Şimdi Ara

D-smart'ı nereye şikayet edebilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
4
Favori
92.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar talepte bulunduğum halde kapatılmadı ve taahütüm 1 sene daha yenilendi. Herkese böyle yapıyorlarmış. Bu yüzsüz adamları nereye şikayet etmeli? Meydanı boş bulmuşlar, bir de inkar ediyorlar kapatma talebiniz yok diye üçkağıtçılar.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    D-smart'ı Nereye Şikayet Edebilirsin?

    D-smart hizmetlerinden memnun kalmadığında veya bir sorun yaşarsan, aşağıdaki yöntemlerle şikayetlerini iletebilirsin:

    • D-smart Müşteri Hizmetleri: 0850 255 0 255 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri temsilcilerine ulaşabilirsin.
    • D-smart Şikayet Formu: D-smart'ın resmi web sitesinde bulunan Şikayet Formu'nu doldurarak şikayetini iletebilirsin.
    • Tüketici Hakem Heyeti: D-smart'ın hizmetleri ile ilgili uyuşmazlıklarını Tüketici Hakem Heyeti'ne (THH) taşıyabilirsin.
    • CİMER: Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) aracılığıyla D-smart'a şikayetini bildirebilirsin.

    D-smart Dolandırıcılığı Nereye Şikayet Edilir?

    D-smart ile ilgili bir dolandırıcılık şüphesi varsa, aşağıdaki kurumlara şikayette bulunabilirsin:

    • Emniyet Genel Müdürlüğü: Yakınınızdaki bir emniyet müdürlüğüne giderek dolandırıcılık şikayetinde bulunabilirsin.
    • Savcılık: İlgili savcılığa başvurarak dolandırıcılık suç duyurusunda bulunabilirsin.
    • Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü: D-smart üzerinden gerçekleşen siber suçlarla ilgili şikayetlerini Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü'ne iletebilirsin.

    Şikayetini iletirken, yaşadığın sorunu veya dolandırıcılığı ayrıntılı bir şekilde açıklamayı ve varsa kanıtlarını eklemeyi unutma.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

    http://www.tk.gov.tr/tuketici/basvuru_ve_sikayetler.php
  • 2 seferdir bize de süpriz yapıyorlar. Çok saçma şeyler dönüyor. İnanılmaz sinirlerimiz bozuldu öyle böyle değil.

    Dsmartın kendisine, BTK'ya, şikayet ile ilgili özel internet sitelerine yazmayı düşünüyorum, yetmezse tüketici sorunları hakem heyetine başvurabilirim.

    Parasıyla rezil ediyorlar insanları, telefonda söylenen sözlerin hiç birini kale almadan kendi kafalarına göre yapıyorlar istediklerini. REZİLLİK diz boyu
  • Otomatik ödeme talimatınız var mı?
  • arkadaşlar benimde abonelik iptalim olduğu halde yayın olarak iptal edip parasını yine istiyorlar bu kadar yüzsüzler ,şikayet ettim bakalım ne sonuç çıkacak
  • d smart dolandırının önde gidenidir.benide dolandırdılar.smile adsl +d smart hd kullanmam için günlerce telefon ettiler.abonelik iptali durumunda ne kadar cezası var diye sorduğumda bana sadece izlediğim her ay için sadece 6 tl ceza ödersiniz demişlerdi.aradan 11 ay geçti şimdi kapatma talebinde bulundum 600 tl cezası var dediler.üstelik abonelik sürem dolduğunda bile cihaz benim olmuyormuş extra para alıyolarmış.ama bu baş belasını bana satarken cihaz 2 sene sonra sizin olacak demişlerdi.
  • arkadaşlar dsmart smile kampanyasına başvurmuştum.sonra kampanyadan vazgeçtim.smile bağlanmadan önce iptal başvurusunda bulundum.böyle olduğu halde 1 hafta sonra smile bağlandı.iptal ettirmek için ne yapmalıyım.başka internet sağlayıcı firmaya geçsem ne olur?
  • D smarta gerçekleri . . .

    Mart ayında çoğu kişi gibi bende Formula 1 için d-smart geçtim geçmez olsaydım, çoğu firma gibi geçiş süresinde ve bağlantı kuruluna kadar ilgi on üzerinden 10 cihaz D-Smart ın TDS866NDGX Adlı modeli 1080i destekli Full HD paket 2 yıl sözleşmeli 8 Mb/s sınırsız internet ile 130 TL (Panasonic viera 116 inch Full HD 1080p), cihazı kurdular (Ankara - Etimesğut d-smart yetkili servisi) gittiler (herhangi bir ön bilgi yok akıllı kumanda olsun - d smart ile olsun sadece kurmayı biliyorlar cihaz hakkında bir ön bilgileri yok belli) akşam üstü d-smart baktım kumanda ses yükseltmek istediğin zaman 15 defa tuşlamamın ardından 1 kademe veya kanal değiştirme veya d-smart kapattığını gördüm ertesi gün bağlayan teknik servisi aradım, bana cihazın yanına gelemiceklerini, benim oraya götürmem gerektiğini söyledi !!! (Cihaz garantili 2 yıl !!!) Cihazı şahsi aracımla götürdüm 2 katlı bir bina üst kat d-smart çıkarttım yetkili diye tabir edilen kişi cihazı 32 ekran bir televizyona bağladı, bak bunda bir sorun yok dedi nasıl olur dedim ben kumandada sıkıntı var desemde bak işte sorun diye bir cevap alınca cihaz ile beraber eve gittim aradım yetkili servisi dedim halen aynı bu kumanda 10 defa farklı tuşlara basıyorum 1 tanesini okuyor dedim, cevap sizin apartmanın sinyalinden ! Dedim bari konu hakkında bilgin yok yalan söyleme, sinyal kalitesi %100 görünüyor neyin sinyali bozuk kapattım telefonu, aradım müşteri ilişkilerini bayan bir arkadaş (İsmini almadım keşke alsaydım !) çıktı konuyu izah ettim kendisine d-smart kapatın fişi çekin takın fabrika ayarları (yeniden kurduk beraber cihazı !) diciver arızalı kumanda sinyallerini almıyor akıllı kumanda ile Televizyonu kumanda etmek istediğimde herhangi bir sıkıntı yok televizyonun kendi orijinal kumandası gibi bir takılma farklı bir komut aktarma gibi bir sorunu yok diyorum ama d-smart moduna alınca kumandayı kanal değiştirme için 5 defa ses açmak için 15 defa basıyorum kumanda bazen d-smart kapatıyor veya sesi açmak yerine kanal değiştiriyor diyorum bana dediği cevap 10 dk konuşma için 5 defa diyişi yetkili servise götürün dedi bende onlardaki 32 Ekran küçük bir cihaz orda normal bir sıkıntısı yok benim evimde kullandığım cihaz 1080p Full HD akabinde . . . Evinize gelir ama 30 TL alır DUR Bİ DAKKA neden 30 TL senin garantili cihazın değil mi bu ! Ne parası bu. Siz kuralı 10 gün olmadı evde arıza teşhisi için 30 TL D-smart vermek zorundasın diyor bu parayı, dedim bu sizin sorununuz bana sorunsuz bir şekilde cihazı kurmak zorundasınız siz bunu yaptınız mı hayır, neden ben bir arıza teşhisi için 30 TL veriyim bu sizin hatanız bunu düzeltmek size düşer, yetkili birini bağlayın dedim teknik servisten biri (ismini keşke alsaydım ama insan sinirlenince yapıcaklarınıda unutuyor) Aynı diyalog, aynı konuşma, ertesi gün müşteri hizmetleri 5 dakika sonunda artık santral de bıktı beklemekten aradığınız numaradan size ulaşmamızı istiyorsanız 1 tuşlayın biz size dönelim dedi ok dedim kapattım ertesi gün aradı müşteri hizmetleri dedim dciver arızalı gelin bunu değiştirin kardeşim bıktım sizden çevremdekiler d-smart geçme pişman olursun dediler, ama zorunlu olarak geçtim sonuç tabiî ki hüsran, bana yardımcı olun kardeşim dedim (10 dk geçti buğra bey ile konuşmamız ), cihazın yanında mısınız dedi yok akşam arıyalım dedi tamam dedim iş yerindeyim akşam 18:30 arayın akşam 12.04.2012 tarihinde 18:30 aradı (çok şaşırdım açıkçası ) fişi çek yön tuşlarından sağdakine basılı tutun baktım güncelleme yapıyor herhalde sorunum çözüldü dedim 10 dk sonra ben arı cam güncelleme bitince aradı 18:40 dedim tamam sıkıntım çözüldü kapattım telefonu 5 dk sonra eski haline geldi dciver aradım geri 3 dk bekledikten sonra bir bayan çıktı (ismini almadım) fişi çek tak aynımı AYNI, ben sizi teknik servise bağlıyım BAĞLAYIN, başka birisi (isim almaya gerek duymuyorum artık!!!!) fişi çıkar (dedim bunları yaptım ben fabrika ayarları olsun kumanda sıfırlama olsun yeter artık şu dciverin değiştirilmesini istiyorum elinizde HD paket altında sattığınız dciverlar neler söylermisiniz tık yok konuştuğum kişi d-smart HD paket adı altında hangi dcivier ları sattığını BİLMİYOR !!! Şaka gibi dimi ,) kumanda pili çıkar cihazı aç kumanda pili tak aynımı AYNI dedim müdürünüz veya en yetkiliniz kimse ona bağlayın onunla görüşmek istiyorum (10 DK konuştuktan sonra) !!! Devamında bölüm şefi, bölüm amiri sorun çözücü dedim heralde bu kişi artık YETER !!! Murat YEĞEN Birim amiri olarak tanıttı kendisini dedim sıkıntımı bide size mi anlatı cam bıktım artık çözün şu sorunu bu dciver değiştirilmesini istiyorum benim değiştirme yetkim yok dedi !!! Bu kumanda çalışmıyor diyorum dedim sizde başka bir yalan söyleyin (sinyalden, televizyondan, kablodan) bitsin bu iş artık yeter dedi ki altyapı çalışmamız var bundan dolayı dedim ne alaka sen dciver ile ilgili bu kumanda etmiyor dciveri altyapı ile ne ilgisi var kardeşim diyorum 20 dk konuşma sonunda başladığınız yere döndük çünkü Murat YEĞEN her ne kadar kendisinin yetkili olduğunu söylese de bir yetkisinin bulunmadığını kendi söyledi! Benim ona söylediğim çözüm ise şu D-smart HD paket altında kaç dciverınız varsa misal 5 tane (yetkili servise göre değişir diyor, kardeşim ben onlarla tartıştım telefonda adamların bişiyden anladıkları yok sen bana söyle HD uyumlu en iyi dciver veya modellerini ver ben araştırıyım ondan isteyim ondan kursunlar sende not düşersin sisteme -hani kayıt alırken kimin bağlı canı ne zaman evde oluca mızı sisteme not düşüyorsunuz ya ondan- benim yetkim yok diyor ! Yetkin yoksa benle neden konuşuyorsun bir şeyi çözemiceksen neden ben sana dil döküyorum !!!! Allahım sabır ver akabinde dciveri kuranlar yarın gelip diverı alacaklar ücretsiz olarak bu sorunu çözdü hakkını yememek lazım !

    D-smart işte bu !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih714

    D smarta gerçekleri . . .

    Mart ayında çoğu kişi gibi bende Formula 1 için d-smart geçtim geçmez olsaydım, çoğu firma gibi geçiş süresinde ve bağlantı kuruluna kadar ilgi on üzerinden 10 cihaz D-Smart ın TDS866NDGX Adlı modeli 1080i destekli Full HD paket 2 yıl sözleşmeli 8 Mb/s sınırsız internet ile 130 TL (Panasonic viera 116 inch Full HD 1080p), cihazı kurdular (Ankara - Etimesğut d-smart yetkili servisi) gittiler (herhangi bir ön bilgi yok akıllı kumanda olsun - d smart ile olsun sadece kurmayı biliyorlar cihaz hakkında bir ön bilgileri yok belli) akşam üstü d-smart baktım kumanda ses yükseltmek istediğin zaman 15 defa tuşlamamın ardından 1 kademe veya kanal değiştirme veya d-smart kapattığını gördüm ertesi gün bağlayan teknik servisi aradım, bana cihazın yanına gelemiceklerini, benim oraya götürmem gerektiğini söyledi !!! (Cihaz garantili 2 yıl !!!) Cihazı şahsi aracımla götürdüm 2 katlı bir bina üst kat d-smart çıkarttım yetkili diye tabir edilen kişi cihazı 32 ekran bir televizyona bağladı, bak bunda bir sorun yok dedi nasıl olur dedim ben kumandada sıkıntı var desemde bak işte sorun diye bir cevap alınca cihaz ile beraber eve gittim aradım yetkili servisi dedim halen aynı bu kumanda 10 defa farklı tuşlara basıyorum 1 tanesini okuyor dedim, cevap sizin apartmanın sinyalinden ! Dedim bari konu hakkında bilgin yok yalan söyleme, sinyal kalitesi %100 görünüyor neyin sinyali bozuk kapattım telefonu, aradım müşteri ilişkilerini bayan bir arkadaş (İsmini almadım keşke alsaydım !) çıktı konuyu izah ettim kendisine d-smart kapatın fişi çekin takın fabrika ayarları (yeniden kurduk beraber cihazı !) diciver arızalı kumanda sinyallerini almıyor akıllı kumanda ile Televizyonu kumanda etmek istediğimde herhangi bir sıkıntı yok televizyonun kendi orijinal kumandası gibi bir takılma farklı bir komut aktarma gibi bir sorunu yok diyorum ama d-smart moduna alınca kumandayı kanal değiştirme için 5 defa ses açmak için 15 defa basıyorum kumanda bazen d-smart kapatıyor veya sesi açmak yerine kanal değiştiriyor diyorum bana dediği cevap 10 dk konuşma için 5 defa diyişi yetkili servise götürün dedi bende onlardaki 32 Ekran küçük bir cihaz orda normal bir sıkıntısı yok benim evimde kullandığım cihaz 1080p Full HD akabinde . . . Evinize gelir ama 30 TL alır DUR Bİ DAKKA neden 30 TL senin garantili cihazın değil mi bu ! Ne parası bu. Siz kuralı 10 gün olmadı evde arıza teşhisi için 30 TL D-smart vermek zorundasın diyor bu parayı, dedim bu sizin sorununuz bana sorunsuz bir şekilde cihazı kurmak zorundasınız siz bunu yaptınız mı hayır, neden ben bir arıza teşhisi için 30 TL veriyim bu sizin hatanız bunu düzeltmek size düşer, yetkili birini bağlayın dedim teknik servisten biri (ismini keşke alsaydım ama insan sinirlenince yapıcaklarınıda unutuyor) Aynı diyalog, aynı konuşma, ertesi gün müşteri hizmetleri 5 dakika sonunda artık santral de bıktı beklemekten aradığınız numaradan size ulaşmamızı istiyorsanız 1 tuşlayın biz size dönelim dedi ok dedim kapattım ertesi gün aradı müşteri hizmetleri dedim dciver arızalı gelin bunu değiştirin kardeşim bıktım sizden çevremdekiler d-smart geçme pişman olursun dediler, ama zorunlu olarak geçtim sonuç tabiî ki hüsran, bana yardımcı olun kardeşim dedim (10 dk geçti buğra bey ile konuşmamız ), cihazın yanında mısınız dedi yok akşam arıyalım dedi tamam dedim iş yerindeyim akşam 18:30 arayın akşam 12.04.2012 tarihinde 18:30 aradı (çok şaşırdım açıkçası ) fişi çek yön tuşlarından sağdakine basılı tutun baktım güncelleme yapıyor herhalde sorunum çözüldü dedim 10 dk sonra ben arı cam güncelleme bitince aradı 18:40 dedim tamam sıkıntım çözüldü kapattım telefonu 5 dk sonra eski haline geldi dciver aradım geri 3 dk bekledikten sonra bir bayan çıktı (ismini almadım) fişi çek tak aynımı AYNI, ben sizi teknik servise bağlıyım BAĞLAYIN, başka birisi (isim almaya gerek duymuyorum artık!!!!) fişi çıkar (dedim bunları yaptım ben fabrika ayarları olsun kumanda sıfırlama olsun yeter artık şu dciverin değiştirilmesini istiyorum elinizde HD paket altında sattığınız dciverlar neler söylermisiniz tık yok konuştuğum kişi d-smart HD paket adı altında hangi dcivier ları sattığını BİLMİYOR !!! Şaka gibi dimi ,) kumanda pili çıkar cihazı aç kumanda pili tak aynımı AYNI dedim müdürünüz veya en yetkiliniz kimse ona bağlayın onunla görüşmek istiyorum (10 DK konuştuktan sonra) !!! Devamında bölüm şefi, bölüm amiri sorun çözücü dedim heralde bu kişi artık YETER !!! Murat YEĞEN Birim amiri olarak tanıttı kendisini dedim sıkıntımı bide size mi anlatı cam bıktım artık çözün şu sorunu bu dciver değiştirilmesini istiyorum benim değiştirme yetkim yok dedi !!! Bu kumanda çalışmıyor diyorum dedim sizde başka bir yalan söyleyin (sinyalden, televizyondan, kablodan) bitsin bu iş artık yeter dedi ki altyapı çalışmamız var bundan dolayı dedim ne alaka sen dciver ile ilgili bu kumanda etmiyor dciveri altyapı ile ne ilgisi var kardeşim diyorum 20 dk konuşma sonunda başladığınız yere döndük çünkü Murat YEĞEN her ne kadar kendisinin yetkili olduğunu söylese de bir yetkisinin bulunmadığını kendi söyledi! Benim ona söylediğim çözüm ise şu D-smart HD paket altında kaç dciverınız varsa misal 5 tane (yetkili servise göre değişir diyor, kardeşim ben onlarla tartıştım telefonda adamların bişiyden anladıkları yok sen bana söyle HD uyumlu en iyi dciver veya modellerini ver ben araştırıyım ondan isteyim ondan kursunlar sende not düşersin sisteme -hani kayıt alırken kimin bağlı canı ne zaman evde oluca mızı sisteme not düşüyorsunuz ya ondan- benim yetkim yok diyor ! Yetkin yoksa benle neden konuşuyorsun bir şeyi çözemiceksen neden ben sana dil döküyorum !!!! Allahım sabır ver akabinde dciveri kuranlar yarın gelip diverı alacaklar ücretsiz olarak bu sorunu çözdü hakkını yememek lazım !

