Arkadaşlar bir sorum olucak benzinli qashqai kullanıcılarına , boşta debriyaja basınca kesilen ama debriyaj pedalını bırakınca dişli dönme sesi gibi bir ses geliyormu kulaklarınıza , bu aslında normal bir ses gibi öyle yüksek bir db lide yok ama , sizin araçlarınızda varmı bu ses ve motor sesinden ayırt edebiliceğiniz bir seviyedemi dikkatinizi çektimi onu merak ettim .
quote:
Orijinalden alıntı: zimec Arkadaşlar bir sorum olucak benzinli qashqai kullanıcılarına , boşta debriyaja basınca kesilen ama debriyaj pedalını bırakınca dişli dönme sesi gibi bir ses geliyormu kulaklarınıza , bu aslında normal bir ses gibi öyle yüksek bir db lide yok ama , sizin araçlarınızda varmı bu ses ve motor sesinden ayırt edebiliceğiniz bir seviyedemi dikkatinizi çektimi onu merak ettim .
var kardeş, normal bir ses, telaş edilecek bir şey yok. neticede vites boşta olsa dahi rotor vites kutusuna temas ediyor. debriyaja bastığında rotoru vites kutusundan ayırmış oluyorsun. bu nedenle o ince ses tamamen kesiliyor.
Sağolasın rockerdem daha önce otomatik araçlar kullandımda sıklıkla manuel vites seslerine uzağım , içimi rahatlattın Ya arkadaşlar bu arada otomatik vitesten sonra manuel vites çok geriyo insanı ya özellikle şehir içi , şu araca 1.6 otomatik versiyonu ekleyiverselermiş keşke ne rahat ederdim
Merhaba;
Ufak bir sorunum var. Şehiriçi sıkışık trafikte debriyaj- gaz yaptığımda araç içine ciddi bir koku yapıyor. Karşılaşan var mı?
ARE
eğer yokuş yukarı kalkışlarda gaza çok yüklenirsen yapabiliyor debriyaj balata kokusudur , banada oldu 1-2 kere seninkide aynı durumdur muhtemelen.
Balata kokusu olduğunun farkındayım ama bu 1-2 kereden fazla oldu. İlk başlarda araba yeni diye pek aldırmadım ama araç 3000 km yi geçti halen yapıyor. Servise götüreceğim ama bir bilgisi olan var mı diye sorayım istedim. Yinede yanıtınız için teşekkür ederim. ARE
Arkadaşlar uygun ebatta kar lastiği bulamadım. Trabzondayım ve 4 gün sonra Kars'a gitmem gerekiyor. Gitmeden önce de lastikleri taktırmam gerekiyor. Platinumlar 215/55/R18.. Bulduklarım ise A- 235/50/R18 >> Marshall, tanesi 325 TL B- 235/60/R18 >> Marshall, tanesi 300 TL C- 235/55/R18 >> Bridgestone, tanesi 475 TL A yı mı, B yi mi, C yi mi almam mantıklı.. B'yi 2 Nissan servisine sordum, takılması durumunda sorun çıkarmayacağını söylediler. Marshall nasıldır? B'yi alsam sizce sorun çıkar mı? Bu ebatlarda taktıran var mı? Yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Herkese teşekkürler. (byrock ve QQ ARE önceki cevaplar için teşekkürler)..
QQ ARE tabi servise götürmende fayda var. Bendede ilk 5000 de 1-2 kere oldu , benim araç lpg li dedim lpg kokusumu acaba gittim servise kaçak falanmı var diye , baktılar kaçak falan yok balata kokusu olduğunu anladık . Şu an araç 13000 de öle bir koku gelmedi sonrası ,bikaç bin daha nazik gaz debriyaj hareketleriyle gitsen iyi olur bence , kesilir yakında iyice bi kucaklasında birbirini parçalar
Arkadaşlar
Sabah arabayı çalıştırıp geri vitese takmaya çalıştığımda, park sensörü sesi geliyor ancak bazen geri vitese geçmiyor arada bir yerde kalıyor. Hatta dün 1. vitese geçirirkende zorluk çektim. Servis soğuk havalarda japon arabalarında bu durum normaldir diyor. Sizce normal mi? sizdede sabah araca ilk çalıştırdığınızda böyle bir durum oluyor mu?
quote:
Orijinalden alıntı: myelkovan
Arkadaşlar
Sabah arabayı çalıştırıp geri vitese takmaya çalıştığımda, park sensörü sesi geliyor ancak bazen geri vitese geçmiyor arada bir yerde kalıyor. Hatta dün 1. vitese geçirirkende zorluk çektim. Servis soğuk havalarda japon arabalarında bu durum normaldir diyor. Sizce normal mi? sizdede sabah araca ilk çalıştırdığınızda böyle bir durum oluyor mu?
