Unreal Engine Blueprint mi? Unity Bolt mu?
Merhaba arkadaşlar,
İOS programla için Swift öğreniyorum.Bir yandan da İOS için oyun yapma fikri geldi aklıma ve oyun motorlarına bakarken Unreal engine(UE) ve Unity motorlarını gördüm.Yanlız bunlarla çalışmak için C++ veya C# bilmek gerekiyormuş ve şuanda Swift öğrendiğim için fazladan bir dil daha öğrenmek istemiyorum.Belki ileride öğrenebilirim.O yüzden görsel programlama olarak devam etcem.Oyunu tek başıma yazmayı düşünüyorum ve başta basit , ileride orta seviyeye çıkarabilirim.
1-) İlk olarak UE Blueprint mi yoksa Unity Bolt mu görsel programlamada daha iyi sonuç verir?Kullanım kolaylığı ve sonuçta çıkacak oyun kalitesi olarak benim için neyi tavsiye edersiniz?
2-)Ücretsiz Asset veya daha sonra asset almak istesem fiyat konusunda hangisi daha iyi? UE de 2 aydır Epic den ücretsiz assetleri topluyorum ama biraz az gibiler , Unity nin ücretsiz asset durumu fena durmuyor.
Bu iki konuda fikrinize ihtiyacım var.Kullandığım bilgisayar Macbook pro i7-16gb ram-intel iris plus 655 1536mb.
Şimdiden cevaplarınız için teşşekürler.
Lubuntu 'boost. Python iş hatası' sorunu
Xbox yurtdışından Türkiye mağzasından oyun almak
|
Son Giriş: 4 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 6
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 6
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.234 (Bu ay: 22)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İşletim Sistemleri ve Yazılımlar