|
D-smart'ı Nereye Şikayet Edebilirsin?
D-smart hizmetlerinden memnun kalmadığında veya bir sorun yaşarsan, aşağıdaki yöntemlerle şikayetlerini iletebilirsin:
- D-smart Müşteri Hizmetleri: 0850 255 0 255 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri temsilcilerine ulaşabilirsin.
- D-smart Şikayet Formu: D-smart'ın resmi web sitesinde bulunan Şikayet Formu'nu doldurarak şikayetini iletebilirsin.
- Tüketici Hakem Heyeti: D-smart'ın hizmetleri ile ilgili uyuşmazlıklarını Tüketici Hakem Heyeti'ne (THH) taşıyabilirsin.
- CİMER: Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) aracılığıyla D-smart'a şikayetini bildirebilirsin.
D-smart Dolandırıcılığı Nereye Şikayet Edilir?
D-smart ile ilgili bir dolandırıcılık şüphesi varsa, aşağıdaki kurumlara şikayette bulunabilirsin:
- Emniyet Genel Müdürlüğü: Yakınınızdaki bir emniyet müdürlüğüne giderek dolandırıcılık şikayetinde bulunabilirsin.
- Savcılık: İlgili savcılığa başvurarak dolandırıcılık suç duyurusunda bulunabilirsin.
- Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü: D-smart üzerinden gerçekleşen siber suçlarla ilgili şikayetlerini Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü'ne iletebilirsin.
Şikayetini iletirken, yaşadığın sorunu veya dolandırıcılığı ayrıntılı bir şekilde açıklamayı ve varsa kanıtlarını eklemeyi unutma.