Projeksiyon Ekran Paylaşımında Gecikme
vankyo leisure 495w projeksiyon kullanıyorum. PC'den oyun oynamak için ekranı kablolu yada kablosuz (5G ile) yansıtmada gecikme yaşıyorum. En azından kabloluda hiç gecikme olmaması lazım bence. Bu gecikmenin önüne nasıl gecerim.
Ürün iadesindeki kargo ücreti sorunu
merhaba bir markanın kendi web sitesinden bir hoparlör aldım ancak berbat ötesi kalitede olduğu için iade etmek istedim firma bunu kabul etmedi sebebi keyfi iade olduğu için buna hakkım yokmuş. Neyse en sonunda Sözde bir seferlik kabul etmişler falan ama kargo ücretinin bana ait olduğunu söylediler. kabul ettim kanunda bu var zaten ancak firma para iadesinde ilk aldığımdaki kargo ücretininde benden kesilip kalan tutarın iade edileceğini söylediler. Şimdi kanuna baktım ayıpsız ürün iadelerinde kargo gönderim ücreti tüketiciye aittir yazıyor ancak ilk kargo ücretininde kesilebileceği yazmıyor. Zaten ürün ücretsiz kargoydu hepimiz biliyoruzki ücretsiz kargoda zaten biz kargo ücretini ödüyoruz. Bu işin gerçeği nedir ?
evde kullanmak için linkteki Amplifikatör'ü aldım 24v 10.4A LED DC adaptör ile çalıştırıyorum ancak aşırı parazit sesi geliyor. Bu Amplifikatör'e nasıl bir parazit önleyici takılır ve nasıl takılır? Ayrıca sorun güç kaynağındanda olabilir mi?
Amplifikatör:
intel 660p M2 SSD Driver Desteği Artık Yok
Merhaba İntel 660P 1TB M2 SSD 2 adet kullanıyorum driverdan SSD bilgilerine bakıyordum dün girdim ve artık bu SSD'ye destek vermiyoruz uyarısı verdi bu tam bir saçmalık. SSD bilgilerini kendi uygulaması gibi detaylı gösteren program blilyorsanız adını yazabilirmisiniz. Bu arada ben bunu alalı 4 sene olmuş ve bir baktım satıcı 8.000 Tlye satıyor 1TB'lık SSD'yi ne güzel değilmi 8.000 TL vereceksin ama bir bakacaksın driver desteği yok!
Telegramda video gönderemiyorum
2+1 ses sistemine ek hoparlör eklemek
|
Samsung galaxy note 9 su geçirdi
Dostlar merhaba.
Samsung galaxy note 9 telefonum 3 eylül günü sıvı temesından dolayı arızalandı kapandı ve açılmadı. Telefonu 5 eylül cumartesi günü
trabzon'dan İstanbul maltepedeki servis merkezine gönderdim telefonumu bugün 8 eylülde kayıt altına aldılar. Yedek cihaz istedim 1 hafta dolmadan gönderemeyiz dediler ben eminimki beni arayacaklar ve kullanıcı hatasıdır 3000 tl masrafı vardır diyecekler. Ben not kağıdında şunları belirttim Telefon daha önce yetkili servis tarafından Amoled yanığı nedeniyle açılmıştır ve su geçirmemezlik özelliği kaybolduğu için su geçirmiştir birebir değişim talep ediyorum yazdım.
Başka bir sosyal medyadan bir kullanıcının note 9 telefonuda su geçirdi samsung servisi kullanıcı hatası dedi arkadaşta tüketici hakem heyetine verdi konuyu ve fatura parası 2 ay içerisinde iade edildi. ben mesela iade istemiyorum çünkü 5400 tlye aldım ve şuan 8 bin tl olmuş. Mesut Çevik'in videosunuda izledim ordaki THH yetkilisi aradaki fiyat farkınında talep edilebileceğini söyledi ama ben bunlarlada uğraşmak istemiyorum.
Zaten Şuan İade, Değişim, Tamir kararlarından biri çıkmadı bu durumdan müzdarip olanlar yorumda yazsınlar bilgilerimizi yazalım daha sonra başına gelen birisi ne yapması gerektiğini başka kimlerin başına gelmiş okuyup öğrensin. Bu sürecte neler olacağını buraya yazacağım
Son Giriş: 11 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 12 ay
Mesaj Sayısı: 16
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 16
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 4.346 (Bu ay: 116)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar