Tüketici Hakları Destek
Selamlar Öncelikle konunun yeri burasımı tam emin olamadım eğer yanlış yerde ise adminler yardımcı olarak konuyu taşırsa sevinirim.Konu ise Asus B450 Tuf gaming anakartım arızalandı ve arıza sebebi ile onarıma gitti 2 kere onarım ücreti ödememe rağmen sorun giderilmedi ve bende teknik servisi tüketici haklarına başvuru yaparak şikayet ettim ama garanti kapsamında olduğu için teknik servisi şikayet edemiyormuşum kısa özeti bu konunun.Yardım istediğim konu şu olucaktı benim şikayet etmem kurum teknik servis değilde penta bilgisayarmı olucak çünkü tr resmi distribütör'ü penta olarak görülüyor veya asus'u mu direk şikayet etmem gerekiyor eğer böyle isede asustr nin adres bilgileri internet üzerinde yok yani kimi şikayet etmem gerektiğini bilemiyorum tecrübeli arkadaşlar var ise daha önce asusu tüketici haklarına şikayet etmiş kişiler yardımcı olabilirse sevinirim.
NOCTUA NH-D15 Kasa Önerisi
Selamlar
Sistemim'de NOCTUA NH-D15 kullanmak istiyorum ama şuanki kasama sığmıyor bu yüzden yeni kasa almaya karar verdim ve alacağım kasa bir dahaki yükseltmelerimde sorun çıkarmıycak yani ileride sıvı soğutmaya geçersem veya başka bir birleşen eklemek istediğimde sorun çıkarmıycak ve yeniden kasa almak zorunda bırakmıyacak ve sağlam birşey olsun istiyorum bütcem ise 1500 tl civari PSU olmayabilir şuanki PSU ile idare edebilirim önerilerinizi bekliyorum
SİSTEM BİLGİLERİM :
Kasam:CORSAIR Carbide Serisi SPEC-05 550W 80+ USB 3.0 Siyah Mid Tower Kasa
Anakart:ASUS TUF B450-PLUS GAMING AMD B450 Soket AM4 Ryzen™ DDR4 4400MHz(OC) M.2 Anakart
Ramler:MEMC CRUCIAL BALLISTIX BLACK 8 GB DDR4 3200 x4
MAUSE HARAKET KAYDETME
|
Son Giriş: 10 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 11
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 32
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 3.458 (Bu ay: 15)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 5 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar