Şimdi Ara

Superonline tarafından dolandırılmam

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni geçtiğim ev için internet bağlatmak istedim.Binada superonline fiber alt yapısı var diye 40 kere düşünerek başvuru yaptım aradığımda fiber 100 paketi (binanın desteklediği fiber buymuş) + tablet + wifi6 modem 24 ay taahhüt lü paketi önderdiler düşünüp 1 saat sonra aramalarını istedim biraz forumda araştırma yaptım wifi6 modem nedir ne değildir diye aradıklarında kararımı verip bağlatmak istedim özellikle 3 kere wifi 6 modem istedim göndereceklerinin bilgisini onaylattırdım sonuç:




    1 gün sonra gelip modemi kurdular tablet nerde dedim onu kuryeyle gönderiyoruz dediler sözleşme imzalattılar dijital imza aldılar ve gittiler hepsi 10 dk sürdü gidip modeme baktım ZTE mi Huaweimi diye merak ettim ZTE H267A eski modemi kurup gitmişler hemen gelen ekibi tam 3 kere 10 dakika arayla aradım açmadılar bende müşteri hizmetlerini aradım sonuç:




    İlk bağlandığım bir Müşteri Temsilcisi bayana durumu izah ettim bana verdiği cevap ilk kurulumlarda wifi 6 modem verilmiyor o zaman dolandırıldığımı hissetim dedimki size 3 kere onaylattırdım wifi 6 modem verileceğini gidin telefon kayıtlarını inceleyin dedim biraz şaşırdı yok stoklara göre bağlanıyormuş sizin için wifi 6 modem istendiğinin kaydını açıyorum dedi ve beklediğimi söyleyip telefonu kapattım gün boyu arayan olmayınca tekrar aradım sonuç:




    Bağlandığım başka bir müşteri temsilcisi bayan yapılan ilk başvuruda wifi5 modem ile sözleşme olmuş dedi dedimki gidin ses kayıtlarını inceleyin internet sitenizde bile wifi6 modem reklamını yapıyorsunuz dedi ve size bayilikten satış olmuş dedi ve tabletiniz teslim edilmedimi dedi yok dedim benim derdim tablet de


    ğil gelecekmiş kuryeyle dedim size tablet teslim edilmeden sözleşmeyi imzalayazsınız dedi ordada bir enayilik olduğunu anladım ses kayıtlarını tekrar inceleyin dedim verdiğiniz sözü tutun uğraştırmayın verilen cevap Bayilikten yapılan başvurularda ses kaydı alınmıyor bakamıyoruz hey allahım yarabbim ben direk sizi aradım bayiye fln gitmedim dedim bunlar bayiye kayıt açtırtmışlar bana bayinin telefonunu veriyorum onunla halledin deyip telefonu kapattı gülermisin ağlarmısın he birde iptal edin dedim istemiyorum hiç birşeyinizi cayma bedeli 700 tl istediler eğer zaten yarında çözülmesse gider veririm tüketici hakem heyetini incelesinler.


    Superonline tarafından dolandırılmam



    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Gelişmeler:




    Bana verdiğiniz cevapta :




    30.06.2022 tarihinde Reeder M8 GO Kampanyasına geçişiniz sağlanmıştır. Yapılan incelemede, kampanya tanımlamanızın yapıldığı görüşmeye hataen ulaşılamamıştır. Bu kapsamda Wi-Fi 6 modem kurulumunuz sağlanarak, tabletiniz teslim edilmiştir. Yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüz. Müşteri hizmetlerimizle yaptığınız görüşmelerde tarafınıza hatalı bilgi verildiğini düşünüyorsanız sizin için inceleme sağlayabiliriz. Görüşme yaptığınız GSM numaranızla beraber tarih ve saat bilgisini iletmenizi rica ederiz.


    (eve gelen ekip wifi 6 modemi ücretsiz kuramayacağını öyle bir talimat verilmediğini söyledi 125 tl karşılığında kurabilirim dedi zaten eğer müşteri hizmetleri size böyle bir vaat vermiş ise faturanıza yansımaz dedi kur dedim el mahkum ben zaten müşteri hizmetlerinin ücretsiz olarak wifi 6 modem verilceğinin sözünü almıştım)








    Benim size verdiğim cevap :




    Görüşme yaptığım telefon numaram xxxxxxxx tarih : 30.06.2022 saat : 16:00 ve 18:30 arası Görüşme yaptığım ve taahhüdü onayladığım müşteri temsilcisi bayan 3 kere onaylayarak Wi-Fi 6 modemin kesinlikle ücretsiz bana kurulacağını söyledi lütfen inceleyin.






    Sizin tekrar verdiğiniz cevap :




    Yapılan incelemede, kampanya tanımlamanızın yapıldığı görüşmeye halen ulaşılamamıştır.










    -----Siz dalgamı geçiyorsunuz görüşmeleri kayıt altına aldığınızı siz söylüyorsunuz incelemeye gelince kayıt bulunamamıştır diyorsunuz siz kendi çalışanınızımı kolluyorsunuz? O kaydı bulacaksınız verdiğiniz sözü tutacaksınız.





    en son verilen cevap:






    Şikayetinize dair çözüm açıklamamızı bilginize sunarız.


