Dostlar merhaba. Samsung galaxy note 9 telefonum 3 eylül günü sıvı temesından dolayı arızalandı kapandı ve açılmadı. Telefonu 5 eylül cumartesi günü trabzon'dan İstanbul maltepedeki servis merkezine gönderdim telefonumu bugün 8 eylülde kayıt altına aldılar. Yedek cihaz istedim 1 hafta dolmadan gönderemeyiz dediler ben eminimki beni arayacaklar ve kullanıcı hatasıdır 3000 tl masrafı vardır diyecekler. Ben not kağıdında şunları belirttim Telefon daha önce yetkili servis tarafından Amoled yanığı nedeniyle açılmıştır ve su geçirmemezlik özelliği kaybolduğu için su geçirmiştir birebir değişim talep ediyorum yazdım. Başka bir sosyal medyadan bir kullanıcının note 9 telefonuda su geçirdi samsung servisi kullanıcı hatası dedi arkadaşta tüketici hakem heyetine verdi konuyu ve fatura parası 2 ay içerisinde iade edildi. ben mesela iade istemiyorum çünkü 5400 tlye aldım ve şuan 8 bin tl olmuş. Mesut Çevik'in videosunuda izledim ordaki THH yetkilisi aradaki fiyat farkınında talep edilebileceğini söyledi ama ben bunlarlada uğraşmak istemiyorum. Zaten Şuan İade, Değişim, Tamir kararlarından biri çıkmadı bu durumdan müzdarip olanlar yorumda yazsınlar bilgilerimizi yazalım daha sonra başına gelen birisi ne yapması gerektiğini başka kimlerin başına gelmiş okuyup öğrensin. Bu sürecte neler olacağını buraya yazacağım |
Bildirim