz görüşmeleri kayıt altına aldığınızı siz söylüyorsunuz incelemeye gelince kayıt bulunamamıştır diyorsunuz siz kendi çalışanınızımı kolluyorsunuz? O kaydı bulacaksınız verdiğiniz sözü tutacaksınız.
en son verilen cevap:
Şikayetinize dair çözüm açıklamamızı bilginize sunarız.
Konu ile ilgili çözüm sağlanamadığını düşünüyorsanız, şikayetiniz için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu ya da Tüketici Hakem Heyeti / Mahkemeleri aracılığı ile de başvuruda bulunabilirsiniz.
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 140
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 152
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 7.194 (Bu ay: 60)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 148 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware