Merhaba, iPhone 11 kullanıyorum. Hattım Turkcell. Evimde ya da başka ağlarda Turkcell Wi-Fi hizmetini sorunsuz olarak kullanabiliyorken, iş yerinde bu hizmet çalışmıyor. Şirkette firewall cihazı mevcut. Veri firewall üzerinden Switch'lere, oradan da routerlere ve cihazlara gidiyor. Ortalama 250 kadar cihaz var şirkette. Sorunun kaynağını bir türlü bulamadım. Çalıştığım lokasyonda hat çekmiyor. Bu sorunla alakalı çözüm bulabilir miyim? Bilginizi rica ederim. |
Turkcell Wi-Fi İşyerimde Çalışmıyor?
-
-
Var ama siz mi kullanamaıyorsunuz yoksa hiç mi yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şirket ağlarında muhtemelen portu kapalı
Bu yüzden bağlanamıyorsunuzdur .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ag yöneticinize aşağıdaki portları açtırın
UDP 500
UDP 4500
UDP 16384 - 49327 for RTP
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam hiç kimse kullanamıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet hocam büyük ihtimal öyle. Port açtıracağız o zaman.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim hocam. Yarın konuyla ilgileneceğim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Genelde açmazlar ama siz yinede şansınızı deneyin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
neden hocam? güvenlik sorunu mu oluşturuyor? çalıştığım şirket otomotiv satış bayisi.
-
Aynen Olabilir siz yinede şansınızı deneyin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilgi işlemcilerin alayı lüzumsuz sorunlu tiplerdir, teknik olarak geçerli bi nedeni olmasada bik bik öter güvenlik tehlikesi bilmem ne diye öter, Allah hiç bir çalışanı bilgi işlemcilerin eline düşürmesin…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam doğru tarif ettiniz valla. Öyle yani gerçekten. Bakalım yarın bir söyleyeceğim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bilgi işlemciniz, yukarıda tavsiye edilen portlardan UDP500'ü açmak için çok hevesli olmayacaktır muhtemelen.
Kurumsal firewallarda genelde application level gateway'ler olur.
Bunlardan IPSEC ALG'yi aktif ederse (gerekiyorsa SIP ALG'yi de), probleminiz çözülür.
-
quote:
Orijinalden alıntı: tuzsuz_deli_bekirBilgi işlemciniz, yukarıda tavsiye edilen portlardan UDP500'ü açmak için çok hevesli olmayacaktır muhtemelen.
Kurumsal firewallarda genelde application level gateway'ler olur.
Bunlardan IPSEC ALG'yi aktif ederse (gerekiyorsa SIP ALG'yi de), probleminiz çözülür.
öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim.
az önce ağ yöneticisine bildirimde bulundum. sorunumu anlattım, ve yukarıda bahsedilen portların açılmasını gerektiğini izah ettim. dönüş beklemekteyim. eğer olumsuz bir dönüş olursa sizin dediğinizi kendilerine ileteceğim.
-
Merhaba, öncelikle yardımınız için teşekkürler. ilgili portları açtırdım bilgi işlemcimize. Fakat yine de şuan hizmeti kullanamıyoruz. AP cihazlarınızı kontrol edin cevabını aldık. Ne tür yol izlemeliyiz?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: maaart
Ag yöneticinize aşağıdaki portları açtırın
UDP 500
UDP 4500
UDP 16384 - 49327 for RTPHocam size de sorayım. Portları açtırdım fakat hizmet yine kullanılamıyor. AP cihazları üzerinden kontrolleri sağlayın yazmışlar. AP ile alakası var mıdır? Mesela AP cihazları eskiyse bu hizmeti kullanmaya engel midir?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peak2Core1 -- 24 Temmuz 2023; 11:20:9 >
Benzer içerikler
- yurtdışı numarası nasıl alınır
- açık hat nedir
- bip grup linkleri
- turkcell mesaj merkezi numarası
- telsiz kullanım ücreti ödenmezse ne olur
- telefonla konuşurken gelen aramayı görme
- iphone servis yok hatası
- ağda kayıtlı değil ne demek
- turkcell akıllı fatura nedir
- kapanan hat nasıl açılır
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X