Yüzbaşı
Tarihinde Katıldı
Toplam: 1045 (Bu ay: 1)
Netflix 4K - 4 Kişillik Slotlar
Merhaba,
Forumun hem çok eski hem de epey referanslı bir üyesiyim. Birçok streaming platformuna üyeyim. (BluTV, Prime Video, Exen, Hulu, HBO, Disney+, Spotify, Youtube vs.). Bu yüzden pek aktif kullanmadıklarıma ortak hesabı oluşturmaya karar verdim. Ayda yılda bir lazım oluyor çünkü.
Katılmak isteyenler PM gönderebilir. Ücret 3 aylık kişi başı 75₺. Kalan slot: 3
28 Haziran 2021 Editi:
Sonunda THH sayesinde ücret iadesi alabildim fakat kuponu geri verip hemen sonlandırdılar. Aldığım fiyata bu standartta TV almak imkansız şu anda. 8 ayda TV fiyatları iyi artmış.
25 Haziran 2021 Editi:
THH kararı neticesinde N11'e ulaştım ve para iadesi için TV'yi tekrar göndermemi istediler. Bunun üzerine satıcaya kırık TV'yi geri gönderdim. Ama aradan 2 hafta geçmesine rağmen halen para iadem yapılmadı. N11 ve satıcı tarafından hala oyalandığımı hissediyorum. THH kararından itibaren 15 gün geçtiği için icraya vermeyi düşünüyorum.
10 Haziran 2021 Editi:
Firma (CSM Ev Ürünleri, KırmızıElma) THH'ye savunma yapmadı. Hem bu yüzden hem de gösterdiğim gerekçeler yüzünden THH beni haklı buldu. Şimdi firmanın ödeme yapmasını istiyorlar.
17 Aralık 2020 Editi:
N11 aradı. LG'den gelen rapor olumsuz olduğu için iade ya da değişim sağlayamayacağını söylediler. Buna alanen dolandırıcılık denir. Artık tek çarem Tüketici Hakem Heyeti olacak. N11 bu politikayla umarım kötü bir gidişata sahip olur ve hiçbir şekilde yardımcı olmayan, saygısız ve ukala müşteri hizmetleri de işlerinden olurlar.
N11 alalen beni dolandırdı ve kendi çapında kazandığı küçücük parayı afiyetle yedi.
2 Aralık 2020 Editi: n11.com tarafından bir kez daha arandım (daha doğrusu üç iş günü dolduğu için ben aradım ve daha sonra kendileri dönüş yaptı), bana halen sürecin devam ettiğini ve ne zaman tam olarak biteceğini söyleyemediklerini belirttiler. Sabırla ne yapacaklarını beklemekteyim. Ayrıca KırmızıElma (CSM Ev Ürünleri A.Ş.) adlı satıcıdan gün geçtikçe şikayetler artıyor. Nedense alınan TV'lerin yarısından fazlası kırık çıkıyor.
30 Kasım 2020 Editi: Bir arkadaşım satıcının ofisinin olduğu İzmir Bayraklı Tower'ı ziyaret etti ama satıcının ofisine alınmadı. KırmızıElma (CSM Ev Ürünleri A.Ş.) depremden etkilenen Bayraklı'da bulunuyor. goygoy06 isimli arkadaşımızın da dediği gibi satıcının ayıplı mal satma ihtimali bir hayli yüksek. Hatta n11'deki mağazasının yorumlarını da kontrol ederseniz, bu durumu yaşayan onlarca insanın olduğunu görecekseniz.
@goygoy06 adlı kullanıcının, alıntılanan mesajı:
Alıntı
metni:Kırmızı Elma mağazası İzmir/Bayraklıdaymış. Depremde zarar gören Tvleri mi satıyor acaba? N11 yorumlarından baktım sizin aldığınız televizyon serisinde hep kırık gelmiş. Depoda sizin televizyonların tutulduğu raf devrilmiş olabilir.
Son gelişme Edit: Ekşi Sözlük üzerinden açmış olduğumuz entry vasıtasıyla n11.com kurumsal iletişim ekibi irtibat detaylarımı istedi, daha sonra aradıklarında hem Donanımhaber konumu hem de ekşi sözlük entrymi gördüklerini belirttiler. Ürün değişimi mi yoksa para iadesi mi istediğimi sordular, ben de sağlam gelirse ürün değişiminin önceliğim olduğunu belirttim. Kendileri satıcıyla iletişime geçecekmiş ve üç gün içerisinde bana dönüş sağlayacaklarmış. Konuyu öne çıkaran arkadaşlara çok teşekkür ederim. Gelişmeleri buradan iletmeye devam edeceğim.
Uzun süredir büyük bir televizyon alma planım vardı ve 11 Kasım'da bu planımı gerçekleştirdim. N11.com üzerinden 7000 TL'lik ürünü 670 TL'lik kupon kullanarak 6330 gibi bir fiyata satın aldım. Düşününce çok da büyük bir alışveriş olmamış çünkü şu an televizyonun fiyatı kuponsuz 6600 TL hem de satıcısı Hepsiburada.
Neyse siparişimi vereyim dedim LG marka 65 inch, uygun fiyatlı ve güzel bir televizyon olduğunu düşündüm. Benim için önemli olan şey panel ve ekran boyutuydu zaten. Bu yüzden böyle bir tercihte bulundum. Ürünü KırmızıElma adlı satıcıdan aldım.
