Şimdi Ara

PS3 ü Bozulanlar İçin Bilgi(resmi garantili) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
7.458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: labraxx

    temennin için teşekürler ama 20 gündür cod4 oynayamamak ve yeni aldığım uncharted i makinaya hiç

    koyamamış olmak can sıkıyor ve bu noktada SONY servisinden yanıt alamamak ve ilgisizlik ülkemizdeki

    tüketici hakları konusunda nekadar kabullenmiş olsakta kalitesizlik canımı sıkıyor


    quote:

    Orjinalden alıntı: kngndz

    inşallah biraz geç gelir de sıfırını alırsın dostum sıkma canını




    Bunun konuda da yapılacak şeyler var, sony euroasia yı sanayi bakanlığına şikayet et, ürünün servis hizmetini yurtdışından alıyorlar ,15 günü aşmasına rağmen bana geçici cihaz vermiyorlar, beni mağdur ediyorlar diye, sanayi bakanlığından müfettişler inceleler, garant,i belgesindeki hükümlere aykırı bir durum varsa, bunun için firmaya cezayı keserler




  • helal olsun diyorum. başkada birşey demem.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Keops|Egypt

    O aninda degistren kisi bendim arkadaslar, dogubanktan almistim, onlarda tamir onermisler, servise almak istemisler di fakat ben yeni bir kutu ps3 alip bozuk olani birakip ciktim
  • ne yazık ki bublar hep lafta kalıyor ülkemizde malı satarken yalayıp yutanlar ilk sorunda topu başka yerlere atıyorlar
    quote:

    Orjinalden alıntı: labraxx

    temennin için teşekürler ama 20 gündür cod4 oynayamamak ve yeni aldığım uncharted i makinaya hiç

    koyamamış olmak can sıkıyor ve bu noktada SONY servisinden yanıt alamamak ve ilgisizlik ülkemizdeki

    tüketici hakları konusunda nekadar kabullenmiş olsakta kalitesizlik canımı sıkıyor


    quote:

    Orjinalden alıntı: kngndz

    inşallah biraz geç gelir de sıfırını alırsın dostum sıkma canını






  • Satmak peşinde dönerler bi sorun yada arzıda ne malı nede senı tanırlar TRde bööle
  • quote:

    Orjinalden alıntı: labraxx

    temennin için teşekürler ama 20 gündür cod4 oynayamamak ve yeni aldığım uncharted i makinaya hiç

    koyamamış olmak can sıkıyor ve bu noktada SONY servisinden yanıt alamamak ve ilgisizlik ülkemizdeki

    tüketici hakları konusunda nekadar kabullenmiş olsakta kalitesizlik canımı sıkıyor


    quote:

    Orjinalden alıntı: kngndz

    inşallah biraz geç gelir de sıfırını alırsın dostum sıkma canını





    bende aynı dertten yanıyorum yaaaaaaaa 20 gundur cihaz daha gelmediii




  • Resmi, garantili satıyorlar ama bir teknik servisi bile kurmuyorlar ülkemizde. Sony'ye
  • neyseki hep garantili alanlarda arıza var..peki garantisiz alırda arızalanırsa napmamız gerekiyor
  • benımkısı dukkan garantılıydı.aldılar 20 gun oldu daha haber yok.bekliyorum.




  • Diyelim ki PS3 için teknik servis kurmadılar ve direk cihaz değişimine gidiyor alet

    (belçika ya gidiyor) .tamam

    gitsin ama müşterilerin bu uzun bekleyişteki sıkıntılarını çözmek için sony türkiye elinde arızalar için belli

    sayıda bir stok tutmuyor bu stok azaldıkça yerine takviye ederek belli bir stok (arızalanan ürünler için)

    bulundurmuyor . Bu konu acaba teknik açıdan olabilecek bir şey değilmi yoksa SONY yetkilileri bu kadar

    basit bir çözüm önerisini düşünememişlermidir
    ?.



    quote:

    Orjinalden alıntı: Yolas

    Resmi, garantili satıyorlar ama bir teknik servisi bile kurmuyorlar ülkemizde. Sony'ye




  • quote:

    Orjinalden alıntı: labraxx

    Diyelim ki PS3 için teknik servis kurmadılar ve direk cihaz değişimine gidiyor alet

    (belçika ya gidiyor) .tamam

    gitsin ama müşterilerin bu uzun bekleyişteki sıkıntılarını çözmek için sony türkiye elinde arızalar için belli

    sayıda bir stok tutmuyor bu stok azaldıkça yerine takviye ederek belli bir stok (arızalanan ürünler için)

    bulundurmuyor . Bu konu acaba teknik açıdan olabilecek bir şey değilmi yoksa SONY yetkilileri bu kadar

    basit bir çözüm önerisini düşünememişlermidir
    ?.



    quote:

    Orjinalden alıntı: Yolas

    Resmi, garantili satıyorlar ama bir teknik servisi bile kurmuyorlar ülkemizde. Sony'ye




    Şimdi sizin dediğiniz anladığım kadarıyla şu; "Benim ps3 üm belçikaya değişime gittiği zaman beni mahrum etmemek için sony neden stoğunda bulunan bir ps3 vermiyor" işallah doğru anlamışımdır.Bunun tek açıklaması var insan sevgisi.Esnaf terbiyesi, aile terbiyesi,müşteri mennuyeti.....Japonya BOZUK BLU-RAYLİ PS3 LERİ ANINDA SIFIRIYLA DEĞİŞTİRİYOR.




