Şimdi Ara

Adsl'den Vdsl'e geçememe sürecim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yıllardır vdsl port eksikliğinden dolayı 16 mbit adsl (şuan Turknet) kullanmaktayım. Son bir umut Telekoma giderek (daha önce gittiğimde dilekçe yazdırıp göndermişlerdi) derdimi anlattım. Sağolsun yanına gittiğim yetkili saha dolabına vdsl kart taktırarak (saha dolabı eski tip olduğundan biraz zor da oldu ama gerçekten çok ilgilendi, bu kadar ilgilenileceğini beklemiyodum) port sorununu çözdü.


    Portun açıldığı ilk gün Turknete başvuruda bulundum tabi. Bugün 3. gün ve hala telekom kaynaklı sistemsel bir sıkıntıdan dolayı işlemleri başlatamadıklarını söylüyorlar.


    2 ihtimal var.


    1- Ya gerçekten hata var ve 3 gündür çözülemedi.

    2- Ya da Telekom bilerek işleri yavaşlatıyor.


    Her ihtimalde de yaşadığım mağduriyetle alakalı Turknet'in elinden bir şey gelmiyor. Sanki Telekom kendi altyapısını hayrına kullandırıyor diğer iss lere.


    Ben Turknet'e her ay tıkır tıkır ödememi yapıyorum.

    Benim hakkımı savunamayacak, mağduriyetimi gideremeyecekse nerde kaldı müşteri memnuniyeti?

    Turknet'in Telekom tarafında hiç mi diyalog kurabileceği, sorun çözebileceği bir kanal yok?

    Ben ayda en az 2 kere Turknete vdsl için boş port sorgusu yaptırıyodum, talebimin olduğunu bildikleri halde Telekoma kendim gidip port açtırabildim. Bunu Turknet istese yapamaz mıydı?

    Şuan yaşadığım geçiş sorunuyla alakalı Telekoma gidip kendi problemimi gene kendim mi çözmem gerekecek?


    Bence Turknet istese birçok sorunu çözebilir ama onlar da topu Telekoma atıp sıyrılıyolar işin içinden.


    Al birini vur ötekine.


    Zaten yukarıda yazdığım şeylerde beni en çok şaşırtan, en anormal iş portun açılabilmesiydi :) port açılmasa bu kadar uğraşmayacaktık :))








  • Altyapını netspeedden sorgula bakalım sonuç ne çıkıyor görelim? Orada port var yazıyor da gecemiyorsanız sorun Türktelekomun iş güzarlığıdır.

  • Telekoma başvuru yaptığımın ertesi günü saha dolabında çalışma yapıldı. Farklı iss lerden kontrol ettiğimde de port gözüküyo ayrıca. Mesele topun telekoma atılıp turknetin kenara çekilmesi..
  • Merhaba, kullandığınız altyapı yerleşik operatörün ve VDSL geçiş işlemlerinizi bizim ekranlarımızdan değil yerleşik operatör ekranları üzerinden yapıyoruz. Bizim tarafımızda bir problem olsaydı mutlaka sorunu ve kaynağını size bildirerek sürecinizi ilerletirdik fakat anlık olarak daha önce de belirttiğimiz gibi yerleşik operatör VDSL Geçiş ekranlarındaki bir hatadan dolayı VDSL geçişiniz yapılamıyor. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
  • Yerleşik operatör dediğiniz "Telekom yetkilileriyle" 3 gündür çözülemeyen bu sorunu görüşüp çözüm üretmektense, hata bizle alakalı değil diyerek kenara çekiliyorsunuz. Sorunun kaynağı siz olmayabilirsiniz ancak abonelerinizin çıkarlarını gözeterek çözümün kaynağı olmanız gerekirdi. Şuan benim anladığım yerleşik operatörün keyfine bırakıldık.

