Şimdi Ara

PS3 ü Bozulanlar İçin Bilgi(resmi garantili)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
7.476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selam
    benim ps3 ün bluray i bozulmuştu 15.12.2007 tarihinde sony yetkili servisine verdim onlarda izmir merkeze göndermişler ve bugüne kadar gelmedi sony e mail attım gelen cevap aşağıda

    Değerli Sony Dostu,

    Mesajınız ve Sony ürünlerine gösterdiğiniz ilgi için teşekkur ederiz.

    Ps3 model cihazlarımıza onarım işlemi yapılmamaktadır. Yurtdışından değişim yapıldığı için bir gecikme sözkonusu olabilmektedir. Bu gecikme için üzüntülerimizi bildirmek isteriz. Cihazınız ile ilgili talebiniz bize geliş sırasına göre değerlendirilerek en kısa zamanda gereken işlemlere yapılacaktır.

    Bilginize sunar,esenlikler dileriz.

    Saygilarimizla,

    Sony Eurasia Pazarlama AS

    Musteri Bilgi Merkezi

    Tel: 216- 444 76 69 (SONY)

    E-posta: bilgi@eu.sony.com


    Fakat bu arada servisten aldığım teslim tutanağında ARIZALI ÜRÜN 15 GÜN İÇİNDE TESLİM EDİLEMEZSE ÖDÜNÇ AYNI ÜRÜNDEN TALEP EDİYORUM diye bir madde var.

    Bu uygulamadan yararlanan oldumu hiç ?







  • burada olmuştu birisi benim hatırladığım
  • hatta aynı ürünü almayıp sıfırını isteme diye bir şeyden de bahsedilmişti sanıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kngndz

    hatta aynı ürünü almayıp sıfırını isteme diye bir şeyden de bahsedilmişti sanıyorum



    30 iş günü sonunda arızalı ürün geri verilmezse üretici firma ya sıfırını vericek ya eşdeğer bir ürün verecek ki burda söz konusu değil yada ücretini iade edecek
    benim bildiğim idareten ürün vermeyi ürünü arızaya gönderdikten hemen sonra istenebiliyordu en azından benim philips lcd de öyle olmuştu hatta adamlar kendileri sordu
  • öyle bir maddenin türkiye yi kapsadığını zannetmiyorum
    marka nın en kralı da olsa çalışanları ve çalışma şekli türk standartları çerçevesini aşmıyor
    dolayısıyla faydalanmak mümkün olmuyor
  • Arkadaşım eğer aletin değişim ve onarımı yurt dışında yapılıyor ise çok ama çok büyük ihtimal size sıfır playstation 3 gönderecekler.Çünkü burada bir arkadaş AYNI SORUN YÜZÜNDEN ALDIĞI YER OLAN DOĞU BANKA PS3 Ü GERİ GÖTÜRMÜŞ ANINDA SIFIR YENİ PS 3 LE DEĞİŞTİRDİLER.Yani Doğu Bank kullanıcıları bekletmiyor.Ürünün sıfırını veriyor sonra arızalı ürünü yurt dışına gönderiyorlar oradanda kendilerinde sıfırı geliyor.(Hatta bu değişim Belçikada oluyormuş-Değişim yapan arkadaşa doğu bank aleti Belçikaya gönderdiklerini söylediler).Lakin 30 iş günü içersinde ürün teknik servisten dönmesse o zaman sıfırını istemeye talep hakkınız olur.Bu arada DOĞU BANKTAKİ PS3 LERİN SONY GARANTİSİ VAR MIYDI?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: [MeMo]

    öyle bir maddenin türkiye yi kapsadığını zannetmiyorum
    marka nın en kralı da olsa çalışanları ve çalışma şekli türk standartları çerçevesini aşmıyor
    dolayısıyla faydalanmak mümkün olmuyor


    sanmak ile alakali degil... Tuketici haklarini koruma kanununda var bu...