    D-smart işte bu !!!


    Okurken ben yoruldum hocam dijital platformlara geçmemeniz konusunda burada yüzlerce mesaj var keşke dikkate alsaydınız.Neyse bu saatten sonra allah kurtarsın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ne digiturk nede dmsart ototmatik talimat vermeyin bunların hepsi dolandırıcıdır. her ay sabit fatura gelirken bir ay iki katı fatura bedeli alırlar sizden sonra ugraşır durursunuz. size yardımcı olabilecek tüketici hakları dernekelri var yarın en yakın tüketici dernegine gidip sorunununuzu çözmek için destek alabilrisiniz
  • biz söylüyoruz anlatmaya çalışıyoruz bilgilendirmeye çalışıyoruz ama kötü olan yine biz oluyoruz ya işte ona yanıyorum
  • bir size degil efen genel anlamda herkese yapiyorlar smile de dsmati da ayni bok temizlemeye ugrasirken bile bulasiyo af edersiniz bok ya
  • Allahım sabır ver akabinde dciveri kuranlar yarın gelip diverı alacaklar ücretsiz olarak bu sorunu çözdü hakkını yememek lazım !

    Murat YEĞEN yalancı biri olduğunu iyice anladım sözde yetkili servisi yönlendirecekti ne gelen oldu nede giden şikayetim var sitesine yazdığım yazıya olucakki müşteri temsilcisi aradı, Murat YEĞEN işlem yapıcaklarını çünkü sisteme arızamın giderilmiş olduğunu yazdığını söyledi Ne diyosunuz arkadaşlar bu konuya d smart geçenlere geçmiş olanlara allah yardım etsin beddua et daha iyi ve daha sorunum çözülmedi !




  • 2007-2008 ÜYELERİ, SAKIN KANMAYIN TEKLİFLERE. BANA GEÇEN SENE 12.99 DAN FULL SD TEKLİFİ GELDİ 1 YIL SÜRELİ.. AĞIZLARINI ARADIM BAYA Bİ. EN AZ 3 KERE SORDUM 1 YIL SONUNDA SÖZLEŞMEYİ YENİLEMEZSEM, ÖMÜRBOYU AÇIK OLACAĞINI TAAHHÜT ETTİĞİNİZ KANALLAR HALA AÇIK OLARAK KALACAK MI DEDİM. EVET DEDİ, ZATEN O CİHAZINIZIN ÖZELLİĞİ BİZ DEĞİŞTİREMEYİZ DEDİ. SÖZLEŞEMYİ YENİLEMEZSENİZ ESKİ KANALLARINIZ AYNEN İZLEMEYE DEVAM EDERSİNİZ DEDİ.PEKİ GEÇELİM DEDİM. GEÇMEZ OLAYDIM. 1 YILIN DOLMASINA AZ Bİ SÜRE KALDI. M.H. Nİ ARADIM. DEDİM BEN PAKETİ YENİLEMİYCEM, ZATEN 2008 KASALARDA ÇOĞU KANAL AÇIK FAZLADAN PARA VERMEYE GEREK YOK DEDİM. NE DESE BEĞENİRSİNİZ, EĞER SÖZLEŞMEYİ YENİLEMEZSENİZ D-SMARTI GİRİŞ PAKETİNDEKİ KANALLARI İZLERSİNİZ DEDİ. ŞOK OLDUM. AMA GEÇEN SENEKİ KONUŞMAMIZDA BANA BU KANALARIN KAPATILAMAYACAĞI, BU HAKKIMIN ELİMDEN ALINAMAYACAĞI SÖYLENEREK BEN BU PAKETİ KABUL ETTİM DEDİM. O OZAMANKİ BİR KAMPANYAYDI, ŞİMDİ SÖZLEŞMEYİ YENİLEMEZSENİZ EMİN OLUN D-SMART GİRİŞ PAKETİNİ İZLERSİNİZ ANCA DEDİ. YEMİN EDİYORUM O AN SADECE TELEFONUN KARŞISINDAKİNE TÜKÜREBİLME İMKANI OLAN Bİ TELEFON DÜŞÜNDÜM. RESMEN DOLANDIRILDIM. KANDIRILDIM. İŞİN PARASINDA DEĞİLİM, HAKSIZLIĞA GELEMİYORUM AAABİİ....GERÇEKTEN BUNU YAPABİLİRLER Mİ, HAKLARI VAR MI. BU ŞEREFSİLERE KARŞI BEN NE YAPABİLİRİM YARDIMCI OLUN LÜTFEN =(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taz__devil84

