Şimdi Ara

### ► QASHQAİ KULÜBÜ ◄ ### (34. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16.088
Cevap
293
Favori
1.839.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • --NİSSAN TÜRKİYE BİR SORU BİR CEVAP--

    SORU:

    Başvuru Nedeni: Sorun
    Başvuru Konusu: Nissan Araçları
    Konu: Merhaba;

    Bugün bir 1.5dci qashqai platinum için bayinizle anlaşma yaptım. Bu multimedia sistemindeki Navigasyon sistemini, navigasyon var bilgisi vererek satmadığınızı biliyorum. Bayiniz de bu konuda beni bilgilendirdi. Ancak Nissan ın hem böyle bir sistemi araca koyması hem de navigasyonu aktif hale getirememesini anlayamıyorum. Forumları okuyorum, sistem kilitli, başka SD kartları kullanmaya da sistemin izin vermediği söyleniyor. Bu konuya bir çözüm getirecek misiniz? Neden navigasyon aktif hale gelemiyor? Başka SD kartları neden kullanamıyoruz? "Efendim biz zaten navigasyon var demedik" diye işin içinden çıkmak yerine, bu konuya bir çözüm neden bulunamıyor? Bu, 6 vitesli bir aracı, 5 vitesli diye satıp, 6. vitesi kullanamazsınız demek gibi bir şey. Her ne kadar ön anlaşmamı yapmış olsam da, bu konuda doyurucu, çözüm üretici bir cevap rica ediyorum sizden, zira; navigasyonun çalışmaması değil, olan bir sistemi aktif hale getiremeyen bir markanın aracını almak konusunda ciddi endişelerim var ve cevabınıza göre, aracı alıp almama konusunu tekrar gözden geçireceğim.

    İyi çalışmalar,

    ------------------------------

    NİSSAN DAN CEVAP:

    Sayın ............,

    Qashqai tercihiniz için teşekkür ederiz.

    Qashqai Platinum'da bulunan Nissan Connect, Multi Medya sistemi olarak pazarlanmakta olup Navigasyon özelliği belirtilmemektedir ve Navigasyon için ek bir ücret alınmamaktadır.Firmamız, aracımıza uyumlu Türkiye haritasının üretilmesini beklemektedir.

    Nissan Connect Sistemi, bir Multi Medya Eğlence sistemi olup markamızın Navigasyon ile ilgili herhangi bir vaadi bulunmamaktadır ve Navigasyon özelliği ile ilgili herhangi bir fiyat farkı yanıstmamaktadır. Nissan Connect Sisteminde bulunan Navigasyon yazılımı şu anda uygun harita olmadığından çalışmamaktadır, dolayısıyla da herhangi bir iletişim ya da ürün özelliklerinin bulunduğu dökümanlarda bahsi geçmemektedir. Haritaların ne zaman geleceği de henüz netleşmediği için şu anda herhangi bir tarih de belirtilmemektedir.

    Bilginizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    Seçil AZAPOĞLU
    Support Specialist
    Customer Relations

    NISSAN OTOMOTIV A.S.
    Phone :+90(216) 559 84 00
    Fax :+90(216) 651 84 46
    E-mail: secil-azapoglu@nissan.com.tr

    ------------------------------------------------------------------------

    Sayın Seçil AZAPOĞLU,

    Hızlı cevabınız için teşekkür ederim.

    Ancak size gönderdiğim yazımda “"Efendim biz zaten navigasyon var demedik" diye işin içinden çıkmak yerine, bu konuya bir çözüm neden bulunamıyor?” diye sormuştum. Buna rağmen yazınızda siz gene böyle bir vaadinizin olmadığından bahsetmişsiniz. Seçil Hanım; günümüzde, sırf dokunmatik ekranı var ve mp3 çalabiliyor diye bir sisteme Multi Medya Eğlence sistemi var diyemezsiniz. Kaldı ki, web sitenizden aldığım araç fotoğrafında bile bu sistemin navigasyon içerdiği ve bu sistemin ana özelliğinin bu olduğu bariz belli (bknz ek1). Size tavsiyem bu fotoğrafı oradan kaldırın, zira aleyhinizde kullanılabilir.

