Şimdi Ara

Punto euro NCAP 0 yıldız (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
6.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet videolar öyle felaket görünmüyor a sütunu, ön kapı alt köşe falan sağlam. Enteresan..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    Diğer 5 yıldız almış araçlardan farkı var çünkü onlardan da daha eski prosedürlere sahip bir teste derece almış bu araba, önceki teste Grande punto adıyla 2005 yılında girmiş fakat 2005 yılındaki kurallar 2009-2010'dan daha da gevşekti. Yani Punto diğerleri gibi 2010'da girse yine 5 yıldız alamayacaktı. Araba neredeyse 13 yaşında, bu kadar eski bir araba 2017 sonlarında teste girerse olacağı bu.

    Burada Punto'nun durumunun özeti varhttps://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/fiat-punto-gets-euro-ncap’s-first-ever-zero-star-rating
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    Yetişkin yolcu koruması %51, yaya korumsı %52. Adamlar dışarıdaki yayayı içerideki şoförden daha iyi korumuşlar yalnız

    Ahahahsfsgdgdghaffsf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    2011 öncesi üretilip 5 yıldız almış araçların çoğu ncap'e girse şimdi sıfır çeker, buna çoğu orta-üst sınıf otomobil de dahil. IIHS'nin acayip zor small overlap'ine girmiyorum bile. Millet Egea'nın Civic'in skoruna sallıyor, 3-4 yıldızı görünce içeride böcek gibi ezilecem falan diye düşünüyor bu konuda bilgi sahibi olmadan ama aslında bilmiyor ki asıl güvenliği zayıf kalan "tank gibi" kafasıyla bindiği 2009 model Mercedes.

    Test kriterleri çok gelişti ve zorlaştı. Bilmemkaç yılında 5 yıldız almış arabanın hiçbir esprisi yok artık.

    2009 ve öncesindeki aldığı sonuçlara baktınız mı? bilmem kim girsede aynısı olacak diyorsunuz :S lütfen ilk önceye doğru bilgiye ulaşalım sonra gelip fikir beyan edelim. 30 kusur tane artılayan aynı zihniyet varmış forumda. zaten 50 tane üye var 30 çöp olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd


    quote:

    Orijinalden alıntı: HEISENBERG


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd

    Burada halen egea savunan var

    özel test için üretilmiş 6 hava yastıklı egea 3 yıldızı zor alıyor

    teste girmeyen ülkede bol bol satılan egea sedan modeli 2 hava yastığı ile 2 yıldızı anca alırdı..

    Test şartları zorlaştı yine fiat fanlarının arkasına sığındığı bir bahane

    2017 model b sınıfı polo 5 yıldızı nasıl alıyorsa egea da alabilirdi ama teneke olduğu için alamadı!

    Hangi organından ürettin bilmiyorum ancak EuroNcap testlerinde ki araçlar markalar tarafından özel olarak gönderilmiyor test kuruluşu tarafından çeşitli ülkelerde ki bayilerden satın alınıyor.
    Ayrıca Egea,güvenlikte Rapid'i ters çevirir düz atlatır.Urban ve üstü donanımda en az 6 hava yastığı var

    Yorumu nasıl da düzenlemişin beyin organını kullanmak lazım tavsiye ediyorum biraz önce 2 hava yastıklı egea Türkiye de yok diyordun var mıy mış ?
    Rapid baz donanım 4 hava yastıklı
    Egea baz donanım 2 hava yastıklı

    rapid üst donanım da da 6 hava yastığı var nimet gibi saymışsınız her araçta böyle önemli olan baz donanım sahibinden com dan bakın bakalım kaç tane satmış teneke 2 hava yastıklı egea ölüm makinası olarak dolaşıyor sokaklarda yazık

    Türkiyede satılmıyor denen 2 hava yastıklı egeadan türkiyede sahibinden.com da sadece 704 tane var şaka gibi

    Yeni teste giren B sınıfı polo bile 5 yıldız alırken c sınıfı olarak idda ettiğiniz araç 3 yıldız alıyor halen güvenli diyorsunuz ya acınacak bir durum

    Yeni Polo Türkiye’de satılan baz versiyon 2hava yastıklı dacia stepway bile standart 4 hava yastığı var bu hali ile teste girse sizce kaç yıldız alabilir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agah07


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd


    quote:

    Orijinalden alıntı: HEISENBERG


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd

    Burada halen egea savunan var

    özel test için üretilmiş 6 hava yastıklı egea 3 yıldızı zor alıyor

    teste girmeyen ülkede bol bol satılan egea sedan modeli 2 hava yastığı ile 2 yıldızı anca alırdı..

    Test şartları zorlaştı yine fiat fanlarının arkasına sığındığı bir bahane

    2017 model b sınıfı polo 5 yıldızı nasıl alıyorsa egea da alabilirdi ama teneke olduğu için alamadı!