    15 gunde yerine gecici bir sey vermek, 30 gunde de sifiri ile degistirmek zorundalar...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yalnız aklınızda olsun 30 iş günü.Kısaca 45 gün yapıyor.1 ay diye hesaplamayın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: labraxx

    selam
    benim ps3 ün bluray i bozulmuştu 15.12.2007 tarihinde sony yetkili servisine verdim onlarda izmir merkeze göndermişler ve bugüne kadar gelmedi sony e mail attım gelen cevap aşağıda

    Değerli Sony Dostu,

    Mesajınız ve Sony ürünlerine gösterdiğiniz ilgi için teşekkur ederiz.

    Ps3 model cihazlarımıza onarım işlemi yapılmamaktadır. Yurtdışından değişim yapıldığı için bir gecikme sözkonusu olabilmektedir. Bu gecikme için üzüntülerimizi bildirmek isteriz. Cihazınız ile ilgili talebiniz bize geliş sırasına göre değerlendirilerek en kısa zamanda gereken işlemlere yapılacaktır.

    Bilginize sunar,esenlikler dileriz.

    Saygilarimizla,

    Sony Eurasia Pazarlama AS

    Musteri Bilgi Merkezi

    Tel: 216- 444 76 69 (SONY)

    E-posta: bilgi@eu.sony.com


    Fakat bu arada servisten aldığım teslim tutanağında ARIZALI ÜRÜN 15 GÜN İÇİNDE TESLİM EDİLEMEZSE ÖDÜNÇ AYNI ÜRÜNDEN TALEP EDİYORUM diye bir madde var.

    Bu uygulamadan yararlanan oldumu hiç ?





    dostum öncelikle geçmiş olsun, sadece meraktan soruyorum alet nasıl bozuldu ve kaç gb lık modeldi?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: myfranco

    Yalnız aklınızda olsun 30 iş günü.Kısaca 45 gün yapıyor.1 ay diye hesaplamayın.


    Evet çoğu insan bu yanlışı yapıyor.

    Bu arada elinizde hangi tarihte servise verdiğinize dair formu veya belgeyi kaybetmeyin. Ürünün yenisini talep ederken lazım olacak size
  • 60 gb pal teknosadan almıştım akşam bluray film izledim ertesi gün oyun oynamak için açtığımda cd yi

    okumuyordu diğer işlemlerde bir sorun yoktu (belirtmekte fayda var fifa 2008 oyunum yok).İnsan sormadan

    edemiyor durduğu yerde herhangi bir müdahale olmadan PS3 nasıl bozulur.




    quote:

    Orjinalden alıntı: eto82


    quote:

    Orjinalden alıntı: labraxx

    selam
    benim ps3 ün bluray i bozulmuştu 15.12.2007 tarihinde sony yetkili servisine verdim onlarda izmir merkeze göndermişler ve bugüne kadar gelmedi sony e mail attım gelen cevap aşağıda

    Değerli Sony Dostu,

    Mesajınız ve Sony ürünlerine gösterdiğiniz ilgi için teşekkur ederiz.

    Ps3 model cihazlarımıza onarım işlemi yapılmamaktadır. Yurtdışından değişim yapıldığı için bir gecikme sözkonusu olabilmektedir. Bu gecikme için üzüntülerimizi bildirmek isteriz. Cihazınız ile ilgili talebiniz bize geliş sırasına göre değerlendirilerek en kısa zamanda gereken işlemlere yapılacaktır.

    Bilginize sunar,esenlikler dileriz.

    Saygilarimizla,

    Sony Eurasia Pazarlama AS

    Musteri Bilgi Merkezi

    Tel: 216- 444 76 69 (SONY)

    E-posta: bilgi@eu.sony.com


    Fakat bu arada servisten aldığım teslim tutanağında ARIZALI ÜRÜN 15 GÜN İÇİNDE TESLİM EDİLEMEZSE ÖDÜNÇ AYNI ÜRÜNDEN TALEP EDİYORUM diye bir madde var.