    Gene yazınızda uygun harita olmaması ve ne zaman geleceğinin belli olmadığını belirtmişsiniz. Özellikle arazi, off road araçları ile ün salmış, teknoloji kullanımında lider olma çabasındaki firmanızın, benzin istasyonlarının taksilere bile bedava dağıttığı, üstünde gayet güzel de çalışan haritalarının olduğu gps navigasyon cihazları ile dolu teknoloji zengini ülkemizde, uygun harita bulamamanızı anlamak çok güç. Madem siz bir kurumsal anlaşma yapamadınız, bari cihaz kilitlerini kaldırın da biz kişisel olarak bulabileceğimiz SD Map Card larını takarak sistemi kullanabilelim.

    Sonuç olarak, Nissan markanızdan beklentim, tüm dünyada Japon araçlarına güvenin sıfıra düşmekte olduğu şu günlerde, bahsetmiş olduğum soruna kalıcı bir çözüm getirerek müşteri memnuniyetini sağlamanız. Ancak bu sayede milyon dolarlar ödeyerek yapamayacağınız reklamı, müşterileriniz sizler için yapabilir. Nissan Türkiye olarak buna başarabileceğinize inancımı belirtir, iyi çalışmalar dilerim.

    Saygılarımla,



    ### ► QASHQAİ KULÜBÜ ◄ ###




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Axidaddy

    NİSSAN DAN CEVAP:

    Sayın ............,

    Qashqai tercihiniz için teşekkür ederiz.

    Qashqai Platinum'da bulunan Nissan Connect, Multi Medya sistemi olarak pazarlanmakta olup Navigasyon özelliği belirtilmemektedir ve Navigasyon için ek bir ücret alınmamaktadır.Firmamız, aracımıza uyumlu Türkiye haritasının üretilmesini beklemektedir.

    Nissan Connect Sistemi, bir Multi Medya Eğlence sistemi olup markamızın Navigasyon ile ilgili herhangi bir vaadi bulunmamaktadır ve Navigasyon özelliği ile ilgili herhangi bir fiyat farkı yanıstmamaktadır. Nissan Connect Sisteminde bulunan Navigasyon yazılımı şu anda uygun harita olmadığından çalışmamaktadır, dolayısıyla da herhangi bir iletişim ya da ürün özelliklerinin bulunduğu dökümanlarda bahsi geçmemektedir. Haritaların ne zaman geleceği de henüz netleşmediği için şu anda herhangi bir tarih de belirtilmemektedir.

    Bilginizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,




    Allah copy-paste'ten razı olsun, herkese aynı cevabı yolluyorlar.

    Ama en azından şöyle bir cevap beklerdim, harita sağlayıcı ve Nissan Global ile bu konuda görüşmelerimiz devam ediyor, konu hakkında yol aldıkça sizi bu konuda bilgilendireceğiz.

    Doğru bir CRM budur. Seçil Hn.'ım yerinde olsam hergün Nissan Global'e ve Navteq'e bizim haritalar ne oldu diye mail atardım. Yıkardım, bendimi çiğner aşardım.

    Navteq'in 2010 1. yarı yıl için Nissan'a hazırladığı haritalarda Türkiye mevcut değil. 2. yarı yılda olması dileğiyle.

    Platinum almış olanlar veya alacaklar baskıyı artırırsa aşağıdan yukarıya doğru gerekli merciler mesajı alacaktır. Çünkü bu problemin çözümü için çok fazla efor harcamaya gerek yok. Un var, şeker var, yağ var, sadece helvayı karmak gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MVDR -- 11 Şubat 2010; 14:16:53 >




