Şimdi Ara

Tüketici Hakları Destek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar Öncelikle konunun yeri burasımı tam emin olamadım eğer yanlış yerde ise adminler yardımcı olarak konuyu taşırsa sevinirim.Konu ise Asus B450 Tuf gaming anakartım arızalandı ve arıza sebebi ile onarıma gitti 2 kere onarım ücreti ödememe rağmen sorun giderilmedi ve bende teknik servisi tüketici haklarına başvuru yaparak şikayet ettim ama garanti kapsamında olduğu için teknik servisi şikayet edemiyormuşum kısa özeti bu konunun.Yardım istediğim konu şu olucaktı benim şikayet etmem kurum teknik servis değilde penta bilgisayarmı olucak çünkü tr resmi distribütör'ü penta olarak görülüyor veya asus'u mu direk şikayet etmem gerekiyor eğer böyle isede asustr nin adres bilgileri internet üzerinde yok yani kimi şikayet etmem gerektiğini bilemiyorum tecrübeli arkadaşlar var ise daha önce asusu tüketici haklarına şikayet etmiş kişiler yardımcı olabilirse sevinirim.








  • kimden hangi firmadan/dükkandan satın aldıysanız oraya serviste yapılan işlemleri ve durumu iletip çözüm üretilmediği (değişim, tamirat veya para iadesi vb) takdirde thh ye verirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MarionCobretti -- 1 Kasım 2021; 12:36:37 >
  • Merhabalar öncelikle değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim.Vatan bilgisayardan aldım ürünü ama şöyle bir sorun var değişim hakkı için 1 kere daha tamir olucak ve ücret istiycekler zaten 2 kere ücret ödedim ve bunların iadesini alamadım şimdi tekrar göndersem ve bu sefer onarım verseler bile benim 2 kere ücretimi aldıkları için 2 kere ücret alındı ama tamir olmadı.ve son hakkımda gerçekten tamir edip gönderirlerse gerçekten dolandırılmış olucam bunu istemediğim için 3. gönderdikten sonra thh ye başvuru yaptım.Peki neden vatan bilgisayarı vermiyorsunuz dersenizde vatan bilgisayarlık bir konu değil çünkü teknik servis ücretleri onlara gitmiyor.Ve onlarda değişim onayı verildiğinde değişim yapabiliriz ama bu yetki teknik servisde diyor

  • Biraz karışık anlatmışım sanırım   Şöyleki 4 kere aynı sorundan giderse değişim veriyorlarmış ben 3 kere gönderdim ama 4. sefer gönderirsem yine tamir ücreti ödemiş olucam ve bu sefer gerçekten tamir olmuş olursa benim 2 kere ödediğim tamir ücreti boşa gitmiş olucak aynı sorun için 3 kere ödeme yapmış oluyorum ve bu teknik servisin yaptığı kasıtlı bişey.

  • garantisi olan karta neden tamir ücreti ödöyorsun o kısmı anlamadim , kargo parasina kadar asus karşilar normalde

  • Malesef kullanici hatasi diyerek ucret aldilar 2 defa
  • ilk gönderdiginde ücret ödedigin halde aynı sorun devam ediyorsa en azından para iadeni alman lazim bulundugun ildeki tüketici haklarına danışabilirsin

  • Bu işte bir yanlışlık olmasın? Sana onu hangi tüketici hakem heyeti dediyse oraya gidip kimi nasıl şikayet edeceğini sor. Yada sana verilen cevabı da yükleyerek Cimer'e yazıp aynı soruyu bilgi edinme hakkını kullanarak sor.

  • @MrWest @denn.zent Öncelikle vakit ayırdığınız için teşekkür ederim sanırım gelecek hafta içi thh ne gidip sorucam en sağlıklısı öyle görünüyor

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.