Şimdi Ara

PS4 Kardeşlik ve Dijital oyun Takas Grubu KAPATILMAMALI ( iİLGİLİ ADMİNLERİN BİLGİSİNE) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
2
Favori
1.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yapmayın lütfen. Problemler her herde, her zaman her platformda karşımıza çıkacaktır.

    Önemli olan bunlar ile mantık çerçevesinde mücadele etmektir. Yasaklamak, kapatmak en hafif tabiri ile kolaycılıktır.
  • gamerasi kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir tedbir alınabilir, somut olarak önerirseniz; üzerinde tartışalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANDREI

    Nasıl bir tedbir alınabilir, somut olarak önerirseniz; üzerinde tartışalım.

    Hocam bir noktada konu 2.el bölümü ile birleştirildi,orada bulunan mesajlar ve referanslar üzerinden profillere erişildi.O sistem 1 gün sonra giderildi çünkü ne kadar referansı olmayan üye varsa karşı çıktı.O sistem geri gelirse 2.el forumu mantığında devam edebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANDREI

    Merhaba @AnArchyHuOz,

    Öncelikle konuda yaşanan sıkıntıların, suistimal ve dolandırma olaylarının sizin tabirinizle "Birkaç kötü niyetli insandan" ibaret olmadığını, konudan gelen toplam şikayet sayısının 1,000'e ulaştığını göz önüne almanız gerekmektedir.

    Olaya bakış açınızın "Sikayet gelecektir elbette o gorevi kabul ederken bunlari goz onune almiyormusunuz? Cok fazla sikayet geliyor diye cozum kapatmakmidir?" şeklinde olduğunu, konuya attığınız mesajdan okudum. Burada sıkıntı yaratan durum, isnat ettiğiniz üzere bizim şikayetlerden gocunmamız değil. Ortada, üyeler için problem yaratmaya teşne, kontrol mekanizması olmayan bir durum var. Bu bağlamda, dolandırıcı üyeyi forumdan uzaklaştırmak, dolandırılan üyenin zararını telafi etmiyor.

    DH Yönetimi olarak uzun süredir üzerinden değerlendirmeler yaptığımız mevzu bahis konunun kapatılması kararı; üst yönetimin, değerlendirmeler sonrası verdiği net bir karardır. Bu bağlamda, konunun kapatılması; bir veya birkaç yöneticinin değil, üst yönetimin ortak kararı olduğu gibi, üzerinde tekrar değerlendirme yapacak bir durum söz konusu değildir.


    Bakın konu yaklaşık 1,5 yıllık, 1.5 yıllık ve yaklaşık 750 sayfa. Ayrıca size konunun kurallarındaki 9. Maddeyi söyleyeyim:

    9) Bu kurallara uymayan mesajları şikayet edebilirsiniz, gerekli işlem yapılacaktır.

    Zaten siz diyorsunuz şikayet edin diye, zaten size gelen 1000 şikayetin en az 850 sebebi bu kurallara uymayan kişilerin şikayetleridir. Kalanları da sorunlu alışveriş şikayetidir. Yani kendinizle ters düşüyorsunuz. Bu kadar aktif ve satış/alış mesajı hariç her mesajın şikayet edilmesi gereken bir konuda bu kadar şikayet az bile. Şahsen kendim sırf o konuda 20-30 mesajı şikayet etmişimdir. Madem kapattırmak istiyorsunuz konuyu uğraşmak istemiyorsunuz, doğru düzgün sebeplerle kapatın, ya da gönüllülere verin konuyu. Bıktım artık her ay düzenli olarak ergen gibi atarlanıp konuyu kilitliyorum, sileceğim diyen adminlerden. Sonunda düzgün bir konu açılmış, bunun da içine edeceksiniz. Yetmedi mi sizce de?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ANDREI kullanıcısına yanıt
    Buradada o halde 2. El bolumundeki gibi referans sistemiyle sadece satis yapilsin, onun disindaki satislara izin verilmesin, yada uyelik durumuna yilina gore bir cozum bulunabilir. Siz 2. El bolumunde sikinti yasamiyorsaniz inanin burada bu sistemle hic yasamazsiniz. Kimse 30-40 tl ye oyun almak varken konuyu baltalayip kapanmasini istemez daha ozen ve dikkatli olacaktir alisverisler.
    Yeni uyelerde eski uyeler ile konusarak onlara referans olmasini saglayabilirler ve bu durumda hem dolandiriciligi minimum a cekersiniz hemde grubun kapanmamasini saglayip yuzlerce uyeyi memnun edersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu güne kıyasla çok başları ağrır yöneticilerin, 1000 şikayeti mumla ararlar. Çünkü forumun her köşesine dağılacaktır hesap sorunu yaşayan kişiler çözüm bulmak adına, sayısız konu kirlenecektir. Anlamlı olan işlevsel çözümler yaratmaktır, yasaklamak değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesele üzerinde kısaca, tekrar bir görüş alışverişi yapalım o halde arkadaşlar. Detayları ve görüşme akabinde yaptığımız revizyonları akşama doğru net bir şekilde açıklayacağız.

