Konuyu henüz okumadım da bizim DH ahalisi afedersiniz biraz konu güncellemesi özürlüsü sanırım ya. Yukarı doğru konu mu güncellenir arkadaşım? Konu ile ilgili gelişme oldukça kronolojik olarak aşağıya ekleme yaparsın ki insan okurken bi aşağı bi yukarı yapmak zorunda kalmaz. Forumda sadece bir kaç örnek gördüm bahsettiğim gibi güncelleme yapan. Cidden okuması yorucu oluyor bu şekildeki konularda. |
11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (İade geldi :) ) (18. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: raxacoricofallapatorianKonuyu henüz okumadım da bizim DH ahalisi afedersiniz biraz konu güncellemesi özürlüsü sanırım ya. Yukarı doğru konu mu güncellenir arkadaşım? Konu ile ilgili gelişme oldukça kronolojik olarak aşağıya ekleme yaparsın ki insan okurken bi aşağı bi yukarı yapmak zorunda kalmaz. Forumda sadece bir kaç örnek gördüm bahsettiğim gibi güncelleme yapan. Cidden okuması yorucu oluyor bu şekildeki konularda.
Haklısınız ama işte bu bir gelenek haline geldi ve bozmak istemedim. Yapacak bir şey yok
-
n11 cidden inanılmaz sorunlu bir firma. n11 den bende ufak birşey almıştım ne olduğunu hatırlamıyorum o zamanlar ptt kargo ciddi sorunluydu kargolar gelmiyordu. bu kargoda epey gecikti sonra bir baktım otomatik onaylayacağız diye mail geldi. aradım nasıl benim izinim olmadan böyle birşey oluyor ürün gelmedi bana onayı iptal edin dedim. öyle yapamıyoruz haklarınız devam ediyor vs. dedi ben salakmıyoım dedim o onaylandıktan sonra uğraşmam gerektiğini biliyorum filan dedim yüzüme kapatmışlardı. aynı tarihte aldığım ve yine ptt kargo ile gönderim yapan trendyol ise sürekli mail atıyordu kargonuzu takip ediyoruz ve size ulaştıracağız diye ve gerçekten aynı gün yaşadağım şehre ulaşmasına rağmen ve trendyolu hiç aramama rağmen adamlar biraz gecikmelide olsa teslim ettirdi n11 in kargosu 5-10 gün sonra geldi.trendyolun bizzat görüştüğünü düşünüyorum çünkü hiç aramadım gelen iki üründe o kadar acil değildi sadece n11in otomatik onaylamasına kızmıştım hak kaybına uğradığım için. iki firma arasındaki kalite farkını da böylece görmüş oldum. size çok geçmiş olsun tabi ki ama bence böyle büyük meblağlı alışverişleri eticaret sitelerinden yapmak mantıklı değil kalitesine güvendiğin yerlerden (amazon, hepsiburada) yada fiziksel mağzalardan yapmak lazım 500 lira daha ucuz almışsınız o zaman ama 8-9 aydır da uğraşıyorsunuz. sadece siz özelinde değil eğer başka bir kişi sizin gibi sorun yaşasa sizin atlattığınız süreçleri yine geçirmek zorunda kalacak. inş. paranızı yakında alırsınız.
-
quote:
Orijinalden alıntı: GemeoHaklısınız ama işte bu bir gelenek haline geldi ve bozmak istemedim. Yapacak bir şey yok
Alıntıları GösterŞimdi mesajı tekrar okuyunca biraz ters kaçmış olabilir, şahsınıza direkt bir hakaretvari söylemde bulunmak istemedim, yanlış anlaşılmasın efendim. Bozulması gereken bir gelenek bence, aşırı yorucu.
Bu arada sorununuzun en kısa zamanda uğraştırmadan çözülmesini temenni ediyorum.
-
Herkesin tarzı farklı neticede, ben direkt ana başlıkta güncellemeyi seviyorum ve 2008'den beri bu şekilde yaparım. İyi temenniniz için teşekkür ederim.
Edit: İade kabul edildi, banka hesabıma yansımasını bekliyorum. Fakat THH kararına göre 7350 TL olan iade 6350 TL olarak yatacak. n11 bir de kupon tanımlamış, 11.11'de kullandığım kuponun aynısını.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gemeo -- 26 Haziran 2021; 17:0:47 > -
Sonunda ücret iadesi alabildim arkadaşlar.
-
bende aynı firmadan tv aldım iade etmek istiyorum dedi 3 gün oldu dediler serbis kurulum yaptığı için iade alamayız servisten onay alın servis biz öyle onay veremeyiz diyorlar nasıl bir yol izlemem gerek iade için sizce kardeşim yardımcı olurmusun
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X