    Hangi organından ürettin bilmiyorum ancak EuroNcap testlerinde ki araçlar markalar tarafından özel olarak gönderilmiyor test kuruluşu tarafından çeşitli ülkelerde ki bayilerden satın alınıyor.
    Ayrıca Egea,güvenlikte Rapid'i ters çevirir düz atlatır.Urban ve üstü donanımda en az 6 hava yastığı var

    Yorumu nasıl da düzenlemişin beyin organını kullanmak lazım tavsiye ediyorum biraz önce 2 hava yastıklı egea Türkiye de yok diyordun var mıy mış ?
    Rapid baz donanım 4 hava yastıklı
    Egea baz donanım 2 hava yastıklı

    rapid üst donanım da da 6 hava yastığı var nimet gibi saymışsınız her araçta böyle önemli olan baz donanım sahibinden com dan bakın bakalım kaç tane satmış teneke 2 hava yastıklı egea ölüm makinası olarak dolaşıyor sokaklarda yazık

    Türkiyede satılmıyor denen 2 hava yastıklı egeadan türkiyede sahibinden.com da sadece 704 tane var şaka gibi

    Yeni teste giren B sınıfı polo bile 5 yıldız alırken c sınıfı olarak idda ettiğiniz araç 3 yıldız alıyor halen güvenli diyorsunuz ya acınacak bir durum

    Yeni Polo Türkiye’de satılan baz versiyon 2hava yastıklı dacia stepway bile standart 4 hava yastığı var bu hali ile teste girse sizce kaç yıldız alabilir

    Eganın dolu versiyonu teste girmedi mi ? kaç yıldız aldı 4
    Polo dolu versiyonu teste girdi 5 yıldız aldı
    Yani ncap sisteminde bir sorun yokmuş alabilen alıyor

    Ayrıca polo b sınıfı egea b mi c mi ? Çoğu kişi c diyor c sınıfında kaç tane 2 hava yastıklı araba var ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 13 Aralık 2017; 21:7:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Ölmek isteyen ama intihar günahtır edemem diyenlere özel araç.



    üzülmeyin, fiat kullanıp ölenlerin yerini suriyelilerle telafi edicez.yedeğimiz bol çok şükür


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Guvenlik kafesi gayet rijit yalniz farkettinizmi sasirdim dogrusu puani yan perde ve diz havayastiginin olmamasindan oturu kaybetmis keza ayni sekilde whiplash protection durumunun berbat olmasida baya etkilemis biraz guncellestirilirse 5 yildizi alir gibime geliyor ve farkli bi tampon tasarimiyla ozellikle





    Son olarak neden pole testini yapmamislar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wraith Todd

    videoyu izledim bana hala güvenli geldi. 0 yıldız benim umurumda değil. 0 yıldız yazınca akordeon gibi katlanmış her yer dağılmış zannettim. üretimi güncellenecek bir arabayı neden teste sokmuşlar onu da anlamış değilim. zaten model satılmıyor gibi bir şey. reklamı bile en son 3-4 sene önce dönüyordu.

    Benimde dikkatimi çekti Hocam. A sütunları iyi durumda ezilme yok. Kabin içi de iyi durumda videodan anladığım kadarı ile.



    Niye 0 hala çözemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Volvo c30 2007 teste girdi 5 yildiz aldi ama 2009 da test guncellendi ve %91 gibi bi koruma aldi galiba bu tezi kismen curutuyo ama volvonun guvenlikte zaten euroncap standartlarinin ilerisinde oldugunu varsayarsakta kismen haklisiniz gerci o yillarda bi kac arac vardi c30 gibi guncellenen ama aklimda degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Diğer 5 yıldız almış araçlardan farkı var çünkü onlardan da daha eski prosedürlere sahip bir teste derece almış bu araba, önceki teste Grande punto adıyla 2005 yılında girmiş fakat 2005 yılındaki kurallar 2009-2010'dan daha da gevşekti. Yani Punto diğerleri gibi 2010'da girse yine 5 yıldız alamayacaktı. Araba neredeyse 13 yaşında, bu kadar eski bir araba 2017 sonlarında teste girerse olacağı bu.

    Burada Punto'nun durumunun özeti varhttps://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/fiat-punto-gets-euro-ncap’s-first-ever-zero-star-rating

    Anlatamıyorum galiba kardeşim.Ya da anlamak istemiyorsunuz.Ben puntonun 2005 yılında teste girmesinden bahsetmiyorum.Değişen kriterlerden bahsetmiyorum.Bugün 5 yıldız alan araçların hepsi de 2017 yılında platform değiştirmiş araçlar değil.Bu araçların çoğu 6-7 yıl önce platformu yapılmış sonradan makyaj görmüş araçlar.Mesele şu;Euro n-cap testlerinde yaşam alanı şasinin bütünlüğü araç gövdesinin bütünlüğünün 1 yıldız bile etmemesi kabul edilebilir değil.Puntonun kasasındaki etkiye bakıldığında 5 yıldız almış araçlardan gram eksiği yok.A sütünu en ufak şekilde yamulmuyor.Patlayan camlar bile dışa doğru dağılıyor.Şu an türkiyede 5 yıldız almış polo,golf,clio ne varsa hepsinde aktif güvenlik ekipmanları var mı?Nasıl oluyor da egea nın güvenlik paketlisi ile standart donanımı bile ayrılırken diğer markalar da sanki tüm donanımlar sabitmiş gibi tek araçla teste giriyor ve direk 5 yıldız alıyor?Bu test kuruluşu bana göre çuvalladı ve yakında kokusu çıkar.




  • Şu Euro Ncap yıldızlarına bu kadar takılmanıza bitiyorum. Ülkemin yollarında hareket halinde olan sürücü ve yolcuların şu an %99.9 u emniyet kemeri takmıyor siz gelip burada arabanın sağlamlığını ve destek sistemlerini tartışıyorsunuz. Emniyet kemeri en temel güvenlik unsurudur. Bunu kullanmayan tankın içinde olsun kazada ölür. Nitekim güneydoğudaki zırhlı araçlardaki ölümler bile kemer takılmaması ve araç içindeki kafa travmalarından olur. Arabanız 66 yıldızlı olsun neye yarar ki kemer takmadıktan sonra...
  • @hazretleriefendi

    Ne yazdın sen şimdi, tercüman lazım anlamak için. Kimin 2009 öncesi sonuçlarına baktım mı, Mercedes'in mi Fiat'ın mı? Doğru bilgiye ulaşmak ne alaka? Neyse durum onu yazdım, hiçbir üreticiye emme gömme niyetim yok, nedir itiraz ettiğin nokta bir deyiver hele?


    @yakaya1983

    1 yıldız almalıydı bence de, o konuda haklısın. Burada biraz Fiat'a "şu çocuğu pistten alın artık" demek olmuş, yani Punto'yu eski otomobillerin günümüz testlerinde nasıl performans verdiği hakkında günah keçisi ilan etmişler ve Fiat'da çıkmış açıklama yapmış ama bizim grupta Giulia var, Stelvio var 5 yıldız falan diye, konuyu saptırmak istemişler haliyle, demek ki bu sıfır yıldız olayı işe yaramış. 3 vakte kalmaz Punto italya iç pazarından bile çekilir.

    Ha bu iş "A direğine baktım yamulmuyo" demekle de olmaz. Whiplash testi diğer araçlardan çok kötü, bacak ve diz bölümünde ekstra travma bölgeleri var, arka yolcu göğüs bölümünden hem ön hemde yandan çarpmada hayli düşük puanları almış. Çocuk güvenliği dikkat edersen çok kötü, soldaki bebecik hakka yürüyor gibi geldi. Detaya girince puanların neden diğer eski araçlardan daha da düşük kaldığı görülüyor.

    Türkiye'deki araçlarda aktif veya pasif güvenlik ekipmanları ne var ne yok bilmiyorum, bunun konumuzla ilgisi yok. Neticede Punto teste giriyor ve batırıyor, o sınıftaki ve o yaşta her arabanın olabileceği gibi (Volvo C30 girse belki alacağı 1-2 yıldız). Sevdiğiniz markanın başına bişey gelmeye görsün, yüklü hisseniz var gibi delleniyorsunuz.




  • Fiat'ta değişen bir şey yok.
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Doğrudur Volvo eskiden beri ncap'in önündeydi. C30 üretim yıllarının sonuna doğru bile iyi puan almış olabilir, fakat şuan girse o puanları rüyasında görür, bu da onun güvenli olmadığı anlamına gelmez, yaşlandığı ve zamanının geçtiği anlamına gelir.
  • Punto nun üretimden kalkması bekleniyordu zaten.

    Avrupa'da 4 Yıldız egea satılıyor daha çok

    https://www.euroncap.com/tr/results/f%C4%B1at/tipo/25458



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 13 Aralık 2017; 22:09:33 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    İtalyada üretimi bitecek başka fabrikada üretilecek diye biliyorum..Fiat planlarında C sınıfı modellerden sonra gözüküyordu..C-Suvdan önce piyasaya çıkacak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • argo çıkmadı mı hala?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiata haksizlik yapilmis bence 2 yildiz verilmeliydi ayni platformlu corsa 4 yildiz aldi son testten demekki fiat kagit hede hode dememek lazim zaten kabin gayet rijit olay ince ama onemli detaylar iceriyor guvenlik detaylari gibi volvoyu volvo yapan onemli seyler bunlar kasanin rijit kalmasida yetmiyor bu testte bunu gorduk fiat ev odevine iyi calismasi gerektiginin farkina varmasi gerek artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero-man

    argo çıkmadı mı hala?

    Argo Brezilya'da çıktı Avrupa için düşünülmüyor

    Argo sedan bile çıktı linea yerine geçti

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.