Şimdi Ara

PROTON ''''GEN 2''' (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
205
Cevap
1
Favori
110.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GEN-2 Medium GEN-2 Medium A/T GEN-2 High GEN-2 High A/T
    Ön amortisör kule gergisi Std. Std. Std. Std.
    Sabit hız kontrol sistemi (cruise control) - Std. - Std.
    Sürücü hava yastığı Std. Std. Std. Std.
    Ön yolcu hava yastığı Std. Std. Std. Std.
    Aktif gergili emniyet kemerleri (ön) Std. Std. Std. Std.
    Immobilizer Std. Std. Std. Std.
    Orta konsolda ilave güç çıkışı Std. Std. Std. Std.
    ABS Std. Std. Std. Std.
    EBD Std. Std. Std. Std.
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit Std. Std. Std. Std.
    Alarm Std. Std. Std. Std.
    Otomatik Klima Std. Std. Std. Std.
    Polen Filtresi Std. Std. Std. Std.
    Sürücü koltuğu yükseklik ayarı Std. Std. Std. Std.
    Yükseklik ayarlı Hidrolik Direksiyon Std. Std. Std. Std.
    Radyo-CD çalar Std. Std. Std. Std.
    4 hoparlörlü ses düzeni Std. Std. Std. Std.
    Ön far yükseklik ayarı Std. Std. Std. Std.
    Halojen ön farlar Std. Std. Std. Std.
    İç kaplamalar - ahşap görünümlü - - - -
    İç kaplamalar - bronz görünümlü Std. Std. Std. Std.
    Deri Döşemeler Ops. Ops. Std. Std.
    60/40 katlanabilir arka koltuklar Std. Std. Std. Std.
    Elektrik kumandalı ve ısıtmalı aynalar Std. Std. Std. Std.
    Elektrik kumandalı camlar ön/arka Std. Std. Std. Std.
    Direksiyondan kumandalı müzik sistemi Std. Std. Std. Std.
    İçeriden açılabilir bagaj kapağı Std. Std. Std. Std.
    İçeriden açılabilir yakıt deposu kapağı Std. Std. Std. Std.
    Ön sis farları Std. Std. Std. Std.
    Arka sis lambası Std. Std. Std. Std.
    Fasıla ayarlı silecekler Std. Std. Std. Std.
    Kaza anında yakıt beslemeyi kesen sistem Std. Std. Std. Std.
    Aluminyum alaşımlı jantlar 15 inç Std. Std. Std. Std
    Ön ve arkada dengeleyici barlar Std. Std. Std. Std.
    Sürücü ayak dayama yeri Std. Std. Std. Std.
    Sürücü ve yolcu bardak bölmesi Std. Std. Std. Std.
    Sürücü tarafında gözlük koyma bölmesi Std. Std. Std. Std.
    Gövde rengi kapı kolu ,ayna ve tamponlar Std. Std. Std. Std.



    bunlarda donanımları




  • fena değilmiş aslında ama kullanmış bi arkadaş anlatsa daha iyi olur
  • Servis ve yedek parça işini hallettik diyolar sitelerinde ama millet hala eskiyi hatırlayıp almaya çekiyor doğal olarak merak konusu hala nasıl oldukları ...
  • benim halamda proton hb var 99 yılında alındı yanlıs hatırlamıyosam jetın tanıtımlarıyla ,halamlara protondan önce ford tanus(yazılısını bilmıyorum)oldugu ıcın baya guzel gozuktu klımalı fln ama hb oldugu ıcın kabınde takur tukur ses verıyordu yedek parca olarak cok bılmıyorum ama arabanın hıc parca bekledıgını duymadım ama hıc kazada yapmadı belkı o zamanm degısırdı durum ,yalnız 99 megane a bınınce ondan sonra arabanın herseyının tak tuk oldugunu anlıyorsunuz sınyal kolunun atısı bıle takur tukr sesler gelıyor yani 99 megane yı tercıh ederdım ayrıca bı ara bızde kullandık bursada arac baya benzın yakıyor gıbı geldı bıze
  • ben malezyaya gittigimde görmüştüm.
    aslında havalı bir araba...ordaki arabaların 4 te 3 ü proton...nede olsa kendileri üretiyor...
    ama burda ulumotor mu ne biyerle anlaşmışlar daha 3 büyük ilin tamamında bile servis satış ağı yok...düşününün artık...

    bunun piyasada kabul görmesi 2 3 yıl alır...o zamana kadar da yeni modeller çıkar zaten...
    bence macera olur bunu almak...
  • Proton Türkiye'ye ilk geldiği zamanlarda fiyatları diğer eşdeğer araçlara göre çok çok uygundu.Bunun üzerine Türkiye'deki büyük otomobil dağıtıcıları ( malum firmalar ) duruma el koydular ve fiyatlar tavan yaptı. Durum böyle olunca vatandaş aynı paraya Toyota vs. almak varken Protonu tercih etmedi dolağ olarak , böylece Proton'da Kia Daewoo gibi markaların yanında yerini aldı.
    Not:Doğru veya yanlış bunlar benim izlenimlerim
  • Bende var 99 model 1.8 otomatik. Araç 92-96 yılları arası üretilen mitsu lancerin kopyası. Ben mart sonu aldım 8'e LPG devir felan 10a çıktı. Araçta abs, tek hava yastığı, klima, 4 cam otomatik, merkezi kilit, alarm, cd çalar vs. var bu fiyata daha iyi bir alternatif bulamadığım için proton tercih ettim. Yedek parça sorunu sadece 2000-2001 yılında ithalatçı olmadığı için yaşandı. Ancak 2001 yılında parça ithalatçısı tayin edildi ve 2005 yılınd proton tekrar Türkiye pazarına girdi. Yani parça sorunu katiyen yok, parça fiyatları makul seviyelerde. Daha önemlisi dayanıklılıkta japon orijinalini pek aratmıyor. Benim araç henüz 78 binde ancak çevremde bu araçlarla 150-200 bin km yapan gördüğüm hatta 300 bin yapan duyduğum var. Yani araç parasının arabası değil. 94 doğan fiyatına aldım (2 hafta sonra arkadaşım sattı doğanını o fiyata) ve 2 ayda 6 bin km yaptım ve gayet memnunum.