  • Tezkehan T kullanıcısına yanıt

    zaten TurkNet kullanırken hep yerleşik operatörün keyfine bırakılıyoruz. Bunu bilerek TurkNet abonesi oldum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: miskindvd

    zaten TurkNet kullanırken hep yerleşik operatörün keyfine bırakılıyoruz. Bunu bilerek TurkNet abonesi oldum.

    Ben hiçbir zaman vdsl port yok diye Turknete kabahat bulmadım. Ama telekom vdsl için port açtıktan sonra turknette bi zahmet geçiş işlemlerini tamamlayabilsin.

    Kaldı ki telekom ve diğer iss ler arasında efendi köle ilişkisi mi var? Bu kadar mı mahkumlar telekoma. Hiç mi tanıdıkları, iletişime geçebilecekleri kimse olmaz telekomun ilçe müdürlüklerinde. Eğer isteseler birebir ilişkilerle biçok sorunu çözebilirler. Ama bunun için uğraşmak, çabalamak lazım. Çözüm üretileceği yerde mazeretlerin arkasına sığınılıyor.

  • Tezkehan T kullanıcısına yanıt

    Bir yerin sahibi kimse onun borazanı öter, ülkemizdeki altyapının %95inin sahibi TurkTelekom. O yüzden onlar ne istiyorsa o oluyor.

  • Tezkehan T kullanıcısına yanıt
    Sorunun çözümü için net uzmanı arkadaşım yerleşik operatör ile görüşmeye devam ediyor.
  • 24 saat daha geçti. Henüz bir gelişme olmadı. Şimdi siz görüşmelerimiz devam ediyor diyeceksiniz, zahmet etmeyin lütfen.
  • Bir gelişme yok, görüşmeler hala devam ediyormuş..


    Bugün de sonuçlanmazsa farklı iss ler ile yola devam etme kararı alacağım.

  • Siz de Türk Telekom’a geçin hocam kendi müşterileri için herşeyi yaparlar 1 yıl kaldıktan sonra türknete geçi yaparsın en güzeli ve rahatı bu
  • Taahhüt yapıp kendimi bağlamak istemiyorum. Ayrıca Türk telekomun amacı problem çıkarıp, insanları yıldırıp kendine çekmek değil mi? Henüz teslim olmak istemiyorum :)
  • Tezkehan T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşanan sorunun çözümü için arkadaşlarım yazışma başlatmıştır. Yerleşik operatör ile iletişim halindedir. Bu konuda hiç şüpheniz olmasın. Elimizden geleni yapıyoruz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
  • Bi gelişme olması için ne kadar daha beklememiz gerekecek?
  • Tezkehan T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, alınan hatanın giderilmesi için net uzmanı arkadaşım sürekli olarak ekiplere bildirimde bulunarak baskı yapıyor ve gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
  • Hatanın çözümü için bu kadar beklemektense aynı adrese nakil ya da mevcut aboneliği iptal edip tekrar abonelik oluşturma gibi alternatiflerle çözüm oluşturulabildiğini öğrendim. Çözüm için sizden daha çok uğraşıyorum galiba.. Abonelerinize 1 aylık kullanımını beklemeden fatura keserken ki hızınızı, abonelerinizin problemlerini çözmek için de kullanmalısınız.

  • Turknet hala sorunu çözemediği için binamda boş olan (gene bize ait) başka daire için netspeed e abonelik başlattım. Evraklar netspeed e perşembe günü ulaştı, cuma günü bina ankastre kutusuna telekom ekipleri bağlantı bıraktı. Kendi dairemin kablosunu bırakılan yere bağlayınca 50 mbit vdsl almış bulunmaktayım.


    Şimdi Turknet aboneliğimi iptal etmeye çalışıyorum, belgeleri mail attım. Bakalım iptal süreci ne kadar sürecek..

  • Tezkehan T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde henüz sisteme yüklenmemiş görünüyor. Sistemde kayıtlı olan mail adresinizden mi gönderdiniz?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.