    Bu uygulamadan yararlanan oldumu hiç ?





    dostum öncelikle geçmiş olsun, sadece meraktan soruyorum alet nasıl bozuldu ve kaç gb lık modeldi?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: labraxx

    60 gb pal teknosadan almıştım akşam bluray film izledim ertesi gün oyun oynamak için açtığımda cd yi

    okumuyordu diğer işlemlerde bir sorun yoktu (belirtmekte fayda var fifa 2008 oyunum yok).İnsan sormadan

    edemiyor durduğu yerde herhangi bir müdahale olmadan PS3 nasıl bozulur.




    quote:

    Orjinalden alıntı: eto82


    quote:

    Orjinalden alıntı: labraxx

    selam
    benim ps3 ün bluray i bozulmuştu 15.12.2007 tarihinde sony yetkili servisine verdim onlarda izmir merkeze göndermişler ve bugüne kadar gelmedi sony e mail attım gelen cevap aşağıda

    Değerli Sony Dostu,

    Mesajınız ve Sony ürünlerine gösterdiğiniz ilgi için teşekkur ederiz.

    Ps3 model cihazlarımıza onarım işlemi yapılmamaktadır. Yurtdışından değişim yapıldığı için bir gecikme sözkonusu olabilmektedir. Bu gecikme için üzüntülerimizi bildirmek isteriz. Cihazınız ile ilgili talebiniz bize geliş sırasına göre değerlendirilerek en kısa zamanda gereken işlemlere yapılacaktır.

    Bilginize sunar,esenlikler dileriz.

    Saygilarimizla,

    Sony Eurasia Pazarlama AS

    Musteri Bilgi Merkezi

    Tel: 216- 444 76 69 (SONY)

    E-posta: bilgi@eu.sony.com


    Fakat bu arada servisten aldığım teslim tutanağında ARIZALI ÜRÜN 15 GÜN İÇİNDE TESLİM EDİLEMEZSE ÖDÜNÇ AYNI ÜRÜNDEN TALEP EDİYORUM diye bir madde var.

    Bu uygulamadan yararlanan oldumu hiç ?





    dostum öncelikle geçmiş olsun, sadece meraktan soruyorum alet nasıl bozuldu ve kaç gb lık modeldi?




    Belli seri blu-raylerde üretim hatası var.Zaten ürünü derhal sıfırıyla değiştirmeleride bunun en büyük ispatı.İçiniz rahat biraz geç olacak ama sıfır ps3 ünüze kavuşacaksınız.




  • O aninda degistren kisi bendim arkadaslar, dogubanktan almistim, onlarda tamir onermisler, servise almak istemisler di fakat ben yeni bir kutu ps3 alip bozuk olani birakip ciktim
  • Bu durumda GAYRİ RESMİ (DÜKKAN GARANTİSİ) garanti daha kaliteli ve hızlı işliyormuş gibi gözüküyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Keops|Egypt

    O aninda degistren kisi bendim arkadaslar, dogubanktan almistim, onlarda tamir onermisler, servise almak istemisler di fakat ben yeni bir kutu ps3 alip bozuk olani birakip ciktim
  • Ps2'de de lens problemleri wardı..
  • inşallah biraz geç gelir de sıfırını alırsın dostum sıkma canını




  • 15 günde tamir edilmezse benxer bir ürün geçici olarak tüketiciye verilir maddesi pek uygulanmıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: labraxx

    Bu durumda GAYRİ RESMİ (DÜKKAN GARANTİSİ) garanti daha kaliteli ve hızlı işliyormuş gibi gözüküyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Keops|Egypt

    O aninda degistren kisi bendim arkadaslar, dogubanktan almistim, onlarda tamir onermisler, servise almak istemisler di fakat ben yeni bir kutu ps3 alip bozuk olani birakip ciktim




    Aslinda asil olay haklarini iyi bilmekte, kurallari uygulatabilmekte, tuketici koruma polisi olmadigi icin kendi isimizi kendimiz yapiyoruz
  • temennin için teşekürler ama 20 gündür cod4 oynayamamak ve yeni aldığım uncharted i makinaya hiç

    koyamamış olmak can sıkıyor ve bu noktada SONY servisinden yanıt alamamak ve ilgisizlik ülkemizdeki

    tüketici hakları konusunda nekadar kabullenmiş olsakta kalitesizlik canımı sıkıyor


    quote:

    Orjinalden alıntı: kngndz

    inşallah biraz geç gelir de sıfırını alırsın dostum sıkma canını
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.