Adsl'den Vdsl'e geçememe sürecim
Yıllardır vdsl port eksikliğinden dolayı 16 mbit adsl (şuan Turknet) kullanmaktayım. Son bir umut Telekoma giderek (daha önce gittiğimde dilekçe yazdırıp göndermişlerdi) derdimi anlattım. Sağolsun yanına gittiğim yetkili saha dolabına vdsl kart taktırarak (saha dolabı eski tip olduğundan biraz zor da oldu ama gerçekten çok ilgilendi, bu kadar ilgilenileceğini beklemiyodum) port sorununu çözdü.
Portun açıldığı ilk gün Turknete başvuruda bulundum tabi. Bugün 3. gün ve hala telekom kaynaklı sistemsel bir sıkıntıdan dolayı işlemleri başlatamadıklarını söylüyorlar.
2 ihtimal var.
1- Ya gerçekten hata var ve 3 gündür çözülemedi.
2- Ya da Telekom bilerek işleri yavaşlatıyor.
Her ihtimalde de yaşadığım mağduriyetle alakalı Turknet'in elinden bir şey gelmiyor. Sanki Telekom kendi altyapısını hayrına kullandırıyor diğer iss lere.
Ben Turknet'e her ay tıkır tıkır ödememi yapıyorum.
Benim hakkımı savunamayacak, mağduriyetimi gideremeyecekse nerde kaldı müşteri memnuniyeti?
Turknet'in Telekom tarafında hiç mi diyalog kurabileceği, sorun çözebileceği bir kanal yok?
Ben ayda en az 2 kere Turknete vdsl için boş port sorgusu yaptırıyodum, talebimin olduğunu bildikleri halde Telekoma kendim gidip port açtırabildim. Bunu Turknet istese yapamaz mıydı?
Şuan yaşadığım geçiş sorunuyla alakalı Telekoma gidip kendi problemimi gene kendim mi çözmem gerekecek?
Bence Turknet istese birçok sorunu çözebilir ama onlar da topu Telekoma atıp sıyrılıyolar işin içinden.
Al birini vur ötekine.
Zaten yukarıda yazdığım şeylerde beni en çok şaşırtan, en anormal iş portun açılabilmesiydi :) port açılmasa bu kadar uğraşmayacaktık :))
Turknet Hayaller ve Hayatlar
Merhaba,
Superonline 16 mbit adsl taahhütüm bittiği için (5 yıl sıkıntısız kullandım çok da memnundum ama hızı yükseltmek istedim) 11 Kasım tarihinde Turkneti arayarak bilgi almak istedim. Görüştüğüm müşteri hizmetleri vdsl için boş port olmadığını ancak kendi portumun VDSL desteklediğini, işlemler tamamlandıktan sonra 35 mbit hız alabileceğimi söyledi. 15 Kasımda Turknet, aktivasyon işlemlerinin tamamlandığını söyleyip kullanıcı adı ve şifresi gönderdi.
Netice olarak 35 mbit hız alabileceğimi söyledikleri halde 16 mbit adsl bağlamışlar.
Arıza kaydı, destek talebi falan derken son 3 gün baya uğraştım ama verdikleri cevap "PORT YOK" (Bi ara müşteri hizmetleri aradı, hızımı 35 e yükselttiklerini söyledi. Akşam eve gittim gene 16 mbit. Neden böyle bişey söylediler onu da anlamadım ama tüm yaşananlardan sonra şaşırmıyorum, mantık aramıyorum.)
Madem port yok bana neden veremeyeceğiniz hızı vadettiniz?
Ödeyeceğim 85 tl lik faturanın hepsi kar olsa ne kazanacaksınız?
Sonuç:
Bu işler düzelmez, paramızla rezil olmaya devam edeceğiz.
Bugün düzgün dediğimiz firma yarın para kazanmak uğruna gene bizleri mağdur edecek.
|
Son Giriş: 3 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 52
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 54
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 1.665 (Bu ay: 11)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 7 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar