28 Haziran 2021 Editi: Sonunda THH sayesinde ücret iadesi alabildim fakat kuponu geri verip hemen sonlandırdılar. Aldığım fiyata bu standartta TV almak imkansız şu anda. 8 ayda TV fiyatları iyi artmış. 25 Haziran 2021 Editi: THH kararı neticesinde N11'e ulaştım ve para iadesi için TV'yi tekrar göndermemi istediler. Bunun üzerine satıcaya kırık TV'yi geri gönderdim. Ama aradan 2 hafta geçmesine rağmen halen para iadem yapılmadı. N11 ve satıcı tarafından hala oyalandığımı hissediyorum. THH kararından itibaren 15 gün geçtiği için icraya vermeyi düşünüyorum. 10 Haziran 2021 Editi: Firma (CSM Ev Ürünleri, KırmızıElma) THH'ye savunma yapmadı. Hem bu yüzden hem de gösterdiğim gerekçeler yüzünden THH beni haklı buldu. Şimdi firmanın ödeme yapmasını istiyorlar. 17 Aralık 2020 Editi: N11 aradı. LG'den gelen rapor olumsuz olduğu için iade ya da değişim sağlayamayacağını söylediler. Buna alanen dolandırıcılık denir. Artık tek çarem Tüketici Hakem Heyeti olacak. N11 bu politikayla umarım kötü bir gidişata sahip olur ve hiçbir şekilde yardımcı olmayan, saygısız ve ukala müşteri hizmetleri de işlerinden olurlar. N11 alalen beni dolandırdı ve kendi çapında kazandığı küçücük parayı afiyetle yedi. 2 Aralık 2020 Editi: n11.com tarafından bir kez daha arandım (daha doğrusu üç iş günü dolduğu için ben aradım ve daha sonra kendileri dönüş yaptı), bana halen sürecin devam ettiğini ve ne zaman tam olarak biteceğini söyleyemediklerini belirttiler. Sabırla ne yapacaklarını beklemekteyim. Ayrıca KırmızıElma (CSM Ev Ürünleri A.Ş.) adlı satıcıdan gün geçtikçe şikayetler artıyor. Nedense alınan TV'lerin yarısından fazlası kırık çıkıyor.
30 Kasım 2020 Editi: Bir arkadaşım satıcının ofisinin olduğu İzmir Bayraklı Tower'ı ziyaret etti ama satıcının ofisine alınmadı. KırmızıElma (CSM Ev Ürünleri A.Ş.) depremden etkilenen Bayraklı'da bulunuyor. goygoy06 isimli arkadaşımızın da dediği gibi satıcının ayıplı mal satma ihtimali bir hayli yüksek. Hatta n11'deki mağazasının yorumlarını da kontrol ederseniz, bu durumu yaşayan onlarca insanın olduğunu görecekseniz. @goygoy06 adlı kullanıcının, alıntılanan mesajı:
Son gelişme Edit: Ekşi Sözlük üzerinden açmış olduğumuz entry vasıtasıyla n11.com kurumsal iletişim ekibi irtibat detaylarımı istedi, daha sonra aradıklarında hem Donanımhaber konumu hem de ekşi sözlük entrymi gördüklerini belirttiler. Ürün değişimi mi yoksa para iadesi mi istediğimi sordular, ben de sağlam gelirse ürün değişiminin önceliğim olduğunu belirttim. Kendileri satıcıyla iletişime geçecekmiş ve üç gün içerisinde bana dönüş sağlayacaklarmış. Konuyu öne çıkaran arkadaşlara çok teşekkür ederim. Gelişmeleri buradan iletmeye devam edeceğim. Uzun süredir büyük bir televizyon alma planım vardı ve 11 Kasım'da bu planımı gerçekleştirdim. N11.com üzerinden 7000 TL'lik ürünü 670 TL'lik kupon kullanarak 6330 gibi bir fiyata satın aldım. Düşününce çok da büyük bir alışveriş olmamış çünkü şu an televizyonun fiyatı kuponsuz 6600 TL hem de satıcısı Hepsiburada. Neyse siparişimi vereyim dedim LG marka 65 inch, uygun fiyatlı ve güzel bir televizyon olduğunu düşündüm. Benim için önemli olan şey panel ve ekran boyutuydu zaten. Bu yüzden böyle bir tercihte bulundum. Ürünü KırmızıElma adlı satıcıdan aldım. Satıcı, ürün hakkında ne sorsam hızlıca cevaplıyordu ve fiyat olarak da en uygunuydu. Satıcı, ürünü Ceva Lojistik ile kargoladı. Ceva Lojistik'in sitesinde kargo takibi yapınca ürünün epey geç geleceğini gördüm fakat ürün beklenenden erken geldi. Lakin Ceva Lojistik televizyonu direkt kapıya bırakmış ve hiçbir şekilde benim kontrol etmeme imkan tanımamış, ürünü teslim aldığıma dair imza bile toplamamıştı. Ceva Lojistik'i aradığımda gündelikçi, yoğun tarihlerde (Black Friday, 11.11 gibi) günübirlik çalışan küçük bir çocuğun teslim ettiğini ve prosödürü bilmediğini benim yerime onların imza attığını söylediler. Ucuz bir ürün olsa belki bu kabul edilebilir ama bu ürün televizyon ve fiyatı hayli yüksek. Her neyse, LG servis geldi kurulum için TV'nin ayaklarını yerleştirdi. O da ne! TV kırık. Servis elemanı daha sonra kutuyu inceledi. Kutu hasarlıymış dedi. Bana kalırsa kutuda da öyle aman aman bir hasar yoktu. Rapora kutu hasarlı yazdılar. LG servisten rapor durumumu sorgularken telefondaki müşteri hizmetleri kadın %90 değişim olacak dedi ama ertesi gün değişimin mümkün olmadığını kutudaki en ufak hasarın bile LG ile alakası olmadığını söylediler. Satıcının değiştirmesi gerektiğini söylediler. Ben de satıcıyla iletişime geçmeye çalıştım. KırmızıElma adlı satıcı ürünü almadan önce sorularımı 24 saniye önce cevaplarken, ürün kırık çıkınca 24 saatte cevaplamaya başladı. Faturadaki numaraya ulaşmak imkansıza yakındı. Bir kere ulaşabildim onda da yüzüme kapattılar ve değişimin mümkün olmadığını, sorunun kargodan kaynaklandığını ve hakkımı kargoda aramam gerektiğini söylediler. N11'le konuştum. Onlar da hiçbir türlü müşterinin yanında değil. Bir daha asla N11'den alışveriş yapmayacağım. Aracı firma olmasına rağmen hiçbir şekilde yardım etmek istemiyorlar. Hatta senelerdir e-ticareti aktif bir şekilde kullanan biri olarak (evime kargo gelmeyen gün yok denecek kadar azdır, özellikle amazon.com, co.uk, de gibi sitelerden) n11'den kimseye ürün paylaşımında bulunmayacağım. Gerçekten e-ticaretin yüz karası n11'dir. Gittigidiyorla böyle bir sorunla karşılaşınca direkt yardımcı olmuşlardı. Amazon diyince zaten akan sular duruyor. Adamlar gerçekten işini layıkıyla yapıyorlar. Sonuç olarak aklıma gelen seçenekler: -Satıcı ayıplı mal gönderdi. Bilerek kutuya ufak bir hasar koydu. -Kargodan dolayı hasar oluştu. Günibirlik işçi çalıştırdıklarından dolayı imza bile almadan rastgele teslim yaptılar. Zaten binanın güvenlik kameralarının görüntülerine baktım ve televizyonu taşıma şekli oldukça tehlikeliydi, yerden sürüklüyor ve asansöre koyarken çat diye bırakıyor. Şimdi ürünle kalakaldım. Elimden gelebilecek en iyi seçenek tüketici hakem heyetine başvurmak olacak. Bir daha asla bu firmalardan alışveriş yapmayacağım. Özellikle LG ve N11'i tüm çevreme kötüleyeceğim. KırmızıElma'yı asla satıcı olarak önermeyeceğim. Profilimden de anlayacağınız gibi sürekli forumu takip eden bir bilgisayar mühendisiyim. Bu tarz bir olayın başıma geleceğini hiç düşünmezdim. Siz siz olun asla 11.11 furyasına kanmayın. Konuyu öne çıkarırsanız sevinirim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gemeo -- 28 Haziran 2021; 18:25:42 > |
11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (İade geldi :) )
-
-
Geçmiş olsun. N11 zaten hocam böyle büyük ürünler için riskli. Ciddi amazon,hepsiburada'dan yapmalısınız eğer online alışveriş diyorsanız illa. Mesela küçük kalem,kağıt,obje falan alsanız iyi kaybınız olmaz deymez uğraşmaya.
