Şase genel olarak iyi durumda.Kumlama ve biraz temizlik ile rahatça kendine gelir.Daha sonra kesme biçe işlerim olucak o yüzden sağlam bir platfrom üstünde çalışmaya başlamak ciddi avantaj.
'Yerlerde'
Sıpaları daha boyamaya fırsat bulamadan kupayı üstüne attım.(Merak edenler için : Önden arkadan sıpalara uçlarından kaynakla sabitledim)
Daire içinde cowl tag (Tanımlama plaketi) var.
Cowl tag daki bilgiler :
STYLE 57- 1011D : 2 Door sedan Bel Air : Bel Air opsiyonlu 2 coupe sedan
BODY No T 4028 : Tarrytown, NY : Aracın yapım yeri New York eyaletine bağlı Tarrytown
TRIM 669 : Black and red cloud patterned cloth with red Vinyl : Döşeme iç merkezi siyah ve kırmızı bulut desenli kumaş çevresi kırmızı vinyl (Kapı iç direk sac ve torpidosuda kırmızı)
PAINT : 807D-H India ivory , Onyx Black : Araç çift renk üst kısmı çitaya kadar fildişi alt kısmı ise onyx siyah.
Torpido sökümüne devam
Dıştan kesim yeri (Silecek paneli ve torpido altı için burayı kesmek şart)
Eski sahiplerinin katlettiği yerler düzeltilecek gerekli yerleri tamir edilip yerine monte edilecekç
Torpido söküldüğünde ulaşılan alanda da gerekli tadilatlar yapılacak.
Çamurluk içlerinde önceki tadilatlardan kalan harika işçilik örneklerine rastlamak mümkün.
Ön taraf ('Kafa') komple dağıtıldı & temizlenme ve tamirata hazır hale geldi.
Merakla takip ediyorum. Her ayrintiyi paylastiginiz icin tesekkurler
Valla hocam ben konuya bakmayalı baya bi ilerlemişsinÖncelikle buna çok sevindim cidden takdir ettiğim bir çalışma.Devamını bekliyorum...
çok güzel resimler tabiki takipteyiz
pimp my ride türkiye
çok meşagatli bir çalışma olacak allah kolaylıklar versin inş.
Değerli arkadaşlar teşekkürler
Gerçekten çok emek vererek uğraşıyorsunuz belliki. Eski sahiplerinin, kasap statüsündeki ustaların vs mahvettiklerini de düzeltmek zor gerçekten iyi biliyorum. Güzel birşeyler çıkacak gibi ortaya.
Şimdiden ellerinize sağlık, kolay gelsin..
yeni arabaları böyle oyuncak gibi sökemeyiz herhalde :))
yok yani hakikaten pc işlemine hayran kalıp yorum yapamamıştım fakat bukadarı da fazla (: kelimelerin kifayetsiz kaldığı bir işçilik.çok acayip hakikaten çok acayip yeni fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyorum.kolay gelsin (:
Restore bitiminden sonrası bunu herhangi bir yetkili servise exprestiz raporu yaptıracaksın, boyasız diye adamlar kafayi yer. Mükemmel ötesi işçilik var, tebrik ederim, kolay gelsin.
aykunsezer: Çok teşekkürler güzel sözleriniz için,Allah hepimize evliya sabrı versin derdi (Bildiğiniz gibi) çeken bilir
maghapas : Daha bile kolay sökülür
KArNiVOr & firatdo :Çok teşekkürler
quote:
Orijinalden alıntı: Vipracing
aykunsezer: Çok teşekkürler güzel sözleriniz için,Allah hepimize evliya sabrı versin derdi (Bildiğiniz gibi) çeken bilir
maghapas : Daha bile kolay sökülür
KArNiVOr & firatdo :Çok teşekkürler
Aynen uğraşan bilir dediğiniz gibi hem kahrını, derdini, en önemlisi de bittikten sonraki keyfini.. Dışarıdan çoğu insana kolay gelir bu işler. Eski işte ne olucak, sök gitsin, kaynat gitsin mantığıyla hareket ediyo malesef genelde insanımız..
aykunsezer: %100 katılıyorum söylediklerinize
Elimden geldiğince merakla takip ediyorum. Ama birşeye kafam takıldı yazdıklarınızdan. Araç 57 orijinalindeki gibi mi kalacak yoksa daha muscle birşey mi düşünüyorsunuz?
Merhaba;
HotRod ya'da modernize edilmiş klasik gibi de düşünebiliriz.Dışarıdan 4 jant dışında kasa da bir değişiklik (Çok ufak bir kaç yazı iptali vs saymıyorum) söz konusu değil .Ama yürür aksam ve motor vs komple 2000 li yılların geometrisine sahip yüksek performanslı bileşenlerden oluşturulucak.Kısaca klasik görünüşe sahip modern yürür aksamlı bir araç olucak.
quote:
Orijinalden alıntı: Lee-on!
Elimden geldiğince merakla takip ediyorum. Ama birşeye kafam takıldı yazdıklarınızdan. Araç 57 orijinalindeki gibi mi kalacak yoksa daha muscle birşey mi düşünüyorsunuz?
Hocam konunuzu keyif ile takip ediyorum.bu arada parçaları nasıl getirtiyorsunuz amerika dan ? kendiniz mi getirtiyorsunuz ?