    Konu ile ilgili çözüm sağlanamadığını düşünüyorsanız, şikayetiniz için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu ya da Tüketici Hakem Heyeti / Mahkemeleri aracılığı ile de başvuruda bulunabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f0rm3hm3t -- 13 Temmuz 2022; 23:27:37 >







  • ah be kardesım valla uzuldum adamlar tam dolandırıcı btk ya bile şikayet ettim sonuc 0



    Superonline tarafından dolandırılmam
    Superonline tarafından dolandırılmamwww.sikayetvar.com
    Superonline Yanlış Bilgi Verme!
    https://www.sikayetvar.com/superonline/superonline-yanlis-bilgi-verme-1
  • Konuyu detaylı olarak tuketici.btk.gov.tr adresine yazabilirsiniz.

    Yeni bağlattığınız internette normalde cayma bedeli düşük çıkar ama tablet vs ekledikleri için yüksek çıkıyor.



    Üstte verdiğim adrese tableti almadığınızı, abonelik alırken wifi 6 modem vereceklerini söyleyip vermediklerini detaylıca anlatın. Ses kayıtlarının incelenmesini isteyin ve Superonline firması müşteri hizmetlerinin yardımcı olmadığını anlatın.


    Superonline müşteri ile bayiyi karşı karşıya getirmemeli bana göre, köprü görevi görüp problemi çözmesi gerekir.

  • Gelişmeler:


    Bana verdiğiniz cevapta :


    30.06.2022 tarihinde Reeder M8 GO Kampanyasına geçişiniz sağlanmıştır. Yapılan incelemede, kampanya tanımlamanızın yapıldığı görüşmeye hataen ulaşılamamıştır. Bu kapsamda Wi-Fi 6 modem kurulumunuz sağlanarak, tabletiniz teslim edilmiştir. Yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüz. Müşteri hizmetlerimizle yaptığınız görüşmelerde tarafınıza hatalı bilgi verildiğini düşünüyorsanız sizin için inceleme sağlayabiliriz. Görüşme yaptığınız GSM numaranızla beraber tarih ve saat bilgisini iletmenizi rica ederiz.




    Benim size verdiğim cevap :


    Görüşme yaptığım telefon numaram xxxxxxxx tarih : 30.06.2022 saat : 16:00 ve 18:30 arası Görüşme yaptığım ve taahhüdü onayladığım müşteri temsilcisi bayan 3 kere onaylayarak Wi-Fi 6 modemin kesinlikle ücretsiz bana kurulacağını söyledi lütfen inceleyin.



    Sizin tekrar verdiğiniz cevap :


    Yapılan incelemede, kampanya tanımlamanızın yapıldığı görüşmeye halen ulaşılamamıştır.





    -----Siz dalgamı geçiyorsunuz görüşmeleri kayıt altına aldığınızı siz söylüyorsunuz incelemeye gelince kayıt bulunamamıştır diyorsunuz siz kendi çalışanınızımı kolluyorsunuz? O kaydı bulacaksınız verdiğiniz sözü tutacaksınız.










    en son verilen cevap:



    Şikayetinize dair çözüm açıklamamızı bilginize sunarız.

    Konu ile ilgili çözüm sağlanamadığını düşünüyorsanız, şikayetiniz için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu ya da Tüketici Hakem Heyeti / Mahkemeleri aracılığı ile de başvuruda bulunabilirsiniz.





  • Müşterinin sorununu nasıl hızlıca çözüp memnuniyetini kazanırım diye hareket edeceğine,

    beğenmiyorsan gel bana dava aç demiş...


    Yüzsüzlüğün alası... Resmen rezalet.


    Kendi çıkarlarına olunca o ses kaydını çıkarırlar ortaya, kendi pisliklerini örtmek için

    ses mes kaydı yok...


    Allah sabır versin.

  • Seninkine benzer bi dolandırıcılığı babamlarda yaşamıştı zamanında. MT arıyor taahhüt uzatırsanız tablet hediye diye babamda nasılsa kullanıyoruz diyip tamam diyo, ondan sonra her ay tabledin taksidi gelmişti faturaya ek 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizi arayan telefon numarasını yazsanıza ifşa edin.


    başlıkta dolandırıldım diyince superonline sandım


    Bayi dolandırmış


    sözleşme kurulum zamanı yapılır tablet gelmeden yapılmaz diye birşey de yok zaten sondan kargoyla gönderiliyor.


    superonline a göre normal durum wifi6 verilmiyor demişler ve tablet sondan kargo ile gönderiliyor onlar yırtar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Azazel Geri Dönüyor -- 14 Temmuz 2022; 13:15:19 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Azazel Geri Dönüyor kullanıcısına yanıt

    aslında ilk önce ben superonline direk aradım paket bilgilerini söylemelerini istedim onlarda saydı düşüneceğimi söyledim onlarda randevu açalım 1 saat sonra arayalım dediler tamam dedim 1 saat sonra arayan başka bir ses ve numaraydı işte o arada durumu çakmadım bunlar beni bayiye yönlendirmişler ben hiç bir zaman bayiyi aramadım telefon numarasını bulmaya çalışıyorum eklicem

  • Güncellemeyi unutmuşum bu konuyu açtıktan 1 hafta sonra eve gelip hem tableti hemde modemi huawei modem ile değiştirdiler ek bir ücret yansımadı faturama.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.