Şimdi Ara

D-smart'ı nereye şikayet edebilirim? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
4
Favori
92.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazellewish

    quote:

    Orijinalden alıntı: xswordfishx

    quote:

    Orijinalden alıntı: gazellewish

    quote:

    Orijinalden alıntı: xswordfishx

    quote:

    Orijinalden alıntı: diamondmonster

    quote:

    Orijinalden alıntı: gazellewish

    quote:

    Orijinalden alıntı: dnzylmz85

    çözümü söylüyorum herkes duysun : twitter dan @DSmartDestek ' e twit atın.5 dakikada arıyolar,ve sorunu çözüyolar..çağrı merkeziyle defalarca ve saatlerce konuştum çözüm olmadı.şikayetvar'a yazdım çözüm olmadı.bir twit attım hemen aradılar :)) iptal etmek için sakın dilekçe yollamayın ! üye olurken dilekçe almayan kurum,iptal ederken alamaz.ısrarla söyledim "bunun yazılı olduğu resmi bir belge gösterin diye" gösteremediler.sözleşme yok,ayrıca eski sözleşmede de öyle bir madde yok.üye olduğum güne lanet ettim.insanı hayattan soğutuyorlar,zamanım olsa gerçekten tüketici mahkemesini başvururdum.ama twitter sağolsun hemen çözdüm.d smart kullanmayın,kullandırtmayın derim..
    eyw.

    aynısını bende yaptım sorunu çat diye çözdüler

    Twitter'a üye değildim.Sırf benim mesele için üye olup twit atacağım yoksa bezdim valla.İnternetim günlerdir aktif hale gelmedi ve elimden gelen başka da birşey yok bir türlü çözemiyorum.

    ISS geçis formunu en son İstanbul'a otobüs bileti alarak götürüp elden vereceğim bu da olmazsa

    boşver dostum onun mantığına göre öyle işliyor işte.. sorsan kendilerini d-smart kullanıyorlar diye elit görürler ama hegün yedikleri kazıklardan haberleri bile yok. adam gibi gururla söylüyor twittera yaz çat dönüyorlar yeaaağğğğ. tabi canım 35 -40 yaşındaki adam yada kadında açsın kendine bir üyelik işini ordan halletsin demi? saçmalamakta üstünüze yok.. şu konuyu okuyunda görün milletin halini... ama herzaman diyorum acıyorum.. yukarıda da yazdım biz burda almayın aldırmayın derken özene özene gidip aldınız.. çekin cezanı.. nede olsa onlara ''yolunacak kaz '' lazım

    @xswordfishx hacım sorunlumusun adam üye olmuş dönüş yok.yol gösteriyoruz.burdan soru soran biri de herhalde twitterdan hesap açabilecek yetiye sahiptir.sen madem dsmart üyesi değilsin neden gelip sürekli her konuda bir şeyler yazıyorsun canın sıkılıyorsa daha faydalı şeylerle uğraşabilirsin.

    yok kardeş ben akıllıyım ama asıl sorunlu olan ve beyin exe den muaif olarak yanıt veren ne yazıkki sensin.. ve sen böyle saçma yorumlar yaparsan ben heralde karşı çıkıcam. senmi engelleyeceksin beni? hala gelmiş bana twitter ı savunabiliyorsun senin mantığın bu işte. istediğim her konuya herşeyi özgürce yazarım ZORUNA gidiyorsa çeker gidersin.

    ben en çekcem gitcem senin gibi klavye dellikanlısı yüzünden.muhattap alıp cevap verende suç.belliki trolün tekisin.çok önemli değilsin benim için.

    ee adamına göre muamele bizimkisi herkesin anladığı dilden konuşurum ben. ahh nasıl önemli olmam senin için yaa artık benim için yaşamak haram..




  • selamlar
    benide D-smarttan aradılar ttnet ile sözleşmem bitiyormuş nereden biliyorlarsa
    d-smartta kampanya oldugunu söylediler abonelik için aradılar
    buradaki yazılan yorumları okuduktan sonra fikrim degişti ..
  • Ne şirketmiş be
    TTnet'e istemeye istemeye devam edicez anlaşılan
  • D-smart Net full paket abonesiydim. Aboneliğim bittiğinde müşteri hizmetlerini arayıp iptal etmek istediğimi bildirdim. 25 eylül 2012 de aboneliğimin iptal başvurusunu aldılar ve 10 gün içerisinde APS ile bize kimlik fotokopiniz ve iptal formunu yollayın dediler. 26 Eylül 2012 de formu yolladım. AP01024328491 gönderi kodundan takip ettiğimde 28 eylül 2012 de teslim alındığını görüyorum ama D-SMART iptal etmeyip bana ekim ve kasım ayı için 31,19 TL fatura çıkarmış. Müşteri hizmetlerini her aradığımda yarım saat bekleyip ancak birine ulaşabiliyorum ve hiç bir şekilde yardımcı olamıyorlar. Biz sizi arayacağız diyorlar ama ne arayan var ne soran. Defalarca aramaktan bıktım ve bugün itibariyle tüketici haklarına başvuracağım. Başka türlü iptal etmek inanın imkansız... İnanın Bıktım....
  • 1 kaç saat önce abonelik iptali için tweetterdan aboneliğimin iptali için twet atttım. Öncesinde kendi sitelerinden abonelik iptali için bilgi yolladım. Ayrıcahttps://tuketici.btk.gov.tr/giris/ üye olup mail attım. Az önce d-smart yetkilisi aradı ve neden iptal etmek istediğimi sordu. Maddi nedenlerden dedim kapatmak zorundayım. İptal işlemini gerçekleştirdi. Ne dilekçe ne şu ne bu. Bilginiz olsun. Slmlar.
  • mALESEF DSMART DENEN İLLET 2 YILLIĞINA BENİ ABONE YAPTI. ÖNCE SINIRLI PAKET ALDIM. 6 GB LIK 36 TL.DAHA ÖNCE KULLANDIĞIM GİBİ ÇOK SINIRLI İNTERNETE GİRDİĞİM HALDE DAHA AYIN ORTASINDA İKEN SINIRLI KULLANIMINIZ DOLMUŞTUR.BUNDAN SONRAKİ KULLANIMINIZ BİLMEM KAÇ KURUŞ ÜZERİNDEN FATURALANDIRILACAKTIR.

    BUNA RAĞMEN İHTİYAÇ DUYDUĞUM DURUMLARDA İNTERNETE GİRDİM VE SADECE MAİLLERİME BAKACAK KADAR KULANDIM.AY SONUNDA YAKLAŞIK 100 TL FATURA GELDİ.İTİRAZ ETTİM KOTA AŞIMI DENDİ. 2.AY YİNE KOTA AŞIMI, SANKİ OTOMATİĞE BAĞLANMIŞ GİBİ AYIN ORTASINDA MESAJ GELİYOR VE KOTANIZ DOLDU DİYOR.2.AY YİNE 85 TL GİBİ BİR FATURA ÖDEDİM.BAKTIM OLMUYOR SINIRSIZA GEÇTİM.

    AYLIK 60 TL KAFAN RAHAT DEDİM.SINIRSIZ KULLANIM İÇİN AYDA 60 TL ÖDEDİM. İLK SINIRSIZ AY FATURASI 60 TL.SONRA Kİ AY FATURA ÖDEME GECİKMESİ YAŞADIM.ÖDENMESİ GEREKEN GÜNDEN 2-3 GÜN SONRA ÖDEDİM.

    ÖDEME GECİKME CEZASI GEÇ GELDİ ????????? !!!!!!!!!!!! 88 TL. NEDEN 3 GÜNLÜK GEÇİKME OLDUĞU İÇİN.
    MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNE ULAŞMAK NERDEYSE İMKANSIZ.

    SAATLERCE BAĞLANMAYI BEKLİYORSUNUZ. OYSA ABONELİK İÇİN BAŞVURDUĞUMDA HERGÜN NEREDEYSE 3-4 KEZ ARANIYORDUM.ABONELİK BİTTİ HERŞEY BİTTİ.

    ABONELİK İPTALI NEREDEYSE İMKANSIZ. KULLANDIĞINIZ AYLARI 5 ÇARPIN VE SİZE VERİLEN UYDU CİHAZI VE MODEM DE ALARAK KURTULABİLİRSİNİZ. TABİ BUNUNLA KURTULURSANIZ BELKİ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanak

    D-smart Net full paket abonesiydim. Aboneliğim bittiğinde müşteri hizmetlerini arayıp iptal etmek istediğimi bildirdim. 25 eylül 2012 de aboneliğimin iptal başvurusunu aldılar ve 10 gün içerisinde APS ile bize kimlik fotokopiniz ve iptal formunu yollayın dediler. 26 Eylül 2012 de formu yolladım. AP01024328491 gönderi kodundan takip ettiğimde 28 eylül 2012 de teslim alındığını görüyorum ama D-SMART iptal etmeyip bana ekim ve kasım ayı için 31,19 TL fatura çıkarmış. Müşteri hizmetlerini her aradığımda yarım saat bekleyip ancak birine ulaşabiliyorum ve hiç bir şekilde yardımcı olamıyorlar. Biz sizi arayacağız diyorlar ama ne arayan var ne soran. Defalarca aramaktan bıktım ve bugün itibariyle tüketici haklarına başvuracağım. Başka türlü iptal etmek inanın imkansız... İnanın Bıktım....

