Monster teknik servis mağduriyeti
Merhaba,
01.09.2023 tarihinde Tulpar T7 v10.1.1 cihazımı ücretli klavye değişimi sebebiyle servise gönderdim. 07.09.2023 tarihinde değişim ücretini onaylayıp ödemesini gerçekleştirdim. Bu arada cihazı hem yollamadan önce hem de yolladıktan sonra klavyenin stoklarında olup olmadığı konusunda iki defa sözlü olarak “depolarımızda var” cevabını aldım. 08.09.2023 tarihinde internet sitelerinde bulunan servis sayfasında ürün hazırlanıyor aşamasına geçti. Aradan geçen 10 günden sonra aradığımda henüz parçanın hazırlandığını başka bilgi paylaşamadıklarını ilettiler. Dün şikayet var üzerinden şikayet oluşturdum. Müşteri temsilcisi kısa bir süre içinde tarafıma dönüş yaptı ve aynen şunları iletti: “elimizde iki klavye vardı fakat sizin ürünle uyumlu değilmiş. Ve klavyeler uzun süre beklediğinden dolayı deforme olmuş o yüzden size bu klavyelerden birini takmak istemedik. Uzun zaman önce klavye siparişi vermiştik, yarın gelmesini bekliyoruz. Fakat olur da gelmezse önümüzdeki günlerde para iadenizi gerçekleştirip cihazınızı geri yollayabiliriz. Klavye geldiğinde ise tekrardan cihazı bize gönderip ödemeden sonra onarımını yapabiliriz.”
Ben de kendilerine madem stokta yoktu ya da elinizdeki klavyeler uyumlu değildi neden her aradığımda bu bilgiyi benimle paylaşmak yerine ürün hazırlanıyor deme gereği duydunuz dediğimde tatmin edici cevaplar alamadım. Pazartesiye kadar bekleyeceğim eğer gelmezse durumla alakalı farklı aksiyonlar almayı düşünüyorum. Bu arada ödeme onayı alındıktan sonra yasal olarak 20 iş günü içerisinde servis işlemlerinin bitmesi gerekiyor. Kendi sitelerinde yazan da bu. Eğer klavye gelmez ise para iadesi talep edecekler fakat ben iade istemiyorum. Çünkü sonra tekrar değişim için gönderdiğimde daha yüksek bir ücret alınacağından eminim. Baştan bana stok durumu yurt dışı ya da elimizdeki klavyeler uyumlu mu kontrol edip size bilgi aktaracağız deseler sorun yoktu. Ama ısrarla stoklarınızda var mı diye sormama rağmen evet depolarımızda var dedikleri için bu konunun üzerine gitmek istiyorum. 21 gündür cihazım serviste bekliyor ve gündelik işlerim aksıyor. Eğer iade talep ederlerse THH başvurusu yapsam sonuç alabilir miyim?
Bu arada cihazın garanti bitti.
Bilginizi rica ederim.
Şirket ağında Wi-Fi calling hizmeti çalışmıyor
Merhaba,
Aramızda kurumsal network yapıları ve cihazlarıyla ilgili bilgisi olan varsa yardım isteyeceğim. Çalıştığım şirkette bir adet firewall cihazı, bu cihaza bağlı tahmini 8-10 Switch, ve son olarak 10-12 tane de Access Point var. Sorunumuz tam olarak şu; bulunduğumuz lokasyonda mobil hat çekmediği için, operatörlerin VoWiFi hizmetinden yararlanmak istiyoruz. Hepimizin evlerindeki internetlerde bu hizmet bildiğiniz üzere mevcut. Ama bizim şirkette bir türlü çalışmıyor. Firewall cihazı üzerinden UDP500 ve UDP4500 portlarını açtırdım işe yaramadı. IPsec ALG ve SIP özelliklerini etkinleştirdim yine işe yaramadı. Cihazlarımızda hiçbir şekilde VoWiFi kullanamıyoruz. AP cihazlarımız Wi-Fi calling hizmetini destekliyor ama anladığım kadarıyla sorun AP cihazlarında değil firewall ayarlarında. Bu arada VoIP de kullanıyoruz. Önerebileceğiniz başka bir şey var mıdır? Konu hakkında her türlü yorum ve desteğinize şimdiden teşekkür ederim.
Turkcell Wi-Fi İşyerimde Çalışmıyor?
Merhaba,
iPhone 11 kullanıyorum. Hattım Turkcell. Evimde ya da başka ağlarda Turkcell Wi-Fi hizmetini sorunsuz olarak kullanabiliyorken, iş yerinde bu hizmet çalışmıyor. Şirkette firewall cihazı mevcut. Veri firewall üzerinden Switch'lere, oradan da routerlere ve cihazlara gidiyor. Ortalama 250 kadar cihaz var şirkette. Sorunun kaynağını bir türlü bulamadım. Çalıştığım lokasyonda hat çekmiyor. Bu sorunla alakalı çözüm bulabilir miyim?
Bilginizi rica ederim.
Son Giriş: 5 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 3 hafta
Mesaj Sayısı: 110
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 110
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 663 (Bu ay: 12)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 16 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar