Şimdi Ara

11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (İade geldi :) ) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
348
Cevap
8
Favori
28.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
659 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlla bu olayın sosyal medya da duyulması mı lazım duyulmadan da sizinle iletişime geçip sorunu çözmesi lazımdı marka değerleri zarar görmesin diye hemen ilgilenirler yine diyorum n11 gittigidiyor trendyol gibi yerlerden uzak durmak gerek
  • İmkanınız varsa ve kanıtlayabiliyorsanız imzada sahtecilikten kargoya dava açın kesinlikle. Kargoya en büyük ders bu olacaktır. İki taraf da topu birbirine atmış ama ben nedense kargodan şüphelendim. Düşürmüş olabilirler kutuyu. Ufak tv olsa absorbe edebilir belki ama panel büyük olunca kırılmış olma ihtimali var. Tabi ayıplı malın kakalanmış olma ihtimali de var, satıcı belki de bunu kargoya sallarız bizden mal çıkmış olur demiş de olabilir. :D


    Sonuç olarak sosyal medya sayesinde sorunu çözmüşünüz. Ülkenin ağlanacak hali aslında bu. Haticeye değil de neticeye bakın dense de, çok acı bir tecrübe. Sizin gibi sesini duyuramayan ne insanlar dolandırılıyor.



    Kargoya neden dava açmalısınız diyorum. Umarım emsal olur. Çünkü hangi kargodan geldilerse, kapıda açmak istesem " üründe problem olursa bizi bağlamaz " cevabını alıyorum. Tutanak tutmanız lazım yoksa değişim iade yapamıyorum diyorum. Bizim tutanak tutma yetkimiz yok aldığınız yerle konuşacaksınız diyor. Bir de öyle gevşek gevşek konuşuyorlar ki, paketi kafasında parçalayasım geliyor. İnsan gibi, abi haklısın diyen yok.


    Kargolar taşeronluktan kurtulmalı,

    n11 benzeri sitelere mağaza memnuniyeti önceliği değil, müşteri memnuniyeti önceliği gelmeli. Mağazalar yüksek not verin diye yalvarmalı müşteriye. Düşük not almaktan korkmalılar. Ama bizimkilerin umurunda değil.


    Sistemi bilmiyorum e ticaret yapmadım ama, mesela belli bir puanın alında kalan mağaza kapatılsın, kademeli olarak alınan komisyon artsın vs... İyi hizmet için çabalasınlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yazılımcı Online -- 30 Kasım 2020; 2:41:30 >




  • kada34 kullanıcısına yanıt

    kadacığım chargeback nedir ?

  • oguzhan_48 O kullanıcısına yanıt

    oğuzhancığım paraya bakar bu işler bu adam 5 bin tl maaşla ayakta kalmaya ve geçinmeye çalışıyor... ev kira, arabası şu bu derken parayı ayağına göre uzatıyor. Vatanda 1000 tl fiyat farkı oluyor az para mı ? Enayi mi 1000 tl fiyatı versin ? Burada bence satıcı televizyon kutusunun dışına baloncuklu plastikle mukavva tarzı korumalar var, onu sarıp sarmalama yapmalıydı. Kaç paraysa üzerine 10-20 tl koruma paketinin parasını ekle öyle gönder müşteriye. Kargo firması napsın asgari ücretli 12 saat eşek niyetine çalıştırıyor adamı insanlıktan çıkıyorlar ve çoğunun sabıkası var, fırlama çakal adamlar. Adamın ölüm korkusu yok zaten yaşayacağım hayat belli 3 kuruşa canım çıkacak ufak bir kıvılcım çıksın dalayım derdindeler... fırlatıp atıp gidiyorlar kargoları arabaya ve müşterinin evinin önüne.


    İş kanununa göre haftada 1 gün izin vermek zorunlu. Resmi tatiller şu bu mecbur izin vereceksin personeline. Öyle ara eleman şu bu kiralamakla günü kurtarıyorlar. Özel sektörün Allah belasını versin diyorum modern kölelik mavi veya beyaz yaka farketmiyor başka bişey demiyorum.





  • flyer_mig kullanıcısına yanıt

    1000 TL fazla vermemek için 5-6 bin TL den oldu o parayı kurtarmanın da imkanı yok geçmişte arkadaşlarımında başına geldi sonuç alınamadı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ellerinde telefon mağazaya gelip bana her bokunu anlattirdiktan sonra "ama internette coooh ocoozz" deyip defolup gidiyorlar.

    Madem orada ucuz benim vaktimi emeğimi çalma beyinsiz yaşam formu.

    Aynı adam 1 hafta sonra tekrar gelip kırık çıktı ilgilenen yok diyor.


    Neyse hiç üzülmüyorum çok iyi oluyor bizim millete.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • böyle durumlarda suya sabuna dokunmadan direkt tüketi haklarına gitmek en iyisi


    bir de elektronik teknosa,mediamrkt gibi kurumsal firmalar harici alınmaz

  • Gün geçmiyor ki hakkını ancak internette linç ile alabilen birileri olmasın.


    Amazon diyip duruyoruz ya. Çatıda 50 tane Amazon kutusu var. 1 yılda 50 kere alışveriş yapmışım.


    Ben de bakıyorum N11 daha ucuza veriyor, HB daha ucuza veriyor, GG daha ucuza veriyor. Ama 3 kuruş fazla olsun Amazon olsun. En azından bir sıkıntı çıkınca karşınızda muhatap var.

  • Alıntı

    metni:
    Ben de satıcıyla iletişime geçmeye çalıştım. KırmızıElma adlı satıcı ürünü almadan önce sorularımı 24 saniye önce cevaplarken, ürün kırık çıkınca 24 saatte cevaplamaya başladı. Faturadaki numaraya ulaşmak imkansıza yakındı. Bir kere ulaşabildim onda da yüzüme kapattılar ve değişimin mümkün olmadığını, sorunun kargodan kaynaklandığını ve hakkımı kargoda aramam gerektiğini söylediler.


    Tüketici kanunu kargodan kaynaklı hasardan kargo seçimi satıcıdaysa; müşteri değil satıcı sorumludur diyor.Ben kargoya verdim gerisi beni ilgilendirmez diye bişey yok.Ayrıca n11 her zaman satıcıyı koruyan bir site.

    11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (İade geldi :) )




  • Geçmiş olsun.. Sırf bu yüzden dolayı büyük ebat ya da pahalı ürünleri almaya korkar olduk arkadaş..


    Hele ki sorun yaşama, herkes vebalıymışız gibi kaçıyor sonra..


    Umarım sorununuz en kısa zamanda çözüme kavuşur..

  • Aynı durum trendyolda başıma, televizyonun üst çıtası kırık geldi kutuda o bölgede hiç bir hasar yok sadece kutunun tutma yerlerinde yırtık var buda normal bir durum. Ttutanak tutmadım diye televizyonu değişim yapmadılar. Sağolsun trendyolda hiç ilgilenmedi. Hakem heyetine verdim bakalım ne olacak . 4 aydan beri hakem heyeti kararı beklemekteyiz :D

