selam benim ps3 ün bluray i bozulmuştu 15.12.2007 tarihinde sony yetkili servisine verdim onlarda izmir merkeze göndermişler ve bugüne kadar gelmedi sony e mail attım gelen cevap aşağıda
Değerli Sony Dostu,
Mesajınız ve Sony ürünlerine gösterdiğiniz ilgi için teşekkur ederiz.
Ps3 model cihazlarımıza onarım işlemi yapılmamaktadır. Yurtdışından değişim yapıldığı için bir gecikme sözkonusu olabilmektedir. Bu gecikme için üzüntülerimizi bildirmek isteriz. Cihazınız ile ilgili talebiniz bize geliş sırasına göre değerlendirilerek en kısa zamanda gereken işlemlere yapılacaktır.
Fakat bu arada servisten aldığım teslim tutanağında ARIZALI ÜRÜN 15 GÜN İÇİNDE TESLİM EDİLEMEZSE ÖDÜNÇ AYNI ÜRÜNDEN TALEP EDİYORUM diye bir madde var.
Bu uygulamadan yararlanan oldumu hiç ?
burada olmuştu birisi benim hatırladığım
hatta aynı ürünü almayıp sıfırını isteme diye bir şeyden de bahsedilmişti sanıyorum
quote:
Orjinalden alıntı: kngndz
hatta aynı ürünü almayıp sıfırını isteme diye bir şeyden de bahsedilmişti sanıyorum
30 iş günü sonunda arızalı ürün geri verilmezse üretici firma ya sıfırını vericek ya eşdeğer bir ürün verecek ki burda söz konusu değil yada ücretini iade edecek benim bildiğim idareten ürün vermeyi ürünü arızaya gönderdikten hemen sonra istenebiliyordu en azından benim philips lcd de öyle olmuştu hatta adamlar kendileri sordu
öyle bir maddenin türkiye yi kapsadığını zannetmiyorum marka nın en kralı da olsa çalışanları ve çalışma şekli türk standartları çerçevesini aşmıyor dolayısıyla faydalanmak mümkün olmuyor
Arkadaşım eğer aletin değişim ve onarımı yurt dışında yapılıyor ise çok ama çok büyük ihtimal size sıfır playstation 3 gönderecekler.Çünkü burada bir arkadaş AYNI SORUN YÜZÜNDEN ALDIĞI YER OLAN DOĞU BANKA PS3 Ü GERİ GÖTÜRMÜŞ ANINDA SIFIR YENİ PS 3 LE DEĞİŞTİRDİLER.Yani Doğu Bank kullanıcıları bekletmiyor.Ürünün sıfırını veriyor sonra arızalı ürünü yurt dışına gönderiyorlar oradanda kendilerinde sıfırı geliyor.(Hatta bu değişim Belçikada oluyormuş-Değişim yapan arkadaşa doğu bank aleti Belçikaya gönderdiklerini söylediler).Lakin 30 iş günü içersinde ürün teknik servisten dönmesse o zaman sıfırını istemeye talep hakkınız olur.Bu arada DOĞU BANKTAKİ PS3 LERİN SONY GARANTİSİ VAR MIYDI?
quote:
Orjinalden alıntı: [MeMo]
öyle bir maddenin türkiye yi kapsadığını zannetmiyorum marka nın en kralı da olsa çalışanları ve çalışma şekli türk standartları çerçevesini aşmıyor dolayısıyla faydalanmak mümkün olmuyor
sanmak ile alakali degil... Tuketici haklarini koruma kanununda var bu...
15 gunde yerine gecici bir sey vermek, 30 gunde de sifiri ile degistirmek zorundalar...
Yalnız aklınızda olsun 30 iş günü.Kısaca 45 gün yapıyor.1 ay diye hesaplamayın.
quote:
Orjinalden alıntı: labraxx
selam benim ps3 ün bluray i bozulmuştu 15.12.2007 tarihinde sony yetkili servisine verdim onlarda izmir merkeze göndermişler ve bugüne kadar gelmedi sony e mail attım gelen cevap aşağıda
Değerli Sony Dostu,
Mesajınız ve Sony ürünlerine gösterdiğiniz ilgi için teşekkur ederiz.
Ps3 model cihazlarımıza onarım işlemi yapılmamaktadır. Yurtdışından değişim yapıldığı için bir gecikme sözkonusu olabilmektedir. Bu gecikme için üzüntülerimizi bildirmek isteriz. Cihazınız ile ilgili talebiniz bize geliş sırasına göre değerlendirilerek en kısa zamanda gereken işlemlere yapılacaktır.
Fakat bu arada servisten aldığım teslim tutanağında ARIZALI ÜRÜN 15 GÜN İÇİNDE TESLİM EDİLEMEZSE ÖDÜNÇ AYNI ÜRÜNDEN TALEP EDİYORUM diye bir madde var.
Bu uygulamadan yararlanan oldumu hiç ?
dostum öncelikle geçmiş olsun, sadece meraktan soruyorum alet nasıl bozuldu ve kaç gb lık modeldi?
quote:
Orjinalden alıntı: myfranco
Yalnız aklınızda olsun 30 iş günü.Kısaca 45 gün yapıyor.1 ay diye hesaplamayın.
Evet çoğu insan bu yanlışı yapıyor.
Bu arada elinizde hangi tarihte servise verdiğinize dair formu veya belgeyi kaybetmeyin. Ürünün yenisini talep ederken lazım olacak size
60 gb pal teknosadan almıştım akşam bluray film izledim ertesi gün oyun oynamak için açtığımda cd yi
okumuyordu diğer işlemlerde bir sorun yoktu (belirtmekte fayda var fifa 2008 oyunum yok).İnsan sormadan
edemiyor durduğu yerde herhangi bir müdahale olmadan PS3 nasıl bozulur.
quote:
Orjinalden alıntı: eto82
quote:
Orjinalden alıntı: labraxx
selam benim ps3 ün bluray i bozulmuştu 15.12.2007 tarihinde sony yetkili servisine verdim onlarda izmir merkeze göndermişler ve bugüne kadar gelmedi sony e mail attım gelen cevap aşağıda
Değerli Sony Dostu,
Mesajınız ve Sony ürünlerine gösterdiğiniz ilgi için teşekkur ederiz.
Ps3 model cihazlarımıza onarım işlemi yapılmamaktadır. Yurtdışından değişim yapıldığı için bir gecikme sözkonusu olabilmektedir. Bu gecikme için üzüntülerimizi bildirmek isteriz. Cihazınız ile ilgili talebiniz bize geliş sırasına göre değerlendirilerek en kısa zamanda gereken işlemlere yapılacaktır.
Fakat bu arada servisten aldığım teslim tutanağında ARIZALI ÜRÜN 15 GÜN İÇİNDE TESLİM EDİLEMEZSE ÖDÜNÇ AYNI ÜRÜNDEN TALEP EDİYORUM diye bir madde var.
Bu uygulamadan yararlanan oldumu hiç ?
dostum öncelikle geçmiş olsun, sadece meraktan soruyorum alet nasıl bozuldu ve kaç gb lık modeldi?
quote:
Orjinalden alıntı: labraxx
60 gb pal teknosadan almıştım akşam bluray film izledim ertesi gün oyun oynamak için açtığımda cd yi
okumuyordu diğer işlemlerde bir sorun yoktu (belirtmekte fayda var fifa 2008 oyunum yok).İnsan sormadan
edemiyor durduğu yerde herhangi bir müdahale olmadan PS3 nasıl bozulur.
quote:
Orjinalden alıntı: eto82
quote:
Orjinalden alıntı: labraxx
selam benim ps3 ün bluray i bozulmuştu 15.12.2007 tarihinde sony yetkili servisine verdim onlarda izmir merkeze göndermişler ve bugüne kadar gelmedi sony e mail attım gelen cevap aşağıda
Değerli Sony Dostu,
Mesajınız ve Sony ürünlerine gösterdiğiniz ilgi için teşekkur ederiz.
Ps3 model cihazlarımıza onarım işlemi yapılmamaktadır. Yurtdışından değişim yapıldığı için bir gecikme sözkonusu olabilmektedir. Bu gecikme için üzüntülerimizi bildirmek isteriz. Cihazınız ile ilgili talebiniz bize geliş sırasına göre değerlendirilerek en kısa zamanda gereken işlemlere yapılacaktır.
Fakat bu arada servisten aldığım teslim tutanağında ARIZALI ÜRÜN 15 GÜN İÇİNDE TESLİM EDİLEMEZSE ÖDÜNÇ AYNI ÜRÜNDEN TALEP EDİYORUM diye bir madde var.
Bu uygulamadan yararlanan oldumu hiç ?
dostum öncelikle geçmiş olsun, sadece meraktan soruyorum alet nasıl bozuldu ve kaç gb lık modeldi?
Belli seri blu-raylerde üretim hatası var.Zaten ürünü derhal sıfırıyla değiştirmeleride bunun en büyük ispatı.İçiniz rahat biraz geç olacak ama sıfır ps3 ünüze kavuşacaksınız.
O aninda degistren kisi bendim arkadaslar, dogubanktan almistim, onlarda tamir onermisler, servise almak istemisler di fakat ben yeni bir kutu ps3 alip bozuk olani birakip ciktim
Bu durumda GAYRİ RESMİ (DÜKKAN GARANTİSİ) garanti daha kaliteli ve hızlı işliyormuş gibi gözüküyor.
quote:
Orjinalden alıntı: Keops|Egypt
O aninda degistren kisi bendim arkadaslar, dogubanktan almistim, onlarda tamir onermisler, servise almak istemisler di fakat ben yeni bir kutu ps3 alip bozuk olani birakip ciktim
Ps2'de de lens problemleri wardı..
inşallah biraz geç gelir de sıfırını alırsın dostum sıkma canını
15 günde tamir edilmezse benxer bir ürün geçici olarak tüketiciye verilir maddesi pek uygulanmıyor.
quote:
Orjinalden alıntı: labraxx
Bu durumda GAYRİ RESMİ (DÜKKAN GARANTİSİ) garanti daha kaliteli ve hızlı işliyormuş gibi gözüküyor.
quote:
Orjinalden alıntı: Keops|Egypt
O aninda degistren kisi bendim arkadaslar, dogubanktan almistim, onlarda tamir onermisler, servise almak istemisler di fakat ben yeni bir kutu ps3 alip bozuk olani birakip ciktim
Aslinda asil olay haklarini iyi bilmekte, kurallari uygulatabilmekte, tuketici koruma polisi olmadigi icin kendi isimizi kendimiz yapiyoruz
temennin için teşekürler ama 20 gündür cod4 oynayamamak ve yeni aldığım uncharted i makinaya hiç
koyamamış olmak can sıkıyor ve bu noktada SONY servisinden yanıt alamamak ve ilgisizlik ülkemizdeki
tüketici hakları konusunda nekadar kabullenmiş olsakta kalitesizlik canımı sıkıyor
quote:
Orjinalden alıntı: kngndz
inşallah biraz geç gelir de sıfırını alırsın dostum sıkma canını