    2007-2008 ÜYELERİ, SAKIN KANMAYIN TEKLİFLERE. BANA GEÇEN SENE 12.99 DAN FULL SD TEKLİFİ GELDİ 1 YIL SÜRELİ.. AĞIZLARINI ARADIM BAYA Bİ. EN AZ 3 KERE SORDUM 1 YIL SONUNDA SÖZLEŞMEYİ YENİLEMEZSEM, ÖMÜRBOYU AÇIK OLACAĞINI TAAHHÜT ETTİĞİNİZ KANALLAR HALA AÇIK OLARAK KALACAK MI DEDİM. EVET DEDİ, ZATEN O CİHAZINIZIN ÖZELLİĞİ BİZ DEĞİŞTİREMEYİZ DEDİ. SÖZLEŞEMYİ YENİLEMEZSENİZ ESKİ KANALLARINIZ AYNEN İZLEMEYE DEVAM EDERSİNİZ DEDİ.PEKİ GEÇELİM DEDİM. GEÇMEZ OLAYDIM. 1 YILIN DOLMASINA AZ Bİ SÜRE KALDI. M.H. Nİ ARADIM. DEDİM BEN PAKETİ YENİLEMİYCEM, ZATEN 2008 KASALARDA ÇOĞU KANAL AÇIK FAZLADAN PARA VERMEYE GEREK YOK DEDİM. NE DESE BEĞENİRSİNİZ, EĞER SÖZLEŞMEYİ YENİLEMEZSENİZ D-SMARTI GİRİŞ PAKETİNDEKİ KANALLARI İZLERSİNİZ DEDİ. ŞOK OLDUM. AMA GEÇEN SENEKİ KONUŞMAMIZDA BANA BU KANALARIN KAPATILAMAYACAĞI, BU HAKKIMIN ELİMDEN ALINAMAYACAĞI SÖYLENEREK BEN BU PAKETİ KABUL ETTİM DEDİM. O OZAMANKİ BİR KAMPANYAYDI, ŞİMDİ SÖZLEŞMEYİ YENİLEMEZSENİZ EMİN OLUN D-SMART GİRİŞ PAKETİNİ İZLERSİNİZ ANCA DEDİ. YEMİN EDİYORUM O AN SADECE TELEFONUN KARŞISINDAKİNE TÜKÜREBİLME İMKANI OLAN Bİ TELEFON DÜŞÜNDÜM. RESMEN DOLANDIRILDIM. KANDIRILDIM. İŞİN PARASINDA DEĞİLİM, HAKSIZLIĞA GELEMİYORUM AAABİİ....GERÇEKTEN BUNU YAPABİLİRLER Mİ, HAKLARI VAR MI. BU ŞEREFSİLERE KARŞI BEN NE YAPABİLİRİM YARDIMCI OLUN LÜTFEN =(

    Ben de o halde sizinle aynı durumdayım.Ağustosta 1 yıllık süre doluyor.Uzatmak istemiyorum.
    Bana da eskiden açık olan kanallarınız gene açık kalacak demişlerdi.




  • Smıle adsl D smart a mayıs 2012 de abonelik sözleşmesi yaptım.gelen ilk fatura anlaştığımız tutarın üzerinde olduğundan abonelik iptali istedim ve maceram başladı .ihtarname yolladım,btk ya şikayette bulundum,kaymakamlıktaki tüketici haklarına gittim ;Tüketici hakları iletişimle alaklı şikayetlere artık btk nın baktığını söyledi.Ellimdeki belgeleri yeşilköy merkezli btk ya götürüp şikayet dilekçesi oluşturdum. Cumhuriyet savcılığına gidip elimdeki belgelerle şikayetçi oldum.Bu belgelerin içerisinde abonelikten vazgeçenlere imzalatmak istedikleri bir form var ve bu form yasal değil,imzalatmadıkları sürecede aboneliği sonlandırmıyorlar,formda kendilerince gönderilecek olan her türlü borcu taahhüt ettiğinize dair imza atıyorsunuz .Bana dedikleri tutar 350 tl başka bir görüşmemizde de 380 tl dediler,yani formdan sonra kafalarına göre tutar göndermeye devam edecekler.bana 35tl gelmesi gerekirken ilk ay 90 tl geldi,bir buçuk ay sonra beni arayarak iki dönemlik fatura gönderdik dediler,şikayetlerim doğrultusunda da iki dönemlik faturanızı ödetmeyelim ,sonraki dönemlere faturalandırma yapalım vs dediler.son gelen fatura ise yine anlaştığımız tutarın üzerinde ve ben hiç bir faturalarını ödemedim,yıllarca uğraşmam gerekse yine uğraşacağım.Bu dava uzadıkça tüketici mahkemesinin yolu açılmış olacak bana ,çünkü belirli tutarın altındaki davalara bakmıyorlar.İletişimle alakalı bütün bakanlıklara üç aydır durmadan mail atıyorum,faks çekiyorum,belge yolluyorum,yazıklar olsun ne diyeyim,bu ülkede yaşamak çok zor.Açık açık dolandırıcılık,sahtekarlık yapıp kendilerini kurumlaştırmışlar ,kimsede sesini çıkartmıyor,doğan bey in medyadaki gücüne karşı tüketicileri savunan yazarlar ve karşı tarafında olan kanallar bile haber yapamıyor.Durum bu arkadaşlar.