  • Seçil hn. yapması için söyleneni yapmış. Aslında sizin de bildiğiniz gibi anlatabilecekleriniz karşınızdakinin anlayabildiği ile sınırlı olduğu için bence mesaj istanbulda tıkanıp kalıyor. Firma menager hatta direktörlerine konuyu iletmek gerekir. Allahtan ben hata yapıp nissan'ın meşhur connectini almamışım. Şimdi tüm connectler benim. İstediğime, istediğim haritayı yükler sağ camımı açıp adres sormadan gezerim. :)))
    Yollarınız açık olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi procom -- 12 Şubat 2010; 5:51:38 >
  • Benim aracım qq tekna ve navigasyon sistemi yok. Bir ay kadar önce 10.000 km bakımı için İstanbul da Yüzbaşıoğlu'na gitmiştim. Bu konuda Orada da bana Seçil hanım'ın dediklerine yakın birşeyler söylediler. Bir de eğer farklı bir navigasyon sistemi takarsanız ve herhangi bir arıza olur ise araç garanti dışı kalır dediler. Kısacası nissan ın navigasyon cihazlarını takmamız gerekiyor imiş (Navigasyonu çalışmayan MULTİMEDYA cihazları). Bu konuda değişik bilgisi olan varmı acaba ? Bana çok saçma geldi. Aracın üzerinde navigasyon yok, olsa da çalıştıramıyorsun. Başka bir marka takayım dediğinde ise hayır taktırmam diyorlar.:(:(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hercai1999 -- 12 Şubat 2010; 14:05:30 >
  • Genel merkezle yaptığım telefon görüşmesi sonucunda makyajlı Qashqai'lerin nisan ayı içerisinde Türkiye'de olacağını öğrendim. :)
  • kendi arabam için Ankara'da aksesuarcı bir firmadan port bagaj ve yan basamak aldım. kaliteside süper. bi bakmanızı tavsiye ederim. www.koylucu.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sufi1974

    Genel merkezle yaptığım telefon görüşmesi sonucunda makyajlı Qashqai'lerin nisan ayı içerisinde Türkiye'de olacağını öğrendim. :)

    Çok güzel haber.Daha öncede söylenmişti ama en azından artık kesinleşmiş oldu
  • servisten aldığım bilgi, eğer nav cihazının montajı esnasında aracın elektrik donanımı üzerinde herhangi bir tahribat yapılmaz ise -kablo kesme-birleştirme gibi- garantiyi bozmuyor. piyasadaki cihazların çoğu zaten soketli, kablo kesme durumu yok. bu nedenle bu cihazlar garantiyi bozmuyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: hercai1999

    Benim aracım qq tekna ve navigasyon sistemi yok. Bir ay kadar önce 10.000 km bakımı için İstanbul da Yüzbaşıoğlu'na gitmiştim. Bu konuda Orada da bana Seçil hanım'ın dediklerine yakın birşeyler söylediler. Bir de eğer farklı bir navigasyon sistemi takarsanız ve herhangi bir arıza olur ise araç garanti dışı kalır dediler. Kısacası nissan ın navigasyon cihazlarını takmamız gerekiyor imiş (Navigasyonu çalışmayan MULTİMEDYA cihazları). Bu konuda değişik bilgisi olan varmı acaba ? Bana çok saçma geldi. Aracın üzerinde navigasyon yok, olsa da çalıştıramıyorsun. Başka bir marka takayım dediğinde ise hayır taktırmam diyorlar.:(:(




  • Orijinalden alıntı: hercai1999

    Benim aracım qq tekna ve navigasyon sistemi yok. Bir ay kadar önce 10.000 km bakımı için İstanbul da Yüzbaşıoğlu'na gitmiştim. Bu konuda Orada da bana Seçil hanım'ın dediklerine yakın birşeyler söylediler. Bir de eğer farklı bir navigasyon sistemi takarsanız ve herhangi bir arıza olur ise araç garanti dışı kalır dediler. Kısacası nissan ın navigasyon cihazlarını takmamız gerekiyor imiş (Navigasyonu çalışmayan MULTİMEDYA cihazları). Bu konuda değişik bilgisi olan varmı acaba ? Bana çok saçma geldi. Aracın üzerinde navigasyon yok, olsa da çalıştıramıyorsun. Başka bir marka takayım dediğinde ise hayır taktırmam diyorlar.:(:(




    Çoğu Nissan servisinde farklı bir navigasyon sistemini (third party) satıp takıyorlar ve bu ürünlere garanti veriyorlar, Navitech bunlardan biri. Yakında FlyAudio da Nissan'la anlaşacak.
    www.navitech.com.tr
    IIS 8.5 Detailed Error - 404.0 - Not Found
    http://www.navitech.com.tr/index.php?mid=4&id=14#




  • quote:

    Orijinalden alıntı: procom

    Seçil hn. yapması için söyleneni yapmış. Aslında sizin de bildiğiniz gibi anlatabilecekleriniz karşınızdakinin anlayabildiği ile sınırlı olduğu için bence mesaj istanbulda tıkanıp kalıyor. Firma menager hatta direktörlerine konuyu iletmek gerekir. Allahtan ben hata yapıp nissan'ın meşhur connectini almamışım. Şimdi tüm connectler benim. İstediğime, istediğim haritayı yükler sağ camımı açıp adres sormadan gezerim. :)))
    Yollarınız açık olsun...



    Valla ESP isteyince mecburen Platinum alıyoruz, o da connect sistemi ile geliyor. Dolayısıyla aslında mecbur bırakıyorlar bunu almaya. Ben bunu istemiyorum diyemiyoruz. Trajikomik...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Axidaddy -- 12 Şubat 2010; 17:37:23 >
  • Makyajlı kasalarda ESP tüm versiyonlarda standart olacakmış.
  • Aranıza katılmak için makyajlı Qashqai leri sabırsızlıkla bekliyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hercai1999

    Benim aracım qq tekna ve navigasyon sistemi yok. Bir ay kadar önce 10.000 km bakımı için İstanbul da Yüzbaşıoğlu'na gitmiştim. Bu konuda Orada da bana Seçil hanım'ın dediklerine yakın birşeyler söylediler. Bir de eğer farklı bir navigasyon sistemi takarsanız ve herhangi bir arıza olur ise araç garanti dışı kalır dediler. Kısacası nissan ın navigasyon cihazlarını takmamız gerekiyor imiş (Navigasyonu çalışmayan MULTİMEDYA cihazları). Bu konuda değişik bilgisi olan varmı acaba ? Bana çok saçma geldi. Aracın üzerinde navigasyon yok, olsa da çalıştıramıyorsun. Başka bir marka takayım dediğinde ise hayır taktırmam diyorlar.:(:(


    Bazen bayiler, Distribütör firmadan daha ketum oluyorlar.
    Nissan kendi markası ile navigasyon satmadığına göre, hangi model hoşuma giderse onu kullanırım.
    Nissan bayilerinde satılan, Navitech ürünlerinide Delco elektronik teknik servisleri montaj yapar.
    Kısaca bayi, müşterilerini ZAPTI RAP altına almayı seviyor:)

    Nissan Teknik Birimi ile bayiler arasında sağlıklı bir yapı olmadığı için, her bayi'den farklı ses çıkıyor.

    Örnek olarak;

    A bayisine göre, Nissan alarm montajını önermiyor.
    B bayisi, bir şey olmaz takarız diyor.

    A bayisi Bor Power yararlıdır diye önerirken..
    B bayisi Nissan tavsiye etmiyor diyebiliyor..

    Örnekleri çoğaltmak mümkün, sonuç olarak bayiler arasında bir senkronizasyon yok.

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Axidaddy

    Valla ESP isteyince mecburen Platinum alıyoruz, o da connect sistemi ile geliyor. Dolayısıyla aslında mecbur bırakıyorlar bunu almaya. Ben bunu istemiyorum diyemiyoruz. Trajikomik...


    tekna executive'de de ESP standart, üstelik Platinum'a vereceğiz fark ile navigasyonu çalışan, gerçek çoklu ortamlı bir sistem taktırabilirsiniz.
    Üste para bile artırabilirsiniz :)
  • sayın sufi1974 esp nin standart olacağını bayiden mi öğrendiniz, bana henüz gelecek olan modellerin özelliklerini bilmediklerini söylediler ben de sizin gibi beklemedeyim tc ye gelen modellerin nissan ingiltere sayfasındaki modellerden farklılıkları olabiliyor ayrıca açık renk döşemeler de güzel görünüyor :)
    esp standart olursa exe ve plt satışları etkilenebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MVDR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Axidaddy

    Valla ESP isteyince mecburen Platinum alıyoruz, o da connect sistemi ile geliyor. Dolayısıyla aslında mecbur bırakıyorlar bunu almaya. Ben bunu istemiyorum diyemiyoruz. Trajikomik...


    tekna executive'de de ESP standart, üstelik Platinum'a vereceğiz fark ile navigasyonu çalışan, gerçek çoklu ortamlı bir sistem taktırabilirsiniz.
    Üste para bile artırabilirsiniz :)


    Executive gelmiyor artık. Sadece Platinum getiriyorlar maalesef. Benim bayinin verdiği bilgi bu yönde en azından. Yoksa ben de bayiiye executive almaya gitmiştim aslında..
  • Selam Arkadaşlar,

    Yeni mesaj atmayı bilmediğim için bu arkadaşın mesajına cevap dedim kendisi de kusura bakmasın. Derdim şu, elimde 38.000 TL var. Araba alacam ve uzun süredir Qashqai ye bakıyorum sadece internetten. Araba hoşuma gidiyor ama çok yakıyor diye malum lakırdılar var arkadaşlarda. Bunun sorulacağı en iyi yer burası. Tüm mesajları okudum ve gerçekten hepinizi tebrik ediyorum diğer forumlara göre buradakiler çok seviyeli bunuda belirteyim. Arabadan kaynaklanıyor olabilir.
    Ön bilgi; Ben laboratuvardan çıkmayan, arabalar hakkında fazla birşey bilmeyen biriyim. Aylık gelirimde geçinecek kadar vasat. İş-ev arası 3 km. Ama ailemle gezmeyi severim, fazla fırsatım olmamasına rağmen. Aldığım arabayı en az 5 yıl kullanırım, sık araba değiştirmem. Soru; bu arabanın 2.eline bakayım mı, tavsiye ediyormusunuz. Etmiyorsanız diğer arabaları bilen birisi bana araba tavsiye edebilir mi? Şimdiden teşekkür ediyorum. Selametle kalın.




  • Demek yeni nissan nisanda geliyor:)haber için teşekkürler
    Yeni kasa astrayı bekledim, ama yol kenarında beyaz bir qashqai görünce vaz geçtim..keşke farları biraz daha güzel olsa derken yeni kasanın haberini gördüm burada...biraz da qashqai yi beklerim...:)
    Bugünlerde mavcut aracıma harici bir navigsayon cihazı alsammı diye düşünüyorum qashqai deki bu navigasyon karmaşasını görünce heralde harici bir navigasyon daha mantıklı gibi..ne dersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ubeceren -- 14 Şubat 2010; 15:04:45 >
  • Arkadaşlar merhaba..

    Visia 1.6 modeli için sıralı LPG taktırmayı düşünüyorum.
    Tavsiye ya da öneriniz var mı acaba?

    Teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manager79


    quote:

    Orijinalden alıntı: hercai1999

    Benim aracım qq tekna ve navigasyon sistemi yok. Bir ay kadar önce 10.000 km bakımı için İstanbul da Yüzbaşıoğlu'na gitmiştim. Bu konuda Orada da bana Seçil hanım'ın dediklerine yakın birşeyler söylediler. Bir de eğer farklı bir navigasyon sistemi takarsanız ve herhangi bir arıza olur ise araç garanti dışı kalır dediler. Kısacası nissan ın navigasyon cihazlarını takmamız gerekiyor imiş (Navigasyonu çalışmayan MULTİMEDYA cihazları). Bu konuda değişik bilgisi olan varmı acaba ? Bana çok saçma geldi. Aracın üzerinde navigasyon yok, olsa da çalıştıramıyorsun. Başka bir marka takayım dediğinde ise hayır taktırmam diyorlar.:(:(


    Bazen bayiler, Distribütör firmadan daha ketum oluyorlar.
    Nissan kendi markası ile navigasyon satmadığına göre, hangi model hoşuma giderse onu kullanırım.
    Nissan bayilerinde satılan, Navitech ürünlerinide Delco elektronik teknik servisleri montaj yapar.
    Kısaca bayi, müşterilerini ZAPTI RAP altına almayı seviyor:)

    Nissan Teknik Birimi ile bayiler arasında sağlıklı bir yapı olmadığı için, her bayi'den farklı ses çıkıyor.

    Örnek olarak;

    A bayisine göre, Nissan alarm montajını önermiyor.
    B bayisi, bir şey olmaz takarız diyor.

    A bayisi Bor Power yararlıdır diye önerirken..
    B bayisi Nissan tavsiye etmiyor diyebiliyor..

    Örnekleri çoğaltmak mümkün, sonuç olarak bayiler arasında bir senkronizasyon yok.

    Saygılar


    Yazdılarınız "paradoks" nedir sorusuna süper cevap olurdu.

    Burada belirtilen konular'ı devamlı Nissan'a iletirsek bakarsınız bir baskı unsuru oluşturur. copy-paste harici cevap vermek zorunda kalırlar vs.




  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.