Şimdi Ara

Pupa Apple Premium Servis Deneyimlerimizi Aktarıyoruz (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
317
Cevap
4
Favori
34.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sergenlu kullanıcısına yanıt
    Kısaca şöyle izah edeyim. Sıfır aldığım 5s de aldığımdan beri ekranın sağ üstünde milimlik bir esneme vardı. Önemsemedim ve 4 sene kullandım o şekilde. Daha sonra elime geçen swap 5s normal kutulu aldığım cihazdan çok daha sağlam duruyordu. Yani isimdeki ilizyona takılmamak gerek swap cihaz da değişim amaçlı üretilen cihazlardır. Ekranı bataryası kasası değişir monte edilip gönderilir servislere. Cihaz seri numarası da RU/A veya HB/A olarak biter. Benim sonradan edindiğim swap 5s HB/A idi mesela. İsrail menşeili cihazdı. Asya orijinli olduğu için de ab ses sınırı denen illet yoktu. Kulaklık sesi çok daha yüksekti yani Türkiye modeline göre :) epey memnun kalmıştım ama iOS 11 sağolsun akabinde getirdiği hantallıktan ötürü yollarımızı ayırmak zorunda kaldık.



    Swap olmasından çekinmeyin yani, İkinci üçüncü kalite döküntü parçalar ile toplanan cihazlar olarak öngörülüyor ve insanlar istemiyordu swap olayını, halbuki hiçbir fark yok. Kendim de test ettim, sıfır sıkıntı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Makale_Helvetia -- 24 Şubat 2018; 9:8:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Zaten bende iphone 5 kullanırken garantinin bitmesine 1 hafta kala batarya kapanmasından dolayı servise vermiştim ve sıfır cihaz göndermişlerdi 4 sene hiç bir sıkıntı yaşamadan sapasağlam kullandım gerçekten süperdi çünkü aldığım ilk iphone 5 ikinci eldi ve direk değişim oldu sıfır almış gibi oldum iyi hissetmiştim.
    swap olayınıda burda forumda duydum zaten taktığım birşey değil sonuçta arızalı cihazı servise gönderiyoruz adam gibi sapasağlam telefon göndermek zorundalar.

    buarada vermiş olduğun bilgi ve birikimler için teşekkür ederim dostum beni baya aydınlattığını ve içimi rahatlattığını söyleyebilirim.

    bir sorum daha var servisten cihaz değişimi çıkarsa gelen cihazı satmaya kalktığım zaman yok efendim değişim cihazı bu o kadar para etmez falan filan gibi söylemler olmaz değil mi aynı ilk aldığım sıfırı gibi aynı durumla kutulu faturalı satabilirim ?
  • Sergenlu kullanıcısına yanıt
    Sağolasın yardımcı olabiliyorsak ne mutlu :)



    Hiçbir sorun olmaz hatta gıcır gıcır cihaz olduğu için çok iyi bir fiyata da satabilirsin sıfır ayarında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle öyle amacım satmak değil köküne kadar kullanmak zaten :))

    bakalım sonucu bekliyorum pazartesi veya salı müjdeli haberi alırım dye ümit ediyorum haberdar ederim

    Sevgiler :)
  • Sergenlu kullanıcısına yanıt
    Evet bu hafta belli olur durumu :) bizden de sevgiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Merhabalar...

    Evet gelişmeleri aktarıyorum özelden yazacaktım ama burdan yazayım diğer arkadaşlarada yardımcı olsun diye

    sevgili kardeşim apple onarım merkezinden bugün sonuç çıktı öncelikle sorunumuzu hatırlatayim;

    üst ahize hopörlerinden çızırtı geliyordu ve arka kasada esneme vardı hafif bastırıldığında tık tık ses geliyordu bu sebeblerden gönderdim 1 aylık iphone x imi (birde bazen kamera takılıyordu çekim esnasında ama onun kesinlikle yazılımsal olduğunu biliyordum yinede notlara yazmıştım)

    sizinde söylediğiniz gibi cihaz değişimi bekliyordum hatta baya heves etmiştim başka bir sonuç çıkarsa çok üzülecektim ve bugun sabah işlemlere başladı apple, bende bekledim akşam kontrol ettiğimde "Onarım tamamlandı" yazısını gördüm hemen pupa ile iletişime geçtim ve cihazın değişim değil onarım olduğunu söylediler ben kısa süreli şokun ardından apple ile neyin onarıldığını neden değişim yapılmadığını sormak için hemen iletişime geçtim pupadan zaten gerekli bilgiyi o an alamadım mesajda gelmedi zaten, herneyse apple ile iletişime geçip sağ olsun çok bilgili ve çok yardımcı olan bir beyfendiyle konuşmaya başladım durumumu anlattım ve benden telefonun imei numarasını alarak beklememi ve tüm olaylar hakkında bilgi toplayıp üst departmanla görüşeceğini söyledi yaklaşık 15 dk sonra geri gelerek şunları belirtti;

    Cihazınızda seri üretimden kaynaklı ön modülün tam oturmadığını ve bu yüzden üst hopörlerden çızırtı kasadan ise bastırıldığında ses geldiğini komple tüm ön modüllerin tekrar yerine oturtma denenmeden böyle bir risk alınmadan direk olarak sıfırıyla değiştiğini ve cihazın kusursuz bir performans sergilediğini kasanın tam oturup tıktık seslerinin gelmediğini hopörlerin cızırtısında giderildiğini söyledi.

