Şimdi Ara

PUPA Mağazalarında İade / Değişim olayları nasıldır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Günlerdir Ipad Air mı Mini Retina mı alsam derken Teknosa.com adresinden Ipad Mini Retina 32GB Silver aldım. Alırken kuşkularım vardı. Hem Air hem de Mini Retina bir takım problemler yaşatıyormuş kullanıcılara. Bugün elime ulaşan Mini Retina da bana sürpriz yaptı ve ekran altında tozları tespit ettim. İnternet kanalıyla aldığım için hemen iade ettim. Müşteri hizmetlerini arayıp süreci başlattım. Aynı üründen 2.si olmadığı için değişim şansım yokmuş. İnşallah param haftaya kadar hesabıma yansır. Malum, yeni yıl.
    Bunun üstüne Apple Store Türkiye ile konuştum. Onlara sordum ürünlerde problem mi var diye. Güya o tarz problemler yüzünden iade almamışlar. Ya onlarda problem var ya da forumu kullanan bizde diye düşündüm. Ortalıkta Apple iade patlaması olacak yakında. 3. kez değişim alanlar, iade edenler derken gözüm iyice korktu.

    Son olarak Pupa Mağazalarından elden satın almayı denemek istiyorum. Tecrübesi ya da bilgisi olanlar yardım ederse sevinirim. Ürünlerde toz, ışık sızması, ghosting gibi problemler çıkarsa hemen mağaza kanalından değişim mi yaparlar yoksa garanti sürecini mi başlatırlar. İnternetten iade kolay da karta yansıması uzun sürüyor.
    Şimdiden teşekkürler.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.