    Bilmenizi isterim ki, anlaşıldığımızın aksine bu hareketleri sizleri mağdur etmek için değil, oluşan mağduriyetlerin önüne geçmek için yapıyoruz. Konuyu kapatmaktan ötürü oluşacak mağduriyet, bu noktada ise; değişiklikleri de bu yönde yaparız.

    İyi forumlar dilerim,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANDREI

    Nasıl bir tedbir alınabilir, somut olarak önerirseniz; üzerinde tartışalım.

    Daha önce denendigi gibi konuyu ikinci el bölümüne alt forum olarak tasimalisiniz.

    Hem telefon onayi, hem de daha derli toplu kayıtlı bir sistem olur. Kurallar dahilinde de uzaklaştırma verilebilir. Keza ikinci el sorunlu alışverişler bölümünün kendi içerisinde bir mekanizmasi var dolandiricilarin forumda barinmamasi icin. Daha önce üyeler tepki gostermisti ama su durumda kabul edilecektir. Yönetimin de aradığı şey çözümse durumu kurtaracak ve olması gereken budur.çünkü dedigim gibi forumdaki ticaretin tamami ikinci el bölümünde dönerken bu konunun bölüm dışında kalması sıkıntıyı doğuran etmen bence.

    Imla hatasi olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konu kapanırsa bu kadar secondary hesap sahibi ne yapar? Primary sahipleri konu kapanırsa hesapları sağlama almak isticek, durumu düşünemiyorum bile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANDREI

    Mesele üzerinde kısaca, tekrar bir görüş alışverişi yapalım o halde arkadaşlar. Detayları ve görüşme akabinde yaptığımız revizyonları akşama doğru net bir şekilde açıklayacağız.

    Bilmenizi isterim ki, anlaşıldığımızın aksine bu hareketleri sizleri mağdur etmek için değil, oluşan mağduriyetlerin önüne geçmek için yapıyoruz. Konuyu kapatmaktan ötürü oluşacak mağduriyet, bu noktada ise; değişiklikleri de bu yönde yaparız.

    İyi forumlar dilerim,


    Görmekte olduğunuz üzere genel kanı konunun devamı yönünde.Gerekli olduğu takdirde konuda alınması gereken ciddi tedbirlere biz hazırız.Yönetimin eksik kaldığı noktalarda da yardım etmeye şahsen gönüllüyüm.Yeter ki bu platform bozulmasın.




  • 2. el bölümünde açarız ilanları hiç sıkıntı değil. birbirini bilen biliyor zaten de oradaki sorunlarda daha çok uğraşır 'şikayetlerle uğraşamayan donanımhaber yönetimi'. farkında değiller galiba.
  • ANDREI kullanıcısına yanıt
    Hocam anlayışınız için teşekkür ederim bu konunun kapanmamasını isteyenler her turlu katı kuralları kabul edecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @ANDREI ve Güven hocam durumu çok güzel açıkladılar aslında. Bende konu ile uğraşırken sürekli düzen tutturmayı amaçlıyordum. Fakat çoğu üye bunu fırsat bilip, beni suçlu duruma düşürmeye çalıştı. Bende, üst yönetimi konu için sürekli rahatsız edip, düştüğüm durumu anlatıyordum bunca zaman. Her sorunlu alışverişte yönetim arada kalıyor buna emin olabilirsiniz arkadaşlar. Bunun önüne geçilir mi, geçilmez mi bilemiyorum.

    Konuyu devretsek daha kötü şeyler bile olabilir çünkü her yapılan alışverişte sorun olmasa da, olduğu zaman kim haklı kim haksız ayırt edilemiyor bazen. Daha geçen gün oylama yapıp bir üyeyi listeye ekledik sebebiyse mağduriyeti gidermemesiydi. Fakat ne oldu? Üye özür diledi, kendisininde mağdur olduğunu söyledi ve listeden çıkarıldı. Listeye eklenmesini isteyen üyeler dahil çoğu üye yanlış işlem yaptığımı düşünüp, beni arada bıraktı. İkinci el mantığı ile olsa üyelerin kendi aralarında halletmeleri gerekiyor, yönetim olaya dahil olup arada kalmıyor. Kaldı ki ikinci elde referans sistemi var zaten.

    Referans sistemini bölüm yöneticisi olarak geldiğim ilk gün konuya dahil ettik, "bu nasıl iş, mesaj sayımız düştü, uğraşamayız referansla" tarzı tepkiler geldiği için geri kaldırdık. Bu olayın önü kesilmiyor, son söz tabi ki yönetimin.