    Bir araya geleceksiniz suç amaçlı örgüt kurmaktan dava açacaksınız. İnsanları dolandırmak iddiası ile açacaksınız davanızı. Yönetim kurulu üyelerinden; şirket ortaklarından; çalışanlarından vs vs. hepsinden davacı olacaksınız. Tüketiciyi aldatmaya yönelen şirketler artık işin cılkını çıkardı; adeta suç amaçlı örgüt gibi çalışıyorlar. Suçun amacı milletin parasını almak; maddi çıkar sağlamak. Tüketici mahkemesinde dava açarsanız kazanırsınız ama yarın başka bir şirket benzerini yine yapar. Kanun var; yasa var; hakkınızı ceza mahkemesinde arayın. Mağdur sayısının fazlalığı suçun varlığına dair şüpheye zaten yer bırakmayacaktır. 2 holding patronu bu tip yüz kızartıçı bir suçlamadan ceza alsa bir daha hiçbir şirket bu tür suçlara bulaşmaya cesaret edemez.




  • valla arkadaşlar nisan 2012 de benide aradılar 2007 yılında dsmart aldıgım için bana indirim yapılmış ayda 20 tl ye bütün kanalları izleyebilecekmisım kabul ettim ama kabul ettiğim güne lanet olsun her ay 20 tl ödüyorum ama 20 tl de açma kapama ücreti ödüyorum inşallah kapattırabilirim
  • Başta da yazdığınız üzere btk ya şikayet ettim dün gece ve ardından arayıp btk ya şikayet edeceğim dedim. Nasıl olduysa gece tamam beyefendi, hallederiz dediler. Ertesi gün (bugün) arayıpaboneliğimi iptal edip yeni aboneliği hemen başlattıklarını 48 saat için gelip yeni kampanyadan dolayı modem ve yeni cihazı kuracaklarını söylediler. Saat 15.00 da arandım. 16:30 da cihaz geldi kuruldu ve gitti.
    Eksik olmayın iyi ki yazdıklarınız üzerine btk ya şikayet dilekçesi yolladım ve sonucunu 24 saat dolmadan aldım teşekkür ederim.

    Eski kampanyadan dolayı 92 TL ye sınırsız internet+dsmart full paket+statik ip kullanıyordum. Şimdi aynısı ama 2 tl modem 2tl kurulum dahil 81 tl ye aynısını aldım. 50 TL modemi satarım 91 tl yerine 79 tl ye gelecek aynı özellikler 13 tl kardayım. 2 Yılda 312TL eder.
  • D-smart bize verdiği taahhüttü yerine getirmediği halde bizden taahhüt bedeli istiyor. Üstelik üstüne basa basa kurulum yapılırken taahhüt varsa istemiyoruz dediğimiz halde . 1 ay evvel hem d-smart hem internet bağladılar, taahhüt yok dediler, yalın internet için biz telefonunuzu kapatacağız siz katapmayın dediler. Oysa 2 aydır telefonumuzu kapatmamışlar. Doğal olarak telefon faturası geldi. Verdikleri hiç bir sözü tutmuyorlar. Oysa 2 senelik taahhüt yapmışlar, telefonumuzu kapatmamışlar. Şimdi de yaklaşık 400 tl cayma bedeli istiyorlar. Bunlar resmen dolandırıcı. Savcılığa suç duyurusunda bulunacağım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende btk ' ya şikayet ettim ve kurtuldum d-smart illetinden
  • Teknosadan TV aldım 2 ay ücretsiz D smart verdiler.
    2 ay dolmadan 15 gün önce aramamı ve abonelğimin iptali ni istiyorum diye bildirmemi istediler.
    Tek sefer arayıp söylemeye güvenirmiyim!
    2 kez aradım 15 gün kala 10 gün kala kayıtlarında gözüküyor.

    Cihazı Kuran kişi abonelik bitiminde cihazı gelip biz alcağız dedi. çünki sordum siz bunu bağlyıyorsunuz ama benim Dahili reciverim var bunun 2 ay bitiminde ene oalcak bu cihaz. beyefendi biz gelip alıyoruz dedi.

