Comnet ISS kapanınca Turknet'e geçenlerdenim ben de. Kurulum ve aktivasyon ücreti alınmayacağı, hoşgeldin hediyesi olarak da 2 ay ücretsiz tanımlanacağı söylenmişti. Ben de buna istinaden Comnet hizmet numarası ile Turknet'e nakil için başvurdum ve aynı gün aktivasyon sağlandı. Hem tarifelerim sayfasında, hem de aktivasyondan sonra gelen mailde 2 ay ücretsiz internet tanımlandığı yazıyordu. Buna rağmen, aradan birkaç gün geçtikten sonra 499 TL'lik fatura kestiler 6 Ocak son ödemeli.
Bir yanlışlık olduğunu düşünerek müşteri hizmetlerini aradım, bana "kampanya tanımlanmamış hesabınıza, merak etmeyin düzeltirler, kayıt açıyorum, çıkan faturayı da düşerler" dendi. Fakat destek kaydına istinaden arandığımda ise "bu aylık siz ödeyin, ondan sonraki 2 ay ücretsiz olur" dendi. Görüşmeden sonra destek kaydını sonlandırmak için yazdıkları mesajda ise bundan hiç bahsetmeyerek "faturalama interneti kullanmaya başladıktan sonra başlar" demişler; beğenmiyorsanız gidin dercesine "taahhüdünüz olmadığını hatırlatırız" diye eklemeyi de unutmamışlar.
Bu durumda ne yapmam gerekiyor? Anlaşılan telefonda söylenenlerin hiç bir hükmü yok, çünkü birinin söylediği öbürünü tutmuyor. Yazılı cevaba gelince ise aynı şeyi söylemiyorlar zaten, işinize gelirse diyip kapatıyorlar destek talebini. Bu faturayı ödedikten sonraki 2 ay da fatura kesseler, ama siz böyle demiştiniz diyemiyorum çünkü yazılı olarak bunu belirtmiyorlar, telefonda söylüyorlar sadece. Muhtemelen de öyle olacak, muhatap bulamayacağım ilerde bu konuda.
@TurkNetDestek