Şimdi Ara

D-smart'ı nereye şikayet edebilirim? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
128
Cevap
4
Favori
92.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam forumdaşlar,
    26/10/2013 tarihinde almış olduğum yeni üyeliğimi 7 günlük cayma hakkımı kullanarak 29/10/2013 tarihinde iptal ettim.
    Müşteri temsilcisi kutu ve modemi iade edeceğim bayi hakkında bilgilendirme için dönüş yapılacağını söyledi.
    Ancak aradan bir hafta geçmesine rağmen dönüş yapılmadı. Bugün aradığımda iptal kaydımın oluşturulmadığını , hatta yapmış olduğum görüşmenin kaydının dahi bulunmadığını ve iptal için 161,00-TL taahhüt iptal bedeli ödemem gerektiğini söylediler. Daha sonra hukuki ve yasal haklarımı kullanacağı söylediğimde ne hikmetse birden telefon kaydım bulundu.
    Bu D-smart kadar adi bir firma daha bulunmamaktadır. İnsanların cebinde üç kuruşa göz diken karşılığında hiçbir hizmet de vermeyen bu şirketi kınıyorum ve kimseye de tavsiye etmiyorum.
    Twitter'dan mesaj yağmuruna tuttum hemen dönüş yapacaklarını söylediler bakalım.
    Niye iptal ettiğime gelirsek HD diyerek verdikleri kanallar benim SD uydu cihazının verdiği görüntünün yanına yaklaşamaz.
    D-Smart Hd yayın falan yapmıyor, çözünürlük 800*600 bile değil resmen çamur.
    Ayrıca Maxi Spor paketi diye sattıkları pakette La Liga ve Euroleauge maçları yok. Bunun için ayrıca 10-TL daha istiyorlar ..
    Sonuç olarak kimseye tavsiye etmem..




  • sikayetvar.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu okudum da baya mağdur olan arkadaşlar var fakat birazda suç bizde millet olarak hemen herşeye atlayan milletiz. ben 2009 dan beri d samart abonesiyim defalarca arandım 15 tl ciik dendi şu şu şu paketi verelim size hiç birini kabul etmedim çünkü biliyorum başıma ne geleceğini onlar kafalarına göre bayramdır seyrandır yılbaşıdır hediye paket açarlar bende izlerim aslada faturalı abone olmam


    şimdi birde uydu alıcılı led tv alınca hızlıal.com dan giriş paketi modül aldım 2 yıl hd bedava 1 ay sinama 1 ayda spor artı blu bedava vermişler onlar bitene kadar izlerim bitincede öyle kalır yine ararlar ama asla atlamam. size tavsiyem yok net paket artı full kanal paket şu kadara verelime kanmayın hele kredi kartı amaann ha böyle başınız yanar kurtulan arkadaşlara geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 12 Kasım 2013; 7:26:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    konuyu okudum da baya mağdur olan arkadaşlar var fakat birazda suç bizde millet olarak hemen herşeye atlayan milletiz. ben 2009 dan beri d samart abonesiyim defalarca arandım 15 tl ciik dendi şu şu şu paketi verelim size hiç birini kabul etmedim çünkü biliyorum başıma ne geleceğini onlar kafalarına göre bayramdır seyrandır yılbaşıdır hediye paket açarlar bende izlerim aslada faturalı abone olmam


    şimdi birde uydu alıcılı led tv alınca hızlıal.com dan giriş paketi modül aldım 2 yıl hd bedava 1 ay sinama 1 ayda spor artı blu bedava vermişler onlar bitene kadar izlerim bitincede öyle kalır yine ararlar ama asla atlamam. tavsiyem yok net paket artı full kanal paket şukadara kanmayın hele kredi kartı amaann ha böyle başınız yanar kurtulan arkadaşlara geçmiş olsun

    2009 yilinda aldiginiz cihaz ucretsiz olani mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv


    quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    konuyu okudum da baya mağdur olan arkadaşlar var fakat birazda suç bizde millet olarak hemen herşeye atlayan milletiz. ben 2009 dan beri d samart abonesiyim defalarca arandım 15 tl ciik dendi şu şu şu paketi verelim size hiç birini kabul etmedim çünkü biliyorum başıma ne geleceğini onlar kafalarına göre bayramdır seyrandır yılbaşıdır hediye paket açarlar bende izlerim aslada faturalı abone olmam


    şimdi birde uydu alıcılı led tv alınca hızlıal.com dan giriş paketi modül aldım 2 yıl hd bedava 1 ay sinama 1 ayda spor artı blu bedava vermişler onlar bitene kadar izlerim bitincede öyle kalır yine ararlar ama asla atlamam. tavsiyem yok net paket artı full kanal paket şukadara kanmayın hele kredi kartı amaann ha böyle başınız yanar kurtulan arkadaşlara geçmiş olsun

    2009 yilinda aldiginiz cihaz ucretsiz olani mi ?

    o zamanın parası 350 tl verdim cihaz ve aktivasyona evet faturasız cihazdı paket yoktu yani cihazım bozulmuştu hadi d smartı deneyelim dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 12 Kasım 2013; 7:27:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv


    quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    konuyu okudum da baya mağdur olan arkadaşlar var fakat birazda suç bizde millet olarak hemen herşeye atlayan milletiz. ben 2009 dan beri d samart abonesiyim defalarca arandım 15 tl ciik dendi şu şu şu paketi verelim size hiç birini kabul etmedim çünkü biliyorum başıma ne geleceğini onlar kafalarına göre bayramdır seyrandır yılbaşıdır hediye paket açarlar bende izlerim aslada faturalı abone olmam


    şimdi birde uydu alıcılı led tv alınca hızlıal.com dan giriş paketi modül aldım 2 yıl hd bedava 1 ay sinama 1 ayda spor artı blu bedava vermişler onlar bitene kadar izlerim bitincede öyle kalır yine ararlar ama asla atlamam. tavsiyem yok net paket artı full kanal paket şukadara kanmayın hele kredi kartı amaann ha böyle başınız yanar kurtulan arkadaşlara geçmiş olsun

    2009 yilinda aldiginiz cihaz ucretsiz olani mi ?

    o zamanın parası 350 tl verdim cihaz ve aktivasyona evet faturasız cihazdı paket yoktu yani cihazım bozulmuştu hadi d smartı deneyelim dedim.

    Suan kullaniyormusunuz siyah kasa mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv
    Suan kullaniyormusunuz siyah kasa mi ?

    evet halen kullanıyorum renk siyah değil gıri modeli YE 9500 XCIS



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 12 Kasım 2013; 15:03:53 >
  • Selam Arkadaşlar
    TTNet İnternet ve Tivibu kullanıcısıydım. D Smart müşteri hizmetlerinden arayan biri daha uygun bir fiyata hem tv hem de internet kullanabileceğimi söyledi. Ben de türk telekom ile taahhüdüm olabileceğini bu sebeple kontrol etmem gerektiğini bildirdim. Arayan yetkili, biz sistemden bunu görebiliyoruz taahhüdünüz yok geçiş yapabilirsiniz dedi. Gerekli işlemlerin hepsi bizim tarafımızdan halledilecektir hiçbir problem ile karşılaşmayacaksınız ve hiçbir masrafınız olmayacak dedi. Masrafım olmayacaksa kabul ediyorum dedim. Daha sonra kurulum için arayan bayi, HD pakete 6 tl fark ile sahip olabilirsiniz deyince D Smart'ın beni paketler ile ilgili eksik bilgilendirmesi sebebiyle talebimin iptal edilmesini istiyorum dedim. Aynı müşteri temsilcisi geri arayıp özür diledikten bir gün sonra teklife evet dedim ve HD paketi kabul ettim. Sözleşme koşullarına teyit verirken de yine TTNet ile ilgili problem yaşamayacağım ve bütün geçiş masraflarının DSmart tarafından karşılanması koşulu ile kabul ettim. Hatta evime kurulum için gelen bayi de masrafım olmayacağını doğrulamıştır. Ancak 1 hafta önce TTNet'den 579,40 TL tutarlı son ay faturası geldi. Ben de DSmart'ı aradım durumu anlattım. Talebimin kayıt altına alındığını birkaç gün içinde telefon görüşmelerimizin incelenerek tarafıma bilgi verileceği bildirilmiştir. 5 gün arayan soran olmadı. Tekrar aradım durumu yeniden izah ettim 2 gün içinde arayacağız dediler. O da doldu dün akşam tekrar aradım iptal edin üyeliklerimi dedim, sözleşme iptal cezası var iptal etmeyelim deyip şikayetimi tekrar dinleyip sizi en kısa zamanda arayacağız dediler. BTK ya şikayet yazısı da yazdım 1 hafta önce ordan da geri dönüş yok.
    Yani uzun sözün kısası ben bir hata yaptım ve Dsmarta geçeyim dedim. Üzücü olan, bunu şikayet edip hakkımı arayabileceğim düzgün bir muhatap bulamamış olmak. Haliyle adamların da yaptığı yanına kar kalıyor, forumları okudum yüzlerce madur var, hırsızlık ve dolandırıcılık üzerine kurulu bir sistem Dsmart.
    Elinden bir şey gelen ya da hukuki olarak bir yöntem bilen var ise benimle iletişime geçmesini rica ediyorum.
    Adalet bu kadar ayaklar altında olmamalı bence...
    Saygılar
    Sinan KAHYAOĞLU
    snn.kahyaoglu@gmail.com
    0 532 595 6256




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanmim

    Selam Arkadaşlar
    TTNet İnternet ve Tivibu kullanıcısıydım. D Smart müşteri hizmetlerinden arayan biri daha uygun bir fiyata hem tv hem de internet kullanabileceğimi söyledi. Ben de türk telekom ile taahhüdüm olabileceğini bu sebeple kontrol etmem gerektiğini bildirdim. Arayan yetkili, biz sistemden bunu görebiliyoruz taahhüdünüz yok geçiş yapabilirsiniz dedi. Gerekli işlemlerin hepsi bizim tarafımızdan halledilecektir hiçbir problem ile karşılaşmayacaksınız ve hiçbir masrafınız olmayacak dedi. Masrafım olmayacaksa kabul ediyorum dedim. Daha sonra kurulum için arayan bayi, HD pakete 6 tl fark ile sahip olabilirsiniz deyince D Smart'ın beni paketler ile ilgili eksik bilgilendirmesi sebebiyle talebimin iptal edilmesini istiyorum dedim. Aynı müşteri temsilcisi geri arayıp özür diledikten bir gün sonra teklife evet dedim ve HD paketi kabul ettim. Sözleşme koşullarına teyit verirken de yine TTNet ile ilgili problem yaşamayacağım ve bütün geçiş masraflarının DSmart tarafından karşılanması koşulu ile kabul ettim. Hatta evime kurulum için gelen bayi de masrafım olmayacağını doğrulamıştır. Ancak 1 hafta önce TTNet'den 579,40 TL tutarlı son ay faturası geldi. Ben de DSmart'ı aradım durumu anlattım. Talebimin kayıt altına alındığını birkaç gün içinde telefon görüşmelerimizin incelenerek tarafıma bilgi verileceği bildirilmiştir. 5 gün arayan soran olmadı. Tekrar aradım durumu yeniden izah ettim 2 gün içinde arayacağız dediler. O da doldu dün akşam tekrar aradım iptal edin üyeliklerimi dedim, sözleşme iptal cezası var iptal etmeyelim deyip şikayetimi tekrar dinleyip sizi en kısa zamanda arayacağız dediler. BTK ya şikayet yazısı da yazdım 1 hafta önce ordan da geri dönüş yok.
    Yani uzun sözün kısası ben bir hata yaptım ve Dsmarta geçeyim dedim. Üzücü olan, bunu şikayet edip hakkımı arayabileceğim düzgün bir muhatap bulamamış olmak. Haliyle adamların da yaptığı yanına kar kalıyor, forumları okudum yüzlerce madur var, hırsızlık ve dolandırıcılık üzerine kurulu bir sistem Dsmart.
    Elinden bir şey gelen ya da hukuki olarak bir yöntem bilen var ise benimle iletişime geçmesini rica ediyorum.
    Adalet bu kadar ayaklar altında olmamalı bence...
    Saygılar
    Sinan KAHYAOĞLU
    snn.kahyaoglu@gmail.com
    0 532 595 6256


    Bimer e yazın hocam denemekten zarar çıkmaz kesin sonuç

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lanet olsun bu d smarta da holdingine de ayıp ayıp ticaret ahlakı denilen bir şey var:
    D smart almadan önce bir kez daha düşünün!
    Faturamı 1 ay aksattım -olabilir insanlık hali unutulabilir- hemen tüm yayınları kapatmışlar ulusal ve yerel kanallar dahil, ayrıca internetimi de kesmişler.
    Hadi bunu anladım, ama neden diğer firmalar gibi bu d smart denilen şark kurnazı mail ya da sms ya da başka kanallardan abonesini uyarma ihtiyacı duymuyor.
    Tüm bunları yine geçtim borcumu ödeyeyim dedim 0 850 266 0 266 nolu telefonlarını aradım, karşıma çıkan telesekreter yoğunluk nedeniyle kapalıyız, lütfen internetten online işlemlerden işinizi halledin demesin mi?
    Arkadaş zaten internetimi de kestin nasıl yapıcaz biz bu işi?
    Şu anda evde internet televizyon yok, kitap okumaya yöneldik :) bilmeden çok iyi bir iş yaptılar :)
    Hakkımı helal etmiyorum bu doğan holdinge.
    Avea sından kurtuldum, sıra d smartında. Zaten petrol ofisinden de alışveriş yapmıyorum.
    Yazık, Türkiye Cumhuriyetinin sayılı holdinglerinden doğan holdingin durumuna bakın hakkaten yazık muhattap bulamıyorum!!!




  • Sevgili arkadaşlar Bu D-Smart Denen şereften ve haysiyetten yoksun kuruluş la adam akıllı bir hukuki mücadele yapmak için fikir ve yardımlarınıza ihtiyacım var.

    Sustukça bir şey yapmadıkça vatandaşı ahmak yerine koyup söğüşlüyor bunlar. TİCARİ AHLAK Denen bir olguya zaten sahip değiller.


    2007 abonesiyim tabi o zamanki şartlar hep milleti köprüye çekmekti.

    Lütfen dönemin reklam filmleri olan videoları izleyelim altta.

    http://m.youtube.com/watch?v=QzYxyPXAAJM

    http://m.youtube.com/watch?v=cNsHSxgLO_s
    Bizde dansözlük yok diyo.
    Çoğunuz bu reklamları htırlarsınız.

    Ve ben yeni abone değilim. O dönemki şartların abonesiyim. Ve reklamlara göre abone oldum.

    Daha düne kada sinema kanalları hariç tüm kanalları izliyordum.

    Bu yılın 4. Ayı gibi beni aradılar 10 tl ye. Sinema + Loca kanalları eski müşterilerimize özel filan diye.

    10 tl ne olacak. Türk kanallarındaki dizilerden ve reklam arası filimlerle uğraşmaktansa adam gibi film izleyelim dedim.

    Demez olaydım. Loca kanalı demişti loca kanalları için HD uydu alıcı lazımmış bilgilendirmediler.
    Abonelik başladı spor kanalım güme gitti.
    Aradan 6-7 ay geçti telefon onayı ile başladığım abonelik için dilekçe istedile. Üşenmedim onuda yolladım. Eski şartların temini ve ücretli izlediğim kanalların iptali için.

    Sonuç üyeliğim tamamen iptal edildi.
    Eski şartlarla izlediğim tüm kanallar kapandı.

    Bunun için beyoğlu hakem heyetine gittim ama ne dinledi nede yardımcı olacak bir bilgi verdi.

    Bir Avukatla görüşüp hukuki süreç düşünüyorum.
    Lakin avukat ücretleri biraz ürkütüyo.
    Profesyönel bir yardım veya parlak bir fikirle bunlarla uğraşmak ve hakkımı aramak istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba. 5 yıldır Dsmart NET abonesiydim. 3 Eylül 2013 tarihin de Dsmart Müşteri Hizmetleri tarafından aranarak yeni bir fiyat ve kampanya teklifinde bulunuldu. Dediklerine göre internet + tv paketi alırsam 49tl ödeyeceğimi söylediler. Ben de internete 49 tl ödediğim için tekliflerini kabul ettim. Daha sonra HD paket eklendiğinde 10 tl fark olduğunu söylediler. Bunu da kabul ettim ve üyeliğim başladı. Yaklaşık 1 ay sonra Dsmart'ı arayarak en üst pakete geçmek istediğimi söyledim. Fiyat olarak 69 tl ödeyeceğimi söylediler. Bende kabul ettim ve üyeliğe geçtim. Şuan Dsmart bayisinden ve müşteri hizmetlerinden öğrendiğime göre 93tl fatura geleceğini ve üyeliğimin bu şekilde olduğunu öğrendim. Müşteri hizmetlerini arayarak bu bilgiyi doğrulattım fakat kendileri, kendilerinin aramadığını ve böyle birşey teklif etmediklerini söyledi. Bende üyeliğim iptalini istedim ve benden 350tl tahahhüt iptali ödeyeceğimi söylediler. 1,5 aylık kullanım süresi için, dedikleri fiyatın üstünde fatura gelmesine rağmen iptal için istedikleri para ve sözünde durmadıkları için üyeliğimin iptalini ve bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.




