Şimdi Ara

Samsung galaxy note 9 su geçirdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dostlar merhaba.


    Samsung galaxy note 9 telefonum 3 eylül günü sıvı temesından dolayı arızalandı kapandı ve açılmadı. Telefonu 5 eylül cumartesi günü

    trabzon'dan İstanbul maltepedeki servis merkezine gönderdim telefonumu bugün 8 eylülde kayıt altına aldılar. Yedek cihaz istedim 1 hafta dolmadan gönderemeyiz dediler ben eminimki beni arayacaklar ve kullanıcı hatasıdır 3000 tl masrafı vardır diyecekler. Ben not kağıdında şunları belirttim Telefon daha önce yetkili servis tarafından Amoled yanığı nedeniyle açılmıştır ve su geçirmemezlik özelliği kaybolduğu için su geçirmiştir birebir değişim talep ediyorum yazdım.

    Başka bir sosyal medyadan bir kullanıcının note 9 telefonuda su geçirdi samsung servisi kullanıcı hatası dedi arkadaşta tüketici hakem heyetine verdi konuyu ve fatura parası 2 ay içerisinde iade edildi. ben mesela iade istemiyorum çünkü 5400 tlye aldım ve şuan 8 bin tl olmuş. Mesut Çevik'in videosunuda izledim ordaki THH yetkilisi aradaki fiyat farkınında talep edilebileceğini söyledi ama ben bunlarlada uğraşmak istemiyorum.

    Zaten Şuan İade, Değişim, Tamir kararlarından biri çıkmadı bu durumdan müzdarip olanlar yorumda yazsınlar bilgilerimizi yazalım daha sonra başına gelen birisi ne yapması gerektiğini başka kimlerin başına gelmiş okuyup öğrensin. Bu sürecte neler olacağını buraya yazacağım








  • Yasal süre bitmesine az kala muhtemelen size bir teklifle gelecekler veya ücretsiz tamir edip gönderirler uzak ihtimal, kullanıcı hatası en kolaylarına gelen mazaretleri olduğu için, size THH yolu gözüküyor, tüketici ya karşılığı ücreti veya malın kendisini alabilir, fatura üzerindeki miktarı teklif etmeleri oldukça olası, bu şekilde vatan bilgisayar da beni dolandırmıştı, size de geçmiş olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar 4500 tl para istendi benden ve arka cam kapakta kırılmış. bu kapak kargoda kırılmış şuan sinirden deliriyorum. kargoya vermeden önce fotoğrafta almadım nasıl beceriyor bu kargocular kapalı kutu ıcınde ıyıcene sarılmıs bır telefonu kırmayı.

    Arkadaşlar servisi geçtim onu THH ile yaptıracaktım ama bu cam kırılmasını sımdı nasıl yapacagız
  • Tüketici hakem heyetine konuyla ilgili şikayetimi yaptım birebir değişim talep ettiğimi belirttim şuan şikayet durumunda savunma istendi yazıyor. 2 ay süreceğini düşünüyorum ve bu 2 ayda telefonsuz kalacağım. Samsung yetkili servisini işgüzarlıklarından dolayı kınıyorum
  • nativen N kullanıcısına yanıt
    konu artık resmi makamlarda şikayeti açtım samsunga şikayetvar.com ve tivitterdanda yazdım kayda aldık dönüş yaıcaz diyorlar ama arayan yok. ben para iadesi olsa bile bugünkü sıfır fiyatını talep edeceğim 5400 tl fatura fiyatı şuan bir note 9 8.000 ve 8.500 tldir. ya bu parayı yada note 9 sıfır verecekler ellerinde note 9 yoksada note 10 verecekler
  • Yalancı Zamzung.
  • şimdi aradı samsung servislede konuşacağını söyledi yetkili bayan. Sonra ben yedek cihaz gönderin dedim kargo ile yedek cihazı gönderimi yapmıyoruz dedi. Bende dedimki e sen böyle diyorsun senden önce konuştuğum yetkili sadece maltepe servis kargo ile yedek cihaz gönderiyor dedi oyuzden istanbula gönderdim dedim. Kim ne konuştuğunu çalıştığı firmanın nasıl hizmet verdiğini bilmiyor bunlar soğumaya başladım apple bana göz kırpıyor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unalyesilyurt

    şimdi aradı samsung servislede konuşacağını söyledi yetkili bayan. Sonra ben yedek cihaz gönderin dedim kargo ile yedek cihazı gönderimi yapmıyoruz dedi. Bende dedimki e sen böyle diyorsun senden önce konuştuğum yetkili sadece maltepe servis kargo ile yedek cihaz gönderiyor dedi oyuzden istanbula gönderdim dedim. Kim ne konuştuğunu çalıştığı firmanın nasıl hizmet verdiğini bilmiyor bunlar soğumaya başladım apple bana göz kırpıyor
    Bence de Apple'a geçin.
  • unalyesilyurt U kullanıcısına yanıt
    uzun zamandır apple kullanan biri olarak sıkıntı yaşamayacağınızı düşündüğümden iyi bir tercih yapmış olursunuz diye düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carlsén -- 12 Eylül 2020; 18:28:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar internette birsürü emsal karar buldum sıvı teması ile yapılan şikayetlerde hakem heyetinin tüm karrları tüketici lehine çıktı benimkide haklı bir dava parayı geri alıp apple'a geçeceğim samsung artık benim için bitmiştir
  • konu hakkında kendi kanalıma yüklediğim videohttps://www.youtube.com/watch?v=GR_nhLom4GQ&feature=youtu.be
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.