Şimdi Ara

Sıfır Profilo Çamaşır Makinesi Programı Tamamlamıyor, Servis İlgilenmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Taşınacağım eve sıfır Profilo CGA244Z0TR 9kg 1400 devir çamaşır makinesi almıştım. Servis gelip kurulumunu yaptı, iki hafta sonra da taşındıktan sonra kullanmaya başladım fakat sorunları bitmiyor. Ekspress 30, Karışık, Perde, Pamuklu vs. program fark etmeksizin durulama aşamasından sıkmaya geçmiyor. Son 1 dakika kalıyor artık, fakat o 1 dakika bitmek bilmiyor. Suyu alıp durulamasını yapıyor, boşaltıyor suyu, biraz hızlı döndürüyor tamburu; tamam artık sıkmaya geçecek heralde derken tekrar su alıyor, aynı şeyleri tekrar ediyor. Programı iptal edip kendim sıkma programına alıyorum son çare.

    Servis çağırdım. Elle durulamaya alıyorlar, su alıyor tamamdır; sıkmaya alıyorlar, sıkma da yapıyor tamamdır sorun yok diyip gidiyorlar. Benim sorunum kendiliğinden geçmiyor sıkmaya, durulama yapıp duruyor sürekli diyorum; az yüklemişinizdir, çok yüklemişinizdir, dengesiz olmuştur, şunu atmayın bunu yıkamayın gibi akla mantığa sığmayacak şeyler söylüyorlar.

    Kurulumda ekstra ücret ödeyip Service Plus yaptırmıştım, kullanıcı hatası da dahil tüm parça değişimlerini kapsayacağını söylemişlerdi, kasko gibi yani. Ama karşılığını asla göremiyorum.

    Sizce sorun ne olabilir? Nasıl bir yol izlemeliyim? Bir türlü ikna edemiyorum servisi içini açıp bakmalarına, kontrol etmelerine. Videoya alıyorum, gelince izletiyorum, yine siz kullanmayı bilmiyorsunuza getiriyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • Şikayetvar üzerinden başlık açın mutlaka dönüyorlar durumu detaylıca anlatın.

  • Ayıplı bir mal gibi duruyor.

    Garantiden değişim yapılmalı. Markayı direkt arayın ya da mail atın. Olmuyorsa mahkemeye başvurun.

    Peki makine neden bunu yapar?

    1 gider pompa motoru arızalıdır

    2 Kartı ile ilgili bir problem olabilir (role?)

    3 Ventil arızası sonucu makine su alıyor olabilir ancak bu da kart arızasına götürür bizi.


    ürün ayıplı bence.

  • Tüketici hakem heyetine git

  • Yorumlar için teşekkürler. Biraz geç oldu ama son durumu paylaşayım istedim. Yukarıda bir arkadaşın tavsiye ettiği gibi şikayetvar’a yazdım durumu, genel müdürlükten aradılar. Ayrı bir servis yönlendireceklerini ve detaylı bakılacağını söylediler. Gelen servis makinenin arka kapağını söktü ve bir takım testler yaptı, prizdeki voltajı ölçtü vs. Makinenin NTC sensörünün arızalı olduğunu tespit ettiler. Meğer suyu bile ısıtmıyormuş. Henüz bir aylık makine olduğu için onarımı kabul etmedim. Durumu genel merkeze ilettiler ve aynı gün içerisinde arayarak makinenin değişeceğini söylediler. Bir hafta sonra yeni makine kuruldu. Eskisinden iyi mi? Kesinlikle iyi, en azından kendiliğinden sıkmaya geçiyor artık. Kazanı daha stabil, sıkmaya geçerken saçma sapan sesler çıkarmıyor. Fakat yine de bazen programı 5-10dk uzattığı oluyor. Sorunsuz tamamladığı için programı dert etmiyorum onu da.

    Benim bu süreçte gördüğüm eski makineler gibi makine yok artık. Her tarafına bir sensör koymuşlar ama faydadan çok zarar bence. Malzemeden ve parçadan kıstıkları için kazan 4 tane kot pantolonda bile dengeleyemiyor kendini, bu sefer dengeleyene kadar programı uzatıyor. Eski makinelerin kazanında bu kadar salınım olduğunda bozuldu derdik. Bir diğer husus da enerji tasarrufu mevzusu. Hadi program sürelerini bu yüzden uzun tutmayı anlarım da, alınan su miktarını bir avuçla kısıtlamak hangi akla kulluktur? Önceki makinemde kazan yarısına kadar su dolardı, foşur foşur yıkardı, durulamada ne köpük kalırdı ne başka bir şey. Bunda su zaten görünmüyor dış kapaktan, kıyafetler ıslanmıyor olsa su almıyor diyeceğim neredeyse. Böyle olunca da programın normal süreleri içerisinde arındıramıyor kıyafetleri, mümkün de değil zaten o kadar az suyla. Bu sefer kendisi ek durulama yapıyor, programı uzatıyor. Keşke ilave durulama eklemek mümkün olduğu gibi ekstra su seçeneği de olsaydı. Bazı makinelerde değişik isimlerle bu seçenek sunuluyormuş ama Profilo’da yok sanırım. İçerisindeki bir parçadan su ayarının yapılabildiği söyleniyor ama heralde öyle yapınca da garanti dışı kalır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.