  • Yerel gazetede Lotus'la bağlantılıymış imajı veriliyor. Bilmem doğru mu?
  • jet fadıl 5x5 attı kazığı kim dönüp bakar şimdi...!!!!

    Daewoo gitti chevrolet geldi Proton gidip başka bişe gelmeli adamların marka imajı sıfırı tükketi çoktan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    jet fadıl 5x5 attı kazığı kim dönüp bakar şimdi...!!!!

    Daewoo gitti chevrolet geldi Proton gidip başka bişe gelmeli adamların marka imajı sıfırı tükketi çoktan



    evet dogru diyosun ama (bence) chevrolet gibi yapip olan imaji bikac arac satmak icin sifirlamak cok daha buyuk bi hata...
  • iyiye benziyor ama bizim burda hiç yok
  • Proton 30 Ekim 1996 da Üreticiler sınıfında 7 kez Formula 1 dünya şampiyonluğu, pilotlar sınıfında 6 kez dünya şampiyonluğu ve toplam 79 Formula 1 grand prix yarış birinciliğine sahip, dünyaca ünlü İngiliz mühendislik ve otomobil firması Lotus'un satın almıştır......kaynak ulu motor...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mllm71

    Yerel gazetede Lotus'la bağlantılıymış imajı veriliyor. Bilmem doğru mu?
  • Ewt lotus 1996 yılında proton tarafından satın alındı ve o gün bu gündür protonun mülkü. Yani aralarında bir bağ olduğuna dair izlenim felan yok, lotus adamların tapulu malı. Özellikle gen-2 nin geliştirilmesinde lotustan edinilen tecrübe ve bilgiden yararlanıldığı belirtiliyor. Ve daha önceki modellerin aksine gen-2 de mitsu veya citroen bazlı motorlar değil protonun kendisi tarafından geliştirilmiş bir motor kullanılıyor, yürüyen aksam vs tamamen lotus mühendisliği. Ancak kalite kontrol ile ilgili sorunları olduğu malezya menşeli pek çok forumda dile getiriliyor.... ancak bu şikayetler genellikle impian modeli ile ilgili, yani gen-2 de pek bir sorun olduğunu sanmıyorum.
  • Otohaber yada autoshow da geçtiğimiz aylarda testi yapılmıştı ve gerçekten kötü bir izlenim bırakmıştı. Fiyat/ performans olarak çok kötü bir araç , fren mesafesi kötü ,, Ayrı iç mekan tasarımıda oldukça eleştiriye neden olmuştu. çünkü bazı parçaların o arabaya başka bir araçtan alınarak konduğu çok pis sırıtıyor. yani x modelin küllüğü y modelinin kapı kolları vs gibi bir durum söz konusu. İşçilik çok kötü . Kasada rijit değil.

    Bence uzak durulması gereken bir araç.. O fiyata güvenilen amrkaların donanımlı otomobilleri satılmakta.
  • Kardeş ben bu arabayı bizzat test ettim ve tek söyliyeceğim şey alma araba 190 a çıktı baktım sağa sola kayıyo araba da yol tutuşu 0. 50 len bi viraja girdim emin ol lastikler iyi olmasa kayıp gitmiştim. dedim bi de benim arabaylan gireyim araba çok rahat girdi (vectra 93 model) ama ben tipini sevdim bu çok önemli deyil diyosan al.
  • onun geni bozuk arkadaş
  • parça problemide olur bu arabalarda allah korusun kaza yaptın en az 1 ay bekletirler
  • auto show dergisin yaptığı testini okumuştum
    bi ara elime geçerse tekrar bakarım ama pek beğenmemişlerdi.
  • - adam 190 a cıkmış ..savruluyo diyo..190 a cıkmış araba daha ne istiyon.hala armızda olduguna göre arabada sorun yok.
    - her zaman size gösterilen e bakmayın.fadıl kimi dolandırmış?birini mi soymuş..Fadıl konut ve otomotiv de oyle hızlı bi çıkış yakaldı ki ,o büyük firmalar adamın önünü kesti..senin o araç testi yapan dergiler kimlere ait..hangi şirkete baglı sen ona bak.
    - türkiye de bi 2.el saçmalıgı var.(babam da dahil)insanlar hep başkalarında ne görürse almaya meraklı..kia cerato olayında bu defalarca yasandı.teneke kutu arabalar (dogan,kartal) lüks sayılan bi ülkeye ki bizde dogan lüx vardi arabanin vergisi fazlaydi ,niye lüks sınıfa giriyomuş ; proton airbagli klimalı arabalar getirdi,insanlar bunların ne oldugunu bilmiyodu..radyatör havalandırmasını klima sanan adamlar vardı bu ülkede..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitman -- 12 Haziran 2006; 4:10:50 >
  • 190 km bir hızla düz yolda giden araba sağa sola kaymaya çalışıyorsa arabanın şasi si iyi değil demektir benim araba niye savurmuyor aynı yerde 210 lan gittiğini bile anlamıyorsun hemde arada teknoloji farkı vs farkı felan var 93 model hiçbir elektronik özelliği bulunmayan vectra 2006 model herşeyi olan proton ???? ayrıca aynı yolda 2006 407 ile 200 ve seat leonlan 205 yaptım onlarda çok rahat gitti dikkatini çekerim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.