  • Öncelikle geçmiş olsun, bundan 5-6 sene önce başıma geldi bu olay. kan emici lg ve vatancomputer tarafından. bana teşir ürünü sattılar. Servis raporu olmasına rağmen ne lg nede vatancomputer kabul etti ürünü. köpüklü hiç bir darbe olmayan kutudan çatlak çıktı televizyon. tam 2,5 sene mahkemelere gittim geldim paramı aldım mı aldım. Ancak psikolojik olarak çok yıprandım devletin her hangi bir caydırıcı cezası yok vergileri cukkalarken şirketlere haklı olduğun davayı kazandığında tek bir cezası yok inanırmısınız. haklısın diyorlar paranı alabilirsin? eee haklıyım 2 sene geçmiş nerde bunun cezası?yok. bu açığı bilen firmaların işine geliyo ayıplı malı satıp insanlar bıkana kadar uğraştırıyorlar. tamamen yıldırma politikası ve bunu firmalar bilerek yapıyorlar çünkü cezası yok! en kötü ihtimalle para verip ödeyip aldığınız parayı iade ediyolar kayıpları 0. ama bıktırana kadar mahkemeye gidip geliyorsunuz en az 3 ay mahkeme zamanı veriyolar çünkü,araya bilirkişi raporu derken 1 sene oluyor kimi unutuyor kimi uğraşmıyor. Sağolsun devlet kazanıncada para iadesine karar verilmiştir diyor. ben zararım nerde arkadaşım ben televizyonu 2 bine almıştım. dolar kuruna zam gelince zam yapıyosun televizyonu tekrar almak istesem 5 bin olmuş nerde benim zararım ? bu aptal düzeni oluşturan devlet ve hiç bir caydırıcılığı yok yazık!tekrar geçmiş olsun.





  • melek12345 kullanıcısına yanıt
    Aynen katiliyorum Turkiyede bir cok online alisveris firmasi, online alisverisi musteriden geri donmus sorunlu ve arizali urunleri yani buyuk magazalarda satilamayacak cinsteki urunleri pazarlayabilme yolu olarak goruyor. Bunu forumda dile getirdigimde millet bana guluyordu ama malesef durum bu. Ben elektronik urun alacagim zaman biraz fazla verir teknomarketlerden alirim ve hic boyle bir sorunla karsilasmadim.
  • Konu buralarda yer almasa adamların umurlarında değil. Yani siz forum veya sözlük vs kullanmasanız o tv elinizde patlardı. Gerçekten yazık. Kimbilir kimlerin canı yanıyor bu şekilde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaptırım olmadığı için böyleler


    Yoksa TTH de kaybettikleri ürün tutarının 100 katı ceza yeseler ,mum olurlar mum


    Aracı firmalar ise 250 kat cezalandırılmalı ki , ince eleyip sık dokusunlar , önüne gelene mağaza açtırmasınlar

  • Adınıza üzüldüm umarım kısa sürede çözersiniz. 11.11 de bende tv aldım gelene kadar kafamda dünya kadar şey döndü. Hasarı iadesi ıvırı zıvırı. Allahtan sıkıntı çıkmadı.

  • Hocam haklısınız sizde ama kutu başka birşeyin içindeyse beraber açabilirdi kargocuyla. Yok sadece kutuyla geldiyse ezik çürük var kı diye kontrol etmesi yeterli. Onuda yaptı hiç sorun yokken kurulum aşamasında kırık olduğu ortaya çıktıysa servise rapor tutturması yada tutanak gibi bir yazı ile sorun çözülürdü. Yani açıkçası kendş hatasıyla bir zarar vermediyse zaten olay çözülür. Yeterki doğru adımlar atılsın. Tüketici herzaman haklıdır bu da bir gerçek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Musty86 M kullanıcısına yanıt
    Bende daha önce TV aldım(Amazondan). Direk kendi kutusu ile geliyor başka hiçbir şey olmuyor. Bu sorun arkadaşın girişimi ile çözüldü ancak sesini böyle duyuramayan yüzlerce insan olduğuna eminim.
  • Bende tv almayı düşünüyordum bu olayı gördükten sonra pahallıda olsa amazondan alıcam sanırım..Buna benzer bir sorunu bende sinerji bilgisayarla yasıyorum.Tüketici hakem heyetine başvurdum baklım ne olucak...

  • güzel kardeşlerim kredi kartıyla yapılan tüm işlemler visa ve mastercard garantisi altındadır. Eğer bir sorun yaşarsanız yöntemi araştırıp ''charge back'' yapın. Böyle şeylerle sinir stres yapmanıza gerek yok.

  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.