Mesela 7.5TL'ye koruyucu gözlük aldım. Üstünde küçücük çizik var, azcık. Ama sıkıntı yok7.5tl uğraşmam dedim duruyo kenarda :D
He düzgün istiyorsanız VATAN'a , Teknosa'ya, MediaMarkt'a gidip 300 500 fazla verip gözünüzle görüp kullanıp kutusunu da seçip alın. Gerçekten sıkıntılı. Biz bikaç yıl önce LG 55sk8100 aldık. Gidip MediaMarkt'ta denedim baktım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melek12345 -- 27 Kasım 2020; 13:14:43 > -
Hocam geçmiş olsun. N11'in işbilmezliği, kargo-firma-kurye üçgenindeki sorumsuz davranışlar hepsi üst üste gelmiş.
Bu tarz olaylarda kargo topu satıcıya, satıcı da kargoya atıyor. Sonuna kadar hakkınızı arayın, tüketici hakem heyetine kadar götürün konuyu. Mutlaka lehinize sonuçlanacaktır diye düşünüyorum. Tekrardan geçmiş olsun.
-
Bence kargoya dava açın sizin yerinize sonuçta imza atmışlar -
Ceva Lojistik nedir yahu. Ben televizyon aldığımda Horoz Lojistik ile getirmişlerdi herhangi bir sorun olmamıştı.
Bence internetten televizyon almak en son yapılacak şeylerden biri olmalı. Boyut olarak küçük değil kutu büyük ve ağır. Kargocuların insafına bırakılmış. En temizi a101 bim gibi yerlere gelecek televizyonlardan almak. En azından kafa rahat olur fişi gösterirsin iade başlatırsın.
Süreç uzun ve uğraştırıcı olacak gibi. Ben olsam o küçük dedikleri çocuğu bir yerde sıkıştırıp hesap sorardım sen nasıl kafana göre kargoyu bırakıp gidiyorsun biz eşek başı mıyız burda diye.
Adam yıllar yıllar önce yazmış tehlikeyi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4BBA52C16 -- 27 Kasım 2020; 13:54:49 >
-
Tüketi hakem heyeti vasıtasıyla mı kargoya dava açmalıyım hocam? @MrCaner
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gemeo -- 27 Kasım 2020; 14:57:3 > -
Hocam burada lg servisininde sorumlulugu var. Yipranmis yada zarar gormus kutuyu neden actin diye sorman lazim. Su asamada kargo firmasinin sorumlululugu azaldi. Kargo, Teslim almasaydin diyebilirdi ki zaten resmi olarak almamissin ama madem kutuda zarar var, lg servisine tutanak tuttursaydin diyebilir.
Bence burada oncelikli suc lg servisinin. -
geçmiş olsun, umarım en kısa sürede mağduriyetinizi giderirler.
-
Ben de bu şekilde düşünüyorum.
-
Geçmiş olsun. Şikayetvar'a hem n11'i hem ilgili sanal dükkanı hem de ilgili kargo firmasını yazıp sağlam bir döşe. 1-2 gün içinde sonuç alamazsan ve THH'ye ver gitsin. Şikayetini de asla geri çekme.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 27 Kasım 2020; 22:4:0 > -
Bu hafta tv alacak olan arkadaşa ısrarla internetten aldırmadım, ekran büyüdükçe kırılma ihtimali artıyor, muhtemelen kargoda kırılmıştır -
Kardeşim öncelikle geçmiş olsun, ceva lojistik maalesef başıboş bir firma. Her zaman alacağım ürünü sipariş vermeden önce kargo şirketine bakarım gözüm tutmazsa az daha para verir sağlam satıcı + sağlam kargo firması kombinasyonu yaparım aklınızda olsun. Sonuç olarak olan olmuş, hiç vakit kaybetmeden tüketici hakem heyetine başvur. Thh ne e devlet üzerinden başvurulabiliyor, burada kritik nokta olayı detaylı anlat ve elindeki tüm belgeleri güzelce yükle. Kargoyu kapıya bırakırken ki videodan birkaç kare ekran görüntüsü, faturalar, kutunun ve tv nin resmi, servis tutanağı vs. Ben daha önceden yamuk yapan bir telefon garanti servisini thh e verdim, olumlu yanıt da aldım, bu sürede hem telefonu kullandım sonra da telefonu geri verip parasını aldım. Süreç yaklaşık 6 ay sürdü ama sonunda hakkımı aldım. Tabi thh nin baktığı belli bir fiyat üst limiti var, güncel limiti netten ara uygunsa hemen ver thh e.
-
Thh başvur zaten süreç uzun o arada alırsalar geri iptal edersin başvurunu -
quote:
Orijinalden alıntı: hazarcep
Thh başvur zaten süreç uzun o arada alırsalar geri iptal edersin başvurunuPeki THH'ye kimi şikayet etmeleyim? Kargo mu, satıcı mı, yetkili servis mi yoksa aracı site mi?
-
quote:
Orijinalden alıntı: GemeoPeki THH'ye kimi şikayet etmeleyim? Kargo mu, satıcı mı, yetkili servis mi yoksa aracı site mi?
Alıntıları GösterSatıcı
-
İndirim eyvallah da bunun olacağı belli dev gibi alet üstelik üflesen kırılacak kadar narin bunun bu şartlarda satılmaması lazim. Sistem yanlış.
Bu adama bayilik mi verdin o halde lojistigini ana firma yapmalı servis cihazi kendi getirmeli. En kötü kendi bölge magazama kadar taşımalı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 28 Kasım 2020; 9:9:36 > -
Lg servis elemanlari kraldan cok kralcilik yapmış bence asıl suçlu onlar. Kırık çıkınca aaa kutu hasarliymis diyip işin içinden çıkmışlar. -
quote:
Orijinalden alıntı: redwhiteee
Lg servis elemanlari kraldan cok kralcilik yapmış bence asıl suçlu onlar. Kırık çıkınca aaa kutu hasarliymis diyip işin içinden çıkmışlar.Kesinlikle hocam. Yakar top meselesine dönüyor işte, herkes birbirinden sıyrılmaya çalışıyor.
-
N11 = doğubank
Her zaman söylüyorum bunların zihniyet maalesef böyle. Ben komisyonumu alır gerisine karışmam modundalar. N11den artık sadece bildiğim birkaç satıcıdan alışveriş yapıyorum onlar da çok küçük ve ucuz şeyler, kırılma ihtimali olmayan çer çöp vs. 11.11 olayı zaten kolpanın önde gideni. O kuponlara bilmem nelere harcanan vakte yazık.
Böyle tv, laptop vs gibi pahalı şeyleri alırken bikaç defa düşünmek lazım hele n11den falan aman aman. -
Geçmiş olsun üzüldüm tüketici hakem heyetine başvurun kesinlikle bu arada böyle büyük hassas ürünler kargoyla alınmamalı bence benim içim hiç rahat etmezdi
Bence kargoya dava açın sizin yerinize sonuçta imza atmışlar
|
Hocam burada lg servisininde sorumlulugu var. Yipranmis yada zarar gormus kutuyu neden actin diye sorman lazim. Su asamada kargo firmasinin sorumlululugu azaldi. Kargo, Teslim almasaydin diyebilirdi ki zaten resmi olarak almamissin ama madem kutuda zarar var, lg servisine tutanak tuttursaydin diyebilir.