  • Size tavsiyem dsmart,digiturk,superonline ve turkcell gibi abone sayısı çok olduğu için her türlü üç kağıdı yapan firmaların mh ile yaptığınız telefon görüşmelerini kaydedin.ilerde kullanmasanız bile en azından mh gözünü korkutmada işe yarar.sonuçta haklı olduğunuzu düşünüyorsanız bu şerrolara karşı her türlü önlemi almak en büyük hakkınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smıleye inat

    Smıle adsl D smart a mayıs 2012 de abonelik sözleşmesi yaptım.gelen ilk fatura anlaştığımız tutarın üzerinde olduğundan abonelik iptali istedim ve maceram başladı .ihtarname yolladım,btk ya şikayette bulundum,kaymakamlıktaki tüketici haklarına gittim ;Tüketici hakları iletişimle alaklı şikayetlere artık btk nın baktığını söyledi.Ellimdeki belgeleri yeşilköy merkezli btk ya götürüp şikayet dilekçesi oluşturdum. Cumhuriyet savcılığına gidip elimdeki belgelerle şikayetçi oldum.Bu belgelerin içerisinde abonelikten vazgeçenlere imzalatmak istedikleri bir form var ve bu form yasal değil,imzalatmadıkları sürecede aboneliği sonlandırmıyorlar,formda kendilerince gönderilecek olan her türlü borcu taahhüt ettiğinize dair imza atıyorsunuz .Bana dedikleri tutar 350 tl başka bir görüşmemizde de 380 tl dediler,yani formdan sonra kafalarına göre tutar göndermeye devam edecekler.bana 35tl gelmesi gerekirken ilk ay 90 tl geldi,bir buçuk ay sonra beni arayarak iki dönemlik fatura gönderdik dediler,şikayetlerim doğrultusunda da iki dönemlik faturanızı ödetmeyelim ,sonraki dönemlere faturalandırma yapalım vs dediler.son gelen fatura ise yine anlaştığımız tutarın üzerinde ve ben hiç bir faturalarını ödemedim,yıllarca uğraşmam gerekse yine uğraşacağım.Bu dava uzadıkça tüketici mahkemesinin yolu açılmış olacak bana ,çünkü belirli tutarın altındaki davalara bakmıyorlar.İletişimle alakalı bütün bakanlıklara üç aydır durmadan mail atıyorum,faks çekiyorum,belge yolluyorum,yazıklar olsun ne diyeyim,bu ülkede yaşamak çok zor.Açık açık dolandırıcılık,sahtekarlık yapıp kendilerini kurumlaştırmışlar ,kimsede sesini çıkartmıyor,doğan bey in medyadaki gücüne karşı tüketicileri savunan yazarlar ve karşı tarafında olan kanallar bile haber yapamıyor.Durum bu arkadaşlar.

    Yolun açık olsun dostum.Biraz uzun sürebilir bu işler.Malum mahkemeler falan.İnşl sonuç olumlu olur senin için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar ne önerirsiniz ne alalım ne izleyelim???
    ben sadece hd belgesel izlemek istiyorum başkada olayım yok
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.