  • Biraz daha bekle 30 gün olsun yeni ürün talebinde bulunursun vermezlerse şikayet edersin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi THX -- 3 Ocak 2008; 23:21:08 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: labraxx

    temennin için teşekürler ama 20 gündür cod4 oynayamamak ve yeni aldığım uncharted i makinaya hiç

    koyamamış olmak can sıkıyor ve bu noktada SONY servisinden yanıt alamamak ve ilgisizlik ülkemizdeki

    tüketici hakları konusunda nekadar kabullenmiş olsakta kalitesizlik canımı sıkıyor


    quote:

    Orjinalden alıntı: kngndz

    inşallah biraz geç gelir de sıfırını alırsın dostum sıkma canını




    Bence sorun sizin aleti verdiğiniz yetkili serviste.Bana 4 günde başka bir makine geldi belçika dan.Belki bi ihtimal de noel sebebiyle gecikmiş olabilir.Çünkü normalde başka bir makine istediğinizde 1-2 hafta süre veriyorlar o sürede de noellerine denk gelmiş olabilir!




  • Bugün servisi aradım herhangi bir bilgi veremedikleri gibi nezaman geleceğinide bilmiyorlar ve işin inanılmaz yanı mail ile irtibat kuruyorlar , telefon olayı yok .
  • Sony Eurasiayı elimde olsa bugün kapatırım.Servis ve destek konusunda hiçbir bilgileri yok.Ceplerine giren parayı biliyorlar bir tek. playstation.com.tr kapanmasaydı hayrına güncellemeyi düşünüyordum.Sony MiniDV kamera için hafızalı kasetler var.Casette Memory diye bir özellik.Title vs atabiliyorsun.Onun fiyatını sormuştum sitede var ama fiyat yazmıyordu.Elimizde öle bir kaset yok deyip kestirip attılar.Linki verdim.Hafızası mı var bunun dediler bu seferde.Yani teknik kısımda kim çalışıyorsa bu işten anladıklarını sanmıyorum.

    Bu arada 15 iş günü içinde geçici ürün ve 30 iş günü sonunda para iadesi veya yenisi olayını, Tüketici Haklarına şikayet ettiniz mi afedersiniz eşşek gibi uyguluyorlar.
  • ilk ba$ta gidip kagıt alıp geleceginizi soyleyin gecerliliği bulunan belediye'den eger ona ragmen vermezlerse belediyelerde bulunan tuketici hakları hakem heyetinden mahkeme kararı kadar gecerli bir kagıt alarak sony'e goturmeniz yeterli olacaktır. Hatta 4 ytl'ye kucuk tuketici hakları mevzuatı kitapları var onlardan alın bu gibi konularda cok i$inizi gorecektir.
  • selam

    Tavsiyen için teşekkür ederim , hala haber yok sanırım dediğin gibi yapıcam 30 günün dolmasını bekliyorum..


    quote:

    Orjinalden alıntı: lqual

    ilk ba$ta gidip kagıt alıp geleceginizi soyleyin gecerliliği bulunan belediye'den eger ona ragmen vermezlerse belediyelerde bulunan tuketici hakları hakem heyetinden mahkeme kararı kadar gecerli bir kagıt alarak sony'e goturmeniz yeterli olacaktır. Hatta 4 ytl'ye kucuk tuketici hakları mevzuatı kitapları var onlardan alın bu gibi konularda cok i$inizi gorecektir.
  • Benim Sürücüde gümledi. Yarın aldıgım sony shop a götürücem bakalım ne olacak. maraton başlıyor...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkd66

    15 günde tamir edilmezse benxer bir ürün geçici olarak tüketiciye verilir maddesi pek uygulanmıyor.


    Hele ki o hakkı isteyen ben olursam dükkanda dayak yeme ihtimalim bile var.En haklı olduğum yerlerde bile böyle şeylerde bana hep en anlayışssız ve uyanık satıcı veya servis elemanları denk gelir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: labraxx

    selam

    Tavsiyen için teşekkür ederim , hala haber yok sanırım dediğin gibi yapıcam 30 günün dolmasını bekliyorum..


    quote:

    Orjinalden alıntı: lqual

    ilk ba$ta gidip kagıt alıp geleceginizi soyleyin gecerliliği bulunan belediye'den eger ona ragmen vermezlerse belediyelerde bulunan tuketici hakları hakem heyetinden mahkeme kararı kadar gecerli bir kagıt alarak sony'e goturmeniz yeterli olacaktır. Hatta 4 ytl'ye kucuk tuketici hakları mevzuatı kitapları var onlardan alın bu gibi konularda cok i$inizi gorecektir.





    Bence bir de sony eurasia nın genel müdürlüğüne gidin altunizade de var onu biliyorum bir tek.




  • evt belli seri bluraylerde ilk üretim hatası var. fifa2008 veya diğer oyun filmlerden kaynaklanmıyor! zaten PS3 lerin geçen sene avrupa çıkışındaki geçikmede bu Bluray i üreten fabrikadaki sorundan kaynaklamıştı... artık şansımıza iyi bir kutu seçtiysek ne güzel yoksa işimiz iş... Bu tür sorunun olması gayet normal yeni bir teknoloji olduğu için bu tür sorunlar olabiliyor...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.