Şimdi Ara

PROJECT CARS 2 - ANA KONU (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
581
Cevap
9
Favori
27.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu yeni özellik ve içeriklerin bir kısmını mevcut oyuna bedava DLC olarak sunsalardı, oyuncuların kalbini kazanır, ikinci oyun için daha hevesli bir bağışçı kitlesi yaratabilirlerdi. Potansiyellerini harcıyorlar yazık...
  • Çabuk duyuruldu dikkat edersen.
  • Oyun Eylül ayında çıkıyor.

    PROJECT CARS 2 - ANA KONU


    PROJECT CARS 2 - ANA KONU


    PROJECT CARS 2 - ANA KONU


    PROJECT CARS 2 - ANA KONU


    PROJECT CARS 2 - ANA KONU




  • İlk oyunda beklenti büyüktü ama pek randıman vermedi.pc de ise amd kartlara eziyet edildi.oyun heyecansızdı.biraz daha eğlenceli olmalı.
  • IGN - LUKE REILLY TARAFINDAN
    Project CARS 2 ve Gran Turismo Sport, 2017'in en büyük yarış oyunlarından ikisidir ve her ikisi de bu yıl sabırsızlıkla bekleyenlerin gönlünde ve zihninde yarışmaya hazırlanıyorlar.

    Mad Studios takımının
    Gran Turismo ve Forza Motorsport gibi büyük, ana akım birinci parti yarış serileri için rakip olmaya başladığı bir sır değildir.
    Arkasında inanılmaz ticari başarıya sahip olan uzun bir geçmişi olan Gran Turismo serisi, kraker fabrikasında (yarış oyunları açısından yalnızca Need for Speed ​​ve Mario Kart serileri daha fazla kopya çekti) büyük yarış oyunları olmaya devam ediyor ancak şimdi açıkça görülüyor ki Gran Turismo Sport aslında Project CARS 2'den daha az içeriğe ve daha az özelliklere sahip olacak.
    Şimdi soru şu ki Gran Turismo bu şekilde devam edebilir mi?

    Araçlar ve Yollar

    Gran Turismo Sport, 27 olası düzen ile yaklaşık 140 araç ve 19 lokasyona sahip olacak şekilde tasarlandı. Ancak bu, geçen yılın Mayıs ayında yayınlanan ilk büyük etkinlikte ortaya çıktığı kadarı ile, ve eon son gerçekleşen Temmuz ayındaki etkinlikte (Çin'in ACG 2016 konferansındaki bir sunum sırasında) yer sayısı görünüşe göre 15'e düşürüldü, ancak yine de 27 düzenle.
    GT Sport'un 2016 yılı sonundan 2017'de henüz belirlenemeyen bir gecikmeyi takiben, içeriğin artmasıyla ilgili hiçbir konuşma yapılmamıştır.

    GT Sport'ta yer alacak 140 otomobilin 90'ın üzerinde bir kısmı çeşitli görsellerle resmi olarak ilan edildi ya da fark edildi. Karşımıza şimdiye kadar popüler ve tanıdık roadgoing tunerler ve spor otomobilleri, bazı üst düzey süper otomobiller, 2011-2016 yılları arasında yer alan GT3 seçilmiiş araçlar, eski model LMP yarış araçları oyunun yelpazesinde. Serinin 'benzersiz' Vision GT 'otomobillerinin (üreticilerin kendileri tarafından oyun için tasarlanmış en yeni, özel modeller) bir dizi de dahil olmak üzere fantazi araçların bir bölümü ve
    Polyphony Digital'in bir dizi özel ralli arabasıdır. Kurgusal, modern bir
    "B Grubu" sınıfını temsil etmek için kurulmuştur. Şu ana kadar gösterilen araçlar
    2009'dan önce yapılmış modeller değildir.

    GT Sport için bugüne kadar gösterilen gerçek pistler arasında Brands Hatch, Nürburgring Nordschleife ve Willow Springs bulunuyor. Polifoni, ayrıca bir ralli kursu, kurgusal oval bir pistl ve Tokyo'nun otoyollarına dayanan bir cadde pisti açıklandı.

    Proje CARS 2 170'den fazla araba ve 60'dan fazla rota üzerinde yer alacak.

    Project Cars1'deki oyundaki arabaların çoğunun geri geleceği ve oyun direktörü Stephen Viljoen'e göre "İtalya'nın, Almanya'nın ve Japonya'nın en önemli üreticilerinde katılacaklarını doğruladı. Bu nedenle araç filomuzun Proje CARS 1'dekinden çok daha eksiksiz. "Ferrari, Lamborghini, Porsche ve Nissan, listeye katılan büyük markalardır.

    Proje CARS 2'nin garajında ​​çağdaş ve klasik otomobiller, ayrıca açık tekerlekli araçlar (lisanslı IndyCar araçları da dahil) bulunmaktadır. Sınıflar içinde daha geniş bir otomobil çeşidi bekleyebiliriz; Orijinaldeki bazı eksiklikleri göz önünde bulundurarak iyi haber
    Viljoen, "Örneğin GT3 alanımız dramatik bir şekilde genişledi" diyor.
    GT3 için Nissan ve büyük üç Avrupa markasının eklenmesi büyük bir destek olacak.
    Project CARS 2'nin 60 pistinde çok çeşitli lisanslı ve lisanssız evreler bulunmaktadır.

    GT Sport'daki gibi, Marka pistler Hatch, Nürburgring Nordschleife ve Willow Springs, özellikli ve daha pek çok (Laguna Seca, Bathurst, Imola, Daytona, Zolder, Oschersleben, Fuji, Long Beach, Oulton Park gibi) Snetterton, Watkins Glen, Ruapuna Park, Hockenheimring ve diğerleri; cidden, liste uzayıp gidiyor). Bu arada, varyasyonları saymadan 60 parça var. Şu anda konsoldaki yarış oyunlarının en büyük pist seçimidir.

    Dinamik Gün döngüsü ve Hava Durumu

    Daha önce Gran Turismo Sport'un dinamik bir günün efekti veya hava durumu sergilemeyeceği teyit edildi. Polyphony Digital, kare hızı ve görüntü kalitesi nedeniyle statik yaklaşımı tercih etti ancak stüdyo patronu Kazunori Yamauchi'ye göre, "yine gece yarışı, sabah, şafak vakti, gibi farklılıkları olacaktır".
    İlk Project CARS gibi, Project CARS 2'de dinamik bir günün ve hava efektlerinin bulunması, yani dayanıklılık yarışları sırasında gündüz / gece geçişleri olabilir ve olaylar sırasında yağmurun gelmesine hala tepki göstermeye zorlanacağız. CARS 2'nin RAI projesi

    http://www.ign.com/articles/2017/02/21/3-ways-project-cars-2-could-trump-gran-turismo-sport




  • Project CARS 2 | Rallycross Reveal Trailer | PS4

  • PROJECT CARS 2 - ANA KONU
  • 2017 :)
  • ilk oyundaki fizikleri geliştirirlerse oyun tutar gibi özellikle online kısmı dikkatimi çekti baya.Bu sefer olacak gibi
  • Limited Edition:

    PROJECT CARS 2 - ANA KONU


    Collector's Edition:

    PROJECT CARS 2 - ANA KONU


    Ultra Edition:

    PROJECT CARS 2 - ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tinúviel -- 22 Mayıs 2017; 15:5:10 >




  • İnşallah fizikleri düzeltirler, ve inşallah direksiyonda birşeyler hissederiz..
  • Project CARS 2



    Belirten çıkış tarihi: Eylül 2017 (Ertelenme ihtimali Aralık 2017]



    PROJECT CARS 2 - ANA KONU

    PROJECT CARS 2 - ANA KONU



    Süreci takip etmem, derleyip toparlamam epey zaman aldı.



    Project CARS 2 ilk duyurulduğunda co-op kariyer modundan bahsedilmişti. Kariyer modunda bir arkadaşımızla birlikte ilerleyebilecektik. Sonradan bu konuyu hiç gündeme getirmediler. Basit bir şey diye mi gündeme getirmiyorlar yoksa rafamı kalktı bilmiyorum. Tahminim co-op projesi iptal oldu.



    Olsa güzel olur. Bugüne kadar hiç bir yarış simülasyonunun tek kişilik modunu oynamadım. Co-op'u ilk hangi sim getirirse onun kariyer modunu oynarım.



    Project CARS yapımcısıda GTS gibi e-spora önem veriyor. İlk Project CARS da e-spor organizatörü ESL ile hem konsol, hemde PC platformunda ödüllü güzel şampiyonalara ev sahipliği yaptılar, yapmayada devam ediyorlar.



    Gran Turismo'nun nasıl Nissan akademi ile iş birliği varsa, Project CARS'ın da ESL ile iş birliği var. Project CARS 2 de işi biraz daha ilerletip, iRacing'i iRacing yapan iRating sisteminin daha detaylı halini entegre etmişler. Bu ranking sistemi ile public lobilerde veteran, profesyonel, amatör, çaylak pilotlar bir birinden ayrılacak. Aynı kalitedeki pilotlar aynı public odalarda buluşacak ve daha seviyeli, daha ciddi yarışlar olacak. Bir çaylak gelipte ilk virajda herkesi biçip geçmeyecek. Buda ESL de daha iyi pilotların mücadele etmesine, daha seyir zevki yüksek yarışların olmasına vesile olacak. Güzel şeyler olacak yani.



    Buna ek olarak Project CARS 2 de online custom şampiyona düzenlemede olacak. Arkadaşlar arası şampiyona kurulabilecek ve puan tablosunu oyun kendisi tutacak. Sıradaki pistide kendisi açacak. Alınan puanları üst üste ekleyerek genel puan tablosunu kayıt altına almaya devam edecek. Yalnız bu özellik konsol versiyonunda olacak mı net bilgi yok. Olursa çok güzel olur.



    Ayrıca, Project CARS 2'ye bir çok disipline sahip Rally Cross eklenmiş. Asfalt pist yarışlarından sıkılınca eğlenmek için bire bir. DiRT Rally de de var ama online modu berbat olduğu için Rally Cross'un tadına varamadık. Project CARS'ın stabil çalışan online modu ile birleşince güzel şeyler olacaktır.



    Buna ek olarak Project CARS 2'ye çoklu sınıf yarışlarınıda getirmişler. Online modunda dahi birden çok sınıfı barından yarışlar açabileceğiz. Mesela bir yarışta hem GT3 hem de GT4 arabaları aynı anda yarışabilecek ve hem yarış içindeki anlık sıralaması, hem de puanları ayrı ayrı tutulacak. Endurance, Le Mans cılar iyi bilir.



    ESL'nin baş tacı olan Project CARS 2'ye getirilen diğer önemli bir özellik, geliştirilmiş canlı yayın yapma özelliği ve detaylı seçeneklere sahip olan tekrar kamerası. Canlı yayın özelliği nasıl olmuş derseniz. Online yarışlara artık pilotlar dışında bir spiker, birde yorumcu katılabilecek ve önlerine tıpkı rejilerinki gibi farklı kamera açılarına geçebilen detaylı bir sanal yönetim konsolu açılacak. Şampiyona düzenleyen arkadaşlar, e-spor organizatörleri ve youtuberlar için biçilmiş kaftan. Bu özellik her yarış oyununda ve simülasyonda olmalı. Lakin, akademisiyle ve pilot yetiştirmesiyle övünen 16 yıllık Gran Turismo serisinde neden bu opsiyon yok anlamış değilim.



    Ve en çok gurur duydukları başarıları, Project CARS 2 yarış simülasyonları içinde en yüksek çözünürlüğe ve grafik kalitesine sahip yapım olacakmış. (ilk yapımda öyle zaten) Bunu dün resmi sayfalarında ilan ettiler.





    Doğa olayları: Kar, yağmur, fırtına, sis, nem, sıcak, soğuk, buzlanma, güneşin göze vurması, vs. her biri bir yarış için istenilen şiddette ve istenilen geçiş hızında ayarlanabiliyor ve birbirleri ile kombinasyon yapılabiliyor.





    Mevsim geçişleri: Project CARS da ki mevsimler gerçek. Offline veya online bir yarış açarken Ay/gün/saat ayarlabiliyor. Hangi ay, hangi gün, hangi saatte yarış açtığınıza göre hava ve asfalt sıcaklığı etkileniyor. Buda lastik ısısına ve dolayısıyla yol tutuşuna yansıyor. Hasar açık yarışırsanız arabanın hararet yapma durumuna bile yansıyor. Yaz aylarında daha farklı, kış aylarında daha farklı oluyor.





    Yönler ve ayın evreleri: Project CARS da yönler ve ayın evreleri bire bir işlenmiş durumda. Belli bir ayın / belli bir gününde / belli bir saatte falanca pistte gerçek hayatta dolunay gözüküyorsa Project CARS da da gözüküyor. Yeni ay ise yeni ay, son çeyrekse son çeyrek, vs. bire bir aynısı gözüküyor. Defalarca denedim. Düzgün çalışıyor. Sadece ayın evresi ve pistte göre yönü değil. Aynı zamanda güneşte o saatte o pistte gerçek hayatta hangi yönden gözüküyorsa tam o yönden göze vuruyor. Tabi ayarladığınız geçiş hızına göre şiddeti değişkenlik gösteriyor. Geçiş kapalı, X2, X10, X20 ve Real de ki geçiş hızları çok farklı. Sizin hayal gücünüze kalmış. Artık, yarışı nasıl kurarsanız. Ayın evreleri ve manyetik yönler Project CARS'a entegre edilmiş durumda.





    Gece gündüz döngüsü: Project CARS da gece gündüz döngüsü tam anlamıyla çalışıyor. Yani yapımcı firmanın belirlediği hazır saatlerden birini seçmiyorsunuz. Başlangıç saatini, ilerleyiş hızını (kapalı, X2, X10, X20, X50 ve Real) hayal gücünüze göre kendiniz ayarlıyorsunuz. Yani gece gündüz döngüsünü kendiniz oluşturuyorsunuz. Bir yarışta istediğiniz kadar gece gündüz geçişi yapabilirsiniz. İsterseniz gerçek saat hızına ayarlayabilirsiniz. Endurance cı ve Le mans cılar ne demek istediğimi iyi anladılar. Gece gündüz döngüsüne ek olarak doğa olaylarınıda hayal gücünüze göre kombinasyon yaptımı mükemmel ötesi şeyler ortaya çıkıyor. Hava kızıla vurup, ağaçların arasından yola kızıl güneş ışınları vurunca, dikiz aynasından güneşin batışını görünce, pist ışıkları yanınca, güneşin doğuşunu sabırsızlıkla bekleyince, güneş doğarken ufaktan sis ve yağmur başlayınca, lastikler yolu zor tutmaya başlayınca, pite girip lastik değiştirsem mi diye düşünürken, bir anda yağmurun durup, sisin kalkıp, günlük güneşlik hava ile pistin ve lastiklerin kurumasıyla endişenin mutluluğa dönüşmesini Project CARS 1 de bilen bilir. Tüm bu görsel şölen lobiyi kuranın ayarladığı kombinasyon içinde oluşuyor.





    Hasar: Hasar modellemesi baya iyi. Hem çarpma anında çıkan kaporta sesi başarılı, hem de yola düşen kaporta parçaları arkadan gelen için risk oluşturuyor. Arabanın ezilen, göçen, kırılan yerleride yüksek grafik kalitesinden dolayı net olarak gözüküyor. Motor hasarı ve mekanik hasar oluşumuda ayrı bir dünya, sınırlı ama gayet başarılı. Balataları ısıtıp freni zorlaştırma, şanzımanı dağıtma, hararet yaptırıp motoru yakma ihtimaliniz var. Vites geçişlerini kaçırmayın ve aniden vites düşürmeyin. Duman çıkmaya başlayan motoru elinize alabilirsiniz.





    Motec: Arabaların katranlarındaki lcd ekranlar, gerçekte ne ise o şekilde tuşa bastıkça değişiyor ve çeşitli bilgileri veriyor. Bu sayade motec ile aynı veriyi sunan bir çok gereksiz hud şemalarını ekrandan kaldırıp, daha net, daha gerçekçi görüş alanı sağlanıyor.





    Araç modellemesi: Arabaların içindeki LCD ekranlara düğmeyle hükmedebildiğimiz yetmiyormuş gibi hem iç hem de dış modellemeleri olabildiğince gerçeğine uygun detaylı ve yüksek çözünürlüklü yapılmış. İç konsol ve dış kaportanın detaylı çizilmesini geçtim, yav bir yapımcı ara sıra gördüğümüz diski, balataları, sensörlerini, kablolarını, aks, rot, rotil, yay, amortisör, vs. o arabanın gerçeği ile uygun olacak şekilde üşenmeden nasıl modeller. Bunu lastiğiniz kopunca görüyorsunuz. Yani çizmeseler ne olacak, kim fark edecek. Aynı şekilde motor bölümü, kaput uçunca anlıyorsunuz aşırı detaylı çizilmiş motor düzeneğini. Yok artık diyorsunuz. Sadece o arabanın kendine has motoru değil, motorun etrafındaki parçaları, kablolarıda modellemişler. Bazen, keşke buna emek harcayacaklarına başka şeye önem verselermiş dediğim oluyor. 40 yılda 1 görünen yerleri bu kadar ayrıntılı çizmek psikopatlık derecesinde takıntılı çalışanların yapacağı bir şey.





    Klavye desteği: Project CARS'ın konsol versiyonu dahi kablolu kablosuz bir çok klavyeyi tanıyor ve bir çok fonksiyonu klavyenin tuşlarına atayıp, konsol platformunda dashboard ergonomisi ve keyfi alınabiliyor. Koltuk ayarı gibi az kullanılan tuşları klavyeye tanımlayabilirsiniz. Direksiyonun üstündeki tuşlarda size kalıyor. İstediğiniz gibi özelleştirin.





