Merhaba, teknoloji dünyasında ürün sorunları yaşanılması kaçınılmazdır. Hepimizin başına gelmiştir, servis süreci başlamıştır, bir şekilde tamir edilmiştir veya garanti süresi devam ediyorsa değişim yapılmıştır. Ancak ne yazık ki, ASUS Türkiye artık biz kullanıcıları hiç bir şekilde umursamamaktadır. Bugün sizin başınıza gelmemiş olabilir, ancak emin olun bir gün gelecektir. Bu konuyu da bu farkındalığı oluşturmak için açtım.
Konunun özeti şu şekilde; Yaklaşık bir buçuk sene önce satın almış olduğum PA32UCG monitörü 106 numaralı yazılım ile geldi. O zamanlar HDR ile ilgili bir sorunu yoktu ancak ara ara görüntüde bozulmalar, tıkanmalar meydana geliyordu. Bir süre sonra üretici 107 numaralı yazılımı çıkardı. Yükledim ve bahsettiğim görüntü sorunları ortadan kalkmıştı, ancak bu sefer de, HDR özelliği açıldığında fanlar yaklaşık 2 dakika sonra 70 dB ses çıkarmaya başlıyordu. Ve bahsedilen ses şiddeti neredeyse bir süpürgenin çıkardığı ses şiddetinde idi. Bu sebeple HDR özelliğini açtıktan sonra bilgisayar başında her hangi bir işe konsantre olmak mümkün değildi. Aynı durum, cihazın parlaklığını 100 e getirince de oluyordu. Yazılım sorunu oldunu düşündüğümden 109 numaralı yazılıma kadar hep bir umutla bekledim. Ancak 109 numaralı yazılım ile de sorun çözülmeyince cihazı gerekli prosedürden sonra teknik servise gönderdim. Tüm sorun da burada başladı.
Çok kısa bir süre sonra Monitör hiç bir işlem yapılmadan bana geri geldi. Monitörün normal çalıştığını, benim bilgisayarımda sorun olabileceğini ilettiler. Ancak HDR özelliği olan başka bir laptopu monitöre bağlayınca yine aynı sorun meydana geldi. HDR özelliğini açınca monitörün yanında durmak imkansız hale geliyor. Tekrar Asus Teknik Servise konuyu ilettim ancak yetkili kişilerin hiç bir şekilde tekrar konu ile ilgilenmeyeceğini, monitörü oraya getirsek bile bakmayacaklarını ilettiler. Akabinde konuyu şikayetvar'a taşıdım. Tarafıma aynı cevaplar ile dönüş yapıldı.
Sonuç olarak;
1) Bahsedilen sorunun onların tanımladığı gibi normal kabul edilebilmesi için tüm dünyada satılan bu monitörü kullanan herkesin aynı sorunu yaşaması gerekiyordu. Lakin, benden başka bu sorunu yaşayan yoktur.
2) Bu monitörü alan kişinin hayatında ilk defa bilgisayar kullanmadığı tahmin edilirse, monitörden gelen 70 dB ses şiddetinin hiç normal olmadığı anlaşılacaktır.
3) Bana kusurlu olan ürüne servis desteği vermemekle birlikte böylesine gerçek olmayan bahaneler üreterek ne kadar aldatıcı bir şirket politikasına sahip oldukları da apaçık ortaya çıkmıştır.
Şu an ne cihazın HDR özelliğini açabiliyorum, ne de cihazın parlaklığını 65 in üzerine çıkarabiliyorum. Siz siz olun ASUS Monitörlerinden uzak durun.
Nerede bu 2020 modeller?
|
Farklı Uydu Anten çıkışı
Windows Bilgilendirme Konusu
|
Ultrabook önerisi
|
Acaba DonanımHaber'den fazla şey mi bekliyoruz?
|
GameX Fuarı Ekim 2012 İstanbul
|
BMW-JAGUAR
|
Windows 7 Ağ üzerinden Ortak Klasör
|
XEON-CORE I7 EXTREME
|
Meslek: Mimar
Ey Türk gençliği ! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyeti'ni, ilelebet muhafaza ve müdafaa etmektir. Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek dahilî ve harici bedhahların olacaktır. |
Ey Türk gençliği ! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyeti'ni, ilelebet muhafaza ve müdafaa etmektir. Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek dahilî ve harici bedhahların olacaktır. |
Son Giriş: 6 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 7 ay
Mesaj Sayısı: 222
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 355
İkinci El Bölümü Mesajları: 117
Konularının görüntülenme sayısı: 4.360 (Bu ay: 63)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 117 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware