Şimdi Ara

PRONET ALARM SİSTEMİNDE TELEFON FATURASINI DÜŞÜRMEK İÇİN BİLGİSİ OLAN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
5.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Evimizde pronet alarm sistemi kurulu. bildiğiniz gibi bu sürekli merkeze açılıp, kapandığında, by-pass edildiğinde sinyal gönderir ve her sinyalin ücreti 0.6 kuruştur ( TURK TELEKOM) . Bunu kapatmak mümkün fakat ben her ne kadar müşteri hizmetlerini aradıysamda çözeceğiz, çözülecek, teknik servis gönderiyoruz, şu gün gelip yapacaklar demelerine rağmen hiçbirşekilde ne gelen giden, ne de uzaktan bu sistemi kapatan oldu. Bilmeyenler için açıklayayım, her sistem kurulduğunda, kapatıldığında bu sinyal veri depolamasına gidiyor. Bunu kapatırsak bu bilgi gitmiyor ama sistem çalışmaya devam ediyor, yani merkez her zaman olan bitenden haberdar oluyor..
    Böyle giderse aylık telefon faturamın 60-70 TL ekstra yük getirmesinden korkuyorum. Girilecek olan panele bir bu sinyali kapama kodudur basitçe. Bu konuda bilgisi olan veya destek verebilecek olan var mı acaba?
    Şimdiden çok teşekkür ederim,
    Saygılarımla







  • Merhaba, az önce bende aradım ve bu fatura problemini hemen çözmezlerse üyeliğimi iptal ettireceğimi söyledim. Bunu duyunca hemen ilgilendiler tabiki

    Açma kapama sinyallerini kapatacaklarını söylediler. Sadece alarm durumunda sinyal gidicek. Bununda 4 ile 8 lira arasında bir maliyeti olacak.

    Size tekrar aramanızı ve iptal ettireceğinizi söylemenizi tavsiye ederim.
  • Rezalet rezalet üstüne yani
  • Pronet kadar üçkağıtçı bir işletme görmedim.
    Benim bir şey yazmama gerek yok.
    Sadece google ye pronet + şikaye yazarsanız yüzlerce şikater göreceksiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kolomoc

    Pronet kadar üçkağıtçı bir işletme görmedim.
    Benim bir şey yazmama gerek yok.
    Sadece google ye pronet + şikaye yazarsanız yüzlerce şikater göreceksiniz.


    musterı memnuyetı %92 dir arkadasım kurumsal bi firma için cok iyi bi rakamdır. bilmeden arastırmadan bol keseden atmayalım lutfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gundogdu34


    quote:

    Orijinalden alıntı: kolomoc

    Pronet kadar üçkağıtçı bir işletme görmedim.
    Benim bir şey yazmama gerek yok.
    Sadece google ye pronet + şikaye yazarsanız yüzlerce şikater göreceksiniz.


    musterı memnuyetı %92 dir arkadasım kurumsal bi firma için cok iyi bi rakamdır. bilmeden arastırmadan bol keseden atmayalım lutfen


    Anket sonuçları sistemi kullanan "mağdurlara" yapılmışsa doğru olabilir, ben de sistemi kullanırken memnundum ve sorsalardı 10/10 puan verirdim fakat bu ankete sistemi iptal ettirenleri dahil ettiler mi. Veya sistemi sonlandıran kullanıcılara bi sordular mı? Eminim bu kısmını atlıyorlar. Ankette taraf tutmanın (buna "BİAS" derler) tipik örneği. O zamanki sonuçlar eminim böyle olmazdı. esas problem sistemi sonlandırıken oluyor.

    Bi de bol keseden atmayın demişsiniz, ben atmıyorum, hadi be attıyorum diyelim, ,isteyen şikayet sitelerine baksın. Şu anda şikayet sitelerin sadece birinde 180 i aşkın şikayet var pronet hakkında. bunlar da mı atıp tutuyor?

    Neyse, herkes gözünü açsın. Sadece kullanacak olanl arkadaşların dikkatli olmalarını tavsiye ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kolomoc -- 19 Ağustos 2011; 12:43:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kolomoc


    quote:

    Orijinalden alıntı: gundogdu34


    quote:

    Orijinalden alıntı: kolomoc

    Pronet kadar üçkağıtçı bir işletme görmedim.
    Benim bir şey yazmama gerek yok.
    Sadece google ye pronet + şikaye yazarsanız yüzlerce şikater göreceksiniz.


    musterı memnuyetı %92 dir arkadasım kurumsal bi firma için cok iyi bi rakamdır. bilmeden arastırmadan bol keseden atmayalım lutfen


    Anket sonuçları sistemi kullanan "mağdurlara" yapılmışsa doğru olabilir, ben de sistemi kullanırken memnundum ve sorsalardı 10/10 puan verirdim fakat bu ankete sistemi iptal ettirenleri dahil ettiler mi. Veya sistemi sonlandıran kullanıcılara bi sordular mı? Eminim bu kısmını atlıyorlar. Ankette taraf tutmanın (buna "BİAS" derler) tipik örneği. O zamanki sonuçlar eminim böyle olmazdı. esas problem sistemi sonlandırıken oluyor.

    Bi de bol keseden atmayın demişsiniz, ben atmıyorum, hadi be attıyorum diyelim, ,isteyen şikayet sitelerine baksın. Şu anda şikayet sitelerin sadece birinde 180 i aşkın şikayet var pronet hakkında. bunlar da mı atıp tutuyor?

    Neyse, herkes gözünü açsın. Sadece kullanacak olanl arkadaşların dikkatli olmalarını tavsiye ediyorum.




    sen hiç ttnet tahhudunu iptal ettırmek ısteyene ne yaptırımlar uyguluyo bılıyomusun yada digiturk vs vs. pronet senın evıne yada işyerıne 1000 dolar değerındekı cıhazları sadece 30 dolar abonelık bedelı ıle yerleştiryo senden de buna karşılık 24 aylık soz alıyo yanı senden 24 ay para kazanmıyo sen 3 ay odeyıp yok kardesım ben vazgectım dersen firmada senden haklı olarak ben zarar ettım sendende cok kucuk bedelını istiyorum der. bunda anormal olan ne?? senın evınden sokulen cihazlar çöp oluyo bunu biliyomuydun. şikayete gelınce abone sayısı ne kadar fazla ıse sıkayet sayısıda aynı oranda fazla olur. mercedesin bile yuzlerce hatta binlerce şikayetı var onemlı olan sıkayet edilmek değil bu kişilerin problemı cözebilmek. 100,000 abonesi olan pronetın 180 tane şikayetı var 2000 abonesı bıle olmayan tepe guvenliğin 25 şikayetı var kaldıkı bu şikayetlerın hiçbiri sisitemle, servisle, kullanımla yada benzer başka sebeplerle değil tamamı iptal ile yada satıcının verdiği yanlış bilgi nedenıyle olmakta. o satıcılarda ztn gereken cezayı alıyolar. bu cvpda umarım senı tatmın eder.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gundogdu34


    quote:

    Orijinalden alıntı: kolomoc


    quote:

    Orijinalden alıntı: gundogdu34


    quote:

    Orijinalden alıntı: kolomoc

    Pronet kadar üçkağıtçı bir işletme görmedim.
    Benim bir şey yazmama gerek yok.
    Sadece google ye pronet + şikaye yazarsanız yüzlerce şikater göreceksiniz.


    musterı memnuyetı %92 dir arkadasım kurumsal bi firma için cok iyi bi rakamdır. bilmeden arastırmadan bol keseden atmayalım lutfen


    Anket sonuçları sistemi kullanan "mağdurlara" yapılmışsa doğru olabilir, ben de sistemi kullanırken memnundum ve sorsalardı 10/10 puan verirdim fakat bu ankete sistemi iptal ettirenleri dahil ettiler mi. Veya sistemi sonlandıran kullanıcılara bi sordular mı? Eminim bu kısmını atlıyorlar. Ankette taraf tutmanın (buna "BİAS" derler) tipik örneği. O zamanki sonuçlar eminim böyle olmazdı. esas problem sistemi sonlandırıken oluyor.

    Bi de bol keseden atmayın demişsiniz, ben atmıyorum, hadi be attıyorum diyelim, ,isteyen şikayet sitelerine baksın. Şu anda şikayet sitelerin sadece birinde 180 i aşkın şikayet var pronet hakkında. bunlar da mı atıp tutuyor?

    Neyse, herkes gözünü açsın. Sadece kullanacak olanl arkadaşların dikkatli olmalarını tavsiye ediyorum.




    sen hiç ttnet tahhudunu iptal ettırmek ısteyene ne yaptırımlar uyguluyo bılıyomusun yada digiturk vs vs. pronet senın evıne yada işyerıne 1000 dolar değerındekı cıhazları sadece 30 dolar abonelık bedelı ıle yerleştiryo senden de buna karşılık 24 aylık soz alıyo yanı senden 24 ay para kazanmıyo sen 3 ay odeyıp yok kardesım ben vazgectım dersen firmada senden haklı olarak ben zarar ettım sendende cok kucuk bedelını istiyorum der. bunda anormal olan ne?? senın evınden sokulen cihazlar çöp oluyo bunu biliyomuydun. şikayete gelınce abone sayısı ne kadar fazla ıse sıkayet sayısıda aynı oranda fazla olur. mercedesin bile yuzlerce hatta binlerce şikayetı var onemlı olan sıkayet edilmek değil bu kişilerin problemı cözebilmek. 100,000 abonesi olan pronetın 180 tane şikayetı var 2000 abonesı bıle olmayan tepe guvenliğin 25 şikayetı var kaldıkı bu şikayetlerın hiçbiri sisitemle, servisle, kullanımla yada benzer başka sebeplerle değil tamamı iptal ile yada satıcının verdiği yanlış bilgi nedenıyle olmakta. o satıcılarda ztn gereken cezayı alıyolar. bu cvpda umarım senı tatmın eder.


    Cevabınızın beni tatmin etmesi önemli değil. Anormal olan şey pazarlamayı yapan kişilerin yanlış bilgi verip milleti kandırması. Bunun suçlusu da hiçbir zaman satış veya ne elemanıysa o olmuyor, her zaman kullanıcı oluyor. Dolayısıyla maddi bedelini kullanıcı ödemek zorunda kalıyor. Niye? satış elemanı daha uyanık olduğundan ötürü.
    Ben de zaten kullanmayı planlayan arkadaşların uyanık olmasını tembih ediyorum. Satıcıya güvenmesinler, gözlerini iyice açıp, gerekirse kafa karıştırıcı sözleşmeyi anlayana kadar okuyup, imza atmasınlar. Ayrıca satıcının ücret ve sökümle ilgili söylediği herşeyi yazdırıp imzalatmayı da unutmasınlar. Satıcını söyledikleri sözleşme ile tutmayınca başlarının ağırmaması için.
    Saygılar




  • bu formu ilk görüyorum 13.10.2011 günü proneti evime taktırdım ve pronet müşteri hizmetleri ile görüşmelerimizin telefon kayıtlarına bakılsın bana ayda 72 tl gelecek dendi ve ilk faturamı 14.10.2011 tarihinde yani kullanmaya başlar başlamaz göndermişler bu normalmi birde eyer iptal etmek istersem dört ay daha ödeyip iptal edebilirsin demişti ben şimdi iptal etmek istiyorum dersem benden ekstra para talep edeceklermi ve bu telefon parası ile ilgili kesinlikle hiçbirşey söylemediler kanunen bu suç sayılmazmı
  • pronet piyasadaki büyük dolandırıcı firmalardan biridir isteyen istediğini düşünmekde özgürse bu benim fikrim, küçükde bir açıklama;
    aylar önce kapıdan kovduk resmen bacadan girdiler sonunda abi sen gel al sana referans yazıcam bir lira vermiceksin deyip kurdurdu ve hemen ilk ay kredi kartından para çekilmiş aradım abi ben halledicem gerekirse cebimden vericem dedi,dedi,dedi ve kayboldu faturalar gelmeye başladı, bu arada sistemde çalışmıyor sürekli hata verip kopuyor kullanımıyoruz smslerden çıldırma noktasına geldim arayıp kardeşim iptal edin diyoruz bin tane bahane sonuç yok neyse sonunda iptal ettiklerini söylediler ve tam şükür derken bugün maile bir fatura atmışlar tam 1.250 lira! yani hem kullanmadık hem kandırıldık sonundada 1.250 ...başkada bişey demiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huroncu

    bu formu ilk görüyorum 13.10.2011 günü proneti evime taktırdım ve pronet müşteri hizmetleri ile görüşmelerimizin telefon kayıtlarına bakılsın bana ayda 72 tl gelecek dendi ve ilk faturamı 14.10.2011 tarihinde yani kullanmaya başlar başlamaz göndermişler bu normalmi birde eyer iptal etmek istersem dört ay daha ödeyip iptal edebilirsin demişti ben şimdi iptal etmek istiyorum dersem benden ekstra para talep edeceklermi ve bu telefon parası ile ilgili kesinlikle hiçbirşey söylemediler kanunen bu suç sayılmazmı

    ilgilenip bana döndüler veee dört ay bedava kullanın daha sonra 72 tl den devam edin dediler bir daha evi satana kadar proneti bırakmam TEŞEKKÜRLER PRONET
  • Pronet kampanya yapmış. Dikkat.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.