Şimdi Ara

Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
601
Cevap
17
Favori
89.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Muhteşem kapılarım :

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



    Restore etmeye başladığım 57 gösterge paneli (Benim aracın değil)


     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



    Sol tarafında "Beta" montajı başladı.

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



    Kapı saçları söküldükten sonra kapı kasalarının hali :

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



    İkisi beraber:

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



    Kapı kasaları çürük detayları :

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



    Bir daha hurdacının bile kullanmak istemiyeceği kapı saçları :

     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)




  • Araba toplayan bir kaç arkadaşım merak etti sordu diğer merak edenlr için işlem sırasını yazayım :

    - Eski parçaların sökülmesi
    - Boyalarının kazınması
    - Gerekiyorsa kumlama işlemine tabi tutlması.
    - Tamir işlemi (Saç basılması vb)
    - Temiz&yağsız passız pussuz saç aksamın GALVANİZ
    ciye götülüp işleme tabi tutulması. (Bu kısım önemlidir zira çürümeyi ciddi biçimde önliyecek işlem budur)
    - Daha sonra bu fotoğraflarda göründüğü üzere elektrostatik (Toz boya diyede bilinir) boya ile kaplanması.
    - Araca montajı.
    - Kaynak yerleri vs var ise oralara gerekli antipas vb gibi kimyasaların bir kaç kat sürülmesi.
    - Pas döünşütürücü benzeri malzemelerin klavuz vb araçlar ile tüm ince&gerekli yüzeylere sürülmesi.
    - Perdah&astar atılması (Daha sonrası boyacıya kalıyor)
    - Elektrostatik vs den kapanan deliklerin tekrar açılması.
    - Son kat boya
    - Taban,dablumbaz,kapı içi,direkler vs nin kaplanması (Zift diye bilinsede zift ile alakası olmayan bir malzeme)
    - Direk içleri vb gibi el ile ulaşılması zor&imkansız olan yerlere klavuz ile spreyleme.(En basit mum spreyi dahi işinize yarar)
    -Ses izalasyonu.

    Hepimiz biliyoruzki : Çürüme içten başlar.



    Galvanizlenip&Elektrostatik boyanan paneller :


     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)




     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)




     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



    Kapı saçlarının doğal olarak sadece içleri kaplandı :


     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)




    Galvanizlenip&elektorstatik boyadan gelen parçalar :



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vipracing -- 17 Mart 2011; 4:33:45 >




  • Bagaj kısmına da başladık.Göründüğü üzere çok iç açıcı bir alan daha


     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)



     Proje : HotRod 57 Chevrolet Coupe (Dikkat bol foto)




  • İnşallah emeginizin karşılıgını fazlası ile alırsınız,araç restore gibi işlerle uğraşamak zevk işidir para değil bu durum sevindirdi beni forumu seven bir üye olarak..
  • İlgiyle takip ediyorum. Çok güzel bir çalışma.
  • ne desem koca konuda tüm resimlere tektek ayrı ayrı baktım.

    cok ilgimi ceken konular.forumda 1 kisi daha yapıyor sanırım böle onunda konularını merakla takip ediyorum.
    sizinde konunuzu severek beğenerek takip edicem.

    kolay gelsin.
  • imzadaki linkte bulunan resimler en az bu chevrolet kadar güzel
  • Gerçekten tebrik ederim mükemmel çalışma

    Kolay gelsin
  • İlgiyle takip ediyorum.Allah kolaylık versin.
  • *Takip ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    İlgiyle takip ediyorum.Allah kolaylık versin.

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    İlgiyle takip ediyorum.Allah kolaylık versin.

    +1
  • Kolay gelsin zor bir işin üstesinden iyi geliyorsunuz . 2 şey söylemek istiyorum , bana kalırsa güzel birer lastik alın öyle yanında kocaman beyaz yazılarla markası yazmasın, ve direksiyonu değiştirin
  • Helal olsun.. Sabır gerektiren bir iş
  • MIKROP DOGAN : Rahatlıkla fazlası dahi olur (Yoksa uğraştığıma değmez.)

    KaTiP_SoSe : Teşekkür ederim (Cümlemize)

    StreamRolleR : Vallahi mahçup ediyorsun sevgili StreamRolleR çok teşekkürler

    mert107 : Dediğiniz gibi ilgi sevgi ve bilgi işidir maddi kısmı önemli olsada bana görede zincirin son halkasıdır

    Metalurjist : Beğenmenize sevindim teşekkürler

    AsosyalBilgisayar,EL_MARIACHI ,E93 M3 ,unforgiv3n ,ca3sar ,crazyarif ,Maniac_Turk (Direksyion kovanı ile komple değişiyor kırmalı vs olucak/Lastiklerde yazı yok ) & obt : Teşekkürler samimi yazı ve temennileriniz için




  • Helal olsun.. Sabır gerektiren bir iş
  • süper
  • vallahi sizin kadar anlamak isterdim açıkcası büyük zevk tebrik ederim... Dizi tadında belgesel gibi... Devamını bekliyoruz... Saygılarımı sunuyorum
  • İşte forumun tadı tuzu olan konular. Bizi Focus mu Megane mı tartışmalarından kurtardığınız için teşekkürler.
  • abi 10 numara olmuş devamını sabırsızlıkla bekliyoruum.mahsuru yoksa bir soru sormak istiyorum ne kadara mall oldu size?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.