Aynı durum benim QQ'da da oluyor. Sabah ilk çalıştırmada geri veya 1. vites kemikli geçiyor ya da zorlanıyor; daha sonra açılıyor. İşin tuhaf yanı motor üreticisi Renault.
quote:
Orijinalden alıntı: orti5
Aynı durum benim QQ'da da oluyor. Sabah ilk çalıştırmada geri veya 1. vites kemikli geçiyor ya da zorlanıyor; daha sonra açılıyor. İşin tuhaf yanı motor üreticisi Renault.
Motor üreticisinin Renault olmasının tuhaf olma nedeni nedir..
qashqai visia benzinli kullanıcısı olarak aranızda olmaktan mutluluk duyarak özellikle rockerdam ege mcgywer zimec ve diğerarkadaşlara sonsuz teşekkürler arabamdan memnunum sadece benzin sarfiyatı ş.içi 11 lt herzaman onun haricinde bir sıkntı yok bu yüzden lpg taksammı düşündüm zimec arkadaşa sorum lpg tavsiye ediyomusun13000 km sonrası ankara tunalıyı aradım sibop arızası söyledi 30000 sonrası aklima takıldı öyle söyleyince. şimdiden teşekkürler
quote:
Orijinalden alıntı: Egé
quote:
Orijinalden alıntı: orti5
Aynı durum benim QQ'da da oluyor. Sabah ilk çalıştırmada geri veya 1. vites kemikli geçiyor ya da zorlanıyor; daha sonra açılıyor. İşin tuhaf yanı motor üreticisi Renault.
Motor üreticisinin Renault olmasının tuhaf olma nedeni nedir..
Bu duruma Japon arabalarında sık rastlanır denmiş ya; o yüzden dedim. Motor Japon üretimi değil onu belirtmek için; yoksa motordan bir şikayetim yok. Kendini kanıtlamış bir motor dci.
Bu 1. ve geri vites geçişleri için kullanım kitabında ; vites kolu geri veya 1. konuma zorla geçiyorsa boş konumuna alın ,debriyajı bırakın sonra debriyaja basıp tekrar bu konumlara geçirmeyi deneyin demiş . Heralde olağan bi durumki böle bir açıklama yapmış . Bide motor soğukken rolanti devri normalin üstünde olacağı için vites geçişlerinde ekstra dikkatli olun demiş acaba bu geçiş zorluğu bundan olabilirmi ? Arkadaşlar daha önce hiç duymadığım bir açıklamada var burada ; Yazın motoru durdurduğunuzda 30 dk sonra tekrar çalıştırmak isterseniz , marşa basarken gaz pedalına sonuna kadar basın demiş , bunun nedenini bilen bir arakadaşım varmı acaba ?
07gençl hoşgeldin . Hmm bu lpg konusu tam bir muamma oldu zaten . Şu an teleflex performasından çok memnunum 13000 km dir tek sıkıntım benzinden lpg ye geçişin hafif hissedilmesi oldu , bununda sürekli aygaz katkılı otogaz kullanmamdan olabiliceği söylendi bende gazı değiştirdim pogaz almaya başladım problem çözüldü şu an hiçbir problem yok , performansta kayıp yok vede şehir içi dışı karışıkta 16 kr yakıyor km ye aracım . Bu subap konusundada servis bana bir sıkıntı olmadığını söyledi ama myelkovanada olduğunu söylemiş , nissan samsun heralde sadece kendi sattığı qashqai lere lpg takılsın istiyor yada böyle bir problem var ama extra getiri için bunu saklıyor , bakalım zamanla km ler ilerledikçe göreceğiz işin gerçek yüzünü Ama ben bir problem olacağını zannetmiyorum , daha öncede dediğim gibi bu kiti nissanlara çatır çatır takıyorlar , araçları garantiden çıkarmıyorlar vede satış elemanları müdürleri kendi sahibi oldukları nissanlarla lpg li geziyor . Hiç sorun varmış gibi bir tavırları yok yani.
11 Litre sarfiyat yazısından kurtulmak için direksiyondaki İnfo tuşuna uzun süreli basarsanız sıfırlıyor ve tekrar ölçmeye başlıyor, (zaten biliyorsunuzdur bunu), sonrada korka korka gaza basınca 8.5- 9.0 arasında kalabiliyor. Malesef benzin fiyatları karşısında hiç kimsenin ne sesi nede tepkisi yükseldi. Herkes kabullendi.