  • arkadaşlar dsmart alalı yaklaşık 7 ay oldu. Uzatmadan; diğer arkadaşların yaşadığı sorunlara benzer sorunlar yaşadım ve telefonda müşteri temsilcileriyle bitmek bilmeyen konuşmalarımız oldu. Ancak son damla bugün geldi ve bardak taştı. İkamet değişikliği nedeniyle smart city tipi cihazdan standart hd cihaza geçmem gerekti. Çanak kurulumu için 96 tl ödemem gerektiği söylendi ve kabul ettim. Birkaç kez farklı zamanlarda arayıp farklı müşteri temsilcilerinden bu 96 tl dışında bir ödeme yapmayacağımın teyidini aldım. Bugün eve çanak kurmaya gelen arkadaşa daha kapıdan girer girmez 96 tl dışında bir şey ödeyip ödemeyeceğimi sordum ve 30 tl hizmet bedeli alacağını belirtti. Hizmet bedeli dediği cihazı kendi getirme ücretiymiş...Hah dedim kabus başlıyor ve yanılmadım; müşteri hizmetlerini arıyorum 30tl vermeyin diyorlar, tekrar arıyorum vermeniz gerekiyor diyorlar. Defalarca yaptığımız görüşmede 30 tl ödenmeyeceğinde mutabık kaldık hatta kurulum yapmadan gittiği için bayi hakkında şikayet açtılar. Müşteri temsilcisi bayiye kızdı ve derhal gelip kurulumu yapacaklar özür dileriz dedi. Birkaç saat sonra bayiyi aradım ve 30 tl ver gelelim dediler :) Müşteri hizmetlerini tekrar aradım 30 tl ver gelsinler dediler... Kapatma talebi oluşturdum 273 tl taahhüt cezası çıkardılar. Kapatma talebimi iptal ederek her ay normal ödememi ****dsmart kullanmadan**** yapmaya karar verdim; çünkü böylece taahhüt cezasını taksitle ödemiş olacağım. Buradan bela okuyan arkadaşların hepsine yürekten katılıyorum. Bu firma parası ile hizmet alan vatandaşları mağdur ediyor. Nereden bulaştım heves ettim bilmiyorum, hd tv izleyelim dedik, belamızı bulduk...




  • Devlet firmaları açık açık görmezden geliyor.

    Geçen bir haber sitesinde okudum Tr iphone 5s fiyatında Dünya ikincisiymiş. Vergiler hariç sıralama yapılmış gene Dünya ikincisi. Bu kadar vurguna pes.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaklaşık 2 sene önce 2008 abonelikle dsmart almıştım.

    zırt pırt arıyolar yok efendim size ozel 15tlye tüm kanallar açık olacak diye.telefonu meşgule atmama rağmen üst üste geri arıyolar.1 ayda 20kez aramışlardır ben bıktım onlar bıkmadım.bi seferinde üyelik bittikten sonra 2008 aktivasyonlu cihazımda açık olan kanalları izlemeye devam edecekmiyim dediğimde evet dediler bi düşüneyim dedim çünkü güvenmiyorum.

    şimdi tv lerde reklamlar dönüyor 2014 yılında dsmarta yeni kallar gelecek diye.

    en son aradıklarında üye yapalım dediler peki dedim siz yeni kanallar çıkartıysunuz mantık olarak şu an üye olursam 2014 te çıkan kanallar açık olmayacak haliyle tüm iyi film dizileri yeni kanallara yönlendireceksiniz deyince yok efendim 2014 te çıkan kanallarda açık olacak dedi .inanmıyorum dedim .sizi hatta bekleteyim tam olarak emin olmak için sorayım dedi tamam bekliyorum dedim.sonra kapadım telefonu =) maccera aramama gerek yok.

    birde modüllü giriş paketi üyeliğim var daha doğrusu 3ay kullanılmış üyelik.sahibinden de 3 taksitle 130a aldım memnunum.
    bikaç tane hd kanal var. bazen kayıt yapıyorum güzel oluor..

    BİRDE MAALESEF ÖMÜR BOYU ÜCRETSİZ DEDİKLERİ KANALLARIN BİRKAÇI GİTTİ örneğin discovery travel gibi.kanun olarak giden kanallar için hakkımız var mı bilmiyorum.mantıken olması lazım.en azından giden kanalın yerine başka bir kanal izlettirebilirler.




  • İlginçmiş. Müşteri hizmetlerinden hep iyi hizmet aldım ben. 10 dakika önce siteleri üzerinden televizyon aboneliğini sadece iptal etmeyi ''düşündüğümü'' nelirten bir mesaj atmıştım. Baktım şimdi hemen iptal talebiniz işleme alınmıştır diye mesaj geldi telefonuma. Şanslı mıyım neyim?
  • arkadaşlar bende 2009 da sadce dekoder alanlardanım hiçbir üyeliği yok onun dışında.onu da babam almış ..

    bu ağustos ayında bir bayan müşteri temsilcisi yok 3.cü sanslısınız bilmem ne diyip babamı abone yapmış ..sonra d smartı aradım hatalı olduklarını yanlış anladıklarını aboneliği iptal ettiklerini söylediler ama 3 ay sonra 44 lira fatura geldi yine aradım yine özür dileyip iptal ettiler. bu sefer yine mesaj geldi ben dilekçe yolamamışım üyeliğimi devam ettiriyolarmış..

    ya bunlar bizi keriz mi sanıyo anlamadım ne yapamk istediklerini. ben şikayetten bıktım asalak gibi yapıştılar nasıl kurtulcam ben bunlardan bıktım...

    yardım edin..teşekkürler BTK ya da yazdım ..ama babam olduğundan onun yazması laızmmışmış..parayı ödeyen benim babamın onayıyla yazıyorum..ama üye olurken sormazlar hemen üye yaparlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meretto

    arkadaşlar bende 2009 da sadce dekoder alanlardanım hiçbir üyeliği yok onun dışında.onu da babam almış ..

    bu ağustos ayında bir bayan müşteri temsilcisi yok 3.cü sanslısınız bilmem ne diyip babamı abone yapmış ..sonra d smartı aradım hatalı olduklarını yanlış anladıklarını aboneliği iptal ettiklerini söylediler ama 3 ay sonra 44 lira fatura geldi yine aradım yine özür dileyip iptal ettiler. bu sefer yine mesaj geldi ben dilekçe yolamamışım üyeliğimi devam ettiriyolarmış..

    ya bunlar bizi keriz mi sanıyo anlamadım ne yapamk istediklerini. ben şikayetten bıktım asalak gibi yapıştılar nasıl kurtulcam ben bunlardan bıktım...

    yardım edin..teşekkürler BTK ya da yazdım ..ama babam olduğundan onun yazması laızmmışmış..parayı ödeyen benim babamın onayıyla yazıyorum..ama üye olurken sormazlar hemen üye yaparlar.

    ne alakası varmış siz yazın btk ya d smart arayınca üyelik babanızın üstüneyse o konuşup iptal edebilir




  • smıleye inat S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, D-smart ile ben de ciddi sorunlar yaşadım, yaşıyorum. Aboneliğimi ben istemediğim halde 2 kez iptal ettiler. İnternetimi 10-15 gün geç bağladılar üstelik TTnetten geçiş işlemini üstüme yıktılar ve interneti bir kez kestiler. Tüm bunlar yetmezmiş gibi bir de Eylül 2013'e ait iki ayrı müşteri numarasıyla faturalandırma yaptılar. Yani hizmet adına tam bir rezalet örneği sergilediler.. Cihazları bile almıyorlardı. BTKya şilkayet ettim Gebze'deki depoya kargo ile yollamamı istediler. Yolladım. Bu sefer beni arayarak iptal bedelini size faturalandıracağız dediler. 2-3 ay oldu bir şey yollamadılar. Tabi ben bu arada sürekli BTKya şikayetimi yeniledim. Akıllarınca ben konuyu unutunca faiziyle birlikte faturalandıracaklar. Bu arada ikinci faturayı ödemedim ve 2-3 haftada bir BTK'ya şikayet ettim. 10 gün kadar önce oradan aradılar sonucu sordular. İptal edildi ancak bedelsiz edildiği bildirilmedi dedim. Bu arada Cumhuryet Savcılığına suç duyurusunda bulundum. Konu BTK nındır oraya şikayet edilmiş zaten diye kendilerini bir köşeye çektiler.. Tüketici hakem heyetine şikayet ettim. Onlar da BTKya şikayet ettiğim için bir şey yapmadılar ya da yapamadılar bilmiyorum artık. Nasıl bir ülkede yaşıyoruz anlamıyuorum ki.. BTK internetten yazdığım her şikayeti D-smarta yolluyor. Ben D-smarta yollmasını istemiyorum ki D-smartı zorlamasını mahkum etmesini istiyorum. Çünkü D-smart suç işledi ve halen de işlemektedir. Taahhüt ettiği hiçbir hizmeti doğru düzgün sağlamadı. Bugün BTKya tekrar şikayet ettim. Aboneliğimin bedelsiz iptal edildiğini, 2. fatura tutarının geçersiz sayılmasını ve 1. fatura tutarının tarafıma iade edilmesini yazılı olarak bildirilmesini talep ettim. Bahsettiğim yazı gelene kadar da şikayetime devam edeceğim.

    Senin bir önerin var mı? Niye bu kadar uzun sürüyor bu işler? Bir sonuç alabilir miyim sence?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Miridiri -- 3 Ocak 2014; 9:17:35 >




  • D-smart HD TV ve D-smart net aboneliklerim varken D-smart müşterim hizmetleri tarafından arandım. Bana yeni bir kampanyandan bahsedildi. Bende benim aboneliklerim var zaten dedim. Müşteri temsilcisi eski aboneliklerin iptal edileceğini bu kampanyaya katılabileceğimi söyledi. Bende daha uygun fiyata geldiği için kabul ettim. 2 gün içerisinde yeni bir uydu alıcısı gönderdiler ve yeni aboneliğim başladı. Birkaç gün sonra müşteri hizmetlerini aradım eski aboneliğimin iptal edilmediğini söyledim. Müşteri temsilcisi böyle bir şeyin olamayacağını söyledi. Bende olanları anlattım ve şikayet başvuru yaptım. Şikayet kaydı oluşturuldu ses kaydının dinleneceği söylendi. Daha sonra görüştüğümde ses kaydında müşteri temsilcisinin eski üyeliğimin iptal edileceğini söylemediğini dinlediklerini ifade ettiler. Bende bunun mümkün olmadığını oyuna getirildiğimi, benim ikinci bir d-smart aboneliği için talebimin olmadığını, bizzat D-Smart Müşteri Hizmetleri tarafından arandığımı belirttim. Yetkili biriyle görüşmek istedim bağlamadılar. Şuan benim evimde 2 d-smart aboneliği var ve benim talebim dışında d-smart müşteri hizmetlerinin beni yanlış bilgilendirmesi sonucu gerçekleşmiştir. D-Smart müşteri hizmetlerinden şikayetçiyim ve derhal iki aboneliğimden birinin iptal edilerek paramın iadesini istiyorum. Olumlu bir sonuç elde edemezsem yasal yollara başvuracağımı artı internette her platformda durumu anlatacağımı, her yere şikayet edeceğimi bildiririm. Eğer gerçekten kaliteli bir firma iseniz müşterinizin hakkını korursunuz.


    Bu yazıyı d-smart genel müdürlüğüne ve doğan yayın holdinge faxladım. sonuç alamazsam ihtarname göndercem. Bunlar gerçekten çok şerefsiz kimse üye olmayı düşünmesin..Yaşadığım sinir harbi hepsine bedel..




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.