HEPSİBURADA REZALETİ Arkadaşlar hepsiburada üzerinden haylou marka tws kulaklık aldım. Satıcı hepsiburada olduğu için güvenerek aldım ama en büyük hatayı burada yapmışım. Üründe sorun çıktı arıza kaydı oluşturup servise yollamak istedim. Ürünün kutusunu saklamamıştım. Ürün, kutusu olmadığı için reddedilip evime geri yollandı. Reddedilme sebebi bile yazılmamıştı. Arayıp sorduğumda reddedilme sebebinin kutusu olmadığını öğrendim ve iade etmediğimi yani kutu zorunluluğu olmadığını söyledim. Haklısınız denildi ve tekrar yollamam istendi. Tekrar yolladım tekrar aynı şekilde hiçbir bilgi verilmeden olumsuz sonuçlandı. Sebebini sorduğumda ise yine kutu yok denildi. Madem öyle neden tekrar yollamam gerektiğini söylediniz dedim. Tamam talep oluşturalım dediler. Talep sonuçlandı sonuç olarak kutu olmadığı için reddedildiği söylendi ve ben de madem öyle nerede hangi sözleşmede yazıyor bunu söyleyin dedim ve link attılar. İşin komik kısmı burada başlıyor. Attığı linkte satıcı hepsiburada değilse kutu olması gerektiği yazıyor. Satıcı hepsiburada ise hb üzerinden onarıma gönderebilirsiniz yazıyor. Aşağıya ilgili metni bırakıyorum. "Satıcısı Hepsiburada olmayan ürünler için; ürünün orijinal kutusu, faturası, garanti belgesi ve tüm aparatlarıyla birlikte markanın yetkili servisine direkt olarak başvurmanız gerekir. Satıcısı Hepsiburada olan ürünler için; kendiniz veya garanti süresi devam ediyorsa Hepsiburada üzerinden servis / arıza başvurusu yaparak yetkili servise gönderebilirsiniz." Atıkları belge benim haklı olduğumu gösteriyor ama bu belgeyi atıp talebi kapatıyorlar. Tam 1.5 aydır ürünü servise yollamak için 2 kere kargoladım ve tekrar ürün onarılmadan evime geldi. Bir çok kere talep için aradım, arandım uğraştım. SATICI HEPSİBURADA DİYE GÜVENEREK HİÇBİR ÜRÜN ALMAYIN. Eğer satıcı hepsiburada olmasaydı büyük ihtimalle hepsiburada para iademi yapacaktı fakat satıcıları kendileri olunca hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi conconistr -- 27 Temmuz 2021; 16:35:11 > |
Bildirim