Arkadaşlar selamun aleyküm Haylou marka kablosuz kulaklık aldım. Kutusu, kulaklıkları şarj etmemeye başladı ve hepsiburada üzerinden yolladım. Aras kargoya gidip elle verdim. Garanti ürünü reddetmiş ve hiçbir bilgi verilmeden hemen kargoya vermişler. Sistemden bakıyorum neden dolayı reddettiğini hepsiburada yazmamış. Arayıp sorduğumda ürünün kutusu yok diye reddedildiğini söylediler. Normalde kutuları saklarım ama ufak ürünleri pek saklamam bu da kaybolmuş. Durumu anlattım garanti için saklamak zorunda olmadığımızı, böyle bir bilginin de yer almadığını eğer varsa bana söylemelerini istedim ve bana red sebebinin garanti firmasının bilinmemesi kaynaklı olduğunu, kutuda yazdığını söyledi. Ben de üzerindeki seri numaralarını ilettim buradan bulmanız gerek dedim. Tamam tekrar yollayın dediler yine kargoya kadar gittim verdim ( kargoya gidiş geliş 1 saatten fazla sürüyor otobüs ile. Çok terste kalıyor ) Ürün yine reddedilmiş. Herhangi bir bilgi verilmeden reddedilmiş. Arayıp sorduğumda ne deseler beğenirsiniz ? "KUTUSU OLMADIĞI İÇİN REDDEDİLMİŞ" ulan zaten bunun için 1 kere reddettiniz sonra tamam yolla dediniz yolladım neden tekrar reddediyorsun? Madem reddedeceksin neden tekrar yolla diyorsun ? Aras kargo kısmına gelirsek beni aradılar ve evde yoktunuz 1 kere dağıtıma çıkıyoruz o yüzden kargonuzu şubeden alın dediler fakat takip numarasını kontrol ettiğimde eve geldiğini yazmamışlar. Sorduğumda oraya yanlış girilmiş evinize geldik yarına kadar alman gerek diyorlar. Sistemde adım adım güncelleme yapsalar kargonuz şu zaman şubeye geldi dağıtıma çıkarılacak vs diye yazılsa ona göre kendimi ayarlayabilirim fakat böyle bir bildirim de yapılmadı. Yarına kadar almam lazımmış yarın gidip alacağım eve gideceğim sonra hepsiburada yeni kod verecek ve tekrar şubeye gidip kargoya vereceğim. Toplam 4 kere kargoya git gel yapmış olacağım ve sadece kargoya git gel için 4 saatimden fazla vaktim gitmiş olacak. 1 Aydır bu süreçle uğraşıyorum. Müşteri memnuniyetine özen gösteriyor dediğim hepsiburada gözümde bitmiştir. Haylou'nun belki suçu yoktur onlara ürün hiç gitmemiş olabilir suçlamak istemiyorum. Aras kargo ile ilk olayım değil daha önce de siparişimi kaybetmişlerdi hepsiburada başka kod vermiyor diye kullandım. Şubeye göre kalite farkı gösteriyorlar. Böyle uğraşmak yerine yenisini alsam daha iyidi diyorum.. Başka bir siparişim daha vardı. Traş makinesi arızalandı satıcı hb değildi. yolladım para iadesi yaptılar. Eskiden satıcı hb olduğu için alırdım artık HB ise almayacağım. Para iadesi yapıldıktan sonra başka bir e ticaret sitesinden sipariş verdim. Hepsiburada sadık bir müşterisini kaybetti |
Bildirim