Lpg konusunda bende bir yandan araştırma yapıyorum, bir türlü netleşemedim. Hatta ingiltere ye bile yazdım fakat cevap gelmedi, Nissan Türkiye biz zaten lpg tavsiye etmiyoruz diyor. Detaylı bilgi vermekten kaçınıyor. Özel birkaç Nissan servisi ve bazı servisleri ve Lpg firmalarını aradım. Bazıları LPG takarsam 20-30 bin kilometre sonra 2000 TL lik supabları değiştirmem gerekeceğini söylüyor, bazıları takmadık bilmiyoruz diyor, bazıları biz taktık herhangi bir şikayet yok diyor. Ben anlamayamadım bu işi henüz. Ancak burda Lpg ile 30 bin kilometre giden arkadaşlar tecrübelerini yazarsa bu şekilde konu netleşecek bence.
11 lt olayı ;info tuşuna 2 sn bastığım halde ,rodaj diyorum artık .Vites geçişleri 3500-4000 devir arsı yaptığım için mi artık sizlerin nasıl oluyor ?!yoksa yol bil.arızalı diyicem
lpgde araştırdığım; italya devleti ,qashqai ye lpg taktıranlara belli bedelini karşılıyor bile orada devlet destekli takılıyor bi sıkıntı yok . tabi sadece qashqai değil her marka model için Ab lpg li araç sayısını 2020 ye %20 oranı yakalamak istiyor çevre duyarlılığı için. ingilterede üretildiğine göre bi sıkıntı olmaz umarım araştırıcaz herhalde bu gidişle
italyadan arabam com gibi örnek site 35 adet lpg li 2. el
Satılık kullanılmış araçların: Nissan Qashqai, İtalya, Otogaz kullanılmış Filtre Arama: Nissan Qashqai İtalya Otogaz şehir
Share kullanılmış araçları Nissan Qashqai İtalya Otogaz arama
Twitter Paylaş Arama sonuçları ile ilgili Nissan Qashqai İtalya Otogaz : kullanılan nissan İtalya , Qashqai İtalya , Ikinci el İtalya
Hepsi » nissan » Qashqai » İtalya » Otogaz
nissan Qashqai, 2008, Otogaz, el, gri, 42.000 km milano Nissan Qashqai nissan Qashqai, 2008, gri, Otogaz, el, 42.000 km, sis farları, hidrolik direksiyon, elektrikli camlar, kilit, merkezi alaşım jantlar, immobilizer, ABS, hava yastığı yakıt türü: Otogaz iletim: Manuel yıl: 2008 güç: -- renk: Gri şehir: milano ülke: İtalya
İkinci 27 gün önce bulunan kullanılmış auto.corriere.it
Arabalara "benzerNissan Qashqai İtalya Otogaz": kullanılan nissan italy , Nissan Qashqai gri 20,500 €
nissan Qashqai, 2009, Otogaz, el, gümüş, 0 km cosio valtellino Nissan Qashqai nissan Qashqai, 2009, Gümüş, Otogaz, el, 0 km, ABS, hava yastığı, elektrikli camlar, alaşım jantlar, kilitleme, merkezi sis lambaları, İmmobiliser, Hidrolik Direksiyon yakıt türü: Otogaz iletim: Manuel yıl: 2009 güç: -- renk: Gümüş şehir: cosio valtellino ülke: İtalya
Arabalara "benzerNissan Qashqai İtalya Otogaz": kullanılan nissan italy , Nissan Qashqai gri 15,500 €
nissan Qashqai, 2007, Otogaz, el, siyah, 75.000 km Forli Nissan Qashqai nissan Qashqai, 2007, siyah, Otogaz, el, 75.000 km, ABS, hava yastığı, elektrikli camlar, alaşım jantlar, kilitleme, merkezi sis lambaları, İmmobiliser, Hidrolik Direksiyon yakıt türü: Otogaz iletim: Manuel yıl: 2007 güç: 120 KW renk: Siyah şehir: Forli ülke: İtalya
Arabalara "benzerNissan Qashqai İtalya Otogaz": kullanılan nissan italy , Nissan Qashqai siyah 14,900 €
nissan Qashqai, 2008, Otogaz, el, beyaz, 69,000 km Vittoria Nissan Qashqai nissan Qashqai, 2008, Beyaz, Otogaz, kılavuzu, 69,000 km, ABS, hava yastığı, elektrikli camlar, immobilizer, hidrolik direksiyon merkezi kilitleme yakıt türü: Otogaz iletim: Manuel yıl: 2008 güç: 85 KW renk: Beyaz şehir: Vittoria ülke: İtalya
Arabalara "benzerNissan Qashqai İtalya Otogaz": kullanılan nissan italy , Nissan Qashqai beyaz 16,600 €
nissan Qashqai, 2008, Otogaz, gri, 42.000 km kava manara Nissan Qashqai nissan Qashqai, 2008, gri, Autogas, 42.000 km, yakıt türü: Otogaz iletim: -- yıl: 2008 güç: -- renk: Gri şehir: kava manara ülke: İtalya
İkinci 27 gün önce bulunan kullanılmış cgi.ebay.it
Arabalara "benzerNissan Qashqai İtalya Otogaz": kullanılan nissan italy , Nissan Qashqai gri 14,900 €
nissan Qashqai, 2008, Otogaz, el, beyaz, 69,000 km Mirano Nissan Qashqai nissan Qashqai, 2008, Beyaz, Otogaz, kılavuzu, 69,000 km, Hidrolik Direksiyon, kilitleme, elektrikli merkezi camlar, abs hava yastığı yakıt türü: Otogaz iletim: Manuel yıl: 2008 güç: 85 KW renk: Beyaz şehir: Mirano ülke: İtalya
Arabalara "benzerNissan Qashqai İtalya Otogaz": kullanılan nissan italy , Nissan Qashqai beyaz 17,000 €
nissan Qashqai, 2007, Otogaz, el, siyah, 47.000 km Catania Nissan Qashqai nissan Qashqai, 2007, siyah, Otogaz, el, 47.000 km, ABS, hava yastığı, klima, alaşım jantlar, kilitleme, merkezi sis farları, hidrolik direksiyon, sunroof yakıt türü: Otogaz iletim: Manuel yıl: 2007 güç: -- renk: Siyah şehir: Catania ülke: İtalya
Arabalara "benzerNissan Qashqai İtalya Otogaz": kullanılan nissan italy , Nissan Qashqai siyah 15,500 €
nissan Qashqai, 2007, Otogaz, el, vagon, siyah, 75.000 km Strada San Martino Nissan Qashqai nissan Qashqai, 2007, siyah, Otogaz, el, vagon, 75.000 km, ABS, hava yastığı, klima, alaşım jantlar, kilitleme, merkezi sis lambaları, Hidrolik Direksiyon yakıt türü: Otogaz iletim: Manuel yıl: 2007 güç: -- renk: Siyah şehir: Strada San Martino ülke: İtalya
quote:
Orijinalden alıntı: 07gençl
qashqai visia benzinli kullanıcısı olarak aranızda olmaktan mutluluk duyarak özellikle rockerdam ege mcgywer zimec ve diğerarkadaşlara sonsuz teşekkürler arabamdan memnunum sadece benzin sarfiyatı ş.içi 11 lt herzaman onun haricinde bir sıkntı yok bu yüzden lpg taksammı düşündüm zimec arkadaşa sorum lpg tavsiye ediyomusun13000 km sonrası ankara tunalıyı aradım sibop arızası söyledi 30000 sonrası aklima takıldı öyle söyleyince. şimdiden teşekkürler
Hoşgeldiniz, listeye de eklendiniz. Model yılı ve renginide yazarsanız ekleyebilirim.
Qashqai kullanıcıları olarak birlikte olalım, sıkıntıları birlikte çözelim diye bütün arkadaşlarımız birşeyler paylaşmaya çalışıyorlar, kullanıcılar olarak bizler bile birçok şeyi buradan öğrendik diyebilirim. Emeği geçen tüm arkadaşlara bende teşekkür ediyorum.
11 lt benzin eğer çok sıkışık trafikte dur kalk yaparak gidiyorsanız ve gittiğiniz mesafe kısa ise normal sayılabilir. Bunlar yoksa bu kadar olmaması lazım. Vites değişimlerini mümkün olan en alt devirde yapmaya çalışın. Denemeler yapın ve en uygun alt devri bulun. Devir yükseldikçe yakıt artacaktır. Motorların en çok yakıt sarfettiği zaman sabah çalıştırma sonrası ısınana kadar geçen ilk 10 dakikadır. Bu nedenle gittiğiniz mesafe kısa ve 15 dk civarında ise tek neden bu bile olabilir. Ayrıca hava filtresine baktırın, kirlenmiş hava filtresi de yakıtı arttırır.
Lpg konusunda ben motora zarar vereceği fikrine pek katılamıyorum. 75-80 model şahin, doğan motorları bile şakır şakır lpg kullanıyor birşey olmuyorda qq motoruna mı olacak. Genel olarak lpg nin benzine göre yağlama yapamadığı için motora biraz zararı oluyor. Bunuda ilk çalıştırmada otomatik olarak benzin kullanarak azaltmaya çalışıyorlar. Sonuç olarak Lpg nin qq motoruna diğer motorlardan daha fazla zarar vereceğine inanmıyorum ama ben güvenli bulmadığım için daha öncede hiç düşünmemiştim, şimdi de aracım dizel olduğundan düşünemiyorum..