    Konu kapatılsın veya kapatılmasın, herkes için hayırlısı neyse o olsun.




  • Bu konu kapatılırsa bu sefer de oyunların ana konularından satışlar sağlanır ve o işi daha kötü hale getirir. Çünkü illaki her üye oyunların ana konusuna satış için değil, bilgi edinmek ya da bir şeyler sormak için giriyor. Umarım kapatılmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANDREI

    Mesele üzerinde kısaca, tekrar bir görüş alışverişi yapalım o halde arkadaşlar. Detayları ve görüşme akabinde yaptığımız revizyonları akşama doğru net bir şekilde açıklayacağız.

    Bilmenizi isterim ki, anlaşıldığımızın aksine bu hareketleri sizleri mağdur etmek için değil, oluşan mağduriyetlerin önüne geçmek için yapıyoruz. Konuyu kapatmaktan ötürü oluşacak mağduriyet, bu noktada ise; değişiklikleri de bu yönde yaparız.

    İyi forumlar dilerim,


    İlginiz icin tesekkur ederiz umarim gorusmelerinizde herkesi memnun eden bir sonuc cikar, ve bizde kullanicilar olarak alisverislerimizi daha dikkatli yapmaya ozen gosteririz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Olumlu ve yapıcı olarak yorum sunan, görüş bildiren arkadaşlara teşekkür ederim. Yazdığım üzere, meseleyi herkes için en makul şekilde sonuçlandırmak adına yapılabilecekleri tartışıp, gelişmeleri paylaşacağız.
  • Belki gücü yok belki lux ama cd li oyun alma olayına herkes karsi.böyle önemli bir grubun kapanmaması gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa

    @ANDREI ve Güven hocam durumu çok güzel açıkladılar aslında. Bende konu ile uğraşırken sürekli düzen tutturmayı amaçlıyordum. Fakat çoğu üye bunu fırsat bilip, beni suçlu duruma düşürmeye çalıştı. Bende, üst yönetimi konu için sürekli rahatsız edip, düştüğüm durumu anlatıyordum bunca zaman. Her sorunlu alışverişte yönetim arada kalıyor buna emin olabilirsiniz arkadaşlar. Bunun önüne geçilir mi, geçilmez mi bilemiyorum.

    Konuyu devretsek daha kötü şeyler bile olabilir çünkü her yapılan alışverişte sorun olmasa da, olduğu zaman kim haklı kim haksız ayırt edilemiyor bazen. Daha geçen gün oylama yapıp bir üyeyi listeye ekledik sebebiyse mağduriyeti gidermemesiydi. Fakat ne oldu? Üye özür diledi, kendisininde mağdur olduğunu söyledi ve listeden çıkarıldı. Listeye eklenmesini isteyen üyeler dahil çoğu üye yanlış işlem yaptığımı düşünüp, beni arada bıraktı. İkinci el mantığı ile olsa üyelerin kendi aralarında halletmeleri gerekiyor, yönetim olaya dahil olup arada kalmıyor. Kaldı ki ikinci elde referans sistemi var zaten.

    Referans sistemini bölüm yöneticisi olarak geldiğim ilk gün konuya dahil ettik, "bu nasıl iş, mesaj sayımız düştü, uğraşamayız referansla" tarzı tepkiler geldiği için geri kaldırdık. Bu olayın önü kesilmiyor, son söz tabi ki yönetimin.

    Konu kapatılsın veya kapatılmasın, herkes için hayırlısı neyse o olsun.


    Mustafa hocam referans sisteminin geri gelmesi en kesin çözüm.Telefon numarası onayı gerektiğinden dolandırıcılığın büyük noktada önüne geçilmiş oluyor.Varsın bazı üyelerin mesaj sayısı düşsün,benim de düşüyor ama konunun devamı için son derece gerekli bir önlem.Bence bir müddet bu şekilde deneyip sonuca varmalısınız.




  • ANDREI kullanıcısına yanıt
    Sağduyulu yaklaştığınıza ve kapatmadan bir çözüm arayacağınıza inanıyorum.
    Her türlü katı kurala bile uyulacağına inanıyorum, yeterki sorunsuz alışverişler ve kardeşlikler yapılmaya devam edilsin, kimse itiraz etmeyecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANDREI

    Olumlu ve yapıcı olarak yorum sunan, görüş bildiren arkadaşlara teşekkür ederim. Yazdığım üzere, meseleyi herkes için en makul şekilde sonuçlandırmak adına yapılabilecekleri tartışıp, gelişmeleri paylaşacağız.

    Bizlerde ilgi ve alakanizdan dolayi size tesekkur eder guzel haberlerinizi bekliyor olacagiz:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.