Bence burada oncelikli suc lg servisinin. |
Geçmiş olsun. Şikayetvar'a hem n11'i hem ilgili sanal dükkanı hem de ilgili kargo firmasını yazıp sağlam bir döşe. 1-2 gün içinde sonuç alamazsan ve THH'ye ver gitsin. Şikayetini de asla geri çekme. |
Lg servis elemanlari kraldan cok kralcilik yapmış bence asıl suçlu onlar. Kırık çıkınca aaa kutu hasarliymis diyip işin içinden çıkmışlar.
|
Arkadaşlar bu televizyon muhabbeti artık cidden ayyuka çıkmış bir olay. Burada da kaç kere yazıldı ben de artık bu ülkedeki lakatylık, işgüzarlık, dolandırıcılıklar yüzünden atladım araca kardeşimle mediamark'a gittim, televizyonu seçtim ve parasını ödeyip aldım. Dediler televizyonu mediamarkt getirecek, oh ne güzel tamam öyleyse diyip eve geldim. Ertesi gün servis de geldi televizyonu açtı kurdular ve mis gibi oturup izledik. Tabi adamlara bi yirmişer kağıt da attım. Pahalı şeylerin şakası yok, Türk insanına güvenmeyin, hepimiz Türküz ama birbirimizin ciğerini biliriz.. |
LG servisi kutu hasarlıdır diye tutanak tuttuğu için onlar sıyrılmış bu işten. Ürünü de siz görüp teslim almadığınız için, hasar vs var mı kontrolüne imkan tanınmadığından sorun lojistik firmasında görünüyor. Pandemi sürecinde çoğu kargo kapıya temassız teslim olarak geliyor ama bu konuda kargo firmaları seçenek sunuyor. Eğer size temassız teslim seçeneği sunulmadıysa sorun lojistik firmasında. Bu durum satıcı ile lojistik firması arasında olduğundan siz satıcıdan paranızı alırsınız, satıcı da lojistik firmasından ürüne zarar verdiği için zararını tahsil eder. Yok ürün değişimi istiyorum derseniz yine satıcıya ürünü kargolarsınız, satıcı size sağlam ürün gönderir. Para iadesi almak istiyorsanız n11 üzerinden iadeyi başlatın. n11 kabul etmezseki dediğinize göre etmiyor, iadeyi reddettikleri sayfa görüntüsü mesafeli satış sözleşmesi ve LG servis raporunu bankaya iletip chargeback açın. THHden çok daha hızlı sonuç alırsınız. Gerekirse THHye de başvuraibilirsiniz. Benimde zamanında servis raporuyla ücret iadesi kararı verilen PS4 için n11 uyuzluk yapmıştı. Chargeback i yiyince sabah akşam aramaya başladılar durum takibi için. |
Geçmiş olsun. N11 zaten hocam böyle büyük ürünler için riskli. Ciddi amazon,hepsiburada'dan yapmalısınız eğer online alışveriş diyorsanız illa. Mesela küçük kalem,kağıt,obje falan alsanız iyi kaybınız olmaz deymez uğraşmaya. Mesela 7.5TL'ye koruyucu gözlük aldım. Üstünde küçücük çizik var, azcık. Ama sıkıntı yok7.5tl uğraşmam dedim duruyo kenarda :D He düzgün istiyorsanız VATAN'a , Teknosa'ya, MediaMarkt'a gidip 300 500 fazla verip gözünüzle görüp kullanıp kutusunu da seçip alın. Gerçekten sıkıntılı. Biz bikaç yıl önce LG 55sk8100 aldık. Gidip MediaMarkt'ta denedim baktım. |
Ceva Lojistik nedir yahu. Ben televizyon aldığımda Horoz Lojistik ile getirmişlerdi herhangi bir sorun olmamıştı. Bence internetten televizyon almak en son yapılacak şeylerden biri olmalı. Boyut olarak küçük değil kutu büyük ve ağır. Kargocuların insafına bırakılmış. En temizi a101 bim gibi yerlere gelecek televizyonlardan almak. En azından kafa rahat olur fişi gösterirsin iade başlatırsın. Süreç uzun ve uğraştırıcı olacak gibi. Ben olsam o küçük dedikleri çocuğu bir yerde sıkıştırıp hesap sorardım sen nasıl kafana göre kargoyu bırakıp gidiyorsun biz eşek başı mıyız burda diye. Adam yıllar yıllar önce yazmış tehlikeyi |
Benzer içerikler
- tarihi geçmiş yulaf yenir mi
- olmeca tekila bilyesiz
- epa teknoloji güvenilir mi
- incehesap güvenilir mi
- gaming gen tr kupon kodu
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X