Şimdi Ara

PTT'yi Nereye Şikayet Edeceğim ! :@

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
12.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iyi günler. Kapıda ödemeli ürün yolladım ve 2 gün sonra elimdeki kağıtla paramı almam gerekirken 5,6 gün sonra kapınıza kağıt gelecek diyerek adam başından savurdu beni. Diğer adam bana 2 gün sonra demişti ! Sikayetvar.com deseniz, tüm şikayetler boş ! Ulaşamıyorumda telefonlardan, iletişim bilgilerinde bir sürü telefon var.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    PTT'ye Nasıl Şikayette Bulunulur?

    PTT ile ilgili bir şikayette bulunmanız gerektiğinde, aşağıdaki yollardan birini izleyebilirsiniz:

    • PTT Şikayet Hattı: 444 1 788 numaralı telefondan PTT Şikayet Hattı'na ulaşabilirsiniz. Bu hat, 7/24 hizmet vermektedir.
    • PTT CİMER'e Şikayet: CİMER (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi) üzerinden PTT ile ilgili şikayetlerinizi iletebilirsiniz. CİMER'e şikayet etmek için cimer.csb.gov.tr adresini ziyaret edebilir veya CİMER mobil uygulamasını kullanabilirsiniz.
    • PTT Müşteri Hizmetleri: PTT'nin musterihizmetleri.ptt.gov.tr adresindeki müşteri hizmetleri formunu doldurarak şikayetinizi iletebilirsiniz.
    • PTT Genel Müdürlüğü: PTT Genel Müdürlüğü'ne yazılı olarak şikayette bulunabilirsiniz. PTT Genel Müdürlüğü'nün adresi şu şekildedir:

    • PTT Genel Müdürlüğü

    • Necatibey Caddesi No: 110
    • Ulus - Ankara

    Şikayetinizde, şikayetinizin konusunu net bir şekilde belirtmeli ve gerekli kanıtları eklemelisiniz. PTT, şikayetinizi en kısa sürede değerlendirecek ve size geri dönüş sağlayacaktır.

    PTT hangi bakanlığa bağlı olduğu sorusunun cevabı ise Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'dır. Ancak, PTT ile ilgili şikayetlerinizi doğrudan Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'na yapmak yerine yukarıda belirtilen yollardan birini kullanmanız tavsiye edilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Kamuya ait kuruluşları, sorun yaşadığınız kurumun yerel amirliğine dilekçe vererek, şikâyet sebebinizi detaylı yazarak bildiriniz.
    15 gün içerisinde cevaplamak zorunluluğu var.

    Olmadı aynı ilin/ilçenin valliliğine/kaymakamlığına...
    Olmadı, ilgili kuruluşun genel müdürlüğüne, o da olmadı kuruluşun bağlı olduğu bakanlığa kadar meseleyi taşıyabilirsiniz.

    Sizin sorununuza, başvurduğunuz alt makamdakiler ilgi göstermez ya da tatminkâr bir cevap vermezlerse, onların ağababaları genel müdürlük ve bağlı oldukları bakanlıktır.

    Bu durumda sizin Ulaştırma Bakanlığına kadar ulaşabileceğiniz çok geniş bir şikâyet spektrumunuz var.

    SORUNLARIN ÜSTESİNDEN GELMENİN BİRİNCİL YOLU, İNATÇI BİR KARAKTERE,ÖZGÜVEN VE MEDENİ CESARETE SAHİP OLMAYI GEREKTİRİR.

    Bu arada hepinize selâmlar...
    Yeni üyeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caspian sea monster -- 22 Temmuz 2010; 13:41:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caspian sea monster

    Kamuya ait kuruluşları, sorun yaşadığınız kurumun yerel amirliğine dilekçe vererek, şikâyet sebebinizi detaylı yazarak bildiriniz.
    15 gün içerisinde cevaplamak zorunluluğu var.

    Olmadı aynı ilin/ilçenin valliliğine/kaymakamlığına...
    Olmadı, ilgili kuruluşun genel müdürlüğüne, o da olmadı kuruluşun bağlı olduğu bakanlığa kadar meseleyi taşıyabilirsiniz.

    Sizin sorununuza, başvurduğunuz alt makamdakiler ilgi göstermez ya da tatminkâr bir cevap vermezlerse, onların ağababaları genel müdürlük ve bağlı oldukları bakanlıktır.

    Bu durumda sizin Ulaştırma Bakanlığına kadar ulaşabileceğiniz çok geniş bir şikâyet spektrumunuz var.

    SORUNLARIN ÜSTESİNDEN GELMENİN BİRİNCİL YOLU, İNATÇI BİR KARAKTERE,ÖZGÜVEN VE MEDENİ CESARETE SAHİP OLMAYI GEREKTİRİR.

    Bu arada hepinize selâmlar...
    Yeni üyeyim.

    Öncelikle hoşgeldin.

    Hocam detaylı açıklaman için çok teşekkür ederim. Amirlik gibi yeri aradım, param ortada duruyor hiç bir yere yatmamış. Sağolsun oradaki ''şef'' diye seslendikleri adam, çok ilgilendi. Bulunduğum bölgeyi söyledim, paramı oraya havale etti. Yahu işin komik tarafı, oraya gittiğimde paramı zar zor aldım. Adamlar resmen bir şey bilmiyor.




  • Ekvador kullanıcısına yanıt
    valla bence şikayetini et bi daha böyle durumla karşılaşma yinede sen bilirsin
  • Bizimde postalarımızın bazıları 2 aydır aksıyor. Israrla şikayet etmeme rağmen düzelmedi. Ptt bildiğim kadarıyla 2013 civarında özelleştirildi. Ulaştırma Bakanlığı dışında bu kurumu şikayet edebileceğimiz neresi var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.