    Bende bu kadar işlem yapılacağına neden cihaz değişimi yapılmadığını sorduğumda "önce cihaz onarılır sorunlar devam ederse cihaz değişimi yapılır ama sizin sorunlarınız giderilip cihazınız kusursuz çalışıyor" dedi sadece ana kart ve batarya gönderdiğim gibiymiş diğer bütün modüller sıfırla VAKUMLU MAKİNEYLE EL DEĞMEDEN ONARIM YAPILMIŞ.

    Şahsi fikrim ve size sorum şunlar:

    Açıkcası cihaz değişimine çok takıldım ama sonuçta benim gönderdiğim cihaz zaten sıfır bir tane bile çizik yok sorunlarımında kusursuz ve en önemlisi el değmeden vakumlu cihazlarla yapılması içimi rahatlattı ekranda yine jelatin ile merhaba ekranında gelecekmiş eğer cihazım geldiğinde beğenmessem veya sorunum devam ederse en ufak bir şeyde tekrar o dosyayla irtibata geçip memnun olacağım en iyi şekilde yardımcı olacaklarmış.
    sizce bu durum iyi olmuş mu yani cihaz değişiminden bile daha sağlıkl olduğunu apple onarım merkezindeki üst departman telefonla görüştüğüm yetkiliye söylemiş...

    ups ile gönderiliyor suan yarın yarından sorna geldiğinde daha detaylı inceleyeceğim

    illa değişim olması şart değil bu şekildede kusursuz bir şekilde kullanabilirim öyle değil mi ?





    Ne çok yazmışım ya :) şimdiden teşekkürler dostum yorumlarını bekliyorum. Makale_Helvetia




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sergenlu

    Merhabalar...

    Evet gelişmeleri aktarıyorum özelden yazacaktım ama burdan yazayım diğer arkadaşlarada yardımcı olsun diye

    sevgili kardeşim apple onarım merkezinden bugün sonuç çıktı öncelikle sorunumuzu hatırlatayim;

    üst ahize hopörlerinden çızırtı geliyordu ve arka kasada esneme vardı hafif bastırıldığında tık tık ses geliyordu bu sebeblerden gönderdim 1 aylık iphone x imi (birde bazen kamera takılıyordu çekim esnasında ama onun kesinlikle yazılımsal olduğunu biliyordum yinede notlara yazmıştım)

    sizinde söylediğiniz gibi cihaz değişimi bekliyordum hatta baya heves etmiştim başka bir sonuç çıkarsa çok üzülecektim ve bugun sabah işlemlere başladı apple, bende bekledim akşam kontrol ettiğimde "Onarım tamamlandı" yazısını gördüm hemen pupa ile iletişime geçtim ve cihazın değişim değil onarım olduğunu söylediler ben kısa süreli şokun ardından apple ile neyin onarıldığını neden değişim yapılmadığını sormak için hemen iletişime geçtim pupadan zaten gerekli bilgiyi o an alamadım mesajda gelmedi zaten, herneyse apple ile iletişime geçip sağ olsun çok bilgili ve çok yardımcı olan bir beyfendiyle konuşmaya başladım durumumu anlattım ve benden telefonun imei numarasını alarak beklememi ve tüm olaylar hakkında bilgi toplayıp üst departmanla görüşeceğini söyledi yaklaşık 15 dk sonra geri gelerek şunları belirtti;

    Cihazınızda seri üretimden kaynaklı ön modülün tam oturmadığını ve bu yüzden üst hopörlerden çızırtı kasadan ise bastırıldığında ses geldiğini komple tüm ön modüllerin tekrar yerine oturtma denenmeden böyle bir risk alınmadan direk olarak sıfırıyla değiştiğini ve cihazın kusursuz bir performans sergilediğini kasanın tam oturup tıktık seslerinin gelmediğini hopörlerin cızırtısında giderildiğini söyledi.

    Bende bu kadar işlem yapılacağına neden cihaz değişimi yapılmadığını sorduğumda "önce cihaz onarılır sorunlar devam ederse cihaz değişimi yapılır ama sizin sorunlarınız giderilip cihazınız kusursuz çalışıyor" dedi sadece ana kart ve batarya gönderdiğim gibiymiş diğer bütün modüller sıfırla VAKUMLU MAKİNEYLE EL DEĞMEDEN ONARIM YAPILMIŞ.

    Şahsi fikrim ve size sorum şunlar:

    Açıkcası cihaz değişimine çok takıldım ama sonuçta benim gönderdiğim cihaz zaten sıfır bir tane bile çizik yok sorunlarımında kusursuz ve en önemlisi el değmeden vakumlu cihazlarla yapılması içimi rahatlattı ekranda yine jelatin ile merhaba ekranında gelecekmiş eğer cihazım geldiğinde beğenmessem veya sorunum devam ederse en ufak bir şeyde tekrar o dosyayla irtibata geçip memnun olacağım en iyi şekilde yardımcı olacaklarmış.
    sizce bu durum iyi olmuş mu yani cihaz değişiminden bile daha sağlıkl olduğunu apple onarım merkezindeki üst departman telefonla görüştüğüm yetkiliye söylemiş...

    ups ile gönderiliyor suan yarın yarından sorna geldiğinde daha detaylı inceleyeceğim

    illa değişim olması şart değil bu şekildede kusursuz bir şekilde kullanabilirim öyle değil mi ?





    Ne çok yazmışım ya :) şimdiden teşekkürler dostum yorumlarını bekliyorum. Makale_Helvetia

    öncelikle hayırlı olsun diyeyim hocam..iyi oldu buraya yazman, konuyu pupa ile ilgili soru cevap konusu haline getirdim böylesi daha sağlıklı olur diğer arkadaşlar için de :)

    aslında bu gibi durumlarda cihaz değişimi yapılır sorgusuz sualsiz..ancak insanımız cihaz değişimini kötüye kullandığı için apple mecburen değişim politikasında kısıtlamaya gitti. önce tamir, olmuyorsa değişim yoluna girdi. zaten en ufak sorunda sizin cihazın da değişim olacağı sözünü vermişler, alın kullanın olmazsa tekrar gönderirsiniz :) kasa açıklığı vs onlara da dikkat edin incelerken




  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Bende telefonumu 2.kez yolluyorum ilk geldiğinde gerçekten iyidi daha sonra sarj aletim uyumsuz demeye başladı ve telefonu kapatıp yeniden açtığımda arama yaptığımda ahizeden pat diye patlak ses geliyor sorunuyla dün yolladım gecenlerdede aynı sorunlar devam ediyordu ama hizmet kalitesi iyidi cihazımda 1 çizik bile yoktu geldiğinde. Şans işi birazda. Bakalım ne olacak :)
  • bu sefer değişim olabilir
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    bende öyle düşünüyorum 2.kez aynıhataları yapıyor değişim talep ettiğimide yazdım sorunları yazdığım kağıda bakalım hayırlısı.
  • Hayırlısı olsun diyelim tekrar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    cuma verdim kargoya bugün teslim etmemiş mng, pazartesi etcek herhalde. :(
  • Cumartesi Pupa çalışmıyor kardeşim.
  • from_anatolia kullanıcısına yanıt
    Aaa bilmiyordum teşekkür ederim , o yüzden teslim olmamış demek.
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Dostum merhaba 2 - 3 gündür anlamadığım şekilde hesabıma giremedim ve yazamadım şifremi sıfırladım öyle girdim forum donanım habere neyse.

    Telefonum dün geldi ekranı değişmiş ama aynı sorun devam ediyor ... arka kasadan tık tık ses gelmeye devam ediyor müthiş bir hayal kırıklığına uğradım ve apple ile görüşerek telefonu tekrar servise bıraktım pupa mağaza müdürü bile bu cihazda esneme var değişim olması gerekli notlara öyle yaz tek ve net sorunun var değişim yapmaları lazım dedi tekrar şu notu yazarak ve dosya numarımı applecare kıdemli danışmanıyla paylaşarak yazdım

    Arka kasa Elma logosu oldugu tarafdan tık tık ses geliyor. Cihazın üzerine işaretleme yapıldı. Servisten teslim alıp kontrolü yapıldı sorun aynı şekilde tekrar bırakıyorum. Apple ile görüşme yapıldı. Değişim isteniyor.

    mağdur olduğumu ve beklemek istemediğimi söyledim bakalım igilenecekler ama sıkıştıracağım apple ...




  • Sergenlu kullanıcısına yanıt
    Bundan sonrası artık değişim olmalı hocam zaten kendileri de belirtmişti sanırım bir önceki cihaz gönderiminde.



    Süreç bence bu yönde ilerleyecektir. Bekleyip görelim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Evet kesinlikle şuanda mağdurum yeni aldığım cihazı servise göndermem yetmezmiş gibi birde servisten değişmeden ve sorun giderilmeden geliyor pes doğrusu hızlı bir şekilde değişim olup tarafıma göndermeleri gerek bakalım yarın konuşacağız
  • Sergenlu kullanıcısına yanıt
    değişim politikaları malesef böyle oldu,önce tamir,olmuyorsa değişim. bu sefer istediğin gibi sonuçlanacaktır durum merak etme
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    inşallah :) haber vericem netleşince
  • Garantiden 2 kez değişen ip6 cihazı pupaya yolladım merkez serviste işlem görecek yazıyor ekran oynaması ve kamera kayması vardı servis olarak gayet hızlılar ama bu telefon beni bıktırdı sanırım ekran değiştirip yollayacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.