    2 ay dolmadan iptali yaptırdım. ve yayınları kapattılar. hemde hepsini, yani yerel hd olmyan ücretsiz kanallarda dahil 250 kanaldan hiç biri göstermiyordu
    bende
    cihazı söküp kutusuna koydum
    kendi reciverimi kullnamay abaşladım
    Bugun eşim elinde bi fatura. ne göryim 430 tl d-smart faturası.
    neymiş cihazı götürmemişim o yüzden tarafıma 430 tl fauta kesip göndermişler

    Çalışmayan cihazın, abonesi olmadıgım bir sistemin benden parasını nasıl alacağını düşünüyorsa bu zihniyet onu bilemiyorum.

    2 gün bekliyorum Direk Şİkayette bulunacağım. Müşteri hizmetlerinden haber bekliyorum.
    artık paranoyak olacağım ya

    Bağlayan bayii aradım olaya bakın şimdi

    Burada eve bağlantı için gelen bayii aradım Çıkan yetkili diyorki gelen adamın ismi felan almamışssınız burada öyle biri yok adam ı tarif ediyorum bilemedim diyor. allah tan nereli oldugunıu sormuştum çalşırken

    Bu olaylardan sonra Eşime dedim, bundan sora eve teknik servis, klimacı, boyacı, çanakçı ne gelirse duvara yanaştıracağım önlü arkalı fotoğraf ve kimliğinin fotoğrafını çekeceğim.
    Konuşamları kaydedeceğim. videoya çekeceğim.




  • İptali d-smart üzerinden yaptığınızı düşünüyorum. Muhtemelen sizden dilekçe de istemişlerdir. Telefon kayıtlarını incelemeleri için şikayet dosyası açtırın. Bana da benzer bir durum oldu. Aboneliğimi bitirip yeni fiyatla yeniden başlattım. Eski aboneliğiniz kapattık tamam dediler ama fatura da gelmeye devam etti. Neymiş iptal dileçesi yollamamışım. Israrla bana böyle bir bilgi verilmedi bensalakmıyım evde tek tv varken iki tane dsmart abonesi olayım dedim peki telefon kayıtlarını dinleyelim dediler bir hafta sonra da evet haklıymışsınız size öyle bilgi verilmemiş faturalarınızı iptal ettik sorun yok diye aradılar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarıdakileri okuduktan sonra modüllü peşin üyelik aldığıma o kadar memnun oldumki, anlatamam. Sorunu olan herkese Allah kolaylık versin. Allah'tan abonelik işine bulaşmamışım..
  • Faturayı ödeyeceksin diyorlar. değilse haciz gönderirlermiş.
    Suç bizde bu adamlarda değil. abi ne bulaşıyorsun d-smarta felan ya kampanyaymış 60 gün bedavaymış hepsi yalan fasa fiso kandırmaca beni 12aylık abone yapmışlar benim haberim yok. telefondan da diyorlarki size cihazı götürün diye haber verdik diyorlar. bende ben satın alıp kurarken bana gleip alırız dediniz diyorum. işinize gelirse diyorlar. bilseydim böyle oacagını kapımdan içeri sokarmıydım.
    D-samrttan uzak durun arkadaşlar. bu adamlar soyguncu. Ben aldım şimdi başıma belayı parada yok nasıl ödeyeceğim.
    Bayiie gititm bugun
    merkezi adardılar. oradakiler diyorki sakın cihazı almayın. faturayı ödeyecek diyoarlar benim yanımda... şikaye edeceğimde bişey söylemek istiyorum; Yoruldum...!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafasadık -- 8 Temmuz 2013; 16:41:07 >
  • Arayıp şikayet kaydı oluşturun telefon konuşmalarını incelesinler bence. Bana da benzer olay oldu düzelttiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hep sıkıntı bu işler
  • pislik adi düzenbaz soyguncuları hergün 2 defa arıyorum, biz size dönüş yapcağız diyorlar başka bşirşey demiyorlar. ücretsiz abone olduğum için abone iptal ücretini ayrıştırın diyorum tamam diyorlar. yapmıyorlar 1 hafta geçti hergün iki defa arıyorum. adi şerefsizleri.
  • sikayetvar a sikayet et dostum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmanken

    eylül 21 de net aktif hale geldi hd uydu 12 sinde. Gelen ilk fatura 22.10 2012 son ödeme tarihli 103 tl. Ben 69 tl lik maxi full pakete üyeyim. 2 ayı bereaber faturalandırmışlar. Normal mi bu arkadaşlar....

    ilk abonelikte böyle yapıyolar hocam digiturkte aynı şekilde , önödemeli olduğu için kullandığınız ayın kısmı tutarı ve diğer ayın tamamı peşin alınır ilk faturada damga vergiside var bide.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.