    UDP desteği: PC platformu için basit olan bu özelliği Project CARS konsol ortamında dahi bize sunuyor. Telefon, tablet veya PC'ye indireceğiniz bir çok dashboard programından dilediğinizi aynı ağa bağlı olmak koşuluyla 2. ekran, hatta 3-4-5 ekran olarak aynı anda kullanabiliyorsunuz. Bu şekilde çok kullandım. Android marketten "Project CARS Dash" uygulamasını satın almıştım Tavsiye ederim. TV ekranımda bir tane bile hud şeması bırakmadım, hepsini harici ekranlara yönlendirdim. Devir saatini, devir ledlerini bile yönlendirebiliyorsunuz. Evet bunu konsolda UDP protokolü ile yapıyorsunuz. Project CARS da UDP ayarı var. Çok basit bir ayar.





    Direksiyon desteği: Konsolların tanıdığı bütün direksiyonları resmi! olarak (resmi destek çok önemli ve emek isteyen bir süreç) destekliyor. Her direksiyon kutusunun, her pedalın, her vitesin çalışma karakteristiği farklıdır. Bu verileri üretici firmadan alıp, simülasyona yedirmek gerekir. Project CARS da konsolların tanıdığını tüm direksiyonlar, teknik şeması ve ince ayarlarıyla entegre edilmiş durumda. Bir çok kişinin atladığı çok çok önemli bir detay. Özellikle pedalların hassas bit oranında çalışabilmesi için elzem. PC platformunda zaten böyle bir derdi yok.





    Lazer pist: Direksiyon kullananları yakından ilgilendiren lazer tarama pist mevzusuna gelirsek; İlk Project CARS da 4 İngiliz pisti lazer tarama ile aktarılmıştı. Project CARS 2 de ek olarak Redbull, Yeşil cehennem ve adı şimdi aklıma gelmeyen bir pist daha lazer tarama yapıldı. Toplam 7 lazerli pist oldu. Lazersiz pistleride eklersek epey pist var. Gran Turismo serisinde hiç lazerli pist olmadı. GTS de de olacağına dair bir açıklama yapılmadı. Japonlar lazerli taramayı elzem olarak görmüyorlar. Bence yanılıyorlar.







    Bunların çoğu mevcut Project CARS da var. Doyasıya tadını çıkardık. Project CARS 2 de VR entegrasyonu, Rally Cross, bolca Porsche araba ve başta yazdığım özellikler dahil bir çok ekleme yaptılar. Bakalım nasıl bir şeyle karşılaşacağız.





    Kötü yanları: İlk Project CARS'ın kötü yanları yok mu? Var tabi. Sürüş fizikleri bekleneni veremedi. Bazı arabalarda fizikler iyi olsada çoğu arabada setup yapmadan keyifli sürüş yapmak imkansız ve setup menüsü insanı yoracak kadar kapsamlı ve karışık. Bir çok kişi sürüş fiziğini beğenmediği için Project CARS'ı bıraktı. İki araba virajı yan yana dönerken bir birine yapışıyor. Araba sayısı sınıf bazında çok az. Yağmur az yağsa bile asfalt çok kaygan oluyor. Kariyer modu ruhsuz. Leaderboardlar saçma sapan sınıflandırılmış.







    Project CARS 2 de bunların daha iyi hale getirileceğini umut ediyoruz. İlk simülasyon yapımını bu kadar detaylı çıkaran bir yapımcı, ikinci ürününde çıtayı epeyce yükseltecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlk oyun ruhsuz ve bom boş bir oyundu ikincisinden de pek umudum yok.
  • ben fiziğide geçtim... direksiyon az buçuk bi titreşim falan versin yeter..
  • Güzel bir kariyer (single içerik) olursa gayet güzel vakit geçirilir, aksi taktirde ne fizik kurtarır ne grafik.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mükemmel detaylar var.










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Gonzo -- 19 Haziran 2017; 11:52:6 >




  • Detay üzerine çok fazla emek harcamışlar. İkinci yapımları olmasına rağmen detayın dibine vurmuşlar. PC platformunda online yarışçılıkta bir çağı kapatıp, bir çağı açan iRacing'i bildiğin konsola getirmişler.

    Project CARS 2'nin iRacing örnek alınarak yapılmış detaylı ve stabil online modu, Forza ve Gran Turismo'nun online modundan daha çok ilgi çekecektir diye düşünüyorum. Kariyer modu 2-3 arkadaş co-op olarak oynanabilirse, kariyer moduda ses getirir ve hiç sıkmaz.

    VR entegrasyonuda başarılı duruyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.