Satıcı, ürün hakkında ne sorsam hızlıca cevaplıyordu ve fiyat olarak da en uygunuydu. Satıcı, ürünü Ceva Lojistik ile kargoladı. Ceva Lojistik'in sitesinde kargo takibi yapınca ürünün epey geç geleceğini gördüm fakat ürün beklenenden erken geldi. Lakin Ceva Lojistik televizyonu direkt kapıya bırakmış ve hiçbir şekilde benim kontrol etmeme imkan tanımamış, ürünü teslim aldığıma dair imza bile toplamamıştı. Ceva Lojistik'i aradığımda gündelikçi, yoğun tarihlerde (Black Friday, 11.11 gibi) günübirlik çalışan küçük bir çocuğun teslim ettiğini ve prosödürü bilmediğini benim yerime onların imza attığını söylediler. Ucuz bir ürün olsa belki bu kabul edilebilir ama bu ürün televizyon ve fiyatı hayli yüksek.
Her neyse, LG servis geldi kurulum için TV'nin ayaklarını yerleştirdi. O da ne! TV kırık. Servis elemanı daha sonra kutuyu inceledi. Kutu hasarlıymış dedi. Bana kalırsa kutuda da öyle aman aman bir hasar yoktu. Rapora kutu hasarlı yazdılar. LG servisten rapor durumumu sorgularken telefondaki müşteri hizmetleri kadın %90 değişim olacak dedi ama ertesi gün değişimin mümkün olmadığını kutudaki en ufak hasarın bile LG ile alakası olmadığını söylediler. Satıcının değiştirmesi gerektiğini söylediler.
Ben de satıcıyla iletişime geçmeye çalıştım. KırmızıElma adlı satıcı ürünü almadan önce sorularımı 24 saniye önce cevaplarken, ürün kırık çıkınca 24 saatte cevaplamaya başladı. Faturadaki numaraya ulaşmak imkansıza yakındı. Bir kere ulaşabildim onda da yüzüme kapattılar ve değişimin mümkün olmadığını, sorunun kargodan kaynaklandığını ve hakkımı kargoda aramam gerektiğini söylediler.
N11'le konuştum. Onlar da hiçbir türlü müşterinin yanında değil. Bir daha asla N11'den alışveriş yapmayacağım. Aracı firma olmasına rağmen hiçbir şekilde yardım etmek istemiyorlar. Hatta senelerdir e-ticareti aktif bir şekilde kullanan biri olarak (evime kargo gelmeyen gün yok denecek kadar azdır, özellikle amazon.com, co.uk, de gibi sitelerden) n11'den kimseye ürün paylaşımında bulunmayacağım. Gerçekten e-ticaretin yüz karası n11'dir. Gittigidiyorla böyle bir sorunla karşılaşınca direkt yardımcı olmuşlardı. Amazon diyince zaten akan sular duruyor. Adamlar gerçekten işini layıkıyla yapıyorlar.
Sonuç olarak aklıma gelen seçenekler:
-Satıcı ayıplı mal gönderdi. Bilerek kutuya ufak bir hasar koydu.
-Kargodan dolayı hasar oluştu. Günibirlik işçi çalıştırdıklarından dolayı imza bile almadan rastgele teslim yaptılar. Zaten binanın güvenlik kameralarının görüntülerine baktım ve televizyonu taşıma şekli oldukça tehlikeliydi, yerden sürüklüyor ve asansöre koyarken çat diye bırakıyor.
Şimdi ürünle kalakaldım. Elimden gelebilecek en iyi seçenek tüketici hakem heyetine başvurmak olacak. Bir daha asla bu firmalardan alışveriş yapmayacağım. Özellikle LG ve N11'i tüm çevreme kötüleyeceğim. KırmızıElma'yı asla satıcı olarak önermeyeceğim.
Profilimden de anlayacağınız gibi sürekli forumu takip eden bir bilgisayar mühendisiyim. Bu tarz bir olayın başıma geleceğini hiç düşünmezdim. Siz siz olun asla 11.11 furyasına kanmayın. Konuyu öne çıkarırsanız sevinirim.
Ankara'da Bilgisayar Mühendisliği Yüksek Lisans
|
144 Hz 3D Monitörümdeki İlginç Sorun
|
Stattrak Bayonet Crimson Web Field Tested
|
Canon Pixma G2411 Tanklı Yazıcı 500 TL
|
35000'e Mazda 3 Alınır mı?
|
2005 otomatik toyota avensis alınır mı?
|
|
Kasayı Duvarda Asmak İçin Raf Önerisi
|
| MacBook M1| Lenovo Yoga 510 | Acer 144 Hz 1 ms Monitor | x2 GTX 1060 6 GB SLI | HP2311GT | HAF 912| i7 6700| Razer Deathadder | Logitech G35 | Logitech G633| iPhone 14 Pro Max| SuperOnline 1000 Mbps
|
Son Giriş: 8 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 3 hafta
Mesaj Sayısı: 790
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.256
İkinci El Bölümü Mesajları: 567
Konularının görüntülenme sayısı: 33.410 (Bu ay: 544)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.370 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El