Merhaba, Superonline 16 mbit adsl taahhütüm bittiği için (5 yıl sıkıntısız kullandım çok da memnundum ama hızı yükseltmek istedim) 11 Kasım tarihinde Turkneti arayarak bilgi almak istedim. Görüştüğüm müşteri hizmetleri vdsl için boş port olmadığını ancak kendi portumun VDSL desteklediğini, işlemler tamamlandıktan sonra 35 mbit hız alabileceğimi söyledi. 15 Kasımda Turknet, aktivasyon işlemlerinin tamamlandığını söyleyip kullanıcı adı ve şifresi gönderdi. Netice olarak 35 mbit hız alabileceğimi söyledikleri halde 16 mbit adsl bağlamışlar. Arıza kaydı, destek talebi falan derken son 3 gün baya uğraştım ama verdikleri cevap "PORT YOK" (Bi ara müşteri hizmetleri aradı, hızımı 35 e yükselttiklerini söyledi. Akşam eve gittim gene 16 mbit. Neden böyle bişey söylediler onu da anlamadım ama tüm yaşananlardan sonra şaşırmıyorum, mantık aramıyorum.) Madem port yok bana neden veremeyeceğiniz hızı vadettiniz? Ödeyeceğim 85 tl lik faturanın hepsi kar olsa ne kazanacaksınız? Sonuç: Bu işler düzelmez, paramızla rezil olmaya devam edeceğiz. Bugün düzgün dediğimiz firma yarın para kazanmak uğruna gene bizleri mağdur edecek. |
Bildirim