Arkadaşlar merhaba,
2. el bir telefon aldım
Kontrol ettim sorun yok gibiydi.
Kameraya baktım iyice. Sonra video moduna kısaca baktım kapadım.
Adamın sürekli kullandığı cihazmış zaten içinde uygulamaları bile kuruluydu, hattı vardı. Sıfırlayıp verdi.
Adama 24 saat bana garanti verir misin sorun yok diyorsun madem dedim. O da sorun yok dedi.
Eve geldim video kısmına girdiğimde 5-10 saniye sonra odaklama yapmadığını gördüm.
Adama yazdım telefonu kapalıydı hattı çıkardığı için.
Ertesi gün akşam telefonu açtı ve konuştuk.
Yarına buluşalım dedik.
Bugün uzun uğraş sonucu ulaştım.
Bana parayı harcadım iade alamam ama yaptırırz dedi.
Ben de garanti sözü verdin dedim. Telefoncu benden 200 eksiğe adamdan alıyormuş. Dedim 200 TL benden kes. Telefoncuya götür sat o zaman dedim.
Tamam ilgileneceğim dedi ben de haber bekliyorum dedim.
Sizce ne yapmalıyım? Tamir vs desek bir dünya uğraştıracak beni.
Aldığıma pişman oldum iade etmek istiyorum.
Eğer olmazsa dava edebilir miyim?
Yazılı olarak telefonda sorun olmadığını beyan etti ama cihaz sorunlu.
REZALETBURADA.COM
HEPSİBURADA REZALETİ
Arkadaşlar hepsiburada üzerinden haylou marka tws kulaklık aldım. Satıcı hepsiburada olduğu için güvenerek aldım ama en büyük hatayı burada yapmışım.
Üründe sorun çıktı arıza kaydı oluşturup servise yollamak istedim. Ürünün kutusunu saklamamıştım.
Ürün, kutusu olmadığı için reddedilip evime geri yollandı. Reddedilme sebebi bile yazılmamıştı. Arayıp sorduğumda reddedilme sebebinin kutusu olmadığını öğrendim ve iade etmediğimi yani kutu zorunluluğu olmadığını söyledim.
Haklısınız denildi ve tekrar yollamam istendi.
Tekrar yolladım tekrar aynı şekilde hiçbir bilgi verilmeden olumsuz sonuçlandı. Sebebini sorduğumda ise yine kutu yok denildi. Madem öyle neden tekrar yollamam gerektiğini söylediniz dedim. Tamam talep oluşturalım dediler.
Talep sonuçlandı sonuç olarak kutu olmadığı için reddedildiği söylendi ve ben de madem öyle nerede hangi sözleşmede yazıyor bunu söyleyin dedim ve link attılar.
İşin komik kısmı burada başlıyor. Attığı linkte satıcı hepsiburada değilse kutu olması gerektiği yazıyor. Satıcı hepsiburada ise hb üzerinden onarıma gönderebilirsiniz yazıyor. Aşağıya ilgili metni bırakıyorum.
"Satıcısı Hepsiburada olmayan ürünler için; ürünün orijinal kutusu, faturası, garanti belgesi ve tüm aparatlarıyla birlikte markanın yetkili servisine direkt olarak başvurmanız gerekir.
Satıcısı Hepsiburada olan ürünler için; kendiniz veya garanti süresi devam ediyorsa Hepsiburada üzerinden servis / arıza başvurusu yaparak yetkili servise gönderebilirsiniz."
Atıkları belge benim haklı olduğumu gösteriyor ama bu belgeyi atıp talebi kapatıyorlar.
Tam 1.5 aydır ürünü servise yollamak için 2 kere kargoladım ve tekrar ürün onarılmadan evime geldi.
Bir çok kere talep için aradım, arandım uğraştım.
SATICI HEPSİBURADA DİYE GÜVENEREK HİÇBİR ÜRÜN ALMAYIN.
Eğer satıcı hepsiburada olmasaydı büyük ihtimalle hepsiburada para iademi yapacaktı fakat satıcıları kendileri olunca hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar.
Arkadaşlar selamun aleyküm
Haylou marka kablosuz kulaklık aldım. Kutusu, kulaklıkları şarj etmemeye başladı ve hepsiburada üzerinden yolladım.
Aras kargoya gidip elle verdim.
Garanti ürünü reddetmiş ve hiçbir bilgi verilmeden hemen kargoya vermişler. Sistemden bakıyorum neden dolayı reddettiğini hepsiburada yazmamış. Arayıp sorduğumda ürünün kutusu yok diye reddedildiğini söylediler. Normalde kutuları saklarım ama ufak ürünleri pek saklamam bu da kaybolmuş. Durumu anlattım garanti için saklamak zorunda olmadığımızı, böyle bir bilginin de yer almadığını eğer varsa bana söylemelerini istedim ve bana red sebebinin garanti firmasının bilinmemesi kaynaklı olduğunu, kutuda yazdığını söyledi. Ben de üzerindeki seri numaralarını ilettim buradan bulmanız gerek dedim.
Tamam tekrar yollayın dediler yine kargoya kadar gittim verdim ( kargoya gidiş geliş 1 saatten fazla sürüyor otobüs ile. Çok terste kalıyor )
Ürün yine reddedilmiş. Herhangi bir bilgi verilmeden reddedilmiş. Arayıp sorduğumda ne deseler beğenirsiniz ? "KUTUSU OLMADIĞI İÇİN REDDEDİLMİŞ" ulan zaten bunun için 1 kere reddettiniz sonra tamam yolla dediniz yolladım neden tekrar reddediyorsun? Madem reddedeceksin neden tekrar yolla diyorsun ?
Aras kargo kısmına gelirsek beni aradılar ve evde yoktunuz 1 kere dağıtıma çıkıyoruz o yüzden kargonuzu şubeden alın dediler fakat takip numarasını kontrol ettiğimde eve geldiğini yazmamışlar. Sorduğumda oraya yanlış girilmiş evinize geldik yarına kadar alman gerek diyorlar. Sistemde adım adım güncelleme yapsalar kargonuz şu zaman şubeye geldi dağıtıma çıkarılacak vs diye yazılsa ona göre kendimi ayarlayabilirim fakat böyle bir bildirim de yapılmadı.
Yarına kadar almam lazımmış yarın gidip alacağım eve gideceğim sonra hepsiburada yeni kod verecek ve tekrar şubeye gidip kargoya vereceğim.
Toplam 4 kere kargoya git gel yapmış olacağım ve sadece kargoya git gel için 4 saatimden fazla vaktim gitmiş olacak. 1 Aydır bu süreçle uğraşıyorum.
Müşteri memnuniyetine özen gösteriyor dediğim hepsiburada gözümde bitmiştir.
Haylou'nun belki suçu yoktur onlara ürün hiç gitmemiş olabilir suçlamak istemiyorum.
Aras kargo ile ilk olayım değil daha önce de siparişimi kaybetmişlerdi hepsiburada başka kod vermiyor diye kullandım. Şubeye göre kalite farkı gösteriyorlar.
Böyle uğraşmak yerine yenisini alsam daha iyidi diyorum..
Başka bir siparişim daha vardı. Traş makinesi arızalandı satıcı hb değildi. yolladım para iadesi yaptılar. Eskiden satıcı hb olduğu için alırdım artık HB ise almayacağım. Para iadesi yapıldıktan sonra başka bir e ticaret sitesinden sipariş verdim.
Hepsiburada sadık bir müşterisini kaybetti
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 9
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 16
İkinci El Bölümü Mesajları: 6
Konularının görüntülenme sayısı: